Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Rgp 17 Šeš, 13:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 16:46 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 22 Pen, 10:05
Pranešimai: 642
Miestas: Birzai
Spekit kas per motociklas


Prikabinti failai:
spekit.jpg
spekit.jpg [ 30.69 KiB | Peržiūrėta 846 kartus(ų) ]
Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 17:38 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Gabri , aš palauksiu ...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 17:40 
Atsijungęs
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Bir 13 Sek, 15:21
Pranešimai: 564
Fon rašė:
Gabri , aš palauksiu ...

Ir Jums negėda? :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 17:41 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
P.S. Beje , tai vienas iš įdomių koncepcijų rinkinėlių . Apie jį bus galima keletą žodžių papildomai pridėt .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 17:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Na , kokia gi čia gėda , kai aš tą daiktą pažįstu jau kokių 20 metų , čia kaip ir su automobiliais ir Wanderer - tegul vyrai domisi , kas iš to , kad daugiau apie senesnius daiktus žinantys puikuosis prieš Dnieprų bei IŽ'ų fanus :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 17:49 
Atsijungęs
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Bir 13 Sek, 15:21
Pranešimai: 564
Fon rašė:
Na , kokia gi čia gėda , kai aš tą daiktą pažįstu jau kokių 20 metų , čia kaip ir su automobiliais ir Wanderer - tegul vyrai domisi , kas iš to , kad daugiau apie senesnius daiktus žinantys puikuosis prieš Dnieprų bei IŽ'ų fanus :wink:

Tada nuoširdziai atsiprašau :oops:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 18:30 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Fon rašė:
Na , kokia gi čia gėda , kai aš tą daiktą pažįstu jau kokių 20 metų , čia kaip ir su automobiliais ir Wanderer - tegul vyrai domisi , kas iš to , kad daugiau apie senesnius daiktus žinantys puikuosis prieš Dnieprų bei IŽ'ų fanus :wink:

Taip,taip Mein lieber Herr Fon,neskubekime leiskime kitiems pasireiksti


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 20:33 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8777
Miestas: Alytus
Indian?

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 20:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22
Pranešimai: 617
Miestas: Vilnius
:moped: ..koks 28 metu vokiskas "vėjo kiemas" :DDDD


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 21:26 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
:bravo:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 21:28 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Johny , gal pakomentuotm šiek tiek - yra juk apie ką ?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 21:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22
Pranešimai: 617
Miestas: Vilnius
1928m. "Windhoff", 748 cm3, 22AG, 4cilindrų variklis, 129 km/h maksimalus greitis, iš Vokietijos.
Pirma karta parodytas 1927m. Berlyno parodoje. Tuo metu futuristinio dizaino motociklas turejo eile isdestyta, 4 cilindru varikli, su masyviu karteriu. Triju laipsniu greiciu deze buvo prisukta prie variklio sono, pavaru perjungimas - rankinis. Kiek suprantu angliskai, tai variklis buvo ausinamas alyva :shock:
Tai tiek zinau :? , pakomentuokite prasom, geriau zinantys daugiau..


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 15 Šeš, 18:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Galima būtų pridėt , kad visi m-lo elementai buvo tvirtinami prie 750 ccm OHV variklio - rėmo , kaipo tokio , nebuvo . Priekyje įtaisyta vairo ašis , gale - užp. pakaba , ar kaip ten pavadint .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 17 Pir, 19:41 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
jonny rašė:
1928m. "Windhoff", 748 cm3, 22AG, 4cilindrų variklis, 129 km/h maksimalus greitis, iš Vokietijos.
Pirma karta parodytas 1927m. Berlyno parodoje. Tuo metu futuristinio dizaino motociklas turejo eile isdestyta, 4 cilindru varikli, su masyviu karteriu. Triju laipsniu greiciu deze buvo prisukta prie variklio sono, pavaru perjungimas - rankinis. Kiek suprantu angliskai, tai variklis buvo ausinamas alyva :shock:
Tai tiek zinau :? , pakomentuokite prasom, geriau zinantys daugiau..

cia siek tiek placiau:Die Windhoff 4 besaß einen Vierzylinder-Reihenmotor mit 750 ccm und 22 PS bei 4000U/min. Dieses Motorrad war in zwei Punkten wirklich revolutionär.

Na gut, Vierzylinder-Motoren waren bei Zweirädern auch nicht gerade häufig, doch das außergewöhnliche Fahrwerk und das Kühlsystem machte das Bike zu einem echten Unikat. Auf den ersten Blick sieht dieses Motorrad aus wie ein typischer Vertreter seiner Zeit, wenn man von dem extrem verrippten und verkapselten Motor absieht. Bei genauerem Hinsehen stellt man mit Erstaunen fest, dass der Vierzylinder keinen Rahmen besaß. Wo bei anderen Motorrädern Schleifen-, Doppelschleifen-, Dreiecks- oder Trapezrahmen für Stabilität und Zusammenhalt sorgten, befand sich bei der Windhoff gähnende Leere. Das kardangetriebene Hinterrad wurde starr von vier Auslegern des angeblockten Dreiganggetriebes aufgenommen. Der Lenkkopf der Vorderradgabel war direkt am Motor befestigt. Gleiches galt für den voluminösen 14 Liter Tank und den bequemen Pfannesattel, dessen Federn ihren Halt an den oberen Motorauslegern fanden.

Der außergewöhnliche Vierzylindermotor war somit das einzige tragende Element der Konstruktion. Dieser Motor besaß eine obenliegende Nockenwelle und ein kombiniertes Kühl- und Schmiersystem. Zusammen mit seinem Konstrukteur Karl Dauben stellte Hans Windhoff mit der „4“ seine Kompetenz in der Entwicklung und Realisierung von Kühlsystemen nachdrücklich unter Beweis.

In dem stark verrippten Leichtmetall-Motorblock sorgten 6,5 Liter Öl dafür, dass es den lebenswichtigen Bausteinen der Maschine nicht zu heiß wurde. Unterstützt von einer leistungsfähigen Zahnradpumpe (130 l/h) begann das Schmier- und Kühlmittel in der Ölwanne des Kurbelgehäuses seinen Kreislauf durch den Motor. Zuerst sorgte das wertvolle Nass für die Schmierung und Kühlung der eingezogenen Zylinderlaufbuchsen aus Grauguss, nahm seinen Weg weiter nach oben und schmierte Ventiltrieb, hohlgebohrte Nockenwelle, Lager und Nocken. Dann lief es innen an der Stirnwand des Motorgehäuses hinunter und wurde dabei vom Fahrtwind abgekühlt. Bevor es wieder in der Ölwanne landete, wurden noch die Zahnradkaskade zur Nockenwelle, die Kurbelwelle, die drei Kugellager der Welle und die Rollenlager der Pleuel mit Gleitmittel benetzt.

Das geniale System des Motors hatte jedoch seinen Preis. Alle 100 Kilometer musste ein halber Liter Schmierstoff nachgefüllt werden und nach spätestens 2000 Kilometern wurde ein kompletter Ölwechsel fällig.

Die Windhoff „4“ wog leer 175 kg, da reichten die 22 PS allemal um die Maschine auf ungefähr 100 Sachen zu beschleunigen. In den Prospekten wurde zwar von einer Spitzengeschwindigkeit von 120 gesprochen, doch das werden wohl die wenigsten Windhoff Besitzer ausprobiert haben. Schuld daran waren, neben den schlechten Straßenverhältnissen, vor allem die Bremsen des Vierzylinders. Hinten verzögerte eine, direkt auf die Kardanwelle wirkende, Außenbandbremse nur widerwillig den Vortrieb. Die Rotationsgeschwindigkeit des per Steckachse an der blattgefederten Vorderradgabel befestigten Rades wurde durch eine Simplex – Trommelbremse reduziert.

Ein richtiger Verkaufsrenner wurde die 750er, trotz ihrer fortschrittlichen Technik, allerdings nie. Von 1927 bis 1931 verließen nur ca. 1450 Exemplare des Luxusliners auf zwei Rädern die Hallen der Firma Windhoff Motorenbau, denn das Motorrad war extrem teuer..

In der Grundausstattung kostete der Vierzylinder 1750 ,-- Reichsmark. Mit einer Boschlichtanlage, Tachometer, Hupe und Ballonreifen versehen stieg der Preis auf 2050 ,-- RM. Zum Vergleich: Für nur 250 Mark mehr gab es ab 1928 den DKW P 15 PS in Roadsterausführung, für 1975 Mark war ein Hanomag Kommissbrot zu haben und ein BMW 3/15 PS stand ab 1929 für 2200 Mark in den Schaufenstern der Automobilhändler.



Ob Hans Windhoff mit riesigen Verkaufszahlen gerechnet hat sei dahin gestellt. Eher wahrscheinlich ist wohl, dass die „4“ als Werbeträger für die Leistungsfähigkeit und Innovationskraft der gewinnträchtigen Hauptsparte des Unternehmens konzipiert war. Denn wenn es um effektive Motorenkühlung ging, konnte dem Berliner Unternehmen so leicht keiner etwas vormachen ... !


Prikabinti failai:
windh08250.jpg
windh08250.jpg [ 4.34 KiB | Peržiūrėta 725 kartus(ų) ]
windh07250.jpg
windh07250.jpg [ 3.32 KiB | Peržiūrėta 725 kartus(ų) ]
windh03250.jpg
windh03250.jpg [ 4.58 KiB | Peržiūrėta 725 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Mįslė nr 107
StandartinėParašytas: 2006 Bal 17 Pir, 19:44 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
...:


Prikabinti failai:
windh02250.jpg
windh02250.jpg [ 4.56 KiB | Peržiūrėta 719 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 15 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

Rapka » 2019 Geg 15 Tre, 20:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

wilkas » 2018 Spa 10 Tre, 15:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

Sergej » 2018 Rgp 14 Ant, 10:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

wilkas » 2017 Spa 24 Ant, 14:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

Fon » 2017 Gru 02 Šeš, 23:12

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

Fon » 2017 Lie 22 Šeš, 18:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Vikas. "Москвич-2141 КР" 1989 metu.

Vikas » 2017 Bir 09 Pen, 12:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 16 Ket, 22:58

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Spa 17 Tre, 8:49

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Rgp 14 Ant, 20:25

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 16 Šeš, 0:12

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 15 Pen, 10:57

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 21:03

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 20:58

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų