Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Rgp 25 Sek, 21:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Rgs 27 Tre, 8:20 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Bal 23 Pen, 13:38
Pranešimai: 1987
Miestas: VILNIUS
Ar nebus čia "110", ir lygtai biski pašarvuotas?


Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Rgs 27 Tre, 8:31 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
rudge rašė:
Ar nebus čia "110", ir lygtai biski pašarvuotas?

Jis ne biski sarvuotas,normaliai.Bet modelis ne "110".


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Rgs 27 Tre, 8:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 06 Pen, 14:22
Pranešimai: 426
Miestas: Klaipėda
Nu tada 101

_________________
Sergejus +37067057028
+31619274164


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Rgs 27 Tre, 8:42 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2005 Rgp 22 Pir, 14:20
Pranešimai: 1217
Sergejus rašė:
Nu tada 101


Taigi pas 101 stiklas vienas ir plokščias, o nuotraukoje du V-formos, tad 101 atpuola.
Kadangi šarvuotas ir ZiS'as, tai pavadinkime jį 115, gerai?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Rgs 27 Tre, 8:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
AWD rašė:
Sergejus rašė:
Nu tada 101


Taigi pas 101 stiklas vienas ir plokščias, o nuotraukoje du V-formos, tad 101 atpuola.
Kadangi šarvuotas ir ZiS'as, tai pavadinkime jį 115, gerai?

LABAI GERAI :bravo:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Rgs 27 Tre, 11:30 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 9:16
Pranešimai: 1355
Miestas: neKaunas
Stalino versija - Zis 115 sarvuotas su grandinele durims "uzrakinti". Gera foto! Gal daugiau yra? (ir didesniu)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 15 Sek, 19:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
Siek tiek istorijos:....
Sarvuotu automobiliu Kremliaus garazuose prasidejo dar 1935m.,kada
is Amerikos i Maskva buvo pargabenta Amerikos prezidento Franklino Delano Ruzvelto dovana draugui J.V.Stalinui-sarvuotas"Packard Twelve"
baltos spalvos.Spalva Stalinui nepatiko,automobili perdaze juoda spalva.
Nuo sekanciu metu(1936m) sarvuoti automobiliai buvoti tiekiami i Tarybu Sajunga partijomis.Jie buvo naudojami VKP(b)vadams aptarnauti.Kalbama,kad dar pries kara,viename politbiuro pasitarime Stalinas pasake:"Mes ,vyriausybes nariai rodome bloga pavyzdi tuo,kad vazinejame uzsienietiskos gamybos automobiliais">Ko gero nuo sios frazes ir prasideda "ZiS 115"istorija.:
Vyriausybine uzduoti gavo 1942m,kada gamykla buvo evakuota uz Uralo ir dar nebuvo aisku,kada baigsis karas.
"ZiS 115"buvo tikra "ZiS 110"kopija.Pirminiam variante jo modelis "ZiS 110S"Gamybai jis buvo paruostas 1946-47m.m.Is isores jis praktiskai nesiskyre nuo "ZiS 110".Bet atskirti juos galima pagal sekancius pozymius:
-Turejo priekyje centre ant bamperio priesrukini zibinta.
-Buvo montuojamos didesnes ismieros padangos (7,50x17 vietoje7,50x16)
-Galiniu sparnu didesnes arku ispiovos is isores del padangu
- Langu stiklai neskaidrus(drumzlini)
-Taip pat neturejo baltu juostu is sono ant padangu.
Tai atrodo ir visi isoriniai skirtumai.Pagal projekta "ZiS 115"buvo pasleptai sarvuotas,o tai reiskia,kad jis neturejo niekaip skirtis nuo savo "brolio".Bet konstruktyviai "ZiS 115"buvo absoliuciai kitas automobilis.Visi sasi agregatai buvo modernizuoti ir sustiprinti,atsizvelgiant i padidejusias apkrovas.Variklis "ZiS 115"buvo paimtas standartinis nuo "ZiS 110"140 A.J.,bet buvo gaminamas dviem variantais.
1.Darbui TSRS vidurineje juostoje greituminiuose rezimuose buvo montuojama tepalo ausinimo sistema,kuria sudare papildomas dantratinis siurblys ir tepalinis radiatorius.Del temperaturos kontroles buvo sumontuotas aerotermometras ir ant atskiro skydelio sumontuotas su skale rodancia ribine temperatura.
2.Darbui kalnuotose vietovese variklis turejo sustiprinta ausinimo sistema,specialius alkuninio veleno skriemulius,specialius ventiliatorius,taip pat papildomus generatorius,kurie padidindavo ventiliatoriu ir vandens pompos apsukas.
Ausinimo sistema "ZiS 115"identiska,kaip ir "ZiS 110".Skirtumas tik tas,kad "ZiS 115"turejo plokstelini radiatoriu,kaip labiau efektinga prie tu paciu gabaritu("ZiS 110"turejo vamzdelini radiatoriu).
Elektrine iranga tokia pati,kaip "ZiS 110"tik turejo papildomos irangos:
-papildoma(rezervine)vibracine uzdegimo sistema su perjungeju is vairuotojo vietos(greitis ne didesnis nei 80-90 km/h)
- papidoma zibinta
-specialius garso signalus dvieju dembru S-12,S-14
-papildoma akumoliatoriu (su galimybe naudoti abu vienu metu)
Sankaba ir pavaru deze sustiprintos atsizvelgiant i apkrovima,taip pat sustiprintas ir galinis tiltas.Diferencialas dvieju satelitu.Priekine ir galine pakabos sustiprintos ir modernizuotos.
Ratu diametras:17"/431,8mm/ratlankio plotis:5"/127mm/.Padangos 7,50x17 o ju spaudimas:priekinese 2,5;galinese -3.
Stabdziai hidrauliniai didesnio diametro su papildomomkostrukcijos dtalem,kurios didino stabdymo efektyvuma.
Kebulas 6 vietu("ZiS 110" 7vietu)sarvuotas su priesskeveldriniu ir prieskulkiniu sarvu.Langu stiklu storis- 75mm.
Sarvuotas korpusas buvo gaminamas Pamaskves karineje gamykloje ir turejo spec.pavadinima:"Gaminys Nr.100".Kiekviena sarvuota plokste
priimdavo karine komisija,pries tai poligone kiekvienai sarvuotai plokstei atlikadavo bandymus apsaudant atitinkant auksciausia apsaugos kategorija.Gamyba siu korpusu buvo individuali kiekvienan automobiliui.
Ant kiekvienos,nors maziausios,detales buvo iskalti automobilio numeriai.
Soniniai stiklai yra nuleidziami.Pakelimui stiklu buvo naudojami hidrauliniai domkratai,o nuleisdavo specialia rankenele.Be iprastu duru spynu priekines desines puses ir abiejos galines durys is vidaus turejo specialias grandineles,kad vaziuojant is lauko puses nebutu galima atidaryti duru.
pirmos dalies pabaiga


Prikabinti failai:
zis115s.jpg
zis115s.jpg [ 5.83 KiB | Peržiūrėta 679 kartus(ų) ]
ryhs 1.jpg
ryhs 1.jpg [ 4.5 KiB | Peržiūrėta 679 kartus(ų) ]
ryhls.jpg
ryhls.jpg [ 3.81 KiB | Peržiūrėta 679 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 16 Pir, 8:30 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
antra dalis :
Sedynes gaminant buvo naudojamai zasu pukai ir aukstos kokybes,brangia gelumbe.Priekines sedynes buvo apsiutos oda.
Paskutiniais gyvenimo metais J.V.Stalinas labai bijojo pasikesinimo i savo gyvybe,todel vaziuoidamas su "ZiS 115"sededavo ant papildomos atlenkiamos sedynes.Kalbant apie papildomas atlenkiamas "ZiS 115"sedynes,reikia pamineti,kad jos skyresi nuo "ZiS 110"(sedyniu atlenkiama nugarele buvo vientisa),skyresi ir nuo faetono "ZiS 110B"(jo
atlenkiama nugarele dalinosi pusiau),o "ZiS 115"atlenkiamu sedyniu nugareliu dalys buvo nevienodos,virsutine dalis mazesne.
"ZiS 115"automobiliai buvo komplektuojami dvieju tipu radijo imtuvais:
automobiliuose gamintuose iki 1953m.buvo montuojami"A-695",veliau "A-5".
Pasirinktinai siuose automobiliuose buvo montuojami kondincionieriai:pats kompresorius buvo montuojamas po kapotu,o visa iranga bagazineje,o pacios kondincienieriaus angos buvo sumontuotos gale is abieju sonu galinio lango.
Dinamines charakteristikos zymiai kuklesnes,negu "lengvojo"brolio"110"
is viso 120km/h.Vienok ir rodiklis yra ispudingas zinant,kad "ZiS 115" svoris vos ne dvigubai didesnis nei "ZiS 110"ir sieke daugiau nei 5 tonas.
Automobiliai buvo surenkami specialiame bokse lengvuju surinkimo ceche,su atskira praleidimo sistema.Pagal skirtingus vertinimus pro spec.bokso vartus isvaziavo 30-32 automobiliai.Is viso "ZiS 110"su visomis modifikacijomis buvo pagaminta-2089 automobiliai.
Suprantama,kad automobiliai,kurie veziojo "visu tautu vada"buvo apipinti istorijomis ir legendomis.Dabar jau sunku atrinkti kurios istorijos atitiko tikrove,kurios ne.Na pavyzdziui istorija apie ta momenta kada J.V.Stalinui buvo pademonstruotas pirmas "ZiS 115"automobilis":
Kalbama,kad aiskinant Stalinui automobilio technines charakteristikas ir ypatybes automobilio,sis pasidomejo:ar konstruktoriai garantuoja,kad automobilio sarvas apsaugos nuo automatinio ginklo apsaudimo.Jam atsake,kad pagal visus apskaiciavimus turi apsaugoti.Po sio atsakymo J.V.Stalinas pasiule patiems kostruktoriams atsisesti i si automobili ir patikrinti si patikimuma jei jie patys savo apskaiciavimais garantavo.
Po to ,kai konstruktoriai susedo i automobili,buvo isrikiuotas burys kariu su automatais,kurie pagal komanda ,apsaude si "ZiS-115".Po sio eksperimento pabaigos buvo apziuretas automobilis,bet buvo rasta nei vienos kulkos prasautos skyles automobilyje ir "ZiS 115"komisijos buvo priimtas.Paklausus apie konstruktoriu savijauta,vietoj atsakimo patraukdavo peciais ir pasakydavo "stai taip..."
antros dalies pabaiga....


Prikabinti failai:
sid.jpg
sid.jpg [ 21.36 KiB | Peržiūrėta 660 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 16 Pir, 8:51 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
Trecia dalis:Automobiliu likimas:
Pats geriausias "ZiS 115"automobilis islikes siai dienai yra "ZiL'e"."ZiS 115"sasi Nr.43,kebulo Nr.43,variklio Nr.2620.Sis automobilis surinktas 1954m.,bandymuose buvo pravaziuota apie 1850km,ir atiduotas i "GON'a"
(garaz osobovo naznacenija-ypatingos paskirties garazas).Pagal garazo dokumentus jis buvo laikomas kaip rezervinis.Apie 1980m ,kaip nereikalinga grazino i "ZiL'a",is kur neuzilgo jis buvo isgabentas i Politech-
nini muzieju laikinam saugojimui.2001m metais "ZiL"gamyklos administracija pabande susigrazinti is muziejaus si automobili,bet ivyko konliktas su muziejaus administracija,kuri nenorejo grazinti sio eksponato.Tada nieko kito neliko "ZiL;o"administracijai ,kaip kreiptis i teisma.Teismas ivyko 2001m.ir gamyklos administracija teisma laimejo.
Automobili susigrazino,gasmyklos specialistu pagalba atrestauravo ir dabar stovi admistracinio pastato foje.


Prikabinti failai:
zis115.jpg
zis115.jpg [ 46.01 KiB | Peržiūrėta 657 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 16 Pir, 8:59 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
-Antras automobilis-1949m.gamybos,kebulo Nr.202 issaugotas Rygos Motors muziejuje.Jis ten pakliuvo is Jaroslavlio padangu gamyklos.Ant jo buvo bandomos 17 coliu padangos.


Prikabinti failai:
av_09_-1.jpg
av_09_-1.jpg [ 17.55 KiB | Peržiūrėta 654 kartus(ų) ]
r_07.jpg
r_07.jpg [ 60.17 KiB | Peržiūrėta 627 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo WANDERER 2006 Spa 16 Pir, 13:42. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 16 Pir, 9:13 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
Trecias automobilis "ZiS 115" i gamykla buvo atveztas 1985m.Tuo metu jau buvo sukurtas "ZiL 4105"ir isbandant jo pasyvu sauguma,buvo nutarta padaryti kraschtesta su panasiu automobiliu sarvuotu "ZiS 115".
Automobilio mase padare tokia,kokia turejo "ZiL 4105"-4200kg.Po viso sito i automobili pasodino manikenus,pastate 120m nuo betonines kubo,
prikabino trosus prie buksiro "ZiL4104"ir prie matuojancio "ZiL 130"(gale)
ir isibegejus iki 49km/h paleido i betonini kuba.Po viso sito automobili ismatavo,automobilio pazeidimu rezultatus atidave komisijai,o automobilis iskeliavo i Lietuva,tiksliau i tuometini RSTK "RIEDUVA".Apie tolimesni jo likima galetu papasakoti K.Indziulas


Prikabinti failai:
krak.jpg
krak.jpg [ 23.09 KiB | Peržiūrėta 651 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 16 Pir, 9:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
Ketvirtas automobilis kurio sasi Nr.18 siai dienai atsidure viename Maskvois klubu ir yra restauruojamas.Sis "ZiS 115"buvo pagamintas 1950.
Si automobili 1970m. Baumano institutas gavo is "ZiS'u" technininio aptarnavimo stoties Georgijaus skersgatvyje.Sis servisas aptarnaudavo "GON'o" automobilius.Netgi bandymams institutui, kaip paprasta lengavaji automobili "ZiS 115"atiduoti nebuvo galima,nes visi "ZiS 115"iki savo sunaikinimo buvo laikomi slaptu"gaminys Nr.100".Todel automobilius institutui atiduodavo kaip kebulaus su sasi ir keliomis atsarginemis detalemis.Pandymus atlikti su siais automobiliais leisdfavo tik miesto pakrastyje ir su palydinciais automobiliais.Miesto centrineje dalyje vazineti su siais automobiliais grieztai draudziama buvo.Automobilis ilga laika prastovejo instituto filialo teritorijoje,kol 1992 metais si automobili nupirko vienas mokslinis bendradarbis uz ji sumokejes 1700 rubliu.Bet jis ji pirko ne kaip automobili,o kaip kebula ir sasi.Si sarvuoti mokslininkas isveze i savo uzmiescio vila,nes juo vazineti bendro naudojimo keliais buvo draudziama.Si automobili pastate atsivezes prie pirties,nes labai mego po pirties atsistei i vesu sarvuocio salona ant galines sedynes ir atsigerti alaus.Su laiku automobilis iki stebuliu iaugo izeme,apaugo auksta zole ir pradejo po truputi rudytiAtsitiktinai toki "vaizdeli"pamate vienas kolekcionieriu ir nutare isigyti si automobili.1998m.sis automobilis buvo parduotas siam kolekcio-
nieriui.Bet neuzilgo sis kolekcionierius emigravo is Rusijos ir automobili pardave vienam Maskvos klubui,kuris dabar ji restauruoja.
Sis automobilis turi viena ypatinga skirtuma nuo bazinio modelio,jame nera stilines pertvaros tarp vairuotojo ir keleiviu.Pagal viena is legendu:
"J.V.Stalinas apsilankes savoi vardo gamykloje pasake tokia fraze:"As neturiu paslapciu nuosavo liadies todel pertvaros galite ir nemontuoti..."
Nuotraukos "ZiS 115"sasi Nr.18


Prikabinti failai:
102-1.jpg
102-1.jpg [ 15.2 KiB | Peržiūrėta 642 kartus(ų) ]
_103-1.jpg
_103-1.jpg [ 19.34 KiB | Peržiūrėta 642 kartus(ų) ]
103-2.jpg
103-2.jpg [ 24.66 KiB | Peržiūrėta 642 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 16 Pir, 9:55 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
WANDERER rašė:
Ketvirtas automobilis kurio sasi Nr.18 siai dienai atsidure viename Maskvois klubu ir yra restauruojamas.Sis "ZiS 115"buvo pagamintas 1950.
Si automobili 1970m. Baumano institutas gavo is "ZiS'u" technininio aptarnavimo stoties Georgijaus skersgatvyje.Sis servisas aptarnaudavo "GON'o" automobilius.Netgi bandymams institutui, kaip paprasta lengavaji automobili "ZiS 115"atiduoti nebuvo galima,nes visi "ZiS 115"iki savo sunaikinimo buvo laikomi slaptu"gaminys Nr.100".Todel automobilius institutui atiduodavo kaip kebulaus su sasi ir keliomis atsarginemis detalemis.Pandymus atlikti su siais automobiliais leisdfavo tik miesto pakrastyje ir su palydinciais automobiliais.Miesto centrineje dalyje vazineti su siais automobiliais grieztai draudziama buvo.Automobilis ilga laika prastovejo instituto filialo teritorijoje,kol 1992 metais si automobili nupirko vienas mokslinis bendradarbis uz ji sumokejes 1700 rubliu.Bet jis ji pirko ne kaip automobili,o kaip kebula ir sasi.Si sarvuoti mokslininkas isveze i savo uzmiescio vila,nes juo vazineti bendro naudojimo keliais buvo draudziama.Si automobili pastate atsivezes prie pirties,nes labai mego po pirties atsistei i vesu sarvuocio salona ant galines sedynes ir atsigerti alaus.Su laiku automobilis iki stebuliu iaugo izeme,apaugo auksta zole ir pradejo po truputi rudytiAtsitiktinai toki "vaizdeli"pamate vienas kolekcionieriu ir nutare isigyti si automobili.1998m.sis automobilis buvo parduotas siam kolekcio-
nieriui.Bet neuzilgo sis kolekcionierius emigravo is Rusijos ir automobili pardave vienam Maskvos klubui,kuris dabar ji restauruoja.
Sis automobilis turi viena ypatinga skirtuma nuo bazinio modelio,jame nera stilines pertvaros tarp vairuotojo ir keleiviu.Pagal viena is legendu:
"J.V.Stalinas apsilankes savoi vardo gamykloje pasake tokia fraze:"As neturiu paslapciu nuosavo liadies todel pertvaros galite ir nemontuoti..."
Nuotraukos "ZiS 115"sasi Nr.18

dar viena nuotrauka ZiS 115 sasi nr.18


Prikabinti failai:
klaba.jpg
klaba.jpg [ 48.52 KiB | Peržiūrėta 640 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2006 Spa 18 Tre, 18:12 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
Tesiamas pasakojimas apie islikusius "ZiS 115"automobilius:
Penktas automobilis atsidure Lenkijoje.1952m gamybos.1953m I.V.stalinas ruosesi su draugisku vizitu apsilankyti Lenkijoje.Todel sis automobilis is anksto buvo nugabentas i Lenkija.Deja
vizitas neivyko ir "ZiS 115" I.V.Stalino nurodymu buvo Lenkijos Kopmunistupartijos CK pirmininkui Boleslavui Berutui.1956m.B.Berutas mire ir iki 1984m su siuo automobiliu niekas nevazinejo.Kada gime planas ikurti Lenkijos Gynkluotu pajegu technikos muzieju,si automobili Perdave Lenkijos liaudies armijai.Bet muziejaus statyba taip ir neprasidejo,todel
automobili pardave privaciam asmeniui.Automobilis po ilgos pertraukos pirma karta vel pasirode 1997m.Essene parodoje ir vel buvo parduotas.
Tolimesnis jo likimas nezinomas.
Sestas automobilis Korejoje.Jis buvo padovanotas Kim Ir Sen'ui,akivaizdu,kad siuometu "ZiS 115"yra tenai.
septintas pagamintas 1950m.,sasi Nr.28 vieno rusu veikejo emigruojant 1989-1990m.m.,buvo isveztas i Sveicarija,ir dabar stovi Zenevos muziejuje.
- Seni "ZiL;o"darbuotojai prisimena,kaip 1949m pabaigoje 4-5 automobilius supakave i medines dezes isveze i Kinija.Ir tolimesnis ju likimas siandien nezinomas.
- Apie 1980m.keletas automobiliu buvo isvezti i Afganistana,bet neuzilgo
sugrazinti.Po neilgo saugojimo - visi buvo sudauzyti ir atiduoti i metalo lauza....
- Is kart du automobilius N.S.Chrusciovas padovanojo Egipto prezidentui
Gamaliui Abdil Naser'ui,tuo paciu metu kada jam buvo suteiktas Tarybu Sajungos didvyrio vardas.Koks likimas ju tolimesnis siai dienai nezinomas
Nuotraukos:1. "ZiS 115",kuris buvo Lenkijoje
2."ZiS 115" sasi Nr.28, Zenevos muziejaus ekspozicijoje
salia Delaunay Belleville 1917m.,kurio taip ir negavo ca-
ras Nikolajus II
3."ZiS'ai kurie apie 1980m.buvo isgabenti i Afganistana ve-
liau grazinti i "ZiL'a"


Prikabinti failai:
prezs.jpg
prezs.jpg [ 7.71 KiB | Peržiūrėta 612 kartus(ų) ]
09_099-2.jpg
09_099-2.jpg [ 18.54 KiB | Peržiūrėta 612 kartus(ų) ]
afgans.jpg
afgans.jpg [ 9.26 KiB | Peržiūrėta 612 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo WANDERER 2006 Spa 18 Tre, 19:44. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Spa 18 Tre, 18:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 16 Ket, 18:29
Pranešimai: 554
Miestas: Šiauliai
Pats asvo rankomis ciupinejau ta sudauzyta ZIS kai jis buvo Kaune. 15cm storio duru stikluose buvo matyti prasautos skyles. :shock:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

Rapka » 2019 Geg 15 Tre, 21:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

wilkas » 2018 Spa 10 Tre, 16:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

Sergej » 2018 Rgp 14 Ant, 11:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

wilkas » 2017 Spa 24 Ant, 15:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

Fon » 2017 Gru 03 Sek, 0:12

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

Fon » 2017 Lie 22 Šeš, 19:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Vikas. "Москвич-2141 КР" 1989 metu.

Vikas » 2017 Bir 09 Pen, 13:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 16 Ket, 23:58

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Spa 17 Tre, 9:49

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Rgp 14 Ant, 21:25

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 16 Šeš, 1:12

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 15 Pen, 11:57

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 22:03

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 21:58

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų