Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
Traktor
|
Parašytas: 2007 Kov 27 Ant, 10:37 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Lie 19 Tre, 15:25 Pranešimai: 25 Miestas: Kaunas
|
Sveiki,
jau ilgai ruosiausi sitam darbui ir pagaliau pradejau daryt kazka apciuopiamo . Zinau kad darbu eigoje kils daug klausimu, todel ir kuriu nauja tema. Automobilis ZAZ 968M oficialiai dar nepapuola y oldtimerio apibrezima (truksta 5 metu), bet nera ir jaunuolis .
Trumpai apie planuojamus darbus:
1) 1.3 kadeto variklis + ZAZ pavaru deze
2) visi diskiniai stabdziai ir pagrindinis cilindras su vakuuminiu stiprintuvu
3) sutvarkyta pakaba
4) viso kebulo remontas, antikorozija, dazymas ir pan. (vengiant dideliu isores pakeitimu ale spoileriai, neonai ir pan)
5) minimalus salono pakeitimas, naujos sedynes, nauji apmusalai...
Kadangi sitas uzsiemimas yra tik savaitgaliu praleidimo budas, tai darbai uztruks ilgai, bet pats procesas teikia malonuma
Kelios nuotrauku del bendro vaizdo:
Prikabinti failai: |
Klausuciuos2.jpg [ 60.53 KiB | Peržiūrėta 3496 kartus(ų) ]
|
Isdarzines4.jpg [ 44.98 KiB | Peržiūrėta 3496 kartus(ų) ]
|
kadokas.jpg [ 40.79 KiB | Peržiūrėta 3496 kartus(ų) ]
|
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Traktor
|
Parašytas: 2007 Kov 27 Ant, 10:44 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Lie 19 Tre, 15:25 Pranešimai: 25 Miestas: Kaunas
|
Darbai po truputy juda. Isimti kadeto ir zaz varikliai.
Iskart kyla klausimas kaip suderint zaz deze ir opel varikly. Aisku bus daromas perejimo flansas (plokste), kad prisukt deze prie variklio, bet kaip suderint sankabos mechanizma? Svarstau du variantus:
1) imt zazo sankabos disko centrine yvore su slicais ir perkniedyt ja ant opelio disko, kad jis uzsimautu ant zazo dezes pirminio veleno.
2) imt zaz ir opel deziu pirminius velenus, vezt pas tekintojus ir prasyt kad ant stakliu privirintu prie zaz pirminio velenelio opelio velenelio daly su slicais, kur vaiksto sankabos diskas. (ydomu kaip tokio virinimo tvirtumas, bet pazystamas sake kad jei geras meistras virins, tai laikys kaip orginalus ir tekinimo staklese virinant galima tiksliai suvirint asis, kad neissibalansuotu).
Linkstu prie antro varianto, nes tada nereiks opelinio variklio alkuniniam velene perdaryt yvores (ar guolio tiksliai nežinau dar) kad tiktu zazo dezes velenas ir sankabos disko nereiks darkyt, kas manau patikimumo neduotu... O su isminamojo guoliuko mechanizmu vienu ar kitu atveju reiks kazka burt.
Gal kas kokiu minciu turit?
Prikabinti failai: |
variklis1.jpg [ 49.03 KiB | Peržiūrėta 3494 kartus(ų) ]
|
variklis2.jpg [ 48.28 KiB | Peržiūrėta 3494 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
.mendoza.
|
Parašytas: 2007 Kov 27 Ant, 10:55 |
|
Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08 Pranešimai: 477 Miestas: Kaunas
|
O ar ne geriau butu "implantuot" ne tik opelio varikli, bet ir greiciu deze? Manau butu geriau, nes zaz deze nera apskaiciuota opel variklio parametrams...
_________________ ...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
|
|
Į viršų |
|
|
Traktor
|
Parašytas: 2007 Kov 27 Ant, 11:27 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Lie 19 Tre, 15:25 Pranešimai: 25 Miestas: Kaunas
|
.mendoza. rašė: O ar ne geriau butu "implantuot" ne tik opelio varikli, bet ir greiciu deze? Manau butu geriau, nes zaz deze nera apskaiciuota opel variklio parametrams...
Tokiu atveju tektu arba det varikly vietoj galines sedynes y salona, arba butu keturios pavaros atgal ir tik viena y prieky ZAZ deze bagiuose laiko ir 100 ir 150 AG, tik pusasiai truksta, bet manojo kadeto varganus 60 AG tikrai laikys.
Kitas variantas Hondos variklis (visu Hondu varikliai sukasi y kita puse nei likusiu masinu) ir kokios nors kitos masinos deze, bet... Y priesinga puse galima sukti tik tas dezes kur nera reduktoriaus (tokios buna masinose, kur variklis stovi skersai kebulo, kad ir to pacio kadeto), o jei yra reduktorius su hipoidiniais (nežinau kaip lietuviskai vadinasi nestatus dantraciai) dantim, tai sukant jy y kita puse, prasteja tepimas tarp dantu, dantraciai vienas kita pradeda stumt, atsiranda reduktoriaus uzimas kaip vaziuojant atbuline pavara ir sutrumpeja dezes resursai.
Visa sita teorija as suzinojau Ukrainos ZAZ forume. Butu ydomu jei kas is musu forumieciu pakomentuotu tokia situacija
|
|
Į viršų |
|
|
Vaidotas73
|
Parašytas: 2007 Kov 27 Ant, 23:28 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 09 Ant, 23:06 Pranešimai: 736 Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
|
Reikejo Volkswagen-o Transporter varikli 2.0L su greiciu deze. Ten opozitas kaip Zaz ir deze i prieki. Tai butu pats paprasciausias variantas tamstai. Suvargsi su tuo Opelio variklio pritaikymu, o rezultatu patenkintas nebusi.
_________________ Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Stipinuotų ratų remontas Smėliavimas ir stiklavimas Tel.868239189 [email protected]
Paskutinį kartą redagavo Vaidotas73 2007 Kov 27 Ant, 23:51. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
jonny
|
Parašytas: 2007 Kov 27 Ant, 23:43 |
|
Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22 Pranešimai: 623 Miestas: Vilnius
|
..jo jo dek vietoj galines sedynes-bus kaip rimtuose sportiniuose automobiliuose kaip Lamborghini, Ferrari ir pan
|
|
Į viršų |
|
|
Traktor
|
Parašytas: 2007 Kov 28 Tre, 8:23 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Lie 19 Tre, 15:25 Pranešimai: 25 Miestas: Kaunas
|
Vaidotas73 rašė: Reikejo Volkswagen-o Transporter varikli 2.0L su greiciu deze. Ten opozitas kaip Zaz ir deze i prieki. Tai butu pats paprasciausias variantas tamstai. Suvargsi su tuo Opelio variklio pritaikymu, o rezultatu patenkintas nebusi.
Tai kad to VW vien deze kogero tokio dydzio kaip kadeto variklis .
Kadangi stengiuos daryt viska ystatymu leidziamose ribose, tai galiu det max 1440 kubaturos ir max 52 AG varikly, ir negalima keist laikanciuju kebulo konstrukciju, ka tektu daryt norint ybrukt platu opozitiny varikly ar deti jy vietoj galines sedynes.
P.S. ZAZ varikliai ne opozitiniai o V4.
Nenoriu pasirodyt nemandagus, bet gal geriau susilaikykim nuo visokiu betiksliu komentaru
|
|
Į viršų |
|
|
Juoda_Meska
|
Parašytas: 2007 Kov 28 Tre, 8:52 |
|
Užsiregistravo: 2006 Bal 12 Tre, 18:56 Pranešimai: 144 Miestas: Vilnius/Druskininkai
|
Traktor rašė: .mendoza. rašė: O ar ne geriau butu "implantuot" ne tik opelio varikli, bet ir greiciu deze? Manau butu geriau, nes zaz deze nera apskaiciuota opel variklio parametrams... ZAZ deze bagiuose laiko ir 100 ir 150 AG, tik pusasiai truksta, bet manojo kadeto varganus 60 AG tikrai laikys.
Zaz dėžės eina ne tik bagiuose bet ir Estoniose (formulese), bet tai nera tokia dėžė kaip stovi zaz. Formulėj stovi zaz tik reduktorius ir dėžės korpusas, o viduriai stipriai perdaryti. Ten jau yra 5 begiai, be sinchronizatoriu ir krumpliai tiesiais dantim liaudiškai sakant "kulačkova", del to ji ir atlaiko 150 AG nors ir tai jas tekdavo perrinkinėt po kiekvienu lenktynių jei atlaikydavo lenktynes , o standartinė zaz dėžė tikrai tokių galingumų neatlaikis, bijau kad ir to pačio opelio variklio užteks jai sumalt.
_________________ Chevrolet Camaro 1979m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
|
|
Į viršų |
|
|
Vaidotas73
|
Parašytas: 2007 Kov 28 Tre, 9:40 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 09 Ant, 23:06 Pranešimai: 736 Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
|
Traktor rašė: Vaidotas73 rašė: Reikejo Volkswagen-o Transporter varikli 2.0L su greiciu deze. Ten opozitas kaip Zaz ir deze i prieki. Tai butu pats paprasciausias variantas tamstai. Suvargsi su tuo Opelio variklio pritaikymu, o rezultatu patenkintas nebusi. Tai kad to VW vien deze kogero tokio dydzio kaip kadeto variklis . Kadangi stengiuos daryt viska ystatymu leidziamose ribose, tai galiu det max 1440 kubaturos ir max 52 AG varikly, ir negalima keist laikanciuju kebulo konstrukciju, ka tektu daryt norint ybrukt platu opozitiny varikly ar deti jy vietoj galines sedynes. P.S. ZAZ varikliai ne opozitiniai o V4. Nenoriu pasirodyt nemandagus, bet gal geriau susilaikykim nuo visokiu betiksliu komentaru
Tamsta matau nemates VW opozito. Ir tamstos "kogero" tai pasako. Beje, gali rinktis 1.6 L VW varikli. Pridetoj foto matos, kad gabaritai netokie jau dideli kaip gali pasirodyt. Opozitas yra labai kompaktiskas ir plokscias, svorio centras zemiau, vadinas stabiliau.
Prikabinti failai: |
trike1.6.JPG [ 63.31 KiB | Peržiūrėta 3376 kartus(ų) ]
|
_________________ Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Stipinuotų ratų remontas Smėliavimas ir stiklavimas Tel.868239189 [email protected]
|
|
Į viršų |
|
|
kitoks
|
Parašytas: 2007 Kov 28 Tre, 10:02 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
Vaidotas73 rašė: Tamsta matau nemates VW opozito. Ir tamstos "kogero" tai pasako. Beje, gali rinktis 1.6 L VW varikli. Pridetoj foto matos, kad gabaritai netokie jau dideli kaip gali pasirodyt. Opozitas yra labai kompaktiskas ir plokscias, svorio centras zemiau, vadinas stabiliau.
tamstos, gi mano kvaila galva sako, kad kazkaip ne is tos puses diskutuojate... na, issimatuokite gi tuos variklius, zaz variklio skyriu, apsilankykite senu automobiliu savartyne, pamatuokite ten esancius variklius su dezemis, apsvarstykite galimybe juos tinkamai sutalpinti i perdaroma masina, pagalvokite apie elektronines valdymo sistemas (ivairios reles, ipurskimo valdymo blokai, jeigu tokie reikalingi), pavaru perjungimo traukes, sankabos bei akseperatoriaus valdyma ir t.t... paskutineje temos nuotraukoje tikrai nesimato, kokio dydzio ten sumontuotas agregatas ir spresti, ar siulomas variklis tiks i zaz'a, nekeiciant kebulo konstrukcijos, tikrai negalima.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 27 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 20:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 16:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 13:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 21:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 8:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 18:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 11:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 22:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 11:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 11:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 20:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 21:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 11:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 10:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 21:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 22:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 15:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 7:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 22:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 20:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|