Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 29 Pen, 12:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 14 Tre, 14:38 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8593
Miestas: Alytus
Wanderer, istorija pagal Kiršbergą? O gal pagal Aleksandrovą?

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 14 Tre, 18:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Raimis rašė:
Wanderer, istorija pagal Kiršbergą? O gal pagal Aleksandrovą?
.
Kada renki informacija pasinaudoji ivairiais saltiniais,pirmoje eileje aisku informacija kuria gavau susirasinejant su Peter'iu Kirchberg'u,veliau seke
Andre Lecoq is Prancuzijos,taip pat Lothar Fritz(vyr.archivarius AUTO UNION GmbH),na irkiti.Istorijos pabaigoje surasysiu visus saltinius,kuo remiausi.
Raimi,atsiusk Aleksandrovo e-mail,seniai rasiau nerandu jo adreso,o iskompo tikriausiai busiu netycia istrines.
...Na siandien trecia dalis sios istorijos


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 14 Tre, 19:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
TRECIA DALIS

".....viena karta isvaziavome mes is Zwickau i Drezdena su "HORCH 930S".Sedom i automobili ir pajudejome>Kelyje bevaziujant netiketai atsidare galines desines puses durys,automobili pradejo metyti,bet tevas sugebejo suvaldyti automobili ir sustojome."Nelaimingas" duris uzdareme
ir nuvaziavome toliau..."-tarybinio komendanto sunus Vitalij Siefierjanc gerai prisimena ta 1948m rudens diena,kada tevas pasieji ji kartu su savimi i kelione.Tada jam buvo trylika metu,gyveno tame name,kuris stovejo kitoje gatves puseje pries gamykla.Majoras su "HORCH 930S"vazinejo labai mazai,nes kasdieniniems reikalams jis turejo du "HORCH-930V"-viena sedana,kita-kabrioleta,sie automobiliai buvo surinkti sioje gamykloje,dar pries kara.Todel kiekviena kelione automobiliu su prausykla buvo isimintinos.
Vitalij Siefierjanc grizes i Maskva VGIK'a ir uzsienio kalbu instituta.Jo specialybe-vertejas is vokieciu kalbos.Jo visas gyvenimas tampriai susijes su jo vaikystes salimi.O "AUDI muziejuje-jis senai tapo savo zmogumi.
2004m jis perdave muziejuij 1947m Kaledine dovana-ta pati radijo aparata,kuri jo tevui padovanojo gamyklos darbuotojai...


Velyvasis 1947-48m.m. variantas su apvaliais zibintais ir pakeista radiatoriaus apdailos forma:


Prikabinti failai:
ah_127.jpg
ah_127.jpg [ 41.19 KiB | Peržiūrėta 1044 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 19 Pir, 6:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Tesinys


Prikabinti failai:
16_s.jpg
16_s.jpg [ 134.81 KiB | Peržiūrėta 988 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 20 Ant, 5:06 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Ketvirta dalis:HORCH 930S siandien

Likimas visu devyniu automobiliu(tiek buvo is viso pagaminta)nezinomas.Tiesa dvieju surinktu po karo is keturiu paskutiniu istorijos yra sie tiek zinomos.
Pirma istorija:1981m rugpiucio men.Kretingoje vyko senoviniu motociklu ir automobiliu saskrydis.Laike parodos prie musu,keletos saskrydzio dalyviu,priejo pagyvenes zmogus,ir pasake,jog turi senovini automobili "HORCH".Kai paklauseme ar galima pasiziureti,jis mielai sutiko ji mums parodyti.Kol ejome iki jo sodybos kiekvienas galvojome,kad patysime "HORCH-853,ar 830,gal 930V,arba 951.Bet niekas net nepagalvojome kad pamatysime toki:


Prikabinti failai:
5_s.jpg
5_s.jpg [ 82.19 KiB | Peržiūrėta 987 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 20 Ant, 5:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Apziuredami pagalvojome,kad nagingu ranku meistras turedamas Horch keleta detaliu ir dokumentus pasigamino stai toki automobili.Dar kazkas paklause ar neparduoda,o seimininkas sutiko ji parduoti,neprisimenu kiek norejo,bet kaina pasirode visiems per didele,bet...niekas tada is musu net nepagalvojo priers koki reta ir unikalu automobili stovime.Vargu tuo metu,kas nors Lietuvoje,Latvijoje ar Estijoje zinjo apie toki H O R C H - 930S.Tuo metu,dar klube niekas nesusirasinejo su uzsienio klubais,tuo labiau istorikais ar specialistais.Pirma karta literaturoje as pamaciau 1985m.knygoje "Autos aus Zwickau",antra karta knygoje "Bildatlas AUTO UNION" 1987m.Tada as prisiminiau,ka as maciau 1981m Kretingoje.Bet nei vienoje is siu knygu nebuvo aprasyta kiek ju buvo pagaminta ir kad buvo jos iki karo tik dvi kitos surinktos po karo,ir kad paskutines keturios skyresi nuo pries surinktu penkiu.Po truputi as pradejau ieskoti sio automobilio.Netrukus suzinojau,kad ta automobili 1982m isigijo vienas Latvijos "AAK"narys Martins Krauklis.Jis pats mane susirado,nes is savo kolegu suzinojo,kad domiuosi AUTO UNION"koncerno istorija ir,kad turiu rysiu su siu anksciau minetu knygu autoriumi rysius(as tuo metu susirasinejau su Peter Kirchberg'u rinkdamas medziaga tuo metu Lietuvoje restauruojamam "HORCH 951A"Erdmann&Rossi).Gaves nuotraukas is Martins as persiunciau jas i Vokietija.Neuzilgo gavau stai sia nuotrauka ir istorija sio modelio:


Prikabinti failai:
8_s.jpg
8_s.jpg [ 143.51 KiB | Peržiūrėta 936 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 20 Ant, 5:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Iki 1985m si automobili po truputi restauravo pats Martins,bet veliau susidurus su finansiniais sunkumais si automobili perleido garsiam Latvijos klubo restauratoriui Andris Rode.Siam automobiliui restauruoti A.Rode kartu savo restauravimo dirbtuviu"RODE Ltd"kolegomis bendrai atidave 6000 val.Bet sis restauravimo darbas buvo ivertintas tinkamai:
1991m.Essen Motor Show parodoje gavo antra priza uz restauravimo kokybe ir specialu priza"Ziurovu simpatiju",deja sis automobilis atgal i Latvija negrizo...
Pries isvaziuojant i Essen'a


Prikabinti failai:
6_s.jpg
6_s.jpg [ 111.74 KiB | Peržiūrėta 935 kartus(ų) ]
7_s.jpg
7_s.jpg [ 132.58 KiB | Peržiūrėta 935 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo WANDERER 2006 Bir 21 Tre, 5:36. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 21 Tre, 5:26 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Antroji istorija:
Antras "HORCH 930S"buvo surastas mazdaug 1980-85m.m.Tai buvo antras automobilis is paskutines partijos surinktu 4 automobiliu su pakeista
radiatoriaus apdaila ir apvaliais zibintais.Rastas automobilis po surinkimo tarnavo kaip tarnybinis automobilis Tarybines karines administracijos Vokietijos okuopuotoje zonoje stabe.Kokiu budu atsidure apleistoje fermoje pas privatininka (netoli Osnabriuck'o) yra nutylima,bet tuo metu sis automobilis buvo nuvaziaves daugiau kaip 100 tukstanciu kilometru.Pries patenkant i privacias rankas sis "horch'as"buvo eksplotuojamas Fiunsterwald'e padangu gamykloje isbandant padangas.
Pradzioje si automobili norejo isigyti Berlyno transporto ir technikos muziejus.Veliau si automobili pasiule isigyti "AUDI" firmai,o tiksliau firmai "AUTO UNION GmbH"prie "AUDI".Si pasiulymas buvo pateiktas su salyga,kad po restauracijos pirmi teise parodyti savo ekspozicijoje tures Berlyno Transporto ir Technikos muziejus.
1986m "AUTO UNION GmbH"darbuotojas Rahlf Hornung si automobili pargabeno is apleistos fermos i "AUDI"gamyklos teritorija.Jis pats paruose sio automobilio restauravimo projekta -tai buvo jo pirmas didelis
projektinis darbas.O darbai lauke dideli.Remas ir dalis pakabos detaliu buvo deformuotos,remas nekarta buvo pervirintas.Stabdziu sistemos beveik nebuvo.Variklis ir pavaru deze reikalavo kapitalinio remonto.Priekine automobilio dalis avarijose bandant padangas irgi smarkiai nukentejo.Todel rengiant restauravimo projekta buvo nutarta priekine automobilio dali atkurti tokia kokia turejo 1939m vasario men Berlyno autosalone demonstruotas "HORCH 930S".Taip pat nutare,kad varikli su pavaru deze ,sasi ir transmisija restauruoti Miunchene "Halieng"firmoje.O kebula atsargiai atskirta nuo sasi ir sumontuotas ant specialaus remo - buvo patiketa restauruoti maestro
Andre Lecoq -garsiam restauratoriui ir kolekcininkui,Paryziuje.
Kadangi breziniu neliko,atkurti brezinius pagal istorines nuotraukas,o pagal brezinius sukurti sablonus,buvo pakviestas "PEUGEOT"dizaineris Paul Brak.Pagal sukurtus sablonus A.Lecoq'o restauraciniu dirbtuviu kebulininkai atkure "HORCH-930S"prieskarini "veida".Restauruojant A,Lecoq nepamirso ir prausyklos,salono vidaus apdailos,bei tamsiai vysnines spalvos.Tokia spalva buvo nudazyti visi 9 "HORCH-930S"au-
tomobiliai.Restauravimo darbai uztruko 22 menesius (1987-88m.m.)
Atgimes "HORCH 930S"buvo pademonstruotas Paryziaus autosalone,po to viename oldtaimeriu saskrydyje.Po to pagal susitarima buvo eksponuojamas Berlyno Transporto ir Technikos muziejuje.Veliau sugrizo
i Ingolstadt'a "AUTO UNION GmbH"ekspozicijos sale"Historische Sammlung".O nuo 2000m.gruodzio men.15d uzima derama vieta ekspozicijos saleje naujai atidarytame AUDI muziejuje"Museum Mobile"...

Nuotraukos "HORCH 930S"-antras rastas ir restauruotas
restauraciniu


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 155.84 KiB | Peržiūrėta 922 kartus(ų) ]
2.jpg
2.jpg [ 161.73 KiB | Peržiūrėta 922 kartus(ų) ]
3.jpg
3.jpg [ 179.61 KiB | Peržiūrėta 922 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 21 Tre, 5:28 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Nuotraukos:HORCH 930S


Prikabinti failai:
4.jpg
4.jpg [ 163.78 KiB | Peržiūrėta 924 kartus(ų) ]
5.jpg
5.jpg [ 155.98 KiB | Peržiūrėta 924 kartus(ų) ]
6.jpg
6.jpg [ 98.16 KiB | Peržiūrėta 924 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Bir 21 Tre, 5:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Horch 930S Ingolstadt'e "mobile museum"


Prikabinti failai:
Horch_930S in.jpg
Horch_930S in.jpg [ 30.83 KiB | Peržiūrėta 924 kartus(ų) ]
Horch930-3 in.jpg
Horch930-3 in.jpg [ 37.5 KiB | Peržiūrėta 924 kartus(ų) ]
amm_43a in_s.jpg
amm_43a in_s.jpg [ 205.04 KiB | Peržiūrėta 920 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 26 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 1916m automobilio modelis

kadafi » 2023 Rgs 16 Šeš, 18:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #20 Motociklas

Fon » 2020 Gru 26 Šeš, 9:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #35 Chevrolet KB/DAF

Be vėjo » 2020 Vas 19 Tre, 20:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #3 laimisas Atsakyta: Ikarus 55 (autobusas)

laimisas » 2020 Lap 17 Ant, 15:59

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Atsakyta_Fon #19 motociklas

Fon » 2020 Bal 17 Pen, 6:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #18 motociklas

Fon » 2020 Bal 17 Pen, 6:22

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #4 Rudge Atsakyta AWO 700, SIMSON EMW 700 (motociklas)

Rudge » 2020 Bal 09 Ket, 14:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #34 Atsakyta DKW F-10 Baur

Be vėjo » 2020 Vas 19 Tre, 20:14

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #17 motociklas_atsakyta, Panther M75

Fon » 2020 Bal 11 Šeš, 21:18

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų # 2 dalius-nsu Motociklas+++Atsakyta++Ardie RBU 505 ++

dalius-nsu » 2020 Bal 11 Šeš, 16:08


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #31 Be vėjo

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Geg 20 Tre, 9:15

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #18 motociklas

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Bal 17 Pen, 11:22

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #4 Rudge Atsakyta AWO 700, SIMSON EMW 700 (motociklas)

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Bal 15 Tre, 14:11

Fon Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų