Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
RENAULT 1950m. Fourgonnette http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=59439 |
Puslapis 12 iš 23 |
Autorius: | kęstutis [ 2019 Gru 28 Šeš, 19:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Vizualiai vairo kolonėlės dantračių pora atrodė gražiai. Padilimas vos matomas keliose vietose. Vairo kolonėlės reguliavimui gamykliškai numatyta išcentrinė bronzinė įvorė. Ją sukant dantratis pritraukiamas arčiau sliekinio dantračio. Kolonėlė nudažyta, surinkta, sureguliuota ir prisukta. Sliekinis dantratis stovi ant dviejų kūginių guolių. Pradžiai sureguliuotas jis, kad neturėtų laisvumo, bet guoliai nebūtų perveržti. Po to sukant bronzinę įvorę dantratis pritraukiamas prie slieko. Minimalus, vos juntamas laisvumas liko . Nes pritempiant daugiau - atsiranda jaučiamas kliuvimas kolonėlės dantratį sukant į šonus. Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas:
|
Autorius: | kęstutis [ 2020 Sau 04 Šeš, 18:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Pradedamos tvarkyti abi vairo traukės. Perkant automobilį, gavau priedu papildomą traukę. Pasirodo ji man labai pravers. Nes naudota automobilyje sulankstyta ( vidurinė). Antgalių surinkimas be fiksatorių , viskas užvalcuota, kitas dangtelis persikreipęs . Išardymas nemalonus. Išardžius pirštai vietomis aprūdiję. Įdomu tai, kad pirštų obuolio forma ties viduriu nevienoda ir abijose traukėse tas pat - gal žinote ar tas skirtumas specialiai ir kuris turi eiti prie rato? . O gal keisti buvo kurie nors abu . Piršto abu andeklai (suharikai ) metaliniai, bet ne plastmasiniai kaip įprasta. Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas:
|
Autorius: | kęstutis [ 2020 Sau 15 Tre, 22:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Išardžius trečios traukės antgalius, pirštų forma taip pat skirtinga. Traukių pirštai nuvalyti ir poliruoti. Surinkti iš turimų geriausių dalių reikiami keturi traukių antgaliai - du kairiniu ir du dešiniu sriegiu sujungime su trauke. Surinktos traukės. Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas:
|
Autorius: | Vima [ 2020 Sau 16 Ket, 6:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Sveiki. Kokiu būdu nuvalcavot ir užvalcavot atgal traukių antgalių dangtelius? Nepaprastai gražus darbas |
Autorius: | kęstutis [ 2020 Sau 16 Ket, 20:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Ačiū už komplimentus. Išsukti lauk tepimo taškai ir įsukamas ten varžtas. Sukama kol dangtelis pradeda lysti lauk. Jis šiek tiek deformuojasi, bet paskui palyginamas. Antgalio korpusas dedamas į tekinimo stakles ir atpjaunama briaunų pakraščiai kiek trukdo dangteliui įsistatyti. Surenkant viską suspaudžiu įsistatęs antgalį į tekinimo stakles ir spaudžiu arkliuko pagalba. Na ir užvalcuoju mažo plaktuko pagalba pasisukiojant į visas puses. Sekantis darbas tai galinio tilto remontas. Išardžius reduktorių susidūriau su problema - nematytas dvigubas kūginis guolis viename, kurį reikėtų keisti. Nes vienos pusės kulkos ir mažoji aboima iškorėjusios (atgyveno per 70 metų). Išorinė dviguba aboima būtų gera, bet guolis turėtų sudaryti savo porą. Tad surinkti iš kelių naujų ir palikti sudėtingą dvigubą aboimą seną manau nepavyks. SOS....................... Reikia informacijos, gal tokio tipo guoliai dedami ir kituose automobiliuose ? gal kas turite informacijos? Mano guolio matmenys: Išorinė aboimos skersmuo - 68mm, aboimos ilgis - 76,5mm. bendras guolio ilgis 86mm, velenui skylė 30mm. Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas: Prikabintas failas:
|
Autorius: | Zhynys [ 2020 Sau 16 Ket, 23:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Aš manau, kad du paprasti kūginiai guoliai ir ištekintas intarpas tarp jų lygiai taip pat gerai veiktų. Tik plokštumų, į kurias remiasi guoliai, lygiagretumas turi būti mikronų eilės. Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt |
Autorius: | kęstutis [ 2020 Sau 17 Pen, 18:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Taip siūlomas variantas geras. Tik problema, kad kūginių guolių 30x68x(nesvarbu) Lietuvoje nerandu. Užsienyje kaip ir būtų 30x68x25, bet kiek tai kainuos ir ar kas siūs į Lietuvą dar nežinia. Einami guoliai kurių yra pirkti Lietuvoje yra 30x62x21 ; 30x55x17. Jie nėra brangūs. Bet taikant juos, reikėtų intarpą tekinti ir su naujų guoliaviečių įleidimu. Intarpe abi guoliavietes vienu patrono pastatymu padaryti nepavyks. Teks detalę išsiimti ir statyti į tekinimo stakles kitu galu - ir pabėgs centrai. To išvengiant turėčiau intarpus gaminti du - kiekvienam guoliui atskirai. Gal ką ne taip mąstau? |
Autorius: | Zhynys [ 2020 Sau 18 Šeš, 9:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Guolius rasi pas Guolmetą arba Albaservis. Jei neturi vietoje, tai tikrai galės atvežti. Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt |
Autorius: | kęstutis [ 2020 Sau 18 Šeš, 10:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Lietuvoje buvau užklausęs guolių ir auto dalių pardavėjų firmų 30x68x25 išmatavimo: - Ignera ; Tanagra; Eoltas; Dagmita; Narvija; Alba servis. Iš jų nei vienas neturi. Alba servis darė užklausimą tiekėjams į Estiją, nes ten tų guolių matė. Bet kai buvau pasigyręs kad reikia automobiliui 70 metų senumo tai kainą už vieną guolį paprašė 100 eurų, o reikia dviejų tai būtų 200 eurų - Užsienyje kainos jų ženkliai mažesnės - bandau užmegzti ryšį ten. Na o guoliai 30x62x21 kainuoja iki 10 eurų. Guolmetos nežinojau - pabandysiu užklausti pirmadienį. Ačiū už info. |
Autorius: | Zhynys [ 2020 Sau 18 Šeš, 15:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette |
Tada geriau pasidaryk įvorę vidiniam žiedui ir naudok kažką tokio. https://www.123bearing.eu/bearing-DAC35680233-30.php Gali net du guolius sudėt. Tikrai laikys. Tik krumpliaračio reguliavimą reiks pergalvoti. Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt |
Puslapis 12 iš 23 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |