Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Atsakyta: 1930 Ruxton Roadster
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=26&t=10076
Puslapis 12

Autorius:  Gintukas [ 2007 Geg 12 Šeš, 20:02 ]
Pranešimo tema:  Atsakyta: 1930 Ruxton Roadster

Na tai nėra gamyklinė nuotrauka, bet akį traukia automobilis visame savo gražume.
Kokios tai markės automobilis?

Prikabinti failai:
Pagunda.jpg
Pagunda.jpg [ 69.35 KiB | Peržiūrėta 707 kartus(ų) ]

Autorius:  jonny [ 2007 Geg 12 Šeš, 21:16 ]
Pranešimo tema: 

Jei jau toks grazus, tai gal Duesenberg :?:

Autorius:  Gintukas [ 2007 Geg 12 Šeš, 21:32 ]
Pranešimo tema: 

jonny rašė:
Jei jau toks grazus, tai gal Duesenberg :?:


Tai ne Duesenberg, būtų per lengva. :wink: .

Autorius:  jonny [ 2007 Geg 12 Šeš, 23:03 ]
Pranešimo tema: 

Na tada tikriausiai 1930m. Ruxton kabrioletas is Amerikos :|

Autorius:  Gintukas [ 2007 Geg 13 Sek, 8:03 ]
Pranešimo tema: 

Bravo :bravo: Pasirodo mūsų forumiečiams it šis pavadinimas yra lengvas :wink:
O dabar trumpai:
Pirmą kartą Ruxton protipas buvo parodytas visuomenei 1929 metais. Dėl keletos priežasčių šį automobilį gamino tokie gamintojai, kaip: Gardner; Hupp; Kissel ir Marmon, bet daugiausia automobilių pagamino Moon Motor Co. iš St.Louis miesto, Misūrio valstijoje. Per savo labai trumpą markės pavadinimo egzistavimo laiką, tai truko nuo 1930-ujų birželio iki tų pačių metų lapkričio mėnesio, buvo pagaminta tik apie 500 vnt šių automobilių, iš šio skaičiaus 25 tokie automobiliai išriedėjo iš Kissel Motor Car Co. gamyklos.
Šis automobilis turėjo Continental gamybos 8 cilindrų eilėje ir 4,4 litro variklį, kuris išvystė 85 AJ prie 3000 RPM. Atstumas tarp ašių buvo standartiniams modeliams buvo 130 colių, o specialiems kėbulams buvo naudojama 140 colių. Automobilis turėjo Lockheed firmos hidraulinius stabdžius, ir 15 galonų degalų baką.
Pirkėjas galėjo rinktis iš 6 kėbulų variantų: penkiaviečio sedano, 4 vietų rodsterio; fajetono, kabrioleto, Town Car ir Limousine. Pigiausiai kainavo penkiavietis sedanas, įspūdinga sumą tuo laiku - 3195 dolerių.

Autorius:  Gintukas [ 2007 Geg 13 Sek, 8:13 ]
Pranešimo tema: 

Dar pora kėbulų: Sedanas ir Fajetonas. Užmiršau parašyti, kad visi Ruxton modeliai turėjo priekinius varomuosius ratus.

Prikabinti failai:
rux a.jpg
rux a.jpg [ 58.59 KiB | Peržiūrėta 671 kartus(ų) ]
Rux a1.jpg
Rux a1.jpg [ 45.8 KiB | Peržiūrėta 671 kartus(ų) ]
Rux b.jpg
Rux b.jpg [ 49.59 KiB | Peržiūrėta 671 kartus(ų) ]

Autorius:  jonny [ 2007 Geg 13 Sek, 11:42 ]
Pranešimo tema: 

O kodel zibintai tokie idomus :?: Labai painioja su Cord'u.

Autorius:  Gintukas [ 2007 Geg 13 Sek, 12:32 ]
Pranešimo tema: 

jonny rašė:
O kodel zibintai tokie idomus :?: Labai painioja su Cord'u.


Šios keistos formos ( ir kartu labai lengvai įsimenamus) žibintus gamino Woodlite firma. Šios firmos gaminius mėgo prabangius automobilius gaminusios firmos. Aš pačios žibinto konstrukcijos nežinau, bet sprendžiant pagal formą, tai juos įjungus tamsos metu, suteikdavo stiprų bet siaurą apšviečiamą kelio ruožą. Bet kadangi tokių brangių automobilių savininkai dažniausiai važinėdavo dienos metu, tai paprasčiausiai juos pakeisdavo į standartinės formos žibintus, arba primontuodavo papildomą - kaip ir matoma nuotraukose.
Šie žibintai kaip standartas buvo naudojami visuose Ruxton modeliuose; Corl L-29; žinoma kad juos naudojo ir 1930-jų Jordan'o Special Speedway modelis ir 1930-ujų Cadillac Series 353. Šios firmos žibintai taip pat yra matomi ir ant 1930-jų Packard Model 343 Speedster ir ant 1931-jų Hudson su specialiais kėbulais, dar vienas automobilių gamintojas - tai du Pont juos naudojo 1930-1932 m.

Prikabinti failai:
Woodlite lempa.jpg
Woodlite lempa.jpg [ 54.19 KiB | Peržiūrėta 645 kartus(ų) ]
Lempa woodlite.jpg
Lempa woodlite.jpg [ 51.8 KiB | Peržiūrėta 643 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2007 Geg 13 Sek, 14:56 ]
Pranešimo tema: 

Gintukas rašė:
jonny rašė:
O kodel zibintai tokie idomus :?: Labai painioja su Cord'u.


Šios keistos formos ( ir kartu labai lengvai įsimenamus) žibintus gamino Woodlite firma. Šios firmos gaminius mėgo prabangius automobilius gaminusios firmos. Aš pačios žibinto konstrukcijos nežinau, bet sprendžiant pagal formą, tai juos įjungus tamsos metu, suteikdavo stiprų bet siaurą apšviečiamą kelio ruožą. Bet kadangi tokių brangių automobilių savininkai dažniausiai važinėdavo dienos metu, tai paprasčiausiai juos pakeisdavo į standartinės formos žibintus, arba primontuodavo papildomą - kaip ir matoma nuotraukose.
Šie žibintai kaip standartas buvo naudojami visuose Ruxton modeliuose; Corl L-29; žinoma kad juos naudojo ir 1930-jų Jordan'o Special Speedway modelis ir 1930-ujų Cadillac Series 353. Šios firmos žibintai taip pat yra matomi ir ant 1930-jų Packard Model 343 Speedster ir ant 1931-jų Hudson su specialiais kėbulais, dar vienas automobilių gamintojas - tai du Pont juos naudojo 1930-1932 m.

Na "Cord L 29"lyg tai neteko matyti,kad naudotu tokio tipo zibintus,nebent pagal spec.uzsakyma sumontuodavo:pateikiu 1929,-30,-31m.m. nuotraukas:

Prikabinti failai:
29cordL29cabr_LB.jpg
29cordL29cabr_LB.jpg [ 16.89 KiB | Peržiūrėta 639 kartus(ų) ]
30cordL-29 towncar_KI.jpg
30cordL-29 towncar_KI.jpg [ 30.24 KiB | Peržiūrėta 639 kartus(ų) ]
31cordL-29conv_KI.jpg
31cordL-29conv_KI.jpg [ 24.2 KiB | Peržiūrėta 639 kartus(ų) ]

Autorius:  jonny [ 2007 Geg 13 Sek, 15:10 ]
Pranešimo tema: 

Cord L29

Prikabinti failai:
Cord_L29.jpg [147.65 KiB]
Atsisiųsta 35 kartus(ų)
30_Cord_L-29_Speedster_DV_05_Amelia_01.jpg [130.49 KiB]
Atsisiųsta 31 kartus(ų)

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/