Teisingai!!!
Tiesa,kataloguose ir zinynuose zymimas,kaip "5/12 WANDERER Typ W 1"Sis dvivietis automobiliukas tai buvo didziausia 1911m.spalio men.Berlyno tarptautines automobiliu parodos atrakcija.Po sios parodos 1912m. jis buvo siek tiek tobulinamas,ir tu paciu metu rugpiucio men.atliko testini vaziavima i Pietu Tiroli.Serijine gamyba prasidejo sio modelio 1913mBet tais paciais metais sukure nauja modeli "W 2"-trivieti.Tiesa "W-1"dvivieciame modelyje keleivis sedejo uz vairuotojo.Del savo populiarumo liaudyje jis buvo zinomas,kaip:"WANDERER Puppchen".1910m.jaunas inzinierius Ettore Bugatti Wanderer"firmai pasiule savo projekta nedidelio automobilio,bet "Wanderer"vadovybe atsisake sio projekto ir 1911m.sukure savo "W-1",tada Ettore Bugatti si savo projekta pasiule konkurentams firmai "Peugeot" ir si sutiko ir veliau pradejo leisti automobilius "Peugeot Bebe"