Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“ 1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą. 2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka. 3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą). 4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis). Plačiau: Visos taisyklės
Paulius43
|
Parašytas: 2006 Kov 12 Sek, 22:04 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 8:16 Pranešimai: 1354 Miestas: neKaunas
|
60-70 metai, soc.bloko salys?.. :)
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2006 Kov 12 Sek, 22:15 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8594 Miestas: Alytus
|
Steyer?
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Gintukas
|
Parašytas: 2006 Kov 13 Pir, 0:31 |
|
Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 15:47 Pranešimai: 4780
|
Čia gali būti 690 serijos FIAT'as. Tikriausiai pagamintas Italijoje.
Dar keletas eilučių iš interneto:
Toks modelis - 6x2 tipo su dviem priekiniais vairuojamais tiltais 10 tonų sunkvežimis „FIAT 690” debiutavo 1960 metais. Jis irgi nepasižymėjo galia: 6 cilindrų dyzelis sugebėjo išvystyti vos 152 AG - tačiau idealiai atitiko tuometines kelio sąlygas ir Italijos eismo įstatymų reikalavimus. Vėliau pasirodęs vilkikas 691 gavo galingesnį variklį ir galėjo vežti daugiau krovinio. Tačiau vietiniai įstatymai pirmenybę teikė ne balniniams vilkikams su puspriekabėmis, o sunkvežimiams su daugiaašėmis priekabomis. Tad septintajame dešimtmetyje šalyje paplito „millepiedi” - „tūkstantkojai”. Taip vadino autotraukinius, susidėjusius iš keturašio (8x2) sunkvežimio su platforma ir keturašės priekabos. Sunkvežimio pirmojo, antrojo ir ketvirtojo tiltų ratai buvo vairuojami, posūkyje pasisukdavo taip pat pirmas, antras ir trečias priekabos tiltai. Bendra didžiausia tokio autotraukinio masė jau siekė 44 tonas, tad teko dar kartą padidinti (iki 210 AG/1900 aps/min) variklio galingumą. Itin sunkioms eksploatacijos sąlygoms, pavyzdžiui, darbui statybose, teko sukurti 6x4 tipo modelį „FIAT 693”. Visi jie buvo maksimaliai unifikuoti tarpusavyje - turėjo tokius pačius variklius, priekinius tiltus, kabinas, skyrėsi transmisija, pakaba bei padangomis.
Nustebsite, bet „Re d’Africa” teko sutikti ir Lietuvoje. Dar 1963-64 metais iš Maskvos į vieną Kauno spaustuvių reguliariai atvažiuodavo pasiimti produkcijos triašis vilkikas „FIAT 690”, o aštuntajame dešimtmetyje 6x2 tipo „FIAT 682N” važinėjo …Vilniuje. Šį retą tuometinėje TSRS sunkvežimį kažkokiais keliais gavo Vilniaus kuro aparatūros gamykla. Į jokį kitą tuometinį sunkvežimį nepanašus dailus fiatas šviesiai pilka kabina ne vienerius metus važinėjo po Lietuvą. Važinėjo, kol trūko jo rėmas… O tada unikalus automobilis buvo supjaustytas kaip metalo laužas. Nepadėjo ir jau veikusio senovinių automobilių klubo parašymas atiduoti jį klubui. Ramiau buvo seną automobilį sunaikinti…
aut. L. Suslavičius
Prikabinti failai: |
0_Fiat_a70_camion_8.jpg [ 143.69 KiB | Peržiūrėta 1243 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2006 Kov 13 Pir, 10:48 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Gintukas rašė: Čia gali būti 690 serijos FIAT'as. Tikriausiai pagamintas Italijoje. Dar keletas eilučių iš interneto:
Toks modelis - 6x2 tipo su dviem priekiniais vairuojamais tiltais 10 tonų sunkvežimis „FIAT 690” debiutavo 1960 metais. Jis irgi nepasižymėjo galia: 6 cilindrų dyzelis sugebėjo išvystyti vos 152 AG - tačiau idealiai atitiko tuometines kelio sąlygas ir Italijos eismo įstatymų reikalavimus. Vėliau pasirodęs vilkikas 691 gavo galingesnį variklį ir galėjo vežti daugiau krovinio. Tačiau vietiniai įstatymai pirmenybę teikė ne balniniams vilkikams su puspriekabėmis, o sunkvežimiams su daugiaašėmis priekabomis. Tad septintajame dešimtmetyje šalyje paplito „millepiedi” - „tūkstantkojai”. Taip vadino autotraukinius, susidėjusius iš keturašio (8x2) sunkvežimio su platforma ir keturašės priekabos. Sunkvežimio pirmojo, antrojo ir ketvirtojo tiltų ratai buvo vairuojami, posūkyje pasisukdavo taip pat pirmas, antras ir trečias priekabos tiltai. Bendra didžiausia tokio autotraukinio masė jau siekė 44 tonas, tad teko dar kartą padidinti (iki 210 AG/1900 aps/min) variklio galingumą. Itin sunkioms eksploatacijos sąlygoms, pavyzdžiui, darbui statybose, teko sukurti 6x4 tipo modelį „FIAT 693”. Visi jie buvo maksimaliai unifikuoti tarpusavyje - turėjo tokius pačius variklius, priekinius tiltus, kabinas, skyrėsi transmisija, pakaba bei padangomis.
Nustebsite, bet „Re d’Africa” teko sutikti ir Lietuvoje. Dar 1963-64 metais iš Maskvos į vieną Kauno spaustuvių reguliariai atvažiuodavo pasiimti produkcijos triašis vilkikas „FIAT 690”, o aštuntajame dešimtmetyje 6x2 tipo „FIAT 682N” važinėjo …Vilniuje. Šį retą tuometinėje TSRS sunkvežimį kažkokiais keliais gavo Vilniaus kuro aparatūros gamykla. Į jokį kitą tuometinį sunkvežimį nepanašus dailus fiatas šviesiai pilka kabina ne vienerius metus važinėjo po Lietuvą. Važinėjo, kol trūko jo rėmas… O tada unikalus automobilis buvo supjaustytas kaip metalo laužas. Nepadėjo ir jau veikusio senovinių automobilių klubo parašymas atiduoti jį klubui. Ramiau buvo seną automobilį sunaikinti…
aut. L. Suslavičius
Tu teisus.Galiu pridurti tik tiek kad nuotrauka daryta Ukmergeje,o FIAT'as buvo atvaziaves is Kaliningrado srities
|
|
Į viršų |
|
|
jonny
|
Parašytas: 2006 Kov 13 Pir, 11:45 |
|
Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22 Pranešimai: 623 Miestas: Vilnius
|
..gal zinote ar yra islikusiu Lietuvoj ar buvusioj sajungoj ir Lietuvoj buvo tik vienas
|
|
Į viršų |
|
|
Gintukas
|
Parašytas: 2006 Kov 13 Pir, 11:52 |
|
Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 15:47 Pranešimai: 4780
|
Vertinant iš šių dienų tais laikais tai buvo gera dienos foto "medžioklė". Geras darbas!
Ir dabar ne gėda tautai parodyti. Patikėk turėjau vakar vakare vargo kol atpažinau kokia tai per mašinytė, kaip sakant buvo ant lėžuvio galo bet tikrai buvau įsitikinęs kad tas "paukštis" ne iš sovietų bloko šalių.
Happy end :)
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2006 Kov 13 Pir, 13:33 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Gintukas rašė: Vertinant iš šių dienų tais laikais tai buvo gera dienos foto "medžioklė". Geras darbas! Ir dabar ne gėda tautai parodyti. Patikėk turėjau vakar vakare vargo kol atpažinau kokia tai per mašinytė, kaip sakant buvo ant lėžuvio galo bet tikrai buvau įsitikinęs kad tas "paukštis" ne iš sovietų bloko šalių. Happy end :)
Misle tikrai buvo neislengvuju,bet besidomintiems senovine technika ne tik lengvala,bet ir sunkiaja,galima buvo atspeti,nes nuotraukoje buvo charakteringu elentu pagal ka galima buvo atspeti
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2006 Kov 20 Pir, 21:23 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Gintukas rašė: Čia dar prikabinu pora nuotraukų į temą. Kas supranta užsienio kalbas persiskaitys informaciją apie 690 N1.
Kurioje parapijoje daryta nuotrauka?
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 92 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
1916m automobilio modelis
kadafi
» 2023 Rgs 16 Šeš, 18:50
|
|
Fon #20 Motociklas
Fon
» 2020 Gru 26 Šeš, 9:45
|
|
#35 Chevrolet KB/DAF
Be vėjo
» 2020 Vas 19 Tre, 20:25
|
|
#3 laimisas Atsakyta: Ikarus 55 (autobusas)
laimisas
» 2020 Lap 17 Ant, 15:59
|
|
Atsakyta_Fon #19 motociklas
Fon
» 2020 Bal 17 Pen, 6:25
|
|
Fon #18 motociklas
Fon
» 2020 Bal 17 Pen, 6:22
|
|
#4 Rudge Atsakyta AWO 700, SIMSON EMW 700 (motociklas)
Rudge
» 2020 Bal 09 Ket, 14:45
|
|
#34 Atsakyta DKW F-10 Baur
Be vėjo
» 2020 Vas 19 Tre, 20:14
|
|
#17 motociklas_atsakyta, Panther M75
Fon
» 2020 Bal 11 Šeš, 21:18
|
|
# 2 dalius-nsu Motociklas+++Atsakyta++Ardie RBU 505 ++
dalius-nsu
» 2020 Bal 11 Šeš, 16:08
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|