Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Atsakyta: BMW 328
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=26&t=7422
Puslapis 14

Autorius:  WANDERER [ 2006 Spa 23 Pir, 11:12 ]
Pranešimo tema:  Atsakyta: BMW 328

Kokio automobilio sis prietaisu skydelis?Kada ir kas ji gamino?

Prikabinti failai:
03.jpg
03.jpg [ 37.12 KiB | Peržiūrėta 2172 kartus(ų) ]

Autorius:  LaurynasC [ 2006 Spa 23 Pir, 11:53 ]
Pranešimo tema: 

Jaguar?

Autorius:  WANDERER [ 2006 Spa 23 Pir, 12:12 ]
Pranešimo tema: 

LaurynasC rašė:
Jaguar?

Ne, tai ne Jaguar

Autorius:  AWD [ 2006 Spa 23 Pir, 13:10 ]
Pranešimo tema: 

WANDERER rašė:
LaurynasC rašė:
Jaguar?

Ne, tai ne Jaguar


"Šausiu" užsimerkęs - tai čekoslovakų gaminys?

Autorius:  LaurynasC [ 2006 Spa 23 Pir, 13:14 ]
Pranešimo tema: 

BMW 328 1939 m.

Autorius:  WANDERER [ 2006 Spa 23 Pir, 14:37 ]
Pranešimo tema: 

LaurynasC rašė:
BMW 328 1939 m.

Teisingai ,tai BMW 328.Si automobili pradejo gaminti 1936m,tais paciais metais buvo atlikti bandymai,dalyvaujant lenktynesePrancuzijos didziajam prizui laimeti Montlhrey treke.Sreiniai modeliai pardavime pasirode sekanciais metais-1937m.Jame buvo sumontuotas 2 ltr.variklis,kaip ir BMW 326(sis modelis taip pat pasirode 1936m.),tiktai varikliuose kurie buvo montuojami "BMW 328",buvo padidintas galingumas. nuo 50 iki 80 A.J.
Pagal viena is versiju arba legendu:"BMW 328"(BMW 328MM) buvo sukurtas tam,kad issprestu ginca tarp Hitlerio su Musoliniu.A.Hitleris pareiske,kad Vokietija laimes 1000 myliu lenktynes:Berlynas-Roma-Berlynas.Lenktynes taip ir neivyko,del prasidejusio karo,o stai "pergales ginklai"-"BMW 328MM"buvo sukurti.
"BMW 328"sukurimo autorius Fritz Fiedler (1899-1972), 1932m perejo i "BMW" firma uzimti vyriausiojo konstruktoriaus pareigas is "HORCH" firmos.Tuo metu BMW gamyklose pradejo nauju sportiniu automobiliu su nuosavais,gerai uzsirekomendavusiais varikliais "BMW"serijos 315/1 ir 319/1 atitinkamai su 1,5 ltr. ir 1,9ltr varikliais.
Automobiliai F.Fiedler'iui aiskiai patiko,bet su varikliais dar reikejo padirbeti.Tuo ir uzsieme gamyklos konstruktoriai F.Fiedler'iui vadovaujant.
Galinguma pakele nuo 50 iki 80A.J.Tai buvo imanoma,panaudojus tris vietoje dvieju karbiuratoriu,nauja aliuminine cilindru bloko galvute,prapletus dujinius voztuvus,panaudojus nauja pusiausferine degimo kameros forma,taip pat voztuvu somontavimas "V" formos,vietoje iprastiniu paraleliniu.Taip pat buvo padidintas darbinis turis iki 1971ccm.
"BMW 328"turejo suvirinta lengva,erdvini rema.Siam remui buvo panau-
dotas 90mm skersmens vamzdis,kuris pagamintas is magnio ir aliuminio lydinio.Tokio pacio lydinio lakstais buvo pagamintas kebulas.Lengvas,patikimas vairo mechanizmas(dantratis ir dantyta juosta)
Taip pat sukurta nauja pavaru deze su perdavimo skaiciais:I-3.75,II-2.28,
III-1,48 ir IV-1.00.Nepriklausoma priekiniu ratu pakaba ant skersines linges.Stabdziai patikimi hidrauliniai.
Kebulus sis modelis turejo ivairius.Be vokisku,surinktu ant medinio karkaso su ileistais zibintais i sparnus roadsteriu,kabrioletai su odiniu stogu,bei Wendler firmos "sport kupe",buvo uzsakyti superlengvi (Superleggera) kebulai.Siuos kebulus uzsake Italijoje kebulu atelje "Caro-zzeria Touring"automobiliams,su kuriais vokieciai ruosesi laimeti sias lenktynes.Rezultate visu patobulinimu roadsteriai "BMW 328MM"galejo isvystyti greiti iki 200 km/h.
Atejo ir pergaliu metas.1936m Ernst Henne Eifelio lenktynes "Niurnberring"trasoje laimejo su "BMW 328"pirma pergale.Si trasa siam modeliui is tiesu buvo laiminga ir nuo 1937 iki 1939m.be didesnes konkurencijos karaliavo sioje trasoje.
1939m "BMW 328" uzeme pirma vieta-klaseje iki 2000ccm ir penkta vieta generalineje kvalifikacijoje La Mans 24 valandu lenktynese.
Absoliuciu triumfu "BMW 328 "reiktu laikyti 1940m.lenktynes "Mille Migle"
,kada vokieciu komanda is keturiu ekipazu uzeme atitinkamai:pirma,trecia,penkta ir sesta vietas.Tarp kitko "BMW'firma startui isrikiavo 4 "BMW 328MM"su skirtingais kebulais.
Sekanciais metais 1941m.fiureis ruosesi laimeti lazybas pries duce,bet karas su TSRS tam sukliude.
Is viso "BMW 328"buvo pagaminti 400automobiliu ir 64 sasi.1936m.-3vnt.
1937m.-171vnt.1938-164vnt.ir 1939m.-126vnt.
Per kara gamyba sio modelio buvo nutraukta,nes BMW gamino tik motociklus,komandinius "325"visureigius ir aviacinius variklius BMW 801 naikintuvams "Focke Wulf190".

Prikabinti failai:
01.jpg
01.jpg [ 39.11 KiB | Peržiūrėta 2127 kartus(ų) ]
07.jpg
07.jpg [ 41.57 KiB | Peržiūrėta 2127 kartus(ų) ]

Autorius:  LaurynasC [ 2006 Spa 23 Pir, 14:46 ]
Pranešimo tema: 

Mirbach kompanijos restauruotas egzempliorius:
http://www.mirbach.de/lng_ru/main.asp?main=auto_detail&ID=2026&nav=0&subnav=1

Autorius:  WANDERER [ 2006 Spa 23 Pir, 14:53 ]
Pranešimo tema:  Misle Nr.215

Stai si "BMW 328"galima pamatyti Rygos automobiliu muziejue,nors tai ne muziejaus nuosavybe,o N.Orleans,jis daznai su juo dalyvauja senoviniu automobiliu ir motociklu saskrydziuose.

Prikabinti failai:
r_13.jpg
r_13.jpg [ 61.49 KiB | Peržiūrėta 2116 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Spa 23 Pir, 16:04 ]
Pranešimo tema:  Misle Nr.215

Kelios istorines nuotraukos

Prikabinti failai:
328_14.jpg
328_14.jpg [ 120.4 KiB | Peržiūrėta 2104 kartus(ų) ]
328_15.jpg
328_15.jpg [ 95.76 KiB | Peržiūrėta 2104 kartus(ų) ]
328mm_13.jpg
328mm_13.jpg [ 82.63 KiB | Peržiūrėta 2101 kartus(ų) ]

Autorius:  WANDERER [ 2006 Spa 23 Pir, 16:20 ]
Pranešimo tema:  Misle Nr.215

Kelios istorines nuotraukos II:

Prikabinti failai:
328-30er.jpg
328-30er.jpg [ 64.04 KiB | Peržiūrėta 2099 kartus(ų) ]
328-bergpass.jpg
328-bergpass.jpg [ 49.35 KiB | Peržiūrėta 2099 kartus(ų) ]

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/