Puslapis 33

Parašytas: 07 Vas 2007, 19:14
Gintukas
Pavadinimo pirma raidė nuo M iki S ?

Parašytas: 07 Vas 2007, 19:41
WANDERER
Gintukas rašė:Pavadinimo pirma raidė nuo M iki S ?

Greiciausiai tai "STOEWER" apie 1927m.

Auto/moto myslės

Parašytas: 07 Vas 2007, 22:39
sv32
Ne, ne Stoewer, bet pirma raidė yra tarp tų paminėtų raidžių.

Parašytas: 07 Vas 2007, 22:46
Gintukas
Gal koks N.A.G. ? :nežinau:

Auto/moto myslės

Parašytas: 07 Vas 2007, 23:06
sv32
Ne ne NAG, jau esate visai netoli tikslo. Sėkmės.

Auto/moto myslės

Parašytas: 08 Vas 2007, 23:00
sv32
Šiek tiek Jums padėsiu, kad ramiau miegotusi. Štai nuotraukoje nusifotografavo du ponai su automobiliais ir kol jie dar nenuvažiavo įsižiurėkime į juos (taip vyrai šaunuoliai, bet mus domina automobiliai) dešinėje- automobilis mįslė. Tiesa, jis su kietu stogu, o kairėje tos pačios gamyklos keliais metais senesnis modelis, kuris labiau atspindi šios markės įprastajį veidą. Linkiu sėkmės.

Parašytas: 09 Vas 2007, 08:27
Gintukas
Hmm... Ar tik nebus čia Presto ? :mastau:

Auto/moto myslės

Parašytas: 09 Vas 2007, 11:11
sv32
Taip, be reikalo abejoji-šaunuolis, tai Presto G 12/55 Phaeton. 1925-1927 m.
Presto gamykla Chemnitz mieste gamino dviračius, motociklus. Automobilius pradėjo gaminti pagal Delahaye licenzija 1907 m. Po I pasaulinio karo gamikla Vokietijos gamintojų asociacijojos (GDA) sudėtije, dėl ko pavyko išsilaikyti krizės metais. Orientavosi gaminti nebrangius automobilius. Taip pat gamino ir nedidelius sunkvežimius. 1926 m. Presto įsigijo DUX, bet po metų pati papuolė į NAG kompanijos glėbį.
Šis mįslėje pateiktas automobilis yra vėliausiai gamintas atviras phaetonas, su mūsų laikais keistai suprantamais celiulioidiniais šoniniais langais. Šešių cilindrų 2,6 l ir 3,1 l viršutiniais voštuvais varikliai išvystidavo 50 ir 55 Ag.
Sėkmės toliau spėliojant.