Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Rgp 23 Pen, 20:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 13 Ant, 12:37 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 8:16
Pranešimai: 1355
Miestas: neKaunas
Idomu. Wanderer, idek dar ta foto kur apkarpei paskutine (kur is virsaus /priekio vaizdas)


Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 13 Ant, 16:38 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Paulius43 rašė:
Idomu. Wanderer, idek dar ta foto kur apkarpei paskutine (kur is virsaus /priekio vaizdas)

Dar istorijos nepabaiga ir kiek turiu nuotrauku pasistengsiu sudeti


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 13 Ant, 17:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
"GERESNI LAIKAI"
Geresni laikai del "HORCH 930S"taip ir neatejo-negailestingi ir nuozmus sajungininku bombordavimas Saksonijos gamykla paverte griuvesiais.1945m balandzio 17d.Zwickau uzeme amerikieciu kariai,bet laikantis Potsdamo konferensijos sprendimu miestas atiteko tarybinei okupacijos zonai ir jau 1945m.liepos 1diena ten pasirode Tarybines Karines Administracijos Vokietijoje atstovai."HORCH gamyklos kariniu komendantu buvo paskirtas kapitonas Novogriebielskij,kuriam vadovaujant prasidejo stakliu ir kitos irangos demontavimas isvezimui i TSRS,sutinkamai su reparaciju sutartimi.Gamykla nustojo gaminti lengvuosius automobilius,kuriais didziavosi ketvirta desimtmeti:darbininkai ir like tarnautojai uzsieme sunkvezimiu surinkimu ir automobiliu remontu.
1946m.pradzioje vyriausiu TKAV atstovu HORCH ir AUDI gamykloms buvo paskirtas majoras Aleksandr Siefierjanc.Pasirode ne tik nuovokiu zmogumi,bet ir geru diplomatu,jis sekmingai laviravo tarp toli grazu ne geriausius santykius turejusia nauja valdzia su senais gamyklos darbuotojais.Jam netgi paiseke organizuoti karsta matinima siu gamyklu darbuotojams,tai buvo nematyta ir negirdeta tiems laikams privilegija.Tuo tarpu kitose gamyklose buvo isduodami sausi maisto daviniai pagal korteles.O per savo gimtadieni komendantas savo sventini torta isdalino kaimynu vaikams.Todel nenuostabu,kad per 1947m sv.Kaledas darbuotojai majorui atnese dovana-lempini radio aparata,kuris buvo sumontuotas i mastelini "DKW"automobili.
Vairuotoju majorui buvo paskirtas Rudie Wolrab,kuris pries kara dirbo sioje gamykloje vairuotoju-bandytoju nauju modeliu.Kada ji pasauke i Wermacht'a,jis poradzioje kariavo Prancuzijoje,o veliau Rytu fronte,tarp kitko tose paciose vietovese kur jo busimas keleivis majoras A.Siefierjanc.Majorui imponavo jo vairuotojo vairavimo maniera.Nors ir pats majoras- nieko pries buvo atsaisesti uz vairo jo gamyklos gaminamo
automobilio.Viena karta majorasA.Siefierjanc suorganizavo lenktynes Zwickau gatvemis:jis susigincijo su vairuotoju,kad su "DKW F8"pasieks 100 km/h.Rudie su "HORCH'u"visa pusvalandi vijosi ,bet ginca pralose.
.....viena diena A.Siefierjanc'ui parode issaugota -"HORCH-930S"


Prikabinti failai:
ah126-1.jpg
ah126-1.jpg [ 11.51 KiB | Peržiūrėta 945 kartus(ų) ]
ah_126-2_.jpg
ah_126-2_.jpg [ 31.3 KiB | Peržiūrėta 945 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 13 Ant, 17:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Majoras kare tarnaves automobiliu daliniuose,buvo mates daug trofejiniu automobiliu,bet toki automobili-mate pirma karta.O dar jam pasake,kad gamykloje pavyko issaugoti keleta kebulu komplektu HORCH-930S ! Ir majoras A.Siefierjanc prieme sprendima-priligstanciam marsalo sprendimui-isake is siu komplektu surinkti automobilius.
Pasiilge taikios"lengvosios"produkcijos darbuotojai emesi sio darbo su dideliu entuziazmu ir vokisku pedantizmu.Is viso buvo surinkti septyni automobiliai(kituose saltiniuose minimi 6 automobiliai),is kuriu keturiems reikejo perdaryti radiatoriaus apdailos forma:zibintu ovalo formos neuzteko,ir teko perdaryti priekine dali apvaliems zibintams.
Vienas is septyniu "HORCH'u"buvo perduotas vyriausiam TKAV vadovui-
marsalui Sokolovskiui,antras-Saksonijos premier ministrui kamradui Seldmann'ui,viena paliko gamykloje iskilmingiems tikslams.


Gamyklos direktorius Paul Biemek ir karinis komendantas Aleksandr Siefierjanc


Prikabinti failai:
ah_126.jpg
ah_126.jpg [ 13.72 KiB | Peržiūrėta 942 kartus(ų) ]
ah_126-4.jpg
ah_126-4.jpg [ 11.13 KiB | Peržiūrėta 942 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo WANDERER 2006 Bir 14 Tre, 19:30. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 14 Tre, 13:33 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 20 Tre, 10:11
Pranešimai: 1114
Miestas: Vilnius
superine istorija, aciu labai :labas:

_________________
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 14 Tre, 14:38 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8778
Miestas: Alytus
Wanderer, istorija pagal Kiršbergą? O gal pagal Aleksandrovą?

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 14 Tre, 18:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Raimis rašė:
Wanderer, istorija pagal Kiršbergą? O gal pagal Aleksandrovą?
.
Kada renki informacija pasinaudoji ivairiais saltiniais,pirmoje eileje aisku informacija kuria gavau susirasinejant su Peter'iu Kirchberg'u,veliau seke
Andre Lecoq is Prancuzijos,taip pat Lothar Fritz(vyr.archivarius AUTO UNION GmbH),na irkiti.Istorijos pabaigoje surasysiu visus saltinius,kuo remiausi.
Raimi,atsiusk Aleksandrovo e-mail,seniai rasiau nerandu jo adreso,o iskompo tikriausiai busiu netycia istrines.
...Na siandien trecia dalis sios istorijos


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 14 Tre, 19:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
TRECIA DALIS

".....viena karta isvaziavome mes is Zwickau i Drezdena su "HORCH 930S".Sedom i automobili ir pajudejome>Kelyje bevaziujant netiketai atsidare galines desines puses durys,automobili pradejo metyti,bet tevas sugebejo suvaldyti automobili ir sustojome."Nelaimingas" duris uzdareme
ir nuvaziavome toliau..."-tarybinio komendanto sunus Vitalij Siefierjanc gerai prisimena ta 1948m rudens diena,kada tevas pasieji ji kartu su savimi i kelione.Tada jam buvo trylika metu,gyveno tame name,kuris stovejo kitoje gatves puseje pries gamykla.Majoras su "HORCH 930S"vazinejo labai mazai,nes kasdieniniems reikalams jis turejo du "HORCH-930V"-viena sedana,kita-kabrioleta,sie automobiliai buvo surinkti sioje gamykloje,dar pries kara.Todel kiekviena kelione automobiliu su prausykla buvo isimintinos.
Vitalij Siefierjanc grizes i Maskva VGIK'a ir uzsienio kalbu instituta.Jo specialybe-vertejas is vokieciu kalbos.Jo visas gyvenimas tampriai susijes su jo vaikystes salimi.O "AUDI muziejuje-jis senai tapo savo zmogumi.
2004m jis perdave muziejuij 1947m Kaledine dovana-ta pati radijo aparata,kuri jo tevui padovanojo gamyklos darbuotojai...


Velyvasis 1947-48m.m. variantas su apvaliais zibintais ir pakeista radiatoriaus apdailos forma:


Prikabinti failai:
ah_127.jpg
ah_127.jpg [ 41.19 KiB | Peržiūrėta 894 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 19 Pir, 6:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Tesinys


Prikabinti failai:
16_s.jpg
16_s.jpg [ 134.81 KiB | Peržiūrėta 838 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 20 Ant, 5:06 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Ketvirta dalis:HORCH 930S siandien

Likimas visu devyniu automobiliu(tiek buvo is viso pagaminta)nezinomas.Tiesa dvieju surinktu po karo is keturiu paskutiniu istorijos yra sie tiek zinomos.
Pirma istorija:1981m rugpiucio men.Kretingoje vyko senoviniu motociklu ir automobiliu saskrydis.Laike parodos prie musu,keletos saskrydzio dalyviu,priejo pagyvenes zmogus,ir pasake,jog turi senovini automobili "HORCH".Kai paklauseme ar galima pasiziureti,jis mielai sutiko ji mums parodyti.Kol ejome iki jo sodybos kiekvienas galvojome,kad patysime "HORCH-853,ar 830,gal 930V,arba 951.Bet niekas net nepagalvojome kad pamatysime toki:


Prikabinti failai:
5_s.jpg
5_s.jpg [ 82.19 KiB | Peržiūrėta 837 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 20 Ant, 5:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Apziuredami pagalvojome,kad nagingu ranku meistras turedamas Horch keleta detaliu ir dokumentus pasigamino stai toki automobili.Dar kazkas paklause ar neparduoda,o seimininkas sutiko ji parduoti,neprisimenu kiek norejo,bet kaina pasirode visiems per didele,bet...niekas tada is musu net nepagalvojo priers koki reta ir unikalu automobili stovime.Vargu tuo metu,kas nors Lietuvoje,Latvijoje ar Estijoje zinjo apie toki H O R C H - 930S.Tuo metu,dar klube niekas nesusirasinejo su uzsienio klubais,tuo labiau istorikais ar specialistais.Pirma karta literaturoje as pamaciau 1985m.knygoje "Autos aus Zwickau",antra karta knygoje "Bildatlas AUTO UNION" 1987m.Tada as prisiminiau,ka as maciau 1981m Kretingoje.Bet nei vienoje is siu knygu nebuvo aprasyta kiek ju buvo pagaminta ir kad buvo jos iki karo tik dvi kitos surinktos po karo,ir kad paskutines keturios skyresi nuo pries surinktu penkiu.Po truputi as pradejau ieskoti sio automobilio.Netrukus suzinojau,kad ta automobili 1982m isigijo vienas Latvijos "AAK"narys Martins Krauklis.Jis pats mane susirado,nes is savo kolegu suzinojo,kad domiuosi AUTO UNION"koncerno istorija ir,kad turiu rysiu su siu anksciau minetu knygu autoriumi rysius(as tuo metu susirasinejau su Peter Kirchberg'u rinkdamas medziaga tuo metu Lietuvoje restauruojamam "HORCH 951A"Erdmann&Rossi).Gaves nuotraukas is Martins as persiunciau jas i Vokietija.Neuzilgo gavau stai sia nuotrauka ir istorija sio modelio:


Prikabinti failai:
8_s.jpg
8_s.jpg [ 143.51 KiB | Peržiūrėta 835 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 20 Ant, 5:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Iki 1985m si automobili po truputi restauravo pats Martins,bet veliau susidurus su finansiniais sunkumais si automobili perleido garsiam Latvijos klubo restauratoriui Andris Rode.Siam automobiliui restauruoti A.Rode kartu savo restauravimo dirbtuviu"RODE Ltd"kolegomis bendrai atidave 6000 val.Bet sis restauravimo darbas buvo ivertintas tinkamai:
1991m.Essen Motor Show parodoje gavo antra priza uz restauravimo kokybe ir specialu priza"Ziurovu simpatiju",deja sis automobilis atgal i Latvija negrizo...
Pries isvaziuojant i Essen'a


Prikabinti failai:
6_s.jpg
6_s.jpg [ 111.74 KiB | Peržiūrėta 834 kartus(ų) ]
7_s.jpg
7_s.jpg [ 132.58 KiB | Peržiūrėta 834 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo WANDERER 2006 Bir 21 Tre, 5:36. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 21 Tre, 5:26 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Antroji istorija:
Antras "HORCH 930S"buvo surastas mazdaug 1980-85m.m.Tai buvo antras automobilis is paskutines partijos surinktu 4 automobiliu su pakeista
radiatoriaus apdaila ir apvaliais zibintais.Rastas automobilis po surinkimo tarnavo kaip tarnybinis automobilis Tarybines karines administracijos Vokietijos okuopuotoje zonoje stabe.Kokiu budu atsidure apleistoje fermoje pas privatininka (netoli Osnabriuck'o) yra nutylima,bet tuo metu sis automobilis buvo nuvaziaves daugiau kaip 100 tukstanciu kilometru.Pries patenkant i privacias rankas sis "horch'as"buvo eksplotuojamas Fiunsterwald'e padangu gamykloje isbandant padangas.
Pradzioje si automobili norejo isigyti Berlyno transporto ir technikos muziejus.Veliau si automobili pasiule isigyti "AUDI" firmai,o tiksliau firmai "AUTO UNION GmbH"prie "AUDI".Si pasiulymas buvo pateiktas su salyga,kad po restauracijos pirmi teise parodyti savo ekspozicijoje tures Berlyno Transporto ir Technikos muziejus.
1986m "AUTO UNION GmbH"darbuotojas Rahlf Hornung si automobili pargabeno is apleistos fermos i "AUDI"gamyklos teritorija.Jis pats paruose sio automobilio restauravimo projekta -tai buvo jo pirmas didelis
projektinis darbas.O darbai lauke dideli.Remas ir dalis pakabos detaliu buvo deformuotos,remas nekarta buvo pervirintas.Stabdziu sistemos beveik nebuvo.Variklis ir pavaru deze reikalavo kapitalinio remonto.Priekine automobilio dalis avarijose bandant padangas irgi smarkiai nukentejo.Todel rengiant restauravimo projekta buvo nutarta priekine automobilio dali atkurti tokia kokia turejo 1939m vasario men Berlyno autosalone demonstruotas "HORCH 930S".Taip pat nutare,kad varikli su pavaru deze ,sasi ir transmisija restauruoti Miunchene "Halieng"firmoje.O kebula atsargiai atskirta nuo sasi ir sumontuotas ant specialaus remo - buvo patiketa restauruoti maestro
Andre Lecoq -garsiam restauratoriui ir kolekcininkui,Paryziuje.
Kadangi breziniu neliko,atkurti brezinius pagal istorines nuotraukas,o pagal brezinius sukurti sablonus,buvo pakviestas "PEUGEOT"dizaineris Paul Brak.Pagal sukurtus sablonus A.Lecoq'o restauraciniu dirbtuviu kebulininkai atkure "HORCH-930S"prieskarini "veida".Restauruojant A,Lecoq nepamirso ir prausyklos,salono vidaus apdailos,bei tamsiai vysnines spalvos.Tokia spalva buvo nudazyti visi 9 "HORCH-930S"au-
tomobiliai.Restauravimo darbai uztruko 22 menesius (1987-88m.m.)
Atgimes "HORCH 930S"buvo pademonstruotas Paryziaus autosalone,po to viename oldtaimeriu saskrydyje.Po to pagal susitarima buvo eksponuojamas Berlyno Transporto ir Technikos muziejuje.Veliau sugrizo
i Ingolstadt'a "AUTO UNION GmbH"ekspozicijos sale"Historische Sammlung".O nuo 2000m.gruodzio men.15d uzima derama vieta ekspozicijos saleje naujai atidarytame AUDI muziejuje"Museum Mobile"...

Nuotraukos "HORCH 930S"-antras rastas ir restauruotas
restauraciniu


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 155.84 KiB | Peržiūrėta 821 kartus(ų) ]
2.jpg
2.jpg [ 161.73 KiB | Peržiūrėta 821 kartus(ų) ]
3.jpg
3.jpg [ 179.61 KiB | Peržiūrėta 821 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 21 Tre, 5:28 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Nuotraukos:HORCH 930S


Prikabinti failai:
4.jpg
4.jpg [ 163.78 KiB | Peržiūrėta 823 kartus(ų) ]
5.jpg
5.jpg [ 155.98 KiB | Peržiūrėta 823 kartus(ų) ]
6.jpg
6.jpg [ 98.16 KiB | Peržiūrėta 823 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 21 Tre, 5:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Horch 930S Ingolstadt'e "mobile museum"


Prikabinti failai:
Horch_930S in.jpg
Horch_930S in.jpg [ 30.83 KiB | Peržiūrėta 823 kartus(ų) ]
Horch930-3 in.jpg
Horch930-3 in.jpg [ 37.5 KiB | Peržiūrėta 823 kartus(ų) ]
amm_43a in_s.jpg
amm_43a in_s.jpg [ 205.04 KiB | Peržiūrėta 819 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 20 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

Rapka » 2019 Geg 15 Tre, 20:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

wilkas » 2018 Spa 10 Tre, 15:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

Sergej » 2018 Rgp 14 Ant, 10:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

wilkas » 2017 Spa 24 Ant, 14:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

Fon » 2017 Gru 02 Šeš, 23:12

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

Fon » 2017 Lie 22 Šeš, 18:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Vikas. "Москвич-2141 КР" 1989 metu.

Vikas » 2017 Bir 09 Pen, 12:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 16 Ket, 22:58

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Spa 17 Tre, 8:49

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Rgp 14 Ant, 20:25

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 16 Šeš, 0:12

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 15 Pen, 10:57

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 21:03

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 20:58

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų