Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

"Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=3&t=76067
Puslapis 11

Autorius:  egidas [ 2020 Bir 19 Pen, 1:43 ]
Pranešimo tema:  "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

Senovinių automobilių suvažiavimas "Nesenstanti Klasika 2020" įvyks liepos 31 ir rugpjūčio 1-2 dienomis.

Senovinių automobilių suvažiavimo „Nesenstanti Klasika 2018″ dokumentinis filmas



Papildoma informacija ir renginio programa bus paskelbta klubo “Klasika” tinklalapyje: https://www.klasika.us/2019/10/06/nesen ... sika-2020/

Dėl reklamos, rėmimo ir kitų klausimų, rašykite: [email protected]

Autorius:  egidas [ 2020 Bir 28 Sek, 21:24 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

:labas:

Autorius:  egidas [ 2020 Lie 11 Šeš, 10:18 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

:labas:
Primenu. Iki registracijos pabaigos liko nepilnos dvi dienos!

Autorius:  egidas [ 2020 Lie 13 Pir, 19:20 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

Dėmesio!
Jeigu kas nenorėsite miegoti palapinėse, dar yra vietų pačioje sodyboje, bet tik bendrame kambaryje.
Vienos vietos kaina - 15 eurų (atskira lova).
Skambinkite sodybos administratorei: +370 614 02 160

Autorius:  egidas [ 2020 Lie 18 Šeš, 9:20 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

:labas:
Skubame paneigti internetinėje erdvėje pasirodžiusius gandus. Kažkas platina žinią, kad klubas „Klasika“ pratęsė registraciją į senovinių automobilių festivalį „Nesenstanti Klasika 2020“ ir netgi sumažino dalyvio registracijos mokestį iki 20 eurų. TAI – NETIESA!

Registracija į renginį jau baigta ir ji baigėsi liepos 13 d. Užsiregistravo rekordinis dalyvių skaičius – 141 istorinė transporto priemonė. Kiekvienas užsiregistravęs dalyvis gavo pranešimą su klubo atsiskaitomąja sąskaita, į kurią iki liepos 20 dienos privalo sumokėti dalyvio mokestį. Nesumokėjus dalyvio mokesčio iki nurodytos datos, dalyvio registracija bus panaikinta! Nepriimsime dalyvio mokesčio grynais.

Dalyvavimas renginyje be registracijos (savavališkas važiavimas parado kolonoje) – griežtai draudžiamas ir netoleruojamas! Tokius „partizanus“ gaudysime, fotografuosime ir viešinsime.
Turintys klausimų, prašome skambinti telefonu: +370 683 11054

Autorius:  egidas [ 2020 Rgp 05 Tre, 14:21 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

:labas:
Festivalio statistika: https://www.klasika.us/2020/08/01/nesen ... tatistika/

Senovinių automobilių festivalyje „Nesenstanti Klasika 2020“ dalyvavo 133 istorinės transporto priemonės atvykusios iš keturių valstybių: 3 motociklai, 2 sunkvežimiai, 2 garo traktoriai, 1 autobusas ir 125 lengvieji automobiliai iš Lenkijos, Estijos, Latvijos ir Lietuvos.

Seniausių ir solidžiausių automobilių gretose buvo 17 tarpukaryje pagamintų eksponatų (pagamintų iki 1946 m.). Galingąją amerikietišką techniką festivalyje atstovavo net 40 istorinių transporto priemonių. Amerikiečiams skaičiumi šiek tiek nusileido sovietinė technika, atstovaujama 39-iais automobiliais, motociklais ir sunkvežimiais. Šių metų festivalyje „Nesenstanti Klasika 2020“ dominavo europietiški automobiliai, kurių buvo net 54 vienetai.

Kaip ir visada buvo paskelbtos septynios nominacijos: seniausias automobilis, geriausias senovinis automobilis (pagamintas iki 1946 m.), geriausias klasikinis automobilis (nuo 1945), gražiausias automobilis, geriausias sovietinis automobilis, geriausia restauracija ir Didysis Prizas – Grand Prix.

Seniausio automobilio apdovanojimą laimėjo Alfredo Zamockio (Latvija) 1923-iais metais pagamintas automobilis Oldsmobile 30 A.

Geriausiu senoviniu automobiliu (pagamintu iki 1946 m.) buvo pripažintas Chrysler 8 Series CD, pagamintas 1931 m. Automobilio savininkas – pasvalietis Sigitas Zajarskas (Lietuva).

Geriausio klasikinio automobilio (nuo 1945 m.) vardą senovinių automobilių parodoje „Nesenstanti Klasika 2020“ pelnė 1959 m. pagamintas Peugeot 203 C“. Savininkas – Kęstutis Banevičius (Lietuva).

Pačiu gražiausiu automobiliu senovinės technikos suvažiavime „Nesenstanti Klasika 2020“ buvo išrinktas Aleksandro Obymachos (Lietuva) unikalus roadsteris Leningrad, pagamintas 1953 m.

Geriausiu sovietiniu automobiliu buvo pripažintas „GAZ 13 Chaika“, pagamintas 1967 m. Savininkas – Tonu Maksimov (Estija).

Geriausiai restauruota transporto priemone senovinių automobilių festivalyje „Nesenstanti Klasika 2020“ tapo 1933 m. pagamintas „Mercedes-Benz W18 Type 290 Limousine. Automobilio savininkas ir restauratorius – Andrejs Rode (Latvija).

Pagrindinį Prizą – Grand Prix senovinių automobilių festivalyje „Nesenstanti Klasika 2020“ laimėjo 1953 m. Sovietų Sąjungoje pagamintas unikalus automobilis Leningrad. Savininkas – Aleksandras Obymacha (Lietuva).

Autorius:  Tangis [ 2020 Rgp 13 Ket, 14:13 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

Biržuose – senovinių automobilių Vudstokas

Nuo filme „Krikštatėvis“ gangsterius vežiojusio „Nash 660“ iki unikalaus dviviečio savadarbio raodsterio „Leningrad“, sukonstruoto 1953-aisiais, naudojant Stalino užgaidoms tenkinti skirto septynviečio „ZIM“ platformą. Nuo Elvio Preslio eros gigantomaniškųjų „Cadillac“ ir Holivudo elitui skirtų „Spartan II“, pagamintų „Nissan 300ZX“ bazėje, iki miniatiūrinių britiškų MG ar plastikinio „Trabant“ iš Rytų Vokietijos.

Savaitgalį Biržuose vykęs tradicinis istorinių automobilių suvažiavimas „Nesenstanti Klasika“ atseikėjo tiek ratuotos egzotikos, kad net didžiausi technikos gurmanai prisipažino buvę maloniai nustebinti.
Tiesa, pats forumo organizatorius, senovinių automobilių klubo „Klasika“ steigėjas Egidijus Einoris kuklinosi, kad dėl pandemijos kone dvigubai sutrumpėjo šalių, iš kurių į Lietuvą atvykdavo vadinamųjų oldtimerių entuziastai. Be to, dėl sudėtingos situacijos verslo pasaulyje viską teko daryti verčiantis su kur kas kuklesniu biudžetu nei ankstesniais metais. Žinant visa tai šiųmetinis renginys Biržuose nusipelno dar didesnės pagarbos, nes kokybiniu požiūriu sugebėjo niekuo nenusileisti geriausiems europiniams analogams.

Dar daugiau. Suvažiavimo programoje atsirado vietos edukaciniams užsiėmimams. Norintys pasiklausyti Arvydo Šapokos, tris dešimtmečius vadovavusio kolekcininko Sauliaus Karoso restauravimo dirbtuvėms, sunkiai tilpo į Sodeliškių dvaro sodybos konferencijų salę. Iš tiesų kokybiškas oldtimerių restauravimas yra žvėriškai brangus malonumas, o kai kurie senovinės technikos elementai tokie trapūs, kad klaidoms tiesiog nėra vietos. A. Šapokos įžvalgos, kaip kokių problemų galima išvengti, kaip „prikelti“ variklį, kada kodėl negalima naudoti smėliasrovės tvarkant kėbulą, kokį medį rinktis konstruojant karkasą (daugelio prieškarinių mašinų rėmas buvo gaminamas iš medžio, o vėliau aptraukiamas skarda) ar netgi kokios dažymo technologijos yra efektyviausios, peraugo į diskusijas, užtrukusias tiek, kad kilo pavojus sugriauti visą renginio programą.
O joje buvo dar keletas tikrų perlų. Visų pirma galimybė pamatyti, kaip realiai dirba garo variklius turintys XIX amžiaus traktoriai. Sodeliškių dvaro sodybos muziejuje tarp sunkiai suskaičiuojamos senovinės technikos eksponatų yra keletas itin egzotikų mašinų, kurioms pradėjus kleketuoti ir švilpauti, nuščiuvo net suaugę vyrai.

Dar vienas emocijų cunamis kilo, kai visi forumo „Nesenstanti Klasika“ dalyviai milžiniška kolona pervažiavo į Biržų aeroklubo erdves. Beveik tris valandas oldtimerių šeimininkai mėgavosi apžiūrėti technikos šedevrų suplūdusių smalsuolių žarstomais komplimentais, pasakojo mašinų „prisikėlimo“ istorijas, atsakinėjo į klausimus ir nesuskaičiuojamą daugybė kartų pozavo šeimos albumuose nugulsiančioms nuotraukoms.
Renginio kulminacija – pačių rečiausių, įspūdingiausių, seniausių, kokybiškiausiai restauruotų ir pan. kategorijose labiausiai išsiskiriančių automobilių apdovanojimas. Suvažiavime dirbusios vertinimo komisijos sprendimu, geriausiu klasikiniu automobiliu išrinktas Kęstučio Banevičiaus „Peugeot 203 C“, pagamintas 1959-aisiais. Geriausiu sovietiniu ratuočiu – svečio iš Estijos Tonu Maksimov „GAZ 13 – Chaika“, pagamintas 1967-aisiais. Geriausio restauratoriaus karūna atiteko latviui Andrejs Rode, į Biržus atvairavusiam 1933-ių m. gamybos „Mercedes-Benz 230“. Geriausiu senovinių automobilių kategorijoje nugalėjo „Chrysler CD 8“, pagamintas 1931-aisiais (savininkas Sigitas Zajarskas).

Paties seniausio automobilio trofėjus atiteko 1923-aisiais dienos šviesą išvydusio „Oldsmobile 30 A“ savininkui Alfredui Zamockui. Didįjį suvažiavimo prizą ir gražiausio automobilio titulą šįkart iškovojo unikalųjį 1953-ųjų roadsterį „Leningrad“ pristatęs žinomas restautarorius Aleksandras Obymacha.

Straipsnio autorius - Renaldas Gabartas

Autorius:  egidas [ 2020 Rgs 26 Šeš, 4:38 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

Ištrauka iš straipsnio...

"2020 m. rugpjūčio 1 d. senovinių automobilių parodoje „Nensenstanti Klasika 2020“, Biržuose įvyko legendinio automobilio „Leningrad“ atgimimo debiutas, pelnęs jo savininkui Aleksandrui Obymachai renginio Didijį Prizą (Grand Prix) ir gražiausio automobilio apdovanojimą. Kiek vėliau, rugpjūčio 22 d. šis automobilis triumfavo senovinių automobilių renginyje „Riga Retro 2020“, laimėdamas gražiausio automobilio titulą."

Straipsnis apie renginio "Nesenstanti Klasika 2020" Didžiojo Prizo (Grand Prix) laimėtoją automobilį "Leningrad": https://www.klasika.us/2020/09/13/leningrad-istorija/

Autorius:  egidas [ 2020 Spa 15 Ket, 3:56 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

:labas:
Pristatome dokumentinį filmą "Nesenstanti Klasika 2020"
Malonaus žiūrėjimo!


Autorius:  egidas [ 2020 Spa 28 Tre, 4:09 ]
Pranešimo tema:  Re: "Nesenstanti Klasika 2020" - rugpjūčio 1-2 d., Biržuose

Pasidalinkite, prašau su angliakalbiais savo draugais:


Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/