Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Atsakyta: Heinkel Kabine http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=26&t=11760 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | po [ 2007 Lap 13 Ant, 22:53 ] | ||
Pranešimo tema: | Atsakyta: Heinkel Kabine | ||
kas tai?
|
Autorius: | .mendoza. [ 2007 Lap 13 Ant, 23:03 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW |
Autorius: | po [ 2007 Lap 13 Ant, 23:09 ] |
Pranešimo tema: | |
tik is pirmo zvilgsnio.. cia ne isetta |
Autorius: | Nachis [ 2007 Lap 13 Ant, 23:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal citroen? |
Autorius: | zorica [ 2007 Lap 13 Ant, 23:37 ] |
Pranešimo tema: | |
peugeot |
Autorius: | Vidaz [ 2007 Lap 14 Tre, 4:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai "Heinkel Kabine 204" - vokiečių kūrinys. Gamintas nuo 1957 iki 1958 metų. Anglijoje vadinosi "Trojan 200 Cabincruiser". Daugiau nuotraukų http://www.microcarmuseum.com/tour/heinkel.html |
Autorius: | po [ 2007 Lap 14 Tre, 12:04 ] | |||
Pranešimo tema: | ||||
bingo! Ernastas Heinkelis buvo gerai zinomas Vokietijos lektuvu konstruktorius. Po karo uzdraudus lektuvu gamyba, jis perejo prie automobiliu taisymo, taip pat prisidejo prie kitu automobiliu kurimimo kol nusprende pats pagaminti naujo tipo motoroleri. Henkel Kabine labai panasus i BMW isetta, bet buvo uz ja lengvesnis (245kg - lektuvu gamybos patirtis), ir nors turejo triuksmingus motorolerio variklius galedavo pasiekti 85km/h. be dvieju vietu "priekyje", buvo yrengta galine sedyne vaikams. Bmw buvo uzpatentavusi savo lankstaus vairo sistema, todel Heinkel vairas buvo standziai pritvirtintas prie grindu, taip darydamas ilipima i masina komplikuotu. automobilis buvo gaminamas ir keturiais ratais. juokinga tai, jog toks modelis neturejo atsarginio rato, bet nuleidus priekini rata galejai ramiai nusisukti viena galini. zmonems imant gyventi vis geriau, automobiliu paklausa mazejo. kam pirkti toki, jei gali nusipirkti tikra?
|
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |