Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
gaz21 zmz21 sportinis kollektorius http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=36&t=77329 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | kapitonas [ 2022 Lap 27 Sek, 23:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius |
Sveiki, matyt, tai vienetinė konstrukcija ir nežinant konkretaus egzemplioriaus ir neturint daugiau dalių tiksliai identifikuoti kolektorių sunku, galime tik paspėlioti: - kaip konversija vandens transportui nelabai tiktų - ten kolektorius turi būti aušinamas užbortiniu vandeniu ir išmetimas paprastai daromas ų vandenį, toks kolektorius po 10 min darbo didesniais sūkiais įkaistų iki raudonumo (tokie bandymai žinomi). - labiausiai tikėtina variklio avia ar aero (aero rogės ar pan.) konversija - kolektorius išlengvintas, be masyvių oro filtrų, į priekį nukreiptas išmetimas rodo, kad tikėtina variklio padėtis buvo smagračiu į priekį t.y. traukiantis oro sraigtas. - mažiau tikėtina lenktyninė ,,formulė" su varkliu už galinės ašies - vėl gi kliūna išmetimas, oro filtrai. Nors konkrečiai nesu girdėjęs apie tokią avia konversiją, tačiau apie 60- tuosius metus galėjo būti bandymų pritaikyti gaz 21 varklį lengvam dviviečiam lėktuvui - nors galios/svorio santykis ir ne geriausias, tačiau tokį lėktuvą galėtų pakelti. Vėlesniais metais jau atsirado mažesni, lengvesni tokio ar didesnio galingumo varikliai ir tokia konversija tapo nebetikslinga. |
Autorius: | Sergej [ 2022 Lap 30 Tre, 20:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius |
kapitonas rašė: Sveiki, matyt, tai vienetinė konstrukcija ir nežinant konkretaus egzemplioriaus ir neturint daugiau dalių tiksliai identifikuoti kolektorių sunku, galime tik paspėlioti: - kaip konversija vandens transportui nelabai tiktų - ten kolektorius turi būti aušinamas užbortiniu vandeniu ir išmetimas paprastai daromas ų vandenį, toks kolektorius po 10 min darbo didesniais sūkiais įkaistų iki raudonumo (tokie bandymai žinomi). - labiausiai tikėtina variklio avia ar aero (aero rogės ar pan.) konversija - kolektorius išlengvintas, be masyvių oro filtrų, į priekį nukreiptas išmetimas rodo, kad tikėtina variklio padėtis buvo smagračiu į priekį t.y. traukiantis oro sraigtas. - mažiau tikėtina lenktyninė ,,formulė" su varkliu už galinės ašies - vėl gi kliūna išmetimas, oro filtrai. Nors konkrečiai nesu girdėjęs apie tokią avia konversiją, tačiau apie 60- tuosius metus galėjo būti bandymų pritaikyti gaz 21 varklį lengvam dviviečiam lėktuvui - nors galios/svorio santykis ir ne geriausias, tačiau tokį lėktuvą galėtų pakelti. Vėlesniais metais jau atsirado mažesni, lengvesni tokio ar didesnio galingumo varikliai ir tokia konversija tapo nebetikslinga. Klausimu daugiau negu atsakymu…. Vasara reikes uzdet, uzvest .., seip del idomumo:) |
Autorius: | tetera [ 2022 Gru 02 Pen, 10:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius |
greiciausia mano manimu bus sportine formule ,smagraciu i preki ,oro filtru ten nelabai buvo ,karbu garlavinos tik ,kad butu geresnis oro isiurbimas,liektuvu 60 metais su tokiais varykliais kaz kaip niekas nekonstravo,nebuvo girdeta apie ta ,galima buvo uz ta su spec tarnyboms turet reikalu,i jej konstravo ,tai opozitiniai varykliai buvo tam naudojami.tai greiciau sportine masina ,Estonijas buvo kiek zinau tik auksckausio lygio sportininkams |
Autorius: | sss [ 2022 Gru 02 Pen, 19:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius |
Taip pat manau kad nuo formulės... anot šaltinių, Estonia‐10, Estonia-11 buvo su gaz21 varikliais, o taip pat Estonia-16m modernizuodavo ir vietoj moskvičiaus įdėdavo volgų variklius... |
Autorius: | Sergej [ 2022 Gru 02 Pen, 20:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius |
sss rašė: Taip pat manau kad nuo formulės... anot šaltinių, Estonia‐10, Estonia-11 buvo su gaz21 varikliais, o taip pat Estonia-16m modernizuodavo ir vietoj moskvičiaus įdėdavo volgų variklius... Irgi galvojau apie estonija 10/11 |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |