WANDERER rašė:
Gremlinz rašė:
Tai prancuzu 1924 metu dvivietis Amilcar Type C GS (Gran Sport) darbinis turis 1074cm3 variklio galia siekia 30 A.G. ,sis modelis buvo leidziamas ir triju sedimu vietu CGS3.
Saunuolis,tikriausiai buvai Rygos muziejuje
Istorija "Amilcar"kuris eksponuojamas Rygos motor muziejuje
Sis automobilis isigijo garsus Latvijoje sportininkas Eugenijus Kanskis 20uju metu gale.Budamas uzkietejusiu autolenktyninku E.Kanskis nutare pagilinti savo zinias autosporto srityje,o taip pat igyti patirties aptarnaujant ir derinant lenktyninius automobilius.Geriausiai tai padaryti dirbant pas gamintoja.Jis isvyko i Prancuzija ir isidarbino "AMILCARe".Po kurio laiko jis tapo firmos test-pilotu ir dalyvavo ivairiuose sportiniuose renginiuose bei lenktynese ir savaime aisku pasieke neblogu rezultatu.
Kada atejo laikas grizti atgal i Latvija E.Kanskis isreiske savo vadovybei
pageidavima:nusipirkti sau sios firmos lenktynini automobili,Ir vadovybe su tuo sutiko ir kaip firmos bendrabarbiui pardave su didele nuolaida.
Grizes namo E.Kanskis dalyvo daugelyje Europos lenktyniu ir laimejo ne viena taure.
Kas atsitiko su automobiliu nuo to momento, kai Latvija buvo okupuota ir prijungta prie TSRS ir iki 70uju pradzios,nera zinoma ir tik gaubia rusti
paslaptis.Tik yra zinoma kad po karo E.Kanskis "uzsidege"jachtu sportu ir tapo garsiu sportininku.50uju viduryje automobili pardave ir uzgautus pinigus pagamino izymia jachta "Drakonas"su kuria E.Kanskis pasieke ne viena rekorda.
Susikurus Latvijos senoviniu automobiliu klubui{"AAK"}automobiliu buvo ieskoma visur.Ir viena karta gavus informacija apie keista automobili,si informacija buvo patikrinta:70 km nuo Rygos vietoveje Tuja Abramsas Leibovicius surado "AMILCARa",tiesa kad tai buvo tas pats E.Kanskio automobilis paaiskejo veliau.Na o kokiame stovyje rado {ziureti nuotr.}
Kebulas buvo sugadintas neatpazistamais isskyrus priekine dali kuri atrode daug maz.A.Leibovicius isigijo si automobili ir pradejo restauruoti....
Laike restauracijos A>Leibovicius susirado E.Kanski ir paprase jo patikslinti galines dalies kebulo linijas,nes Abramsas norejo norejo atstatyti automobili kaip galima arciau originalo.E.Kanskis tik patrauke peciais ir pasake ,kad orginalo kaip po tokio niekad nebuvo.Kad dar tada "AMILCARui"kebulas buvo padarytas pagal E.Kanskio eskiza,o veliau buvo perdaromas ir keiciamas vos ne pries kiekvienas varzybas,priklausomai nuo kelio salygu ir kitu faktoriu iskaitant ir oro salygas.Taip pat ne karta buvo perrenkamas ir perdaromas variklis ko pasekoje E.Kanskis patvirtino kad su siuo automobiliu buvo pasiekiamas 135 km/h greitis vietoj gamyklinio nustatyto 115km/h.
Vis del to A.Leiboviciui pavyko ikalbeti E.Kanski,kad sis jam nupiestu eskiza sio automobilio,pagal kuri is pradziu buvo padarytas modelis 1:10,veliau is gipso ir medzio pagaminta dau formu ir pagal tai buvo at-
likti automobilio atstaomieji darbai.Po siu darbu "AMILCAR-Kanski"tapo
"AAK"tikra puosmena.Sios automobilis dalyvaudavo visuose sakrydziuose.
O veliau kai buvo atidarytas muziejus uzeme jam tinkama vieta ekspozicijos saleje.Automobilis ir dabar yra darbiniame stovyje nors nuo 1989m nebuvo nei karto uzvestas ir nebuvo nei karto palikes muziejaus teritorijos.