Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Atsakyta: Sarolea H 1000 (motociklas) http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=26&t=6547 |
Puslapis 2 iš 3 |
Autorius: | Rudge [ 2006 Lie 13 Ket, 14:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Atsiprašau p. Wanderer, nevežk alaus, nes neturiu ką duoti paciupinėti Čia mane Fon supadlavojo, o aš daugiau nesigilinau. Manyčiau, kad tai 1936 m. FN modelis M12 SM. |
Autorius: | WANDERER [ 2006 Lie 13 Ket, 16:08 ] |
Pranešimo tema: | |
rudge rašė: Atsiprašau p. Wanderer, nevežk alaus, nes neturiu ką duoti paciupinėti Čia mane Fon supadlavojo, o aš daugiau nesigilinau.
Manyčiau, kad tai 1936 m. FN modelis M12 SM. Herr Rudge,kartu su Laurynas C esate netoli tiesos bet tai ne tos markes... |
Autorius: | Rudge [ 2006 Lie 14 Pen, 14:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Nors labai sunku spėti, kadangi nieko esminio nesimato, paskutinis variantas, Sarolea H1000. Tuo pačiu, kiek pavėluotai, sveikinu HERR WANDERER su gimtadieniu. |
Autorius: | WANDERER [ 2006 Lie 16 Sek, 12:45 ] |
Pranešimo tema: | |
rudge rašė: Nors labai sunku spėti, kadangi nieko esminio nesimato, paskutinis variantas, Sarolea H1000.
Tuo pačiu, kiek pavėluotai, sveikinu HERR WANDERER su gimtadieniu. Dekui uz sveikinimus gimtadienio proga.TAAIP TAI "SAROLEA H 1000" Stai trumpa istorija:Karini H 1000 modelio motocikla sukure anuomet garsi Belgijos firma „Sarolea “ dar 1938 metais, o 1939-aisiais kelis šimtus šiu motociklu jau turejo Belgijos armija. Sunku – sverusi apie 700 kg – motocikla vare 978 kub.cm darbinio turio dvieju cilindru keturtaktis opozicinis variklis, išvystes 22AG/4000aps/min galinguma. To pakako geru keliu važiuoti iki 82 km/h reiciu, bet benzina šis „karo dramblys“ siurbe kaip automobilis – 10-12 litru 100 kilometru kelio, tad jo 22 litru bako ne visada pakakdavo ir 200 kilometru. Atrode „Sarolea“ ispudingai – didžiule, erdvi priekaba su FN kulkosvaidžiu, platus, didelio skersmens ratai su grubletomis 12-45 dydžio padangomis, apsauginiai kronšteinai, rankenos, i kurias isikibe trys kariai traukdavo istrigusi giganta, o svarbiausia – dideli pravažuma užtikrinanti transmisija. Nuo keturlaipsnes pavaru dežes (su užpakaline pavara) sukimo momentas kardanu buvo perduodamas užpakaliniam motociklo ratui. Jo stebuleje buvo sumontuotas diferencialas ir mova priekabos rato pavaros velenui ijungti. Važiuojantys raižyta vietove, kad ratai nepraslystu , treciajam ekipažo nariui neretai tekdavo stotis ant priekabos galo esancios specialios paminos ir taip isikibus i atsargini rata balansuoti, savo svoriu apkraunant priekabos rata. Aišku, komforto truko – tik priekine paralelogramine šake turejo spyruokline pakaba, o užpakalinis ratas buvo be jokios amortizacijos. Bet klirensas net ir po priekaba buvo didžiulis – 550 mm, tad motociklas nesunkiai pervažiuodavo ir didokas kliutis. |
Autorius: | jonny [ 2006 Lie 16 Sek, 14:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Oho ..gal dar foto yra kiek ju buwo pagaminta ir ar dar like kur nors? gal ir Lietuvoj buvo uzklyde? |
Autorius: | WANDERER [ 2006 Lie 16 Sek, 16:48 ] |
Pranešimo tema: | |
jonny rašė: Oho ..gal dar foto yra kiek ju buwo pagaminta ir ar dar like kur nors? gal ir Lietuvoj buvo uzklyde?
Kiek turejau informacijos tiek irsudejau.Manau,kad prancuzijoje ar Belgijoje tikriausiai yra |
Puslapis 2 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |