Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Rgp 19 Pir, 4:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Misle Nr. 261
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 9:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 15:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
Aliukas rašė:
ryce rašė:
Na, dabar visokiems skoniam pridejau misliu, speliokit.


Na aš spėju, kad tai yra lenktyninis automobilis :tiuning:

Atspėjau ar ne? :taika:

Na tamsta esate labai nuovokus... :roll:
Gerai, palengvinsiu, sios firmos automobiliai (nežinau ar sis taip pat) yra susije su Le Mano lenktynemis... :roll:


Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 9:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Delage apie 30's


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 9:47 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 15:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
Fon rašė:
Delage apie 30's
Metai arti tiesos, pavadinimas ne. Dar lengvinu, si firma taip pat gamino dviracius... :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 10:04 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
ryce rašė:
Fon rašė:
Delage apie 30's
Metai arti tiesos, pavadinimas ne. Dar lengvinu, si firma taip pat gamino dviracius... :roll:
Romanas tada tegul spėja :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 10:06 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8777
Miestas: Alytus
Fon rašė:
Romanas tada tegul spėja :wink:

:taip: :taika:

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 12:20 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 15:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
Dar sufleruoju, si kompanija 1938 tapo dalis Nuffield Organisation.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 12:59 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 15:47
Pranešimai: 4774
ryce rašė:
Dar sufleruoju, si kompanija 1938 tapo dalis Nuffield Organisation.


Morris.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 13:34 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 15:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
Gintukas rašė:
ryce rašė:
Dar sufleruoju, si kompanija 1938 tapo dalis Nuffield Organisation.


Morris.
Labai arti tiesos, si kompanija buvo parduota Morris uz £1. Siandiena prekinio zenklo savininkas yra BMW, o is Nuffield Organisation virto British Leyland. Si firma taip pat gamino lektuvu variklius...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 13:53 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 15:47
Pranešimai: 4774
Austin.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 13:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 15:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
Gintukas rašė:
Austin.

Na is tos pacios grupes, bet ne. Na gerai, galbut si automobili atpazinsite ir pasakysite sios senos firmos, pradejusios nuo dviraciu gamybos, pavadinima... :roll:


Prikabinti failai:
Resize of f.jpg
Resize of f.jpg [ 68.6 KiB | Peržiūrėta 1085 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 14:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 08 Sek, 15:47
Pranešimai: 4774
Gerai jau gerai... visi jie ten tais 1938 -iais "ženijosi".
Atsakymas: Riley.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 14:29 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 15:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
Gintukas rašė:
Gerai jau gerai... visi jie ten tais 1938 -iais "ženijosi".
Atsakymas: Riley.
Atsakymas teisingas :ok:

Siek tiek istorijos:

Riley Cycle Company
Riley began as the Bonnick Cycle Company of Coventry, England. In 1890, William Riley Jr. purchased the company and renamed it the Riley Cycle Company. Ultimately, the portfolio included cycle gear maker Sturmey Archer. His teenaged son, Percy, began to dabble in automobiles. He built his first car at 16, in 1898, secretly, because his father did not approve. It was the first car seen on the streets of Coventry. By 1899, Percy Riley moved from producing motorcycles to his first prototype four-wheeled quadricycle. In 1900, Riley sold a single three-wheeled automobile, but the company could not yet be considered an automobile manufacturer.

In 1903, Percy Riley began the Riley Engine Company, also in Coventry. At first, he simply supplied engines for Riley motorcycles, but the company soon began to focus on four-wheeled automobiles. Their Vee-Twin Tourer prototype, produced in 1905, can be considered the first proper Riley car. The Engine Company expanded the next year, and Riley Cycle halted motorcycle production in 1907 to focus on automobiles. Bicycle production also ceased in 1911.

In 1912, the Riley Cycle Company changed its name to Riley (Coventry) Limited as William Riley focused it on becoming a wheel supplier for the burgeoning motor industry, being an innovator of detachable wheels.


[edit] Riley Motor Manufacturing
In early 1913, Percy was joined by three of his brothers (Victor, Stanley, and Allan) in a new business focused on manufacturing entire automobiles. This Riley Motor Manufacturing Company was located near Percy's Riley Engine Company. The first new model, the 17/30, was introduced at the London Motor Show that year. Soon afterwards, Stanley Riley founded yet another company, the Nero Engine Company, to produce his own 4-cylinder 10 hp (7.5 kW) car. Riley also began manufacturing aeroplane engines and became a key supplier in Britain's buildup for World War I.

In 1918, after the war, the Riley companies were restructured. Nero joined Riley (Coventry) as the sole producer of automobiles. Riley Motor Manufacturing came under the control of Allan Riley to become Midland Motor Bodies, a coachbuilder for Riley. Riley Engine Company continued under Percy as the engine supplier. At this time, Riley's blue diamond badge, designed by Harry Rush, also appeared. The motto was "As old as the industry, as modern as the hour."


1935 Riley Nine FalconRiley grew rapidly through the 1920s and 1930s. Riley Engine produced 4-, 6-, and 8-cylinder engines, while Midland built more than a dozen different bodies. Riley models at this time included:

Saloons: Adelphi, Deauville, Falcon, Kestrel, Mentone, Merlin, Monaco, Stelvio
Coupes: Ascot, Lincock, Gamecock
Touring: Alpine, Lynx
Sports: Brooklands, Imp, MPH, Sprite
Limousines: Edinburgh, Winchester
The Riley Brooklands was one of the most successful works and privateer racing cars of the late 1920's and early 1930's, particularly in hill climbs and at Le Mans, providing a platform for the success of motorsports' first women racing drivers like Kay Petrie and Dorothy Champney It was based around Percy Riley's ground-breaking Riley 9 engine, a small capacity, high revving engine, ahead of its time in many respects. Its longevity is illustrated by Stirling Moss's early racing success after WW2 in pre-war Riley's. But by about 1936 the company had overextended, with too many models and too few common parts, and the emeregnce of Jaguar at Coventry was a direct challenge. Victor Riley had set up a new ultra-luxury concern, Autovia, to produce a V8 saloon and limousine to compete with Rolls-Royce. Meanwhile, Riley Engine Company had been renamed PR Motors (after Percy Riley) to be a high-volume supplier of engines and components. Although the rest of the Riley companies would go on to become part of BMC, PR Motors remained independent. After the death of Percy Riley in 1941, the company began producing transmission components and still exists today as Newage Transmissions.

ir pardavejo duomenys apie si auto:

1933 RILEY SPECIAL 12/4, 1933 Riley 12/4 Special Vintage Racecars/n 607786Fully Restored and Finish in Bright RedLike so many of the pre-war single seater racecars, this car has a unique and romantic history. Formed into its current configuration by David Fairly of Ireland, this car was the product of his early, cash strapped, racing ambitions. In 1959 Fairly pulled this engine out of a road going Riley 12/4 which had been abandon in a field, and mounted a Roots style supercharger to it. He located the Armstrong pre-selector gearbox and narrowed the chassis to its single seater format. Fairly assembled the finned alloy hydraulic drum brakes, which remain on the car today. Unfortunately, in pre-season testing for the 1960 season on the roads outside of Belfast, Fairly found æthe engine to have been worn out and the project a disappointmentæ. With no capital to improve the car he parked it and attempted to race an Alvis Special he bought for 15 pounds sterling which was æeven worseæ. In 1970, now more financially sound, Fairly extracted the Riley Special from the back of his shed and rebuilt it properly. He obtained VSCC papers and raced the car with much success in historic races in England in 1970. David Fairly sold the car to Malcolm Dunsworm who continued to race it in England through 1990 in much the same configuration.Recently the car has seen a comprehensive restoration. Much of the work was done by specialist in their respective fields. The Chassis was reworked by Phil Venables, heads by Riley guru Goldflow, gearbox by pre-selector expert Bill Morris, and the final assembly overseen by Mika Hakkinenæs chief engineer from the 1998-9 seasons. While in the US the car was race prepped by Don Colemanæs Competition Motors for vintage events at Lime Rock Park and a hill climb at Mt. Equinox in 2004. The car is in outstanding cosmetic condition and, with some minor detailing, would be fit for showing. It is eligible for any historic racing series in the US, including General Racing which hosts both the Monterey Historics and the Wine Country Classic. The shorter, tighter tracks of the West Coast favor lighter, small bore cars like this Riley. With its excellent power to weight ratio, we can expect it to be competitive among the Alfa Romeo P3s and Monzas, and ERAs, and at a fraction of the cost.With the car comes a small box of spares, letters from David Fairly relating to the cars history, notes on the restoration, and a VSCCA logbook.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lap 20 Pir, 14:34 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 06 Sek, 15:17
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas
Beje raudonas auto yra - 1935 Riley Nine Falcon


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 27 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

Rapka » 2019 Geg 15 Tre, 20:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

wilkas » 2018 Spa 10 Tre, 15:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

Sergej » 2018 Rgp 14 Ant, 10:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

wilkas » 2017 Spa 24 Ant, 14:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

Fon » 2017 Gru 02 Šeš, 23:12

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

Fon » 2017 Lie 22 Šeš, 18:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Vikas. "Москвич-2141 КР" 1989 metu.

Vikas » 2017 Bir 09 Pen, 12:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 16 Ket, 22:58

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Spa 17 Tre, 8:49

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Rgp 14 Ant, 20:25

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 16 Šeš, 0:12

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 15 Pen, 10:57

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 21:03

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 20:58

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų