Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Rgp 25 Sek, 17:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 18 Šeš, 22:53 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 16:47
Pranešimai: 4774
jonny rašė:
NSU gal :?


Ne.
Pavadinimas - tai tikrai nėra populiari markė ar raidžių trumpinys.


Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 19 Sek, 15:24 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Spa 08 Sek, 15:26
Pranešimai: 515
Miestas: Marijampole
gal pirma raide galetumet pasakyt? :?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 19 Sek, 16:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 16:47
Pranešimai: 4774
Aš geros nuotaikos. Pasigailėsiu... Tai raidės " K ir F ".


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 19 Sek, 16:22 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Spa 08 Sek, 15:26
Pranešimai: 515
Miestas: Marijampole
Gintukas rašė:
Aš geros nuotaikos. Pasigailėsiu... Tai raidės " K ir F ".


Na as pavadinima firmos lengai radau, gal palauksiu kelias dienas, kol kiti pasakys :-)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Mįslė Nr 256 ( Motociklas)
StandartinėParašytas: 2006 Lap 19 Sek, 17:30 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4183
Pagal viska turetu buti:"
Killinger & Freund 1938"
O cia jo aprasymas:is 1938m. zurnalo "MOTORRAD"-"In Italy five aero engineers once built the RONDINE. Now it’s called GILERA and is destined to win a lot of races for the GILERA brand. When technicians do something with love, something good will turn out.

Three years ago five technicians from Munich started to design another nonconformistic motorcycle, but they had another target: they created a modern bike with front-wheel-drive and and aerodynamic, rational shape. That means a bike for daily use. And now it’s ready for the show.

Our readers will remember the MEGOLA story. The magazine staff had restored an old MEGOLA to recollect the merits of this multiple-cylinder front-wheel-drive bike. We wrote: “Fantastic behaviour in curves . . . a child could ride it on sand . . .”

What the five technicians from Munich – the names of the designers/engineers are KILLINGER and FREUND – now completed is more than an improved MEGOLA. The engine displacement is again 600cc and it is also incredibly light: 135 Kilogr. (with fuel), but this bike has a three-cylinder two-stroke engine in the front wheel, it HAS a transmission and a clutch, it has a comfortable front and rear suspension and looks elegant and thrilling.

There’s always a crowd of people around the displayed bike indicating that there’s happening something great. If you join them and listen to them you will be astonished that most of them like the shape of this bike. That’s important because the technicians wanted to build a bike that can be sold in large numbers some day. The people are used to aorodynamic shapes of car bodies now and it seems that they already expectedsomething like that. The shape was developed to meet all these requirements: all moving parts covered, dirt protection, multicylinder and front-wheel-drive. Another target was to reduce the numbers of different parts. This bike has less parts than a light 100cc-bike!

At first sight you realize the dirt-protective and aerodynamic covers of the front and rear wheel. Frame, fork and fuel tank are also aerodynamically improved. We were impressed by the nice details and good shaped transitions of the different body parts, as seen on race bikes.

And now the construction: the middle of the frame and the rear wheel cover are currently built as sheetmetal shells around a tube frame. For the mass-production version there are plans to build the middle frame as a boxed frame, welded together from two pressed sheetmetal parts. Of course this supermachine has a rear suspension. It is linked to the lower end of the (inner) tube frame and fixed with flexible (rubber/metal???) elements which don’t need any service. A lid in the box frame allows access to the seat springs to regulate the hardness of the seat’s suspension.

The steering is like that of a normal bike, but the telescopic elements (80 mm lift) are more vertical than usual. That means that the wheelbase won’t change much when the front fork dives in.

The front-wheel-drive is much better than the Megola design. First, the weight of the engine (unsuspended mass) is lower. The front wheel with engine has a weight of 50 Kilos. Second, a custom carb without a float needle doesn’t have problems that could be caused by vibrations. And third, the light-weight battery ignition allows to start the engine without problems and helps to keep the engine weight low. The distributor and the points are located in the hub. The technicians originally intended to build a dynastarter. These improvements (plus transmission and clutch) had been impossible to add to the MEGOLA design.

The three-cylinder two-stroke engine uses a Drehschieber (= turning disk with a hole for more exact timing of the intake of the fuel-air mixture). The fresh fuel-air mixture is sucked in by the vacuum in the three crankshaft housings as usual. The Drehschieber does the intake timing for all three cylinders. The engine is not a radial engine as known from planes. And there is no need for a flywheel. All three cranks seem to work on one common gear. This arrangement and the recoil of the pistons in the turning direction should secure a perfect balance of the moving parts. The cylinders are made of KS (brand name) iron cylinder walls and are totally embedded in the Silumin (kind of alloy) engine housing. Alloy cylinderheads with lots of cooling fins and the exhaust pipes are the only things that can be identified as engine parts between the spokes of the cast alloy wheel. These flat spokes are designed to serve as a cooling fan. The two-speed transmission is built as a differential transmission and uses slope-meshed gears. The clutch is made of usual clutch disks. The clutch (with the springs at the outer circle) is located in front of the transmission. The transmission is actuated by steel cables (foot-operated). All parts of the engine allow easy access for service work. After the removal of the engine – only two bolts and some wiring have to be removed – all important parts are within reach. The tire can also be removed easily. You have to unlock a safety mechanism and can remove the tire completely with the split rim. The front brake is installed in the hub. The rear suspension also has telescopic oil-filled shock absorbers. The gasoline runs down through flexible hoses.

Five men worked for three years on this machine. The bike was test-driven already and the engine was tested on a test-stand. As there are so many progressive ideas built into this bike, we hope that the developers will have a chance to complete their work, because we would like to experience the preferences of this bike some day:

Better handling – more safety – less weight – simple construction – no chain or cardan shaft – no valves – tangential arrangement of the cylinders for smooth engine characteristics"


Prikabinti failai:
KF.jpg
KF.jpg [ 31.1 KiB | Peržiūrėta 513 kartus(ų) ]
Killinger.jpg
Killinger.jpg [ 24.27 KiB | Peržiūrėta 507 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 9:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 16:47
Pranešimai: 4774
Teisingai: 1938 Killinger Freund Motorrad.


Prikabinti failai:
Killinger-&-Freund-Germany.jpg
Killinger-&-Freund-Germany.jpg [ 29.73 KiB | Peržiūrėta 491 kartus(ų) ]
killinger_freund03_425x323.jpg
killinger_freund03_425x323.jpg [ 43.65 KiB | Peržiūrėta 491 kartus(ų) ]
killinger_freund04_425x289.jpg
killinger_freund04_425x289.jpg [ 33 KiB | Peržiūrėta 491 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 10:02 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 22:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Gražu , sankaba - kaip Zuendapp K 800 - kamštinė :shock:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 10:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 24 Ant, 14:16
Pranešimai: 1598
Miestas: Vilnius
:apalpti: variklis rato viduje, tikra :kiaule: pakišta su remontu namie...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

Rapka » 2019 Geg 15 Tre, 21:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

wilkas » 2018 Spa 10 Tre, 16:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

Sergej » 2018 Rgp 14 Ant, 11:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

wilkas » 2017 Spa 24 Ant, 15:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

Fon » 2017 Gru 03 Sek, 0:12

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

Fon » 2017 Lie 22 Šeš, 19:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Vikas. "Москвич-2141 КР" 1989 metu.

Vikas » 2017 Bir 09 Pen, 13:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 16 Ket, 23:58

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Spa 17 Tre, 9:49

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Rgp 14 Ant, 21:25

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 16 Šeš, 1:12

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 15 Pen, 11:57

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 22:03

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 21:58

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų