Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Tęsinys:
DSC01383.JPG
DSC01262.JPG
DSC01669.JPG
DSC01872.JPG
DSC01881.JPG
DSC01886.JPG
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Raimis »

Kokiu būdu pavyko sutvarkyt tos kreivos traukės nudilusius galus?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Dėl kreivų traukių antgalių remonto, bandžiau kreiptis pas pažįstamą tekintoją. Gavau patarimą, kad tai reikėtų atlikti rankiniu būdu.
Pradžiai reikia pasidaryti įvorę. Nes gręžiant su grąžtu 18mm - skylė gaunasi apie 18,2 mm. Po to traukė davedama iki įvorės skylės matmens. Traukę statau į spaustuvus ir su elektriniu juostiniu šlifuokliu darau šlifavimą sukdamas jį apie traukę. Ir vis su slankmačiu matuoju. Metalas šlifuojasi nesunkiai. Prieš pabaigą naudojau ir plokščią dildę.
DSC01945.JPG
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Raimis »

Tai, iš esmės, padarydamas daugmaž apvalų paviršių tiesiog sumažinote skersmenį. O koks buvo pradinis skersmuo?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Pradinis matmuo 20,0 mm skersmens. Bet išdilusiose vietose siekė apie 18,8 mm. Išlyginus gautas apie 18,2mm. Iš pradžių į tokį remonto būdą žiūrėjau skeptiškai. Nes idealaus apvalumo taip darant - padaryti neina. Yra variantas taip nušlifavus presuoti plieninę įvorę 20x18mm ir turėti idealų paviršių ant 20mm. Taip galėsiu su laiku tobulinti, jei nepasiteisins dabartinis sprendimas. Nors ir idealūs paviršiai sugebėjo išdilti :roll: . Prie dabartinio varianto pasilikau tekintojo paprotintas, nes lingės galas apie traukę apvaliai nesisuka - judėjimas vyksta tik mažu pasisukimu. Taigi traukė įsėdusi į įvorę pasidarys sau lizdą ir manau sėkmingai gyvens.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Ardomas priekinis tiltas. Visos jungtys labai....... užrūdijusios ir plius išdilimai suformavę kantas per kurias susidaro papildoma problema išardyti. Teko pagalboje naudoti ir dujinį šildytuvą "rėzaką", kitaip nei krust :apalpti: .
Jungiamieji pirštai jungiantys - lingės galus ir ratų pasukimo jungtis labai kieto metalo. Kalant lauk galai visiškai nesideformavo.
Lingių jungtims ryt gausiu pirštus iš keturtonės priekabos lingių jungčių. Mano senos 20,0mm , o priekabos 22,0mm. Teks 2,0mm nutekinti. Ratų posūkių pirštai originalūs 18,0mm ir dar tarpe stovi atraminis guolis, kuris buvo surinktas kad patekus vandeniui nebeturi kaip ir išbėgti. Renkant manau atraminius guolius reikėtų versti antraip. Nors ir tai jie neturi jokių apsauginių manžetų tai bus pasmerkti greitai korozijai. Senieji atraminiai guoliai 18x35x12 matmenų. Tokių jau dabar nėra. Nupirkti 17x35x12. Taigi senų pirštų galus, kur dėsis bronzinės įvorės ir atraminis guolis nutekinau nuo 18,0mm iki 17,0mm tuo pačiu teks daryti ir įvores su 17,0mm skyle. Taip pasidarius truputį taps komplikuotas surinkimas, nes darbo pabaigoje teks presuoti vieną įvorę. Viršutinis jungimo taškas su amortizatoriumi jungiasi per srieginę įvorę. Tai ten dar nesugalvojau kaip teks išspręsti keitimą. Gal kažkas panašaus pas GAZ automobilius ėjo ir galite suteikti informacijos kokių matmenų yra pas GAZ šios įvorės?
DSC01633.JPG
DSC02114.JPG
DSC02119.JPG
DSC02122.JPG
DSC02129.JPG
DSC02137.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Nupirkta gabalas bronzos - įvorių gamybai. Nupirkti iš traktorinės parduotuvės keturtonės priekabos lyngių pirštai. Kaip ir minėjau jie yra 22,0mm skersmens. Man reikalingi 20,0mm. Teko tekinti ir daryti išpjovas pagal senus pirštus. Esu šiek tiek nuliūdęs :verkti2: . Viltis kad tai bus labai kietas metalas nepasitvirtino. Nėra jis minkštas, bet staklės juos drožė nelabai sunkiai. Kai tenka tekinti gan kietą metalą eiliniai kaltai eina cypdami, o čia taip nebuvo. Įtariu kad tie pirštai daryti iš šešiakampio metalo kietumo ir tiek. Na ką darysi jei skaito kad turi laikyti traktorinę priekabą, tai manau laikys ir automobiliuką :galvoti: .
DSC02142.JPG
DSC02146.JPG
DSC02150.JPG
DSC02151.JPG
DSC02155.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Stabdžių kaladėlių andėklai nors ir nėra visai sudilę, bet tenka lupti lauk, nes po jais rudžių židiniai ir jie kelia ir deformuoja paviršių. Andėklus teks ieškoti naujus.
Smėliuota ir gruntuota priekinio tilto kelios dalys.
DSC01623.JPG
DSC02157.JPG
DSC02160.JPG
DSC02162.JPG
DSC02161.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Priekinį tiltą tvarkome toliau.
Pasinaudojau forumiečio dkw350 patarimais -ačiū :labas: Nuspręsta visgi ratų posūkių ašis gaminti naujai iš kietesnio metalo - amortizatoriaus štoko. Tam tikslui nupirkti nauji amortizatoriai, kurių vieneto kaina tik 2,19 euro :D. Štoko storis 20,0mm. man reikalingas 18,0mm. Teko jį nutekinti, padaryti tepimui kanalus. Ištekintos bronzinės įvorės.Kaip minėjau atraminis guolis gautas 17x35x12, o ašis 18,0mm. Teko atraminio guolio vienos aboimos skylę didinti iš 17mm į 18mm dremelio pagalba. Antra aboima ir taip turi didesnę skylę, tai nereikėjo nieko daryti. Srieginei įvorei nupirkti 10,9 kietumo klasės varžtai. Šeši varžtai ir siuntimas kainavo 13,5euro. Lyginant su amortizatoriaus kaina, tai 6 kartus brangiau...... :roll:
DSC02209.JPG
DSC02214.JPG
DSC02250.JPG
DSC02252.JPG
DSC02253.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

....
DSC02203.JPG
DSC02206.JPG
DSC02256.JPG
DSC02259.JPG
DSC02261.JPG
Skelbti atsakymą