Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Tagadi mugė (Estija)
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=3&t=39033
Puslapis 13

Autorius:  Tadas_2 [ 2011 Spa 03 Pir, 13:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Ikskiles turgelis

Na vat, pabuvojom Estijoj, įspūdžiai ne kokie. Turgus didelis, didesnis nei Ikškile, daiktų įvairovė bei kiekis mlžiniški. Kainos žvėriškos, tarkim fotoapartas zenit nuo 25 eurų. Žodžiu kai estai turėjo kronas, tai dabar beveik tuom pačiu santykiu eurai. Kai atvažiavom tebuvo 1 laipsnis šilumos-šiaurė :D Pardavinėjom daiktus, niekas nepirko nieko, visi kaip į muziejų atėję, beveik nieko nepardavėm. Įėjimas žmogui 2eurai. Su mašina 15 eurų ir daugiau priklausomai nuo vietos. Pasakau kas nežino, kad reikia iš anksto registruotis norint ptekti ten su mašina ir prekiaut. Mes atvažiavom vieni iš pirmesnių apie 2h nakties ir tai pasakė, kad nesiregistravę negalėsit prekiaut, buvo lengvas šokas :D Taigi praleidom naktį už tvoros, prie pat vartų, po to kaip pirmesniems davė vietelę, pačią šudiniausią, na bet vis šis tas. Kelionė 10h pirmyn ir 10h atgal, nuo Klaipėdos iki Tagadi ir atgal. Latvių buvo ne daug, dominavo estai, todėl ir kainos tokios ir t.t. Kur latvis tai ten jau ištuštėję buvo, kadangi kainos prieinamos. Buvo daug parduodamų motociklų, nors nieko nuostabaus, ten gi motociklų restauratorių suvažiavimas kiap ir turėjo būt :lol: Kas liečia automobilius, tai šnipštas. Latviai buvo atvarę Gaz 69 pilnai restauruotas, amerikine, žalia spalva dažytas su minimaliais pakeitimais 7000 eurų, Jeep Willys mano akim idealiai atrestauruotas iki smulkmenų 10 000 eurų. Dar buvo BMW lyg ir A30 (jai toks yra) na bet iš jo tik vos gyvas kėbulas buvo kurio niekas taip ir nenupirko, kainos nebuvo parašyta, bet ir neklausiau. Buvo ir Moskvičiukas toks kaip , kad forrumietis Zazrali atrrestauravo, ten jis buvo gan smarkokai parudyjęs ir kaina kiek pamenu 600 eurų buvo. Gal buvo ir daugiau automobilių, bet aš turbūt nepastebėjau, laksčiau ir supirkinėjau ko man reikėjo, taigi nebuvo kada domėtis transporto priemonėmis. Taip pat buvo greitoji pagalba Latvia ir dar kažkokios paskirties Latvia autobusiukai. Buvo surengtas motociklų muziejukas mokamas. Nuotraukų nepadariau nes nei fotiko nebuvau pasiėmęs nei laiko buvo, kai sako "medžiojau' :lol:
Jai kas turit klausimų tai klauskit, jeigu žadat važiuot pasidalinsiu patirtim.

Autorius:  TVR [ 2011 Spa 03 Pir, 14:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Ikskiles turgelis

O mums šį kartą visai patiko. Kadangi atvažiavom šeštadienį iš ryto tai puikiai praleidom savaitgalį ir nuovargis taip nekankino. Kaikurių dominančių daiktų kainos nustebino, bet šiaip kainos buvo panašios kaip visada. O vertų dėmesio dalykų tikrai buvo.

Autorius:  Tadas_2 [ 2011 Spa 03 Pir, 20:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Ikskiles turgelis

TVR rašė:
O mums šį kartą visai patiko. Kadangi atvažiavom šeštadienį iš ryto tai puikiai praleidom savaitgalį ir nuovargis taip nekankino. Kaikurių dominančių daiktų kainos nustebino, bet šiaip kainos buvo panašios kaip visada. O vertų dėmesio dalykų tikrai buvo.

Tai čia kaip kam su tom kainom, aš perku už tiek, kad esant būtinybei uždirbt galėčiau, kad ir pirkdamas į savo kolekciją. o šeip tai aš lyginu su Latvijos kainomis. Dar kaip pavyzdys tai LFZ keramika: iš Latvijos maišais galejai vežt, nes buvo itin pigiai, na o Estijoj, nuo 20 eurų prasideda, kai tuo tarpu Latvijoj nuo 2latų, buvo ir pigiau (na patys suprantat). Tas pats ir su iškastiniais daiktais. Žodžiu gavosi visiem taip kaip ir su viešbučiais per eurobasket :D
Aišku grįžtant buvo įdomu po Rygą pasivažinėt, bet šeip tai gan varginanti kelionė. O Ikškilė, tai pirmą vasaros sekmadienį, taip pat kaip ir rudens.
Dar vienas pastebėjimas, estijos turgus buvo žymiai didesnis, nei Ikškilė, jame esantys bio tualetai buvo stebėtinai švarūs lyginant su Latvijos(kas buvo matėt, be ГП-5 neįeisi). Įdomu nuo ko tai priklauso, ar tai, kad pas Estus mentalitetas kitoks, ar kad Latvioj daug lietuvių buvo...

Autorius:  TVR [ 2011 Spa 04 Ant, 9:22 ]
Pranešimo tema:  Tagadi mugė (Estija)

Manau tikslinga būtų sukurti atskirą temą. Atsakydamas į dažnai užduodama klausimą informuoju: Tagadi mugės vyksta kiekvienų metų pirmą gegužės sekmadienį ir pirmą spalio sekmadienį.

Štai keli kadrai iš paskutinės mugės.

Prikabinti failai:
P1260410.JPG
P1260410.JPG [ 107.45 KiB | Peržiūrėta 4724 kartus(ų) ]
P1260409.JPG
P1260409.JPG [ 86.56 KiB | Peržiūrėta 4724 kartus(ų) ]

Autorius:  TVR [ 2011 Spa 04 Ant, 9:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Tagadi mugė (Estija)

...

Prikabinti failai:
P1260411.JPG
P1260411.JPG [ 70.34 KiB | Peržiūrėta 4723 kartus(ų) ]
P1260412.JPG
P1260412.JPG [ 93.36 KiB | Peržiūrėta 4723 kartus(ų) ]

Autorius:  TVR [ 2011 Spa 04 Ant, 9:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Tagadi mugė (Estija)

Negaliu nepasigirti, štai kokį daikčiuką įsigijau. O vakar su forumiečio Shumero pagalba jį ir paleidome :-)

Prikabinti failai:
P1260424.JPG
P1260424.JPG [ 63.44 KiB | Peržiūrėta 4719 kartus(ų) ]
P1260425.JPG
P1260425.JPG [ 66.19 KiB | Peržiūrėta 4719 kartus(ų) ]
P1260428.JPG
P1260428.JPG [ 90.99 KiB | Peržiūrėta 4719 kartus(ų) ]

Autorius:  TVR [ 2011 Spa 04 Ant, 12:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Tagadi mugė (Estija)

Štai ką apie šią gamyklą rašo:
...О военных страницах будет свой рассказ. Лишь отметим, что распоряжением СНК РСФСР от 3 марта 1942 года механические мастерские трудовой коммуны им. Дзержинского были переименованы в механический завод №5 им.Дзержинского. В годы Великой Отечественной войны завод выпускал оборонную продукцию: насосы для самолетов, автоматические запалы к гранатам и т.п. Основной контингент коммуны эвакуировали в город Яссы Челябинской области). В то время на заводе работало 150 человек, в том числе 55 оставшихся юных воспитанников. Их рабочий день продолжался 12-16 часов, часто спали прямо в цехах, у станков. Много интересного могут ли бы рассказать бывшие воспитанники: токарь А.Ерасов, шлифовальщик А.Федоров, слесарь-мастер цеха Н.А. Мильдзихов, инвалид Отечественной войны А.Н.Львов, слесарь П.Д. Соцков и другие... Многие коммунары остались после войны работать на заводе и фабрике: В. Черненьков, В.В. Миронов, П.И. Дроздов, С. Суворов, К.Ф. Сенькин, В. Костров, В. Аринбеков, Н.Г. Зубарев, П. Романенко, Бурцев, А.К. Самарин, Федоров, Семенов, А. Светлаков, Касьян, среди них был даже военный летчик С.Сидоров.
В послевоенные годы завод №5 был передан Учтехпрому Минпроса РСФСР и быстрыми темпами переходит на производство учебно-наглядных пособий: 1946 год - является первым годом выпуска, а 1947 год - годом их массового производства. Номенклатура выпускаемых изделий состояла из 6 наименований. В 1947 году завод увеличил номенклатуру выпускаемых приборов до 17. Завод состоял из 2-х небольших цехов, деревообделочной мастерской и инструментально-ремонтного цеха. Государственным планом перед коллективом завода была поставлена задача полностью перейти на выпуск учебных пособий и лабораторных приборов для школ страны. Поставленные задачи по увеличению производства учебного оборудования с одной стороны, отсутствие производственных площадей и нормальных условий труда с другой, привели к тому, что 15 января 1960 года Советом Министров РСФСР было принято решение о реконструкции завода. Она была закончена в 1975 году. В результате реконструкции завод получил главный корпус площадью 5,2 тыс.кв.м с бытовыми помещениями, где размещены основные производственные цеха, цех пластмасс, дерево-цех, участок по обработке оргстекла, блок складов площадью 1,8 тыс.кв.м., гараж, центральную газовую котельную и другие производственные объекты. Введены в эксплуатацию столовая на 156 посадочных мест. Территория завода была благоустроена. Номенклатура выпускаемых приборов составляла 78 наименований. Продукция завода экспортировалась в 16 стран мира: Монголию, Германию, Болгарию, на Кубу, в Алжир и другие. Но это всё дела минувших дней. Модели электродвигателей и ракет, телуриумы, астрономические и физические приборы, музыкальные камертоны с метрономами, другие учебно-наглядные осязаемые пособия уходят в прошлое. Сейчас в современных школах переходят в виртуальную плоскость - на интерактивные доски, компьютерные презентации и прочие гаджеты. Аналогов такому заводу в стране не было, уже нет, и, наверное, не будет.

Autorius:  Shumeras [ 2011 Spa 05 Tre, 1:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Tagadi mugė (Estija)

Ogivaginagi...

http://www.youtube.com/watch?v=8AnntEHw7Fg

Autorius:  tetera [ 2011 Spa 05 Tre, 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Ikskiles turgelis

Laba vakara.Irgi teko buti Estijoj.Iskart nustebino saltis nakties metu,atvaziavom 12val.nakties ir bileto kaina-2eurai,galejo nors apsenauti teritorija,is ryto didele ir slapi zole.Del kainu-tai is karto didokos,o turgaus pabaigoj jau galima buvo numusti ir per puse,ir daugiau.Tarkim M400 stumokliai ir zedai is karto 30euru,cia 9 ryto,o 15val.jau 15euru.Geri ir pigus daiktai iskeliavo labai greitai-67 ir MM kapotai buvo po 20 euru,atejau po valandos cia is ryto buvo,jau nera.Is rimtesnes technikos-tai sacharos reduktorius su stabdziu cilindriuko-tona eiru,tai yra tukstantis euru,zund-K-800 varyklis-5000euru prase,buvo BMW R 75 varyklis su deze bet nepardodavo o,,na obmen,, viktorijos 350kubu varyklis,geri daiktai buvo brangus.Automobilis raudonas-tai EMW-340,kebulas pavarges bet neblogas,auksarankiai dar,,netvarke,,.Buvo pardotas motociklas PUCH be varyklio,virs 1000euru kainavo.Vienu zodziu organizacija daug geresne,negu Latvijoj,pardodama senovine technika,o Latvijoj kazkokia ,,baracholke,, pasidare,1995 metais pakliuvau pirma karta i Ikskele,tai buvo auto-moto turgus,o dabar-senus plugus pardavinejo,grybus uogos,gerai kad dar senu karviu arba erzilu niekas nepardoda :lol: .Vienu zodziu Estai turi europinigelius-tai ir kainos europines.Dar noreciau padekoti 737 uz transporta,po keliu namo pirkau :puiku: super VARIKLIUKA.

Autorius:  Tadas_2 [ 2011 Spa 06 Ket, 18:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Tagadi mugė (Estija)

Tas mėlynas lokomotyvo modelis (važiuojantis) 120eurų kainavo, turgau pabaigoje 90eurų, maunau tai truputį perdėta kaina. o dėl žolės tai sutinku, buvo bjauru ryte, kai batai šlapi buvo ir dar tas šaltis davė savo...

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/