Puslapis 12

Atsakyta: Honda T500 (sunkvežimis)

Parašytas: 17 Lap 2007, 16:15
po
kas tai?

konkurentas, neseniai atspetam Tempo Matador

Parašytas: 17 Lap 2007, 20:09
mmariuss
Tempo Matador II :-)

Parašytas: 19 Lap 2007, 12:30
po
ponai, jei nustojote spelioti manydami, kad atsakymas jau pateiktas - tuojau pat ji paneigiu.

noredamas suvirpinti jusu sirdis prisegu dar 2 nuotraukas. noriu pridurti, kad automobili marginusios emblemos uzmaskuotos.

Parašytas: 19 Lap 2007, 15:02
DrOgas
Japonas gal? :?

Parašytas: 21 Lap 2007, 18:37
po
tas vairas daug isduoda. :-) japonas.

Parašytas: 21 Gru 2007, 14:51
po
na pripazistu, misle gana sunki, o gal nelabai ir idomi. bet gal suintriguosiu sakydamas, kad si automobili turi vienas zymus JAV laidu vedejas ir automobiliu kolekcionierius. kaip sako jis pats, cia vienas is dvieju automobiliu siaures amerikoje ir vienintelis JAV.

Parašytas: 22 Gru 2007, 02:04
Paulius43
Jay Leno. Gal Honda koks? labai matytas profilis

Parašytas: 22 Gru 2007, 17:58
po
heh, Jay Leno tikrai kurkas garsesnis uz saviske honda. :lol: Taip. Koks modelis?

Parašytas: 22 Gru 2007, 18:23
Gintukas
Honda T500. Nuotrauka iš 1967-ujų Hondos katalogo.

Parašytas: 28 Gru 2007, 17:15
po
Gintukai, jusu zinios ir brosiuriu archyvas pavydetino dydzio :shock:

Honda 500 (nuotraukose pateikta honda t500f - f raide reiske, jog automobilis turi nedideli sunkvezimio "kuzava" (pradine komplektacija turi "pikapo" kebula)) gamintas nuo 1964 iki 1967. is viso pagaminta 10226 vienetai. automobilis turejo 0.531l 38AG varikli, savo maksimalu galinguma pasiekianti prie 7500 aps/min (matyt tai atspindejo honda motociklu palikima). automobilis buvo gaminamas vieninteles zalsvos spalvos.

Gintuko nuotraukoje matomas ir honda t360. tai mazesnysis t500 brolis, pradetas gaminti metais anksciau. tai buvo pirmasis i masine gamyba paleistas honda automobilis. buvo gaminamas sviesiai melynos spalvos keturiu kebulo tipu ir turejo 0.36l 30 AG (prie 8500 aps/min) varikli. is viso pagaminta buvo 108920 vienetu.

abiejuose automobiliuose varikliai buvo montuojami per viduri, o varantieji ratai, galiniai. siu hondu isliko labai nedaug del to, kad jos buvo naudojamos "pagal paskirti". labai daug ju buvo tiesiog sudeveta japonijos ukiuose, dirbant pakankamai sunkiomis salygomis, ypac del prastos keliu bukles.

antrojoje nuotraukoje t500f prie siuolaikisko siek tiek ugtelejusio "pikapo" honda ridgeline.