Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

RENAULT 1950m. Fourgonnette
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=59439
Puslapis 123

Autorius:  kęstutis [ 2014 Lap 23 Sek, 14:48 ]
Pranešimo tema:  RENAULT 1950m. Fourgonnette

Sveiki. :labas:
Pradedu projektą šio automobilio.
Automobilis pirktas jau išardytas - detalės dėžėse. Po apžiūros nerasta kai kurių detalių, kurias reikės supirkti ir negautas gaminti.
Projekto tikslas: Atstatyti automobilį antram gyvenimui - savo malonumui.
Projekto trukmė: 3-5 metai.
Prikabintas failas:
DSC04622.JPG
DSC04622.JPG [ 119.12 KiB | Peržiūrėta 11736 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04623.JPG
DSC04623.JPG [ 109.92 KiB | Peržiūrėta 11736 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04624.JPG
DSC04624.JPG [ 98.9 KiB | Peržiūrėta 11736 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2014 Lap 23 Sek, 15:12 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Šią žiemą planuoju remontuoti variklį.
Tai 488 S2 modelio. 4cilindrų -1003cm kubatūros.
Vožtuvai stovi variklio bloke.

Vienas vožtuvo kėliklis (detalė stovinti tarp dujų paskirstymo velenėlio ir vožtuvo kotelio) įtrūkęs. Pagamintas iš ketaus ir gale prilyditas kietmetalis. Bandžiau virinti ketaus elektrodu, tačiau nesėkmingai - trūksta kitoje vietoje. Reikėtų šią detalę pagaminti naują arba pritaikyti iš kitos transporto priemonės. Didžiausia problema dėl detalės gale užgrūdinto kietmetalio padarymo.
Šios detalės skersmuo 25mm, aukštis 41mm.
Gal kas turite šiuo klausimu pasiūlymu? Gal panašūs vožtuvų kėlikliai stovi M400 modelyje ar kur kitur?
Prikabintas failas:
DSC04633.JPG
DSC04633.JPG [ 186.05 KiB | Peržiūrėta 11723 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04635.JPG
DSC04635.JPG [ 58.32 KiB | Peržiūrėta 11723 kartus(ų) ]

Autorius:  Kalvis [ 2014 Lap 23 Sek, 16:18 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Ar tikrai ten kietmetalis, neįžiuriu nuotraukose. Gal tas pats stūmiklio galas "atbalintas". Yra toks būdas - špižiaus balinimas - užgrūdinus gaunasi didelis kietumas. Nežinau kaip automobiliuose, bet motocikluose butėnt taip ir padaryta. O jeigu ten tikrai kito metalo "inkliuzas", tai manau dar viskas geriau ir paprasčiau.Greičiausia jis ten paprasčiausiai įvariuotas. Dujiniu degikliu pašildžius is turėtu išsiimti. O pasidaręs naują stūmiklį, jį vėl įvariuotum.

Autorius:  kęstutis [ 2014 Lap 23 Sek, 17:39 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Sujungimo siūlės - nesimato. Manau kad kaip ir minėjot tai užbalintas - užgrūdintas ketus. Tekinant iš plieno galimas taip pat užgrūdinimas , bet ar tai bus reikiamas kietumas nežinau. Galvoju kaip galimybę rasti panašų ir perdarinėti.

Autorius:  laurynas400 [ 2014 Lap 25 Ant, 22:51 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Kestuti ar tikrai perziurejot visus variantus: ebay.fr, ir kitas specializuotas parduotuves prancuzisku furgonetku?

Autorius:  kęstutis [ 2014 Lap 25 Ant, 23:24 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

ebay.fr peržiūriu, bet ten pagrinde siūlomi šių automobilių modeliukai ir tik kelios dalys tinkančios šiam modeliui. Teko kelias prancūzų specializuotas parduotuves rasti. Šios detalės rasti nepavyko.
Mano rastais duomenimis šis variklio modelis buvo gaminamas nuo 1937 iki 1953m. Po šio modelio į tuos pačius automobilius statė naujesnio modelio variklius su vožtuvais galvutėje.
Naujesnio modelio variklio dalių pasiūla randu didesnę.
Ir man taip atrodo, kad ši detalė nėra deficitas - tik reikia rasti, (jei visos neišmestos į metalo laužą). :(

Autorius:  laurynas400 [ 2014 Lap 25 Ant, 23:30 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Dar jos juvaquatre vadinosi, ir tiketina, kad sie varikliai ejo i kokios deufin (delfinus prancuziskai), reikia tik atsirinkt kas kaip...
Nes manau, kad ir kti kelikliai tik laiko klausimas kada isleks...

Autorius:  kęstutis [ 2014 Lap 25 Ant, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Žinoma su laiku gali išlėkti ir kiti, bet šia diena jie atrodo gražiai.
Šitas buvo taip pat dirbantis. Iš 4 sienelių akivaizdiai buvo sutrūkusi viena. Dar dvi buvo įtrūkusios. Viena sienelė sveika.
Dirbant ši detalė spaudžiama, ne tempema, tai sutrūkti galimybių gal ir nedaug. Mano nuomone ši detalė buvo užgauta meistro ar variklio darbo eigoje turėjo gauti pašalinį smūgį.
Juvaquatre - pavadinimu detalių ir ieškojau. Žinoma pabandysiu ir kitus Jūsų siūlomus pavadinimus.

Autorius:  Vaidotas73 [ 2014 Lap 26 Tre, 18:41 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Tokį nebėda išdrožti naują, užgrūdinti ir nušlifuoti.

Autorius:  laurynas400 [ 2014 Lap 26 Tre, 19:43 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Vaidotas73 rašė:
Tokį nebėda išdrožti naują, užgrūdinti ir nušlifuoti.


Vaidotai mes su Kestuciu tikrai nesusimoke esam, bet as dziaugiuosiu, kad yra dar geru zmoniu pas mus kurie pasiryze padet su tokiais gelezais! Respecta!

Puslapis 123 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/