Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Atsakyta: 1931-1934 Bedford WHG (sunkvežimis)
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=26&t=8864
Puslapis 44

Autorius:  AWD [ 2007 Vas 15 Ket, 8:25 ]
Pranešimo tema: 

WANDERER rašė:
Gintukas rašė:
Gal modelis WLG apie 1930-1932 metus.

Modelis:-"WHG",o gamybos metai:1931-1934m.m.

O jei kastis iki šaknų, tai būtų ameriketiškas "Chevrolet" su 6 cilindrų "Stovebolt" tipo varikliu, Europoje dar gamintas Vokietijoje kaip "Opel Blitz"...

Autorius:  WANDERER [ 2007 Vas 26 Pir, 12:16 ]
Pranešimo tema: 

AWD rašė:
WANDERER rašė:
Gintukas rašė:
Gal modelis WLG apie 1930-1932 metus.

Modelis:-"WHG",o gamybos metai:1931-1934m.m.

O jei kastis iki šaknų, tai būtų ameriketiškas "Chevrolet" su 6 cilindrų "Stovebolt" tipo varikliu, Europoje dar gamintas Vokietijoje kaip "Opel Blitz"...

Šiek tiek pasikasus istorijoje:

Firma "VAUHHALL"atsirado daugiau nei prieš šimtą metų-1903m.,po dvieju metu,kai mire karalienė Viktorija.Ko gero nei firma negalėjo XX amžiaus pradžioje pasigirti tokiu kiekiu progresyvių techninių sprendimų,kaip"VAUXHALL".1903m.modelis turejo varikli su horizontaliai gulinčiu cilindru,kuris sugebejo išvystyti net 5 A.J.galią.1905m."VAUXHALL"pagamino 20A.J.galingumo modelį,kuris sugebėjo pravažiuoti be remonto,net 3200km.1910m."VAUXHAL'ai"sugebejo varžybose,skirtose vokiečių princo
Henriko taurei laimėti,taip greitai,kad jiems buvo suteiktas garbes vardas"Prince Henry".Deja,firmos gaminių tiražas buvo nedidelis,ir po Pirmo pasaulinio karo,firmos reikalai pradėjo blogėti.Amerikiečiu Gerneral Motors su ypatingu dėmesiu sekė "VAUXHALL"finansines nesėkmes,ir 1925m."GM"įsigijo "VAUXHALL"kompanija su visu jos turtu."GM"vadovybei
vien tik lengvų automobilių pasirodė maža,ir jie nutarė anglų rankomis pradeti sunkvežimių gamybą.
Pats tinkamiausias momentas pradėti sunkvežimių gamybai buvo 1931m,tokia buvo "GM"vadovybės nuomonė.
Išore ir konstrukciniais sprendimais beveik pilnai kopijavo dvitonį "CHEVROLET U"Variklis šešių cilindru eilėje su viršutiniais vožtuvais.turejo didelį sukimosi momentą,kutis leido prisitaikyti prie bet kokių važiavimo sąlygų,o taip pat prie bet kokių kelių,kaip pakrautas,taip ir tuščias.Tiltai prie rėmo buvo tvirtinami su pusiauelipsinėmis lingėmis.
Prie variklio buvo montuojama 4 pavaru greičio dėžė,sankaba-vienadiskė,sausa,karbiuratorius-"Carter"su krentančiu mišinio srautu,akumoliatorius-100 Ampervalandžių-visa tai buvo progresyvūs sprendimai tokiam nedideliaqm sunkvežimiui 30ųjų m.pradžioje.Ratai turėjo,geležinius štampuotus diskus,tuo tarpu kiti anglški sukvežimiai tuo metu važinėjo su medinių stipinų ratais.O kaina-buvo šiek tiek didesnė nei 200 svarų sterlingų(kituose šaltiniuose rašo,kad kaina buvo 198 svarai sterlingai).
Sunkvežimio markė tapo-"BEDFORD"-taip vadinosi Anglijos grafistė,
kurioje amerikiečiai nusipirko automobilinę gamyklą.
Viršutinė "BEDFORD"priekinio lango dalis buvo pasukama.tiksliau pasikeldavo į viršų,tokiu budu galima buvo gerai ventiliuoti kabinos vidų.
Okad butų dar vėsiau galima buvo suvinioti viršutine stogo dalį.Iš vairuotojo pusės durelių nebuvo-ten buvo kronšteinas atsarginiam ratui.
Vienintelės durelės buvo uždaromos iš vidaus.
Pritaisų skydelis buvo pilnas ciferblatų komplektas,leidžiantis kontroliuoti automobilio darbą:vidutyje:spidometras,sugraduotas myliomis,iį dešinę nuo spidometro-vandens temperatūros prietaisas,po juo tepalo spaudimo,i kairę nuo spidometro-ampermetras ir kuro kiekio
matavimo prietaisas.Kuro bako,kuris buvo sumontuotas po vairuotojo sėdyne, talpa-16 angliškų galonų.
"BEDFORD WHG"gamino nuo 1931m.iki 1934m.Ant jo šasi buvo montuojami įvairūs kėbulai:-nuo savivarčių iki mokyklinių autobusų,o taip pat policijos furgonai.Patikimas ir greitaeigis sunkvežimis BEDFORD turėjo
pagrindą,kad taptų bestseleriu tarp krovininio transporto Didžiojoje Britanijoje.Pavyzdžiui jis buvo pats lengviausias komercinis automobilis
Anglijos rinkoje-atsisakius varikliui,ji pajudinti iš vietos galėjo vienas žmogus,neypatingai didelės komplekcijos.
Bet "BEDFORD'ą"patriotiškai nusiteikia anglai laikė svetimu,nors ir kaip firma bereklamavo žurnalo"Commercial Motor"puslapiuose:"The british-born successor to Chevrolet"arba "Buy Bedford-it's british"

Puslapis 44 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/