Socrat rašė:
Raimis rašė:
Gal tu ir teisus, bet man kažkaip nesitiki, kad WANDERER užduotų mįslę apie automobilį, gamintą po 2-jo pasaulinio karo
Lauksim verdikto, tada matysis.
P.S.: atsiprašau, metai 1938. Pataisau savo žinutėje.
Sveiki!
Visi jus po truputi teisus.
Sio automobilio liekanos rastos Estijoje,ir tai yra "Citroen 15Six",1939m,
Sis modelis pirma karta buvo pademonstruotas 1938m.Paryziaus autosalone.Jis turejo varikli 6-cil.su "slapiom"gilzem,virsutiniu voztuvu,turedamas 2873ccm kubatura sis variklis isvystydavo 77 A.J.prie
3800 aps/min galinguma.Turedamas toki galinguma sis modelis isvystidavo 135km/h maximalu greiti,bet sunaudodavo 13ltr.benzino,Siame automobilyje buvo sumontuota 3 pavaru deze.Del savo komfortabilumo ir menevringumo sis automobilis gavo "keliu karalienes"varda,Buvo gaminami "sedan"ir tipo Pullmann(bet pas prancuzus tokio tipo kebulu nebuvo)tai siandien atitiktu "miniven"kebulais.Serijiniu budu pradeti gaminti 1939m rugsejo men.ir iki 1956m.liepos men.ju buvo pagaminta 50602 automobiliai,iki
karo ju pagamino 2000vnt.
1946m Paryziaus salone bovo pademonstruotas atstayto "15-6G"modelis.
1947m.geguzyje pradeta gaminti nauja versija "15-6D",su nauja pavaru deze,karbiuratoriumi ir cilindru galvute.
1952m,birzelio men,visi modeliai gauna padidintas bagazines ,kuriu talpa padidejo du kartus.
O 1954m geguzyje "15-6"pirma karta gavo hidropneumatine galine pakaba su pastoviu klirenso palaikimu.Tai pirmas toks isradimas ,pasiekes konvejeri ir tapes nauju komforto ir valdymo standartu