Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Parašytas: 08 Bal 2020, 09:08
Na ir toliau, pagal ramią relaksuojančią joponų muziką baigiam surinkinėti variklio dešinę bei kairę puses.
Kairėje, kaip ir visur, sankaba. Įtartinai didelis tarpas, tarsi trūktų dar veno disko. Bet ne, taip ir turi būti.
Sankabą turėjau ir geresnę, patikimesnę, su tekstolito diskais, ir net patikimąją "ramunėlę", bet ne. Net ir viduje, kur be ardymo nieko nepamatysi, stengiuosi dėti tik originalias Jawa dalis.
Dešinėje pusėje dedasi du guoliai. Nutariau vėl būti racionalistas-atradėjas, ir išorinės guolio apsaugos nenuėmiau. Ir ant viršaus užpresavau antrą guolį, ir toliau skambant ramiai japoniškai muzikai - riebokšlį.
Užbėgsiu įvykiams už akių, bet eidamas miegoti susimasčiau, ir supratau, kad klaida kai arklys. Riebokšlis nebus tepamas vidaus kameroje iš benzino tepalo mišinio išsiskiriančiu tepalu, ir dirbdamas "ant sauso" susvils gana greitai. Riebokšlio išoperavima - vėliau.
Veržlės 10x1 prastos kokybės rasti neįmanomas. Suklastojimas vienintelis: tekinimo staklėmis (ar bulgarke) nutekinti nailoninį žiedelį, ir tokiu būdų sugadinant puikų šių laikų išradimą gauti blogesnę, bet panašią į autentišką veržlę. Na bet ar čia kažkas naujo oldtimer pasaulyje. Kiek mūsų tekino M10 varžtų galvutes ir su "lobziku" pjovė "minusą"?
Degimas. Visas apvyniotas legendine mėlyna izoliacija ir purvinas. Viską išvalius - puikiausiai veikia. Nors yra dar viena, aukščiau rodyta bobina, patikimai padaryta, užlieta laku, perdengta ftoroplasto juostelėmis (karinė pramonė), bet čia - originalas. Reikia dėti, ir tikėtis, kad veiks patenkinamai. Pabandžiau ant stendo - veikia puikiai. Bet gi mes žinome, kas vyksta lauko sąlygomis. Kur vibracija, karštis, prasisunkiantys benzino garai...?
Kairėje, kaip ir visur, sankaba. Įtartinai didelis tarpas, tarsi trūktų dar veno disko. Bet ne, taip ir turi būti.
Sankabą turėjau ir geresnę, patikimesnę, su tekstolito diskais, ir net patikimąją "ramunėlę", bet ne. Net ir viduje, kur be ardymo nieko nepamatysi, stengiuosi dėti tik originalias Jawa dalis.
Dešinėje pusėje dedasi du guoliai. Nutariau vėl būti racionalistas-atradėjas, ir išorinės guolio apsaugos nenuėmiau. Ir ant viršaus užpresavau antrą guolį, ir toliau skambant ramiai japoniškai muzikai - riebokšlį.
Užbėgsiu įvykiams už akių, bet eidamas miegoti susimasčiau, ir supratau, kad klaida kai arklys. Riebokšlis nebus tepamas vidaus kameroje iš benzino tepalo mišinio išsiskiriančiu tepalu, ir dirbdamas "ant sauso" susvils gana greitai. Riebokšlio išoperavima - vėliau.
Veržlės 10x1 prastos kokybės rasti neįmanomas. Suklastojimas vienintelis: tekinimo staklėmis (ar bulgarke) nutekinti nailoninį žiedelį, ir tokiu būdų sugadinant puikų šių laikų išradimą gauti blogesnę, bet panašią į autentišką veržlę. Na bet ar čia kažkas naujo oldtimer pasaulyje. Kiek mūsų tekino M10 varžtų galvutes ir su "lobziku" pjovė "minusą"?
Degimas. Visas apvyniotas legendine mėlyna izoliacija ir purvinas. Viską išvalius - puikiausiai veikia. Nors yra dar viena, aukščiau rodyta bobina, patikimai padaryta, užlieta laku, perdengta ftoroplasto juostelėmis (karinė pramonė), bet čia - originalas. Reikia dėti, ir tikėtis, kad veiks patenkinamai. Pabandžiau ant stendo - veikia puikiai. Bet gi mes žinome, kas vyksta lauko sąlygomis. Kur vibracija, karštis, prasisunkiantys benzino garai...?