Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pagaminti rankinio trosai. Prijungtas galinis tiltas.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Dirbta prie signalų. Ardant automobilį pastebėjau kad garso signalai sudėti skirtingi. Maniau kad sudėta kas papuolė. Vienas kaip žigulinis .
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Bet pasigilinus literatūroje ir nusmėliavus paaiškėjo kad jie abu originalūs, net įkalti metai atitinka automobilį.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Vidus mechanizmų tvarkingas. Pravaliau tik kontaktus. Išorė smėliuota, gruntuota, dažyta. Signalai išbandyti - garsus leidžia
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Gautas pirkti naujas pagrindinis stabdžių cilindras Lietuvoje. Visos jungtys colinės sistemos ir atitiko senus antgalius. Bet prie cilindro apsauginė guma nesikomplektavo. Auto parduotuvėje tokios didelės neradau, bet apsilankius traktorinėnėje kažkokią tinkamą gavau nuo gaz ar kamaz . Pagamintas naujas vamzdelis, kuris jungs stabdžių cilindrą su hidrolio bakelį. Cilindras prisuktas prie pėdalų mechanizmo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 552
- Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
- Miestas: Šiauliai
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Gražiai darbai vyksta. Pagal Vokietijos senu auto vertinimas pretenduoja i 1 lygi ( pilnai restauruotas, kaip naujas arba geresnis negu naujas). Ar darbu savikaina ne didesne negu jis 1 lygio kainuoja?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Direktorius rašė:Gražiai darbai vyksta. Pagal Vokietijos senu auto vertinimas pretenduoja i 1 lygi ( pilnai restauruotas, kaip naujas arba geresnis negu naujas). Ar darbu savikaina ne didesne negu jis 1 lygio kainuoja?
Stengiuosi dirbti kuo sąžiningiau. Bet aš ne profesionalas, o tik mėgėjas. Tai prilyginti savo atliekamų darbų taip aukštai keliamiems 1 lygio reikalavimams nedrįstu. Labai įdomi nuotrauka su kainomis, gal žinoma kelintų metų šis leidinys? Prancūzijoje yra restauratorių firmos, kurios restauruoja ir Peugeot-203, bei talpina savo darbus į internetinį savo puslapį. Tai ten kai pasižiūriu, tai tikrai sugeba daryti pirmam lygiui. Ir pastebėjau kad daugiau restauruojama šio modelio kabrioletų, nei sedanų. Na pagal kainų skirtumą dabar suprantama . Kas dėl darbų savikainos, tai retorinis klausimas. Jei tektų samdyti visus darbus, tai net nežinau kur liktų galutinė kaina . Didumą darbų atlieku šiam automobiliui pats - virinimas, smėliavimas, glaistymas, dažymas, variklio remontas, surinkinėjimas ir t.t. Tai šie darbai man finansiškai nekainuoja. Lieka pirkti medžiagas, dalis,bei sunaudota daug........daug laisvalaikio. Dalių kainos šiek tiek kandžiojasi, nes pagrinde tenka siųstis iš Prancūzijos. Susidursiu su rankenėlių ir kitų detalių problema, kurios pagamintos iš silumino. Jos visos pakeltos spuogų - alerginis susirgimas ir Lietuvoje nėra nei vienos firmos kuri sugebėtų ant šio metalo padengti naują chromo dangą. Tiesa yra Kaune vienas privatininkas kuris giriasi galintis atlikti šiuos darbus, bet atsiliepimų apie atliktus jo darbus kaip ir negirdėti. Vienas pasakojo kad Volgos rankenėles išlaikė puse metų. Tai jei įduosiu ir kas dings . Salono ir stogo siuvimui iš idėjos norėtųsi tapti pačiam ir siuvėju, nes kur bandau tartis su profesionaliu siuvėju varo į neviltį - viską jam turi duoti: pagaminti stogo formos iškarpas, pagal kurias jis pasiūs, o dedu vėl aš pats. Durų apmušimų plaušus gaminu aš, o siuvėjas tik aplenks. Pačias sėdynes siutų siuvėjas. Visas likusias šonų apdailų iškarpas vėl daryti man. Na ir visas salono surinkimas gultų ant mano pečių. Žodžiu siuvėjas nelenda lauk iš savo dirbtuvių, o aš tampu atsakingas už atliktus darbus. Tai kaip dar bus su salono siuvimu - nežinau.