Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Pannonia T1 1961m. remontas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=52909
Puslapis 1012

Autorius:  feisas [ 2015 Vas 19 Ket, 23:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

SIUNCIU REKOMENDACIJAS , :)

Prikabinti failai:
3,00.JPG
3,00.JPG [ 125.73 KiB | Peržiūrėta 12161 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: CIA GALINE

3,25.JPG
3,25.JPG [ 127.99 KiB | Peržiūrėta 12161 kartus(ų) ]
BARUM LABAI TINKANTI PANONI AN PRIEKIO , CIA CEKUKU GAMYBA.JPG
BARUM LABAI TINKANTI PANONI AN PRIEKIO , CIA CEKUKU GAMYBA.JPG [ 129.85 KiB | Peržiūrėta 12161 kartus(ų) ]
oreginali panoni padanga.JPG
oreginali panoni padanga.JPG [ 116.72 KiB | Peržiūrėta 12161 kartus(ų) ]
orginali panononia padanga.JPG
orginali panononia padanga.JPG [ 139.6 KiB | Peržiūrėta 12161 kartus(ų) ]

Autorius:  Dainys16 [ 2015 Vas 20 Pen, 8:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

dar turiu vieną klausimą: ar verta registruoti šią pannonią kaip istorinį motociklą? :?

kokie būtų privalumai tokio statuso ar nelabai verta, tik veltui pinigų išmetimas, ir dar jeigu vertintų, tai dar kažin ar duotų mano Pannoniai tokį statusą? :galvoti: :)

dėkoju išanksto už komentarus :labas:

Autorius:  Dainys16 [ 2015 Vas 20 Pen, 8:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

feisas rašė:
SIUNCIU REKOMENDACIJAS , :)


dėkui labai už rekomendacijas :)

Autorius:  kęstutis [ 2015 Vas 20 Pen, 10:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Galiu parašyti tik savo nuomonę.
Registruoti transporto priemonę kaip istorinę vertybę - tai Jūsų darbo kokybės ir prestižo reikalas. Manau tai kiekvieno restauratoriaus darbo tikslas - gauti darbo įvertinimą.
Manau to siekti reikėtų , tik darant šį žingsnį reikėtų pažiūrėti kiekvienam savikritiškai - ar tikrai mano transporto priemonė originaliai išlikusi ar idealiai atrestauruota, kad galėtų būti pripažinta ISTORINE vertybe.
Yra vertintojų komisijos kurios tai įvertina.

Autorius:  feisas [ 2015 Vas 21 Šeš, 11:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

kęstutis rašė:
Galiu parašyti tik savo nuomonę.
Registruoti transporto priemonę kaip istorinę vertybę - tai Jūsų darbo kokybės ir prestižo reikalas. Manau tai kiekvieno restauratoriaus darbo tikslas - gauti darbo įvertinimą.
Manau to siekti reikėtų , tik darant šį žingsnį reikėtų pažiūrėti kiekvienam savikritiškai - ar tikrai mano transporto priemonė originaliai išlikusi ar idealiai atrestauruota, kad galėtų būti pripažinta ISTORINE vertybe.
Yra vertintojų komisijos kurios tai įvertina.

pykit , nepykit dekit padangas nors ir kamazo :labas:

Autorius:  Dainys16 [ 2015 Geg 15 Pen, 12:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Keletas naujesnių nuotraukų :)))

Prikabinti failai:
CIMG4232.JPG
CIMG4232.JPG [ 134.73 KiB | Peržiūrėta 11899 kartus(ų) ]
CIMG4234.JPG
CIMG4234.JPG [ 159.17 KiB | Peržiūrėta 11899 kartus(ų) ]
CIMG4235 - Copy.JPG
CIMG4235 - Copy.JPG [ 156.59 KiB | Peržiūrėta 11899 kartus(ų) ]
CIMG4237.JPG
CIMG4237.JPG [ 150.41 KiB | Peržiūrėta 11899 kartus(ų) ]
CIMG4240.JPG
CIMG4240.JPG [ 126.99 KiB | Peržiūrėta 11899 kartus(ų) ]
CIMG4242.JPG
CIMG4242.JPG [ 113.79 KiB | Peržiūrėta 11899 kartus(ų) ]

Autorius:  Dainys16 [ 2015 Geg 21 Ket, 15:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

na štai, pagaliau Pannoniai sutvarkyti visi formalumai, kurie reikalingi, kad būtų galima laisvai eksplotuoti kelyje :)))

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: PRIEŠ

Nuotrauka0825[1].jpg
Nuotrauka0825[1].jpg [ 102.53 KiB | Peržiūrėta 11807 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: PO

Nuotrauka0828[1].jpg
Nuotrauka0828[1].jpg [ 90.16 KiB | Peržiūrėta 11807 kartus(ų) ]

Autorius:  Dainys16 [ 2015 Bir 09 Ant, 20:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Klausimėliai:

1. Koks dantų skaičius priekinės žvaigždutės turi būti pannoniai su lopšeliu? :moped:

2. Kokia turi būti žvakė, girdėjau kad A23 turi būti, iš kur tokių gauti? Dabar 11 rusišką naudojų, bet kai motoras normaliai užkaista, po to su kojele negaliu užvesti... :galvoti: Kitą pakeičiu ir tada brunkšt iš pirmo karto užsiveda :)

Dėkui. :labas:

Autorius:  Raimis [ 2015 Bir 10 Tre, 8:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Dėl žvakių tai ir man pradžioj buvo tokia situacija. Karštas nesivesdavo. Kolega iš Latvijos rekomendavo vežiotis purkštuvėlį su vandeniu ir ataušinti cilindrą, jei po važiavimo įkaitusį reikia tuoj užvesti. Dariau ir taip. Paskui įsukau žvakę A23 ir porą sezonų laikė be problemų, nereikėdavo to aušintuvo. Šiemet kažkaip vėl pradėjo karštas nelabai vestis, kartais šaudavo per išmetimą. Pakeičiau žvakę į DENSO su kaitriniu skaičiumi 20. Reikėtų 24 arba 22, bet negavau. Kol kas lyg ir gerai. Žiūrėsim, kaip bus.

Autorius:  Dainys16 [ 2015 Bir 10 Tre, 11:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Raimis rašė:
Dėl žvakių tai ir man pradžioj buvo tokia situacija. Karštas nesivesdavo. Kolega iš Latvijos rekomendavo vežiotis purkštuvėlį su vandeniu ir ataušinti cilindrą, jei po važiavimo įkaitusį reikia tuoj užvesti. Dariau ir taip. Paskui įsukau žvakę A23 ir porą sezonų laikė be problemų, nereikėdavo to aušintuvo. Šiemet kažkaip vėl pradėjo karštas nelabai vestis, kartais šaudavo per išmetimą. Pakeičiau žvakę į DENSO su kaitriniu skaičiumi 20. Reikėtų 24 arba 22, bet negavau. Kol kas lyg ir gerai. Žiūrėsim, kaip bus.



Dėkui, reiks tada nusipirkti žvakę pagal Jūsų rekomendacijas, tikiuosi, kad bus geriau :) :moped:

Puslapis 1012 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/