Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Vainiaus Dnepr MT-11 projektas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=29&t=72893
Puslapis 11

Autorius:  Vainius [ 2018 Geg 30 Tre, 9:05 ]
Pranešimo tema:  Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

Sveiki,

Turiu idėją šiek tiek pasiremontuoti-perdaryti savo Dnepr MT-11. Taip žinau, kad sakysite neapsimoka, nesamonė, bet kol nepatirsiu pats jog tai nesamonė, tol šios minties ir idėjos neatsikratysiu.
Taigi, norėčiau perdaryti-pamodifikuoti šiek tiek variklį, galios kėlimo nesitikiu, tikiuosi gražesnio/ gyvesnio variklio darbo.
1. Subalansuoti alkūninį veleną, smagratį
2. sucentruoti guoliavietes
3. uždėti naują gilesnį karterį su tepalo filtru (jau užsisakiau iš Ebay)
4. nufrezuoti-išlyginti visas variklio bloko plokštumas
5. sudėti automobilinius stūmoklius
6. iššlifuoti galvos (kuro įsiurbimo-išmetimo) angas
7. sudėti naujus vožtuvų kreipiančiasias įvores
8. sudėti naujus vožtuvus (manau platesnius-automobilinius)
9. paditinti tepalo siurblio našumą
10. uždėti elektroninį degimą
11. susverti ir subalansuoti visas judančias variklio dalis
kolkas tiek, tikrai žinau jog darbo eigoje atsiras dar kažkas.
Iškart turiu klausimą dėl suspaudimo laipsnio kėlimo, paskaičiavau, kad norint pasiekt suspaudimo laipsnį 9, reikia nušlifuoti galvą 2mm. Kaip manote, kas geriau, šlifuoti galvą ar dėti aukštesnius stūmoklius? dėl VAZ stūmoklių šiek tiek abejoju, norėtūsi kažko vakarietiško, gal esate kažką pritaikę?
Taip pat galvoju iššlifuoti cilindrus 80 diametro stūmokliams, kaip manote ne per plona liks gilzė?
Taip pat dėl "Gitaros" manžetų-riebokšlių, skaitinėjau forume ir neradau bendros išvados, kokius manžetus ar riebokšlius dėti. Taip pat gal esate padarę ir turite tokią "Gitarą" kurią galėtumėte parduot, mielai nupirkčiau. Jei taip susiekite el. paštu: Vreneckis[eta]gmail.com (atkristų vienas darbas)
Jei turite kažkokių pastabų, komentarų, kritikos, visada lauksiu žinučių.

Ačiū

Autorius:  jakovlevas [ 2018 Lie 26 Ket, 17:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

:labas: Sveiki, puikios mintys, bet nuo pradžių:

Cituoti:
1. Subalansuoti alkūninį veleną, smagratį

Nežinau ar verta, bet, jeigu taip, tai tik smagratį kartu su sankaba.

Cituoti:
2. sucentruoti guoliavietes

Svarbiausia pažiūrėti cilindrų plokštumų ašiškumą su alkūniniu.

Cituoti:
3. uždėti naują gilesnį karterį su tepalo filtru (jau užsisakiau iš Ebay)

Tepalo filtras yra ok, bet jeigu ten ta sistema, kur karteryje tepale maudosi guminė šlanga, tai arba 1 reikia rasti tokią šlangą, kuri po, tarkim, po 5 metų tepale nevirs varške, arba 2 padaryti tą pajungimą variniais/aliuminiais vamzdeliais. Taip pat, jeigu išmetimo vamzdžiai sujungti, neaišku ar filtras tilps.

Cituoti:
4. nufrezuoti-išlyginti visas variklio bloko plokštumas

Nebent to reikia estetikai, bet nereikia pamiršti, kad grubus paviršius geriau vėsinasi.

Cituoti:
5. sudėti automobilinius stūmoklius

Yra puikių šiuolaikinių stūmoklių Dnieprams, pvz lenkiški almot. Yra kaltinių, 79mm. Svarbu ne tik stūmokliai, bet ir žiedai, bei cilindro paviršius.
Šiaip patikrinkite ką turi citroen 2cv, yra gerų internetinių parduotuvių.

Cituoti:
6. iššlifuoti galvos (kuro įsiurbimo-išmetimo) angas

Tada reikia skaičiuoti ir karbiuratorius, oro įsiurbimo filtrą, išmetimo vamzdžius kartu, nes ir jie sistemos dalis. Jeigu bus padaryta viena, bet nebus kitur geresnio pratakumo, nebus ir efekto. Opozitų įsiurbimo angos - (kur tokios kiaušinio formos) protingai apmąstytos, nes pro kampelius eina mišinys, taip apeidamas vožtuvo kotelį.

Cituoti:
7. sudėti naujus vožtuvų kreipiančiasias įvores

Bronzines dėkite, jos geriau slysta

Cituoti:
8. sudėti naujus vožtuvus (manau platesnius-automobilinius)

labai daug platesni netilps, liesis į stūmoklio paviršių, tada liesis į cilindro kraštą.

Cituoti:
9. paditinti tepalo siurblio našumą

KAM? Jis yra taip galingesnis nei reikia, kai kurios mašinos tokio neturi. Svarbiausia sutvarkyti tas vietas, pro kurias tepalas pabėga, visų pirma, tą vietą gitaroje, kur į alkūninį patenka tepalas.

Cituoti:
10. uždėti elektroninį degimą

Geriausias sprendimas, dėkite kartu su specialiai tam pritaikyta babina.

Cituoti:
Cituoti:
11. susverti ir subalansuoti visas judančias variklio dalis

Cituoti:
kolkas tiek, tikrai žinau jog darbo eigoje atsiras dar kažkas.



Iškart turiu klausimą dėl suspaudimo laipsnio kėlimo, paskaičiavau, kad norint pasiekt suspaudimo laipsnį 9, reikia nušlifuoti galvą 2mm. Kaip manote, kas geriau, šlifuoti galvą ar dėti aukštesnius stūmoklius?


Suspaudimo laipsnį reikia skaičiuoti kiekvienam cilindrui atskirai (dėl tų pačių priežasčių, kodėl norite sucentruoti guoliavietes :)). Turbūt vėliau rasiu formules, bet procesas toks - viską surenkate, ir skaičiuojate, kiek į kamerą prie VMT telpa tepalo (dažniausiai apie 50 cm3). Tada pagal forulę išskaičuojami milimetrai.
Iš akies nurėžti 2mm nerekomenduoju - nes patys cilindrai skiriasi - vieni būna aukšteni, kiti žemesni, skiriasi stūmokliai (vieni būna sferiniai, kiti, kurie užpildo daugiau kameros tūrio, nupjautu viršum). Jeigu dėsite, pvz 79mm stūmoklius, vėl keičiasi tūris.

Kodėl 9,0:1? Sakyčiau 8,5:1 yra ok, šiuolaikiniai uralai turi tokį suspaudimą. Geriau būti saugioje pusėje, nes per daug... bus detonacija. :)

Cituoti:
Taip pat galvoju iššlifuoti cilindrus 80 diametro stūmokliams, kaip manote ne per plona liks gilzė?

Kodėl jūs norite tą daryti? Nors gausite kelis papildomus kubikus, bet jie gali viską komplikuoti, nes svarbiausia - balansas.

Cituoti:
Taip pat dėl "Gitaros" manžetų-riebokšlių, skaitinėjau forume ir neradau bendros išvados, kokius manžetus ar riebokšlius dėti. Taip pat gal esate padarę ir turite tokią "Gitarą" kurią galėtumėte parduot, mielai nupirkčiau. Jei taip susiekite el. paštu: Vreneckis[eta]gmail.com (atkristų vienas darbas)


Aš asmeniškai dariau kelias gitaras savo varikliams, niekur nedėjau gumos. - pagrintinė priežastis - aš nežinau, kaip ta guma atrodys, pvz po 10 metų važiavimo, nes sūkiai ten dideli, temperatūra taip pat. Geriausia, mano supratimu, bronzinė įvorė, kuri tiksliai padaryta pagal alkūninio kaklelį ir guolį 209.

Cituoti:
Jei turite kažkokių pastabų, komentarų, kritikos, visada lauksiu žinučių.

Nepamirštkite, kad vožtuvų spyruoklių tvirtumas turi įtakos greičio paėmimui :) aš esu vietoj tų dviejų įsidėjęs po vieną spyruoklę nuo vaz 2109. Jos tinka be modifikacijų. Galima dėti ir vakarietiškas, bet reikia matyti jas gyvai ir matuoti stiprumą, plotį, aukštį ir pan. Vėl, galite patikrinti citroen 2cv.

Esmė yra karomyslai (pakėlėjai), reikia dadaryti viską taip, kad jie neturėtų jokio liufto į šonus ir spaustų vožtuvus tiesiai į centrą, o ne į šoną, nes kitaip išnešios kreipiančiąsias.


Ačiū

Autorius:  Donatas2562 [ 2018 Lie 28 Šeš, 0:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

Ir vistiek gausis molio kruva.Nes ten kiekviena detale brokuota nei patikimumo isgausi nieko..
Siulau iskart nusipirkt ir isidet bmw varikli,nes ir suma gausis panasi atgaivint moli ar bmw variklis.

Autorius:  jakovlevas [ 2018 Lie 30 Pir, 7:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

Donatas2562 rašė:
Ir vistiek gausis molio kruva.Nes ten kiekviena detale brokuota nei patikimumo isgausi nieko..
Siulau iskart nusipirkt ir isidet bmw varikli,nes ir suma gausis panasi atgaivint moli ar bmw variklis.


Suma bus 300-600€. Abejoju ar už tiek galima rasti padorų bmw r80 variklį + karbais + visa elektronika. O kur dar paties perdarymo kaina, žaidimas su smagračiais ir pan

Autorius:  wilkas [ 2018 Lie 30 Pir, 8:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

jakovlevas rašė:
Donatas2562 rašė:
Ir vistiek gausis molio kruva.Nes ten kiekviena detale brokuota nei patikimumo isgausi nieko..
Siulau iskart nusipirkt ir isidet bmw varikli,nes ir suma gausis panasi atgaivint moli ar bmw variklis.


Suma bus 300-600€. Abejoju ar už tiek galima rasti padorų bmw r80 variklį + karbais + visa elektronika. O kur dar paties perdarymo kaina, žaidimas su smagračiais ir pan


Labai abėjoju ar išsisuktumėte su maksimalia suma Jūsų pasakyta...

Autorius:  Donatas2562 [ 2018 Rgp 03 Pen, 11:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

As irgi labai abejoju del sitos sumos.Taip tik atrodo kad cia niekas nekainuos,o galiausiai suma vistiek susidarys,bet rezultato kazkokio gero tikrai nebus.Tegul bmw motoras kainuoja pora simtu eu daugiau,bet turesi varikli,o ne molio gabala.Gerai paieskojus iki 1000eu rastum pilna motora.
Smagracio perdarinet nieko nereikia.Uztenka persikniedyt slicus sankabos disko ir pervirint dezes tvirtinimo taskus

Autorius:  chille1983 [ 2018 Rgp 28 Ant, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

kur zadi balansuoti velena? sia vasara ieskojau kur balansuoja velenus,bet tik parodzius dniepro velena staiga visi prisimindavo,kad gali tik centruoti...buvo misija neimanoma,jei zinai kur balansuoja butinai pasidalink,nes tai aktualu ir man..

Autorius:  Vainius [ 2018 Rgs 02 Sek, 8:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

Sveiki,
Ką gi Dnepr projektas juda, bet labai lėtai, variklis surinktas, užkurtas, bet su Dnepr dar nevažiavau, tai kažko labai pasakyt apie jį negaliu, taip projektas tikrai brangus, vien motoro remontas kainavo apie 1000 Eur. ar apsimoka? tikrai ne, bet kartais "kvailas" interesas "patirti savo kailiu" yra stipriau, negu pinigai. Visko varikliui padaryt nepavyko, veleno ir smagračio nebalansavo, sakė nemoka ir pan... vežiau į VRD, surfkolitą. Ir šiaip esu VRD nusivylęs, vožtuvų lizdus nušveitė, bet nei vožtuvų nesudėjo, nei juos prišveitė, teko pačiam rankomis tai padaryt... galbūt, kad vasara, nelabai nori dirbti. Nusipirkau Harley-Davidson ratlankius 3,5"X16" bus jie surinkti ant Ural stebulių.
Tai šiam kartui tiek... Nuotraukos bus vėliau.
Gražios rudeniškos dienos :)

Autorius:  Generolas [ 2018 Rgs 13 Ket, 17:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

Vainius rašė:
Sveiki,
Ką gi Dnepr projektas juda, bet labai lėtai, variklis surinktas, užkurtas, bet su Dnepr dar nevažiavau, tai kažko labai pasakyt apie jį negaliu, taip projektas tikrai brangus, vien motoro remontas kainavo apie 1000 Eur. ar apsimoka? tikrai ne, bet kartais "kvailas" interesas "patirti savo kailiu" yra stipriau, negu pinigai. Visko varikliui padaryt nepavyko, veleno ir smagračio nebalansavo, sakė nemoka ir pan... vežiau į VRD, surfkolitą. Ir šiaip esu VRD nusivylęs, vožtuvų lizdus nušveitė, bet nei vožtuvų nesudėjo, nei juos prišveitė, teko pačiam rankomis tai padaryt... galbūt, kad vasara, nelabai nori dirbti. Nusipirkau Harley-Davidson ratlankius 3,5"X16" bus jie surinkti ant Ural stebulių.
Tai šiam kartui tiek... Nuotraukos bus vėliau.
Gražios rudeniškos dienos :)

Sveikas ,ka galvoji daryti su spikiais,savo 16 coliu ratam ?

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/