Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Atsakyta: Horch 930 S
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=26&t=6268
Puslapis 68

Autorius:  Raimis [ 2006 Bir 14 Tre, 14:38 ]
Pranešimo tema: 

Wanderer, istorija pagal Kiršbergą? O gal pagal Aleksandrovą?

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 14 Tre, 18:27 ]
Pranešimo tema: 

Raimis rašė:
Wanderer, istorija pagal Kiršbergą? O gal pagal Aleksandrovą?
.
Kada renki informacija pasinaudoji ivairiais saltiniais,pirmoje eileje aisku informacija kuria gavau susirasinejant su Peter'iu Kirchberg'u,veliau seke
Andre Lecoq is Prancuzijos,taip pat Lothar Fritz(vyr.archivarius AUTO UNION GmbH),na irkiti.Istorijos pabaigoje surasysiu visus saltinius,kuo remiausi.
Raimi,atsiusk Aleksandrovo e-mail,seniai rasiau nerandu jo adreso,o iskompo tikriausiai busiu netycia istrines.
...Na siandien trecia dalis sios istorijos

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 14 Tre, 19:27 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

TRECIA DALIS

".....viena karta isvaziavome mes is Zwickau i Drezdena su "HORCH 930S".Sedom i automobili ir pajudejome>Kelyje bevaziujant netiketai atsidare galines desines puses durys,automobili pradejo metyti,bet tevas sugebejo suvaldyti automobili ir sustojome."Nelaimingas" duris uzdareme
ir nuvaziavome toliau..."-tarybinio komendanto sunus Vitalij Siefierjanc gerai prisimena ta 1948m rudens diena,kada tevas pasieji ji kartu su savimi i kelione.Tada jam buvo trylika metu,gyveno tame name,kuris stovejo kitoje gatves puseje pries gamykla.Majoras su "HORCH 930S"vazinejo labai mazai,nes kasdieniniems reikalams jis turejo du "HORCH-930V"-viena sedana,kita-kabrioleta,sie automobiliai buvo surinkti sioje gamykloje,dar pries kara.Todel kiekviena kelione automobiliu su prausykla buvo isimintinos.
Vitalij Siefierjanc grizes i Maskva VGIK'a ir uzsienio kalbu instituta.Jo specialybe-vertejas is vokieciu kalbos.Jo visas gyvenimas tampriai susijes su jo vaikystes salimi.O "AUDI muziejuje-jis senai tapo savo zmogumi.
2004m jis perdave muziejuij 1947m Kaledine dovana-ta pati radijo aparata,kuri jo tevui padovanojo gamyklos darbuotojai...


Velyvasis 1947-48m.m. variantas su apvaliais zibintais ir pakeista radiatoriaus apdailos forma:

Prikabinti failai:
ah_127.jpg
ah_127.jpg [ 41.19 KiB | Peržiūrėta 1050 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 19 Pir, 6:43 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Tesinys

Prikabinti failai:
16_s.jpg
16_s.jpg [ 134.81 KiB | Peržiūrėta 994 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 20 Ant, 5:06 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Ketvirta dalis:HORCH 930S siandien

Likimas visu devyniu automobiliu(tiek buvo is viso pagaminta)nezinomas.Tiesa dvieju surinktu po karo is keturiu paskutiniu istorijos yra sie tiek zinomos.
Pirma istorija:1981m rugpiucio men.Kretingoje vyko senoviniu motociklu ir automobiliu saskrydis.Laike parodos prie musu,keletos saskrydzio dalyviu,priejo pagyvenes zmogus,ir pasake,jog turi senovini automobili "HORCH".Kai paklauseme ar galima pasiziureti,jis mielai sutiko ji mums parodyti.Kol ejome iki jo sodybos kiekvienas galvojome,kad patysime "HORCH-853,ar 830,gal 930V,arba 951.Bet niekas net nepagalvojome kad pamatysime toki:

Prikabinti failai:
5_s.jpg
5_s.jpg [ 82.19 KiB | Peržiūrėta 993 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 20 Ant, 5:32 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Apziuredami pagalvojome,kad nagingu ranku meistras turedamas Horch keleta detaliu ir dokumentus pasigamino stai toki automobili.Dar kazkas paklause ar neparduoda,o seimininkas sutiko ji parduoti,neprisimenu kiek norejo,bet kaina pasirode visiems per didele,bet...niekas tada is musu net nepagalvojo priers koki reta ir unikalu automobili stovime.Vargu tuo metu,kas nors Lietuvoje,Latvijoje ar Estijoje zinjo apie toki H O R C H - 930S.Tuo metu,dar klube niekas nesusirasinejo su uzsienio klubais,tuo labiau istorikais ar specialistais.Pirma karta literaturoje as pamaciau 1985m.knygoje "Autos aus Zwickau",antra karta knygoje "Bildatlas AUTO UNION" 1987m.Tada as prisiminiau,ka as maciau 1981m Kretingoje.Bet nei vienoje is siu knygu nebuvo aprasyta kiek ju buvo pagaminta ir kad buvo jos iki karo tik dvi kitos surinktos po karo,ir kad paskutines keturios skyresi nuo pries surinktu penkiu.Po truputi as pradejau ieskoti sio automobilio.Netrukus suzinojau,kad ta automobili 1982m isigijo vienas Latvijos "AAK"narys Martins Krauklis.Jis pats mane susirado,nes is savo kolegu suzinojo,kad domiuosi AUTO UNION"koncerno istorija ir,kad turiu rysiu su siu anksciau minetu knygu autoriumi rysius(as tuo metu susirasinejau su Peter Kirchberg'u rinkdamas medziaga tuo metu Lietuvoje restauruojamam "HORCH 951A"Erdmann&Rossi).Gaves nuotraukas is Martins as persiunciau jas i Vokietija.Neuzilgo gavau stai sia nuotrauka ir istorija sio modelio:

Prikabinti failai:
8_s.jpg
8_s.jpg [ 143.51 KiB | Peržiūrėta 940 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 20 Ant, 5:43 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Iki 1985m si automobili po truputi restauravo pats Martins,bet veliau susidurus su finansiniais sunkumais si automobili perleido garsiam Latvijos klubo restauratoriui Andris Rode.Siam automobiliui restauruoti A.Rode kartu savo restauravimo dirbtuviu"RODE Ltd"kolegomis bendrai atidave 6000 val.Bet sis restauravimo darbas buvo ivertintas tinkamai:
1991m.Essen Motor Show parodoje gavo antra priza uz restauravimo kokybe ir specialu priza"Ziurovu simpatiju",deja sis automobilis atgal i Latvija negrizo...
Pries isvaziuojant i Essen'a

Prikabinti failai:
6_s.jpg
6_s.jpg [ 111.74 KiB | Peržiūrėta 939 kartus(ų) ]
7_s.jpg
7_s.jpg [ 132.58 KiB | Peržiūrėta 939 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 21 Tre, 5:26 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Antroji istorija:
Antras "HORCH 930S"buvo surastas mazdaug 1980-85m.m.Tai buvo antras automobilis is paskutines partijos surinktu 4 automobiliu su pakeista
radiatoriaus apdaila ir apvaliais zibintais.Rastas automobilis po surinkimo tarnavo kaip tarnybinis automobilis Tarybines karines administracijos Vokietijos okuopuotoje zonoje stabe.Kokiu budu atsidure apleistoje fermoje pas privatininka (netoli Osnabriuck'o) yra nutylima,bet tuo metu sis automobilis buvo nuvaziaves daugiau kaip 100 tukstanciu kilometru.Pries patenkant i privacias rankas sis "horch'as"buvo eksplotuojamas Fiunsterwald'e padangu gamykloje isbandant padangas.
Pradzioje si automobili norejo isigyti Berlyno transporto ir technikos muziejus.Veliau si automobili pasiule isigyti "AUDI" firmai,o tiksliau firmai "AUTO UNION GmbH"prie "AUDI".Si pasiulymas buvo pateiktas su salyga,kad po restauracijos pirmi teise parodyti savo ekspozicijoje tures Berlyno Transporto ir Technikos muziejus.
1986m "AUTO UNION GmbH"darbuotojas Rahlf Hornung si automobili pargabeno is apleistos fermos i "AUDI"gamyklos teritorija.Jis pats paruose sio automobilio restauravimo projekta -tai buvo jo pirmas didelis
projektinis darbas.O darbai lauke dideli.Remas ir dalis pakabos detaliu buvo deformuotos,remas nekarta buvo pervirintas.Stabdziu sistemos beveik nebuvo.Variklis ir pavaru deze reikalavo kapitalinio remonto.Priekine automobilio dalis avarijose bandant padangas irgi smarkiai nukentejo.Todel rengiant restauravimo projekta buvo nutarta priekine automobilio dali atkurti tokia kokia turejo 1939m vasario men Berlyno autosalone demonstruotas "HORCH 930S".Taip pat nutare,kad varikli su pavaru deze ,sasi ir transmisija restauruoti Miunchene "Halieng"firmoje.O kebula atsargiai atskirta nuo sasi ir sumontuotas ant specialaus remo - buvo patiketa restauruoti maestro
Andre Lecoq -garsiam restauratoriui ir kolekcininkui,Paryziuje.
Kadangi breziniu neliko,atkurti brezinius pagal istorines nuotraukas,o pagal brezinius sukurti sablonus,buvo pakviestas "PEUGEOT"dizaineris Paul Brak.Pagal sukurtus sablonus A.Lecoq'o restauraciniu dirbtuviu kebulininkai atkure "HORCH-930S"prieskarini "veida".Restauruojant A,Lecoq nepamirso ir prausyklos,salono vidaus apdailos,bei tamsiai vysnines spalvos.Tokia spalva buvo nudazyti visi 9 "HORCH-930S"au-
tomobiliai.Restauravimo darbai uztruko 22 menesius (1987-88m.m.)
Atgimes "HORCH 930S"buvo pademonstruotas Paryziaus autosalone,po to viename oldtaimeriu saskrydyje.Po to pagal susitarima buvo eksponuojamas Berlyno Transporto ir Technikos muziejuje.Veliau sugrizo
i Ingolstadt'a "AUTO UNION GmbH"ekspozicijos sale"Historische Sammlung".O nuo 2000m.gruodzio men.15d uzima derama vieta ekspozicijos saleje naujai atidarytame AUDI muziejuje"Museum Mobile"...

Nuotraukos "HORCH 930S"-antras rastas ir restauruotas
restauraciniu

Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 155.84 KiB | Peržiūrėta 926 kartus(ų) ]
2.jpg
2.jpg [ 161.73 KiB | Peržiūrėta 926 kartus(ų) ]
3.jpg
3.jpg [ 179.61 KiB | Peržiūrėta 926 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 21 Tre, 5:28 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Nuotraukos:HORCH 930S

Prikabinti failai:
4.jpg
4.jpg [ 163.78 KiB | Peržiūrėta 928 kartus(ų) ]
5.jpg
5.jpg [ 155.98 KiB | Peržiūrėta 928 kartus(ų) ]
6.jpg
6.jpg [ 98.16 KiB | Peržiūrėta 928 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Bir 21 Tre, 5:35 ]
Pranešimo tema:  Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Horch 930S Ingolstadt'e "mobile museum"

Prikabinti failai:
Horch_930S in.jpg
Horch_930S in.jpg [ 30.83 KiB | Peržiūrėta 928 kartus(ų) ]
Horch930-3 in.jpg
Horch930-3 in.jpg [ 37.5 KiB | Peržiūrėta 928 kartus(ų) ]
amm_43a in_s.jpg
amm_43a in_s.jpg [ 205.04 KiB | Peržiūrėta 924 kartus(ų) ]

Puslapis 68 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/