Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Rgp 25 Sek, 16:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 25 Tre, 13:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 24 Ant, 14:16
Pranešimai: 1598
Miestas: Vilnius
TO Ryce

Labai jau antra nuotrauka nesa i 39 Bentley 4 1/4 H.J.Mulliner, bet labai abejoju, nes Bentley turejo isskirtines bagazines alia Rolls'u sunku sumaisyt, na ziurim ka turim...


Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 25 Tre, 15:02 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 10 Ant, 12:41
Pranešimai: 1057
Miestas: Vilnius
tas antras tai rodos Bentley 4.25L


Paskutinį kartą redagavo viktoras 2005 Geg 25 Tre, 15:27. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 25 Tre, 15:15 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
ryce rašė:
Negi per sunki mįslė :?: Kur gi Wanderer :?:

Faktas kad tai anglas,kebulas ne gamyklinis,bet spec.kebulu atelje darbas,na o marke arba BENTLEY arba ALVIS,isleidimo metai 1937-39mm


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 25 Tre, 15:55 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 24 Ant, 14:16
Pranešimai: 1598
Miestas: Vilnius
WANDERER rašė:
ryce rašė:
Negi per sunki mįslė :?: Kur gi Wanderer :?:

Faktas kad tai anglas,kebulas ne gamyklinis,bet spec.kebulu atelje darbas,na o marke arba BENTLEY arba ALVIS,isleidimo metai 1937-39mm


Tai as siulau varianta del atelje: ZWAKMAN motors, iseivis is Lietuvos :shock:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 25 Tre, 16:12 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 24 Ant, 14:16
Pranešimai: 1598
Miestas: Vilnius
Nu gerai ponai mieli antra nuotrauka atsirado: nuvaziavom paziurejom pas drauga garaze ir nusprendem, jog tai

Bentley 3.7 Litre Park Ward (1934)

Valio, kitos masinos negali buti...
Arba...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 25 Tre, 17:06 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 16:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
laurynas400 rašė:
Nu gerai ponai mieli antra nuotrauka atsirado: nuvaziavom paziurejom pas drauga garaze ir nusprendem, jog tai

Bentley 3.7 Litre Park Ward (1934)

Valio, kitos masinos negali buti...
Arba...

Taip, tai Bentley 3 1/2 Park Ward 1933-1936 #B108 AH :bravo:

Atsiprašau, bet patingėjau iš anglų versti...

Years in production : 1933 - 1936
No. made : 1,177
Engine : 6 cylinder in-line configuration.
Bore & Stroke : 3 1/4" x 4 1/2"
c.c. : 3,669
Transmission : Single dry-plate type clutch, 4 speeds and reverse, synchromesh
on 3rd and 4th gear
Chassis : Pressed-steel parallel girder with channel and tubular crossmembers,
downswept between axles to achieve low centre of gravity, semi-elliptic springs front
and rear.
Dimensions : Wheelbase 126"
Performance : Max. speed 92.2 mph (148.4 km/h)

In 1933 the 3 1/2 Litre Bentley was launched. The place and date for the premiere were cleverly chosen.
In August 1933, during the Ascot Race week the sports car made its debut.
The first cars were delivered to eagerly awaiting customers in October 1933.
This newcomer was a clever combination of the completely new chassis from the
Peregrine project and the proven engine from the 20/25.
Learning by experience that when using a supercharger neither smoothness nor longevity
could hope to match Rolls-Royce's standards, the board of directors stopped any further
developments in this direction. Instead the engine of the
20/25 was adopted. Using a crossflow cylinder head, re-profiled camshaft and employment of two carburettors,assisted by an increase in compression, the six cylinder's output was raised to some
120 bhp. The power figure of the basic
engine did not exceed more than about 80 hp.
The 3 1/2 Litre Bentley met with general acclaim, because it fulfilled the wish for
a powerful motor car of exceptional fine handling. Many of the first bodies were built as cabriolets,
but before long, closed versions in the form of sports salooons and coupes also became accepted
as suitable attire for the 3 1/2 Litre. These were manufactured mainly by Park Ward

o dėl pirmos turiu pasakyti, kad tėra žinoma, jog tai irgi Bentley 3 1/2, tačiau kokia modifikacija ir aš nesugebėjau surasti, nors turiu indentifikacinį numerį #B132 CR, beje labai įdomus modelis ir pilnai tikiu, kad buvo specialiai sukurtas tik va kam :?: :?: :?:
P.S. dar vienas įdomus dalykas, kad ant daugelio Bentley ratų kalpokiuko yra įspausta raidė "B", o ant šio modelio pilnas žodis "BENTLEY"

dėkui visiems spėliojusiems :-)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 26 Ket, 10:29 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
ryce rašė:
laurynas400 rašė:
Nu gerai ponai mieli antra nuotrauka atsirado: nuvaziavom paziurejom pas drauga garaze ir nusprendem, jog tai

Bentley 3.7 Litre Park Ward (1934)

Valio, kitos masinos negali buti...
Arba...

Taip, tai Bentley 3 1/2 Park Ward 1933-1936 #B108 AH :bravo:

Atsiprašau, bet patingėjau iš anglų versti...

Years in production : 1933 - 1936
No. made : 1,177
Engine : 6 cylinder in-line configuration.
Bore & Stroke : 3 1/4" x 4 1/2"
c.c. : 3,669
Transmission : Single dry-plate type clutch, 4 speeds and reverse, synchromesh
on 3rd and 4th gear
Chassis : Pressed-steel parallel girder with channel and tubular crossmembers,
downswept between axles to achieve low centre of gravity, semi-elliptic springs front
and rear.
Dimensions : Wheelbase 126"
Performance : Max. speed 92.2 mph (148.4 km/h)

In 1933 the 3 1/2 Litre Bentley was launched. The place and date for the premiere were cleverly chosen.
In August 1933, during the Ascot Race week the sports car made its debut.
The first cars were delivered to eagerly awaiting customers in October 1933.
This newcomer was a clever combination of the completely new chassis from the
Peregrine project and the proven engine from the 20/25.
Learning by experience that when using a supercharger neither smoothness nor longevity
could hope to match Rolls-Royce's standards, the board of directors stopped any further
developments in this direction. Instead the engine of the
20/25 was adopted. Using a crossflow cylinder head, re-profiled camshaft and employment of two carburettors,assisted by an increase in compression, the six cylinder's output was raised to some
120 bhp. The power figure of the basic
engine did not exceed more than about 80 hp.
The 3 1/2 Litre Bentley met with general acclaim, because it fulfilled the wish for
a powerful motor car of exceptional fine handling. Many of the first bodies were built as cabriolets,
but before long, closed versions in the form of sports salooons and coupes also became accepted
as suitable attire for the 3 1/2 Litre. These were manufactured mainly by Park Ward

o dėl pirmos turiu pasakyti, kad tėra žinoma, jog tai irgi Bentley 3 1/2, tačiau kokia modifikacija ir aš nesugebėjau surasti, nors turiu indentifikacinį numerį #B132 CR, beje labai įdomus modelis ir pilnai tikiu, kad buvo specialiai sukurtas tik va kam :?: :?: :?:
P.S. dar vienas įdomus dalykas, kad ant daugelio Bentley ratų kalpokiuko yra įspausta raidė "B", o ant šio modelio pilnas žodis "BENTLEY"

dėkui visiems spėliojusiems :-)

idek nuotrauka


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 26 Ket, 10:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
laurynas400 rašė:
WANDERER rašė:
ryce rašė:
Negi per sunki mįslė :?: Kur gi Wanderer :?:

Faktas kad tai anglas,kebulas ne gamyklinis,bet spec.kebulu atelje darbas,na o marke arba BENTLEY arba ALVIS,isleidimo metai 1937-39mm


Tai as siulau varianta del atelje: ZWAKMAN motors, iseivis is Lietuvos :shock:

bar neturiu knygos po ranka apie spec kebulu firmas ,bet panasu kad kebulas ERDMANN & ROSSI firmos


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 26 Ket, 11:13 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 16:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
WANDERER rašė:
laurynas400 rašė:
WANDERER rašė:
ryce rašė:
Negi per sunki mįslė :?: Kur gi Wanderer :?:

Faktas kad tai anglas,kebulas ne gamyklinis,bet spec.kebulu atelje darbas,na o marke arba BENTLEY arba ALVIS,isleidimo metai 1937-39mm


Tai as siulau varianta del atelje: ZWAKMAN motors, iseivis is Lietuvos :shock:

bar neturiu knygos po ranka apie spec kebulu firmas ,bet panasu kad kebulas ERDMANN & ROSSI firmos

Tu čia kalbi apie pirmą nuotrauką kurios nesugebėjom tiksliai indentifikuoti :?: o pagal šį numerį #B132 CR tavo knygose negalima atrasti :?:
:!: Jeigu moderatoriai leistų galėčiau įdėti normalaus dydžio nuotrauką


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 26 Ket, 11:48 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
ryce rašė:
WANDERER rašė:
laurynas400 rašė:
WANDERER rašė:
ryce rašė:
Negi per sunki mįslė :?: Kur gi Wanderer :?:

Faktas kad tai anglas,kebulas ne gamyklinis,bet spec.kebulu atelje darbas,na o marke arba BENTLEY arba ALVIS,isleidimo metai 1937-39mm


Tai as siulau varianta del atelje: ZWAKMAN motors, iseivis is Lietuvos :shock:

bar neturiu knygos po ranka apie spec kebulu firmas ,bet panasu kad kebulas ERDMANN & ROSSI firmos

Tu čia kalbi apie pirmą nuotrauką kurios nesugebėjom tiksliai indentifikuoti :?: o pagal šį numerį #B132 CR tavo knygose negalima atrasti :?:
:!: Jeigu moderatoriai leistų galėčiau įdėti normalaus dydžio nuotrauką

Taip kalba eina apie auto is pirmos nuotraukos.Na greitu laiku as prie tos knygos neprieisiu,nes paskolinau vienam pazistamam o sis isvaziaves.Kur radai indentifikacini numeri?Dokumentus turi sio BENTLEY ar antroj pusej nuotraukos uzrasyta?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2005 Geg 26 Ket, 23:22 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 16:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
WANDERER rašė:
ryce rašė:
WANDERER rašė:
laurynas400 rašė:
WANDERER rašė:
ryce rašė:
Negi per sunki mįslė :?: Kur gi Wanderer :?:

Faktas kad tai anglas,kebulas ne gamyklinis,bet spec.kebulu atelje darbas,na o marke arba BENTLEY arba ALVIS,isleidimo metai 1937-39mm


Tai as siulau varianta del atelje: ZWAKMAN motors, iseivis is Lietuvos :shock:

bar neturiu knygos po ranka apie spec kebulu firmas ,bet panasu kad kebulas ERDMANN & ROSSI firmos

Tu čia kalbi apie pirmą nuotrauką kurios nesugebėjom tiksliai indentifikuoti :?: o pagal šį numerį #B132 CR tavo knygose negalima atrasti :?:
:!: Jeigu moderatoriai leistų galėčiau įdėti normalaus dydžio nuotrauką

Taip kalba eina apie auto is pirmos nuotraukos.Na greitu laiku as prie tos knygos neprieisiu,nes paskolinau vienam pazistamam o sis isvaziaves.Kur radai indentifikacini numeri?Dokumentus turi sio BENTLEY ar antroj pusej nuotraukos uzrasyta?

Taip, numeris užrašytas ant nuotraukos


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 26 Ant, 15:46 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Lie 24 Ant, 13:31
Pranešimai: 3172
Miestas: Vilnius
Labai sudomino pirma nuotrauka.. Koks pirmo automobilio kėbulas vis dar nėra aišku?

_________________
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 30 Šeš, 22:52 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Lie 24 Ant, 13:31
Pranešimai: 3172
Miestas: Vilnius
Gerb. kolegos, profesionalai, identifikavo Bentley pirmoje nuotraukoje kaip 1934-ųjų Thrupp-Maberly Airline-Saloon!

_________________
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

Rapka » 2019 Geg 15 Tre, 21:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

wilkas » 2018 Spa 10 Tre, 16:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

Sergej » 2018 Rgp 14 Ant, 11:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

wilkas » 2017 Spa 24 Ant, 15:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

Fon » 2017 Gru 03 Sek, 0:12

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

Fon » 2017 Lie 22 Šeš, 19:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Vikas. "Москвич-2141 КР" 1989 metu.

Vikas » 2017 Bir 09 Pen, 13:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 16 Ket, 23:58

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Spa 17 Tre, 9:49

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Rgp 14 Ant, 21:25

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 16 Šeš, 1:12

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 15 Pen, 11:57

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 22:03

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 21:58

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų