Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

RENAULT 1950m. Fourgonnette
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=59439
Puslapis 2223

Autorius:  Direktorius [ 2020 Rgs 29 Ant, 13:20 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

kęstutis rašė:
abazys rašė:
m-1 ar n-1 kategorija?

Tikslus "šūvis".
Kategorija N1. Tai pirmas mano šeimoje krovininis - komercinis automobilis :D. Techninė apžiūra kas metai. Važiavimas mokamose keliuose yra mokamas - (diena 6e; savaitė 14e ir t.t.). Draudimas taip pat truputį brangesnis -apie 61e metams.
Na kol kas aš tuo patenkintas, nes pavyko priregistruoti kaip normalų eilinį automobilį. Dėl kategorijos nustatymo M1 ar N1, bendravau su prancūzais kurie turi tokius modelius. Tai ir Prancūzijoje nustatoma N1 kategorija.
Automobiliui nustatyta variklio kubatūra 1003cc; 17kW. Taršos registravimo mokesti - 0e. Taigi, matematiškai 70 metų amžiaus automobilis mažiau teršia aplinką, nei dabartiniai su katalizatoriais vidutinės klasės automobiliai. :lol:


Darykis istorinį vertinimą ir TA bus kas 5 metai. Gal ir draudimas atpigs. Už kelius teks mokėti, čia lengvatų nėra.

Autorius:  kęstutis [ 2020 Rgs 29 Ant, 15:04 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Padangos išmatavimai 5.50-16 arba 155/90-16. Tai retas matmuo. Panašios padangos yra Pobiedos 6.00-16, bet tai atitinka 175-16. Bus platesnė ir aukštesnė. Gal ir tiktų kaip atsarginis ratas, bet gali ir kur kliūti, nes ten laisvos vietos minimaliai.
Čia tik mano nuomonė. Darytis istorinio vertinimo nenoriu. Šią galimybę naudočiau parvarytam "amerikonui", kad nereikėtų griauti jo originalumo , bet tektų susitaikyti su tuo kad mano automobilis jau nebetinkamas kasdieniniam naudojimui, o tik važiuoti į servisus ar parodas. Europiečiui perdaryti nieko nereikalauja, svarbu kad būtų viskas gamintojo originalu.
Gal tiek aš su savo automobiliu ir važiuosiu, bet daryti savo noru automobilį su apribotomis jo galimybėmis vardan tech. apžiūros 5 metams, nemanau kad tai tikslinga. Be to po 10 metų reikėtų vėl naujo įvertinimo, o jei pasikeis tvarka ir daugelis pripažintų auto jau neatitiks reikalavimų dėl kokių smulkmenų ar korupcinių apraiškų - tai automobilis gali tapti tik muziejaus eksponatas. O grąžinti iš istorinio į įprastinę registraciją, tai mechanizmo kaip ir nėra. Gal tektų kokias ekspertizes atlikinėti? Klausiau ta tema Regitros darbuotojų, ar tai įmanoma. Pečiais trauko ir atsakymo negavau. Taigi kaip ir anksčiau rašiau - aš šiuo etapu esu patenkintas, kad pavyko priregistruoti automobilį taip kaip norėjau - įprastine tvarka.
Prikabintas failas:
pd1.JPG
pd1.JPG [ 124.36 KiB | Peržiūrėta 1792 kartus(ų) ]

Autorius:  marjaxxx [ 2020 Rgs 30 Tre, 6:26 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Direktorius rašė:
kęstutis rašė:
abazys rašė:
m-1 ar n-1 kategorija?

Tikslus "šūvis".
Kategorija N1. Tai pirmas mano šeimoje krovininis - komercinis automobilis :D. Techninė apžiūra kas metai. Važiavimas mokamose keliuose yra mokamas - (diena 6e; savaitė 14e ir t.t.). Draudimas taip pat truputį brangesnis -apie 61e metams.
Na kol kas aš tuo patenkintas, nes pavyko priregistruoti kaip normalų eilinį automobilį. Dėl kategorijos nustatymo M1 ar N1, bendravau su prancūzais kurie turi tokius modelius. Tai ir Prancūzijoje nustatoma N1 kategorija.
Automobiliui nustatyta variklio kubatūra 1003cc; 17kW. Taršos registravimo mokesti - 0e. Taigi, matematiškai 70 metų amžiaus automobilis mažiau teršia aplinką, nei dabartiniai su katalizatoriais vidutinės klasės automobiliai. :lol:


Darykis istorinį vertinimą ir TA bus kas 5 metai. Gal ir draudimas atpigs. Už kelius teks mokėti, čia lengvatų nėra.

Kažin ar galimai pigesnis draudimas ir retesnė TA atpirks istorinio vertinimo kaštus :)

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Rgs 30 Tre, 14:02 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Man didžiausia problema atrodo tas kelių mokestis. Magistralėmis nevažinėsit tikriausiai, bet kad pas mus beveik kiekvienas rimtesnis ir labiau pagrindinis kelias priskaitytas prie mokamų.
Įdomu, ar yra variantų, ir ar brangu/sudėtinga pakeisti į M1 su 2 ar 3 sėdimom vietom? Diržu vistiek turbūt nėra, tai turbūt nėra reikalavimo ir jokiem tvirtinimo taškam ar kažkam kitam.

Autorius:  kęstutis [ 2020 Rgs 30 Tre, 15:32 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Geriau būtų kad nereikėtų mokėti, bet yra kaip yra. Kol kas manęs kelių mokestis nebaugina. Nes aplink Šilutę ir į Klaipėdą keliai nėra mokami. Jei teks važiuoti į Palangą , ar dar kur toliau ,tuomet turėčiau susimokėti. Bet dažniausiai išvyka būna dienai, tai tektų susimokėti 6 eurus. Na jei kokia išvyka jau grandiozinė tai vis tiek savaitės mokesčio pakaks už 14 eurų. Bet degalinėje mokėdamas mokestį pasijusiu kaip su "fūra" į renginį važiavęs :D ........... :puiku: Be to tokiam senam transportui ilgos kelionės ne į sveikatą, tai į renginius galima transportuotis užsidėjus ant traliuko priekabos. Perdarymui tai net minčių neturiu. Reikalingi gamyklų sertifikatai kad tas pat kėbulas yra naudojamas keliaiviniui ir krovininiui modeliams, gali užsimanyti langų šonuose. Žodžiu košmaras vardan nieko. Na ir pagrindas kad perdarant nukrypčiau nuo originalumo. Jei jis yra krovininis tai krovininis.

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Spa 01 Ket, 0:03 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Iš senų laikų, kur dar registracijos numeriai su Lietuvos vėliava, esu matęs tokių baisių perdarymų įteisintų, kad nenustebintų niekas. Bet dabar šiais laikais jau tikrai gan griežti reikalavimai...

Pvz, esu matęs (draugas buvo nupirkęs) apie 2002trais metais Lietuvoje įregistruotą įteisintą Citroen C15. Pagamintas buvo 95tais metais.
Galinės sėdynės rėmas suvirintas pačių, sėdimos dalys (pagal logotipus ant apmušalų etikečių) nuo kažkokios Audi galinių sėdynių. Diržai įdėti nuo bala žino ko, bet radau GOST numerius ir Sdelano v SSSR. Diržams yra tvirtinimo taškai, nes buvusi ir keleivinė versija, bet diržai prisukti ne prie jų, o prie sėdynės rėmo. Sėdynė būdoje prisukta taip, kad būtų kuo arčiau pertvaros, taigi, atvirkščiai, t.y. galiniai keleiviai žiūri į būdos duris. Rėmas prisuktas tiesiog prie grindų, jas pragręžus. Kadangi toje vietoje ne koks balkiukas ar pastorinta dviuba skarda, o paprasta plona grindų skarda, tai iš apačios po veržlėmis, kad būtų truputį tvirčiau, pakištos plieninės "šynos". Pertvara prisukta varžtais, nes, kaip ir minėjau, buvo ir keleivinė versija, tai tiesiog pusė jos nupjauta, kad būtų susisiekimas tarp priekio ir galo. Kodėl visos neišėmė, nežinia. Įlipimas į galą tik per būdos duris. Na, galima iš salono, bet reikia kabarotis per sėdynių viršų, siaurą tarpą. Teko, nes esam ant kablio vežę dviračius ir neatsidarė būdos durys :D Atrodo nelabai saugu, bet legalu, 5 sėdimos vietos ir M1 kategorija. 2015tais metais tam kablukui dar buvom pravarę technikinę be kyšių, prie sėdynių nesikabinėjo labai, bet pabambėjo. Kažkaip sutarėm su kontrolierium, kad jo kolegos prieš daug metų įteisino, ir visus tuos metus praleido, kaip legalų, tai kodėl dabar turėtų būti nebelegalu, juk perdarymas yra kaip ir gaminimas, o ką gamintojas įdėjo - keisti nevalia.

Kiek pamenu iš vaikystės ir jaunystės, dauguma pirmųjų vakarietiškų mikriukų, kai dar važinėjo ir nemažai Latvijų, bet pradėjo rastis ir atvežtų, turiu omeny Tranzitus "kuilius", Mercedes Benz TN kuilius su plaktukiniais varikliais ir panašiai, buvo irgi padaryti iš krovininių. Dauguma buvo su lievom rankų darbo arba troleibusų arba autobusų parko sėdynių siuvėjų darbo sėdynėmis, kreivai suvirintais rėmais, kartais matydavosi negamykliniai šoniniai langai ir pan. Jaučiu, kad ir už juos, ir už tą C15, ekspertizėse buvo tiesiog susimokėta, nes tuo metu būdavo tokia galimybė. Pamenu tėvas nupirko priekabą su neaiškiais dokumentais, ar tai areštuota, ar tai tikrasis savininkas miręs ir neišeina atkurti giminystės ryšio, ar tai jau parduota į užsienį, kažkokia nesąmonė. Vienas skambutis laidiniu telefonu, kitas skambutis. Tada išėjo su kažkuo susitikt, grįžo. Kitą dieną išėjo ir vakare parvažiavo namo su numeriais ir dokumentais, pati priekaba iš kiemo nebuvo net išvažiavusi. Ir dabar ją turiu, dokumentuose parašyta SAVOS GAMYBOS, nors ant dišliaus yra privirinta gamyklinė lentelė su numeriais, ir tie numeriai yra dokumentuose. Tokie žavūs buvo laikai, ir visi mikriukai taip važinėjo, ir visai gerai buvo. Ir tie vairuotojai buvo kieti, kaip velniai. Viena ranka vairuoja, antra jungia bėgį, trečia per langą draugeliui mojuoja arba nesigaudančiam eisme vairuotojui su lipduku 70 grūmoja, ketvirta ranka skaičiuoja grąžą, jei davei ne Žemaitę ar paskui metalinį litą, o Valančių arba Jablonskį arba paskui jų metalinius analogus, o penkta ranka kolegai arba centriukui su racija telefonyrina, dažniausiai su grubiais keiksmažodžiais :lol:

Atsiprašau už lyrinį nukrypimą, Kęstuti. Tiesiog sukilo jausmai :)

O dėl perdarymo, tai aš taip net ir nesiūlyčiau, kad kažką keisti pačiam automobiliui. Turėjau omenyje, kad galbūt yra kokia nors keista teisinė tikimybė pakeisti tik kategoriją dokumentuose, paliekant esamą sėdimų vietų kiekį.

Autorius:  kęstutis [ 2020 Spa 04 Sek, 8:32 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Diskusijos yra puiku. :labas:
Na aš jau turiu ir atsarginį ratą. Pavyko gauti praktiškai naują Pobiedos padangą. Nors padanga kaip nauja, bet rusiškos vielos kietos ir montavimas vyko sunkiai. Mano padangos aukštis 68cm, plotis 14cm. Pobiedos padangos aukštis 70cm ir plotis 15cm.
Taigi atsarginis ratas truputį aukštesnis ir platesnis. Na tikiuosi kad dėl tiek, uždėjus nesitrins. :D
Prikabintas failas:
20201003_102700.jpg
20201003_102700.jpg [ 133.02 KiB | Peržiūrėta 1653 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC03126.JPG
DSC03126.JPG [ 95.11 KiB | Peržiūrėta 1653 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2020 Spa 12 Pir, 8:11 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Praėjusį šeštadienį Klaipėdoje su automobiliu dalyvavau senų automobilių parodoje "Autoregata 2020" kartu su dainininko Džono Lenono gerbėjais. Puikiai praleista diena :puiku: . Bendras išvykos įveiktas atstumas 118 kilometrų. Pagal tech. literatūrą šio atomobilio maksimalus greitis 81km/h. Rekomenduojamas greitis 60km/h ir tuomet turėtų naudoti 8 litrus benzino - 100 kilometrų. Važiuojan spidometro padala rodė 70, nors navigacija rodė tik 63km/h, bet dar ir daugiau galėjau spausti :D . Prieš kelionę buvau užpylęs 10 litrų kuro - pilnai to pakako. Tai tikėtina kad kuro sanaudos panašios kaip rašo knygoje. Kelyje per kalniukus šokinėja gan smagiai. Bet tenka saugotis kelio provėžų, nes automobilis siauresnis už fūrų provėžas tai nori pagauti viena ar kita provėžą. Parodoje kliuvo ir lietaus. Taigi automobilis ir pakrikštytas iš dangaus :sventinti: .
Prikabintas failas:
DSC_0721.JPG
DSC_0721.JPG [ 127.29 KiB | Peržiūrėta 1537 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0215.JPG
DSC_0215.JPG [ 166.38 KiB | Peržiūrėta 1537 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0170.JPG
DSC_0170.JPG [ 148.67 KiB | Peržiūrėta 1537 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2020 Spa 18 Sek, 11:23 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Tokiame automobilyje kaip mano Renault Juvaquatre Fourgonnette, kuriame yra tik dvi sėdimos vietos, buvo vežami nusikaltėliai kaip krovinys............... :D ............ :apalpti:
Prikabintas failas:
aa4.jpg
aa4.jpg [ 115.51 KiB | Peržiūrėta 1310 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0854.JPG
DSC_0854.JPG [ 169.61 KiB | Peržiūrėta 1310 kartus(ų) ]

Autorius:  Andrius831 [ 2020 Spa 19 Pir, 19:34 ]
Pranešimo tema:  Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Eilinį kartą puikiai padirbėtą.
Galite drąsiai imtis ir ekskliuzyvu,tiek saj,tiek kitiems,su biudžetu,kaip butas senamiestyje.
Nors viename renginyje kartu stovėjome su motociklais,net nepamaniau,kad tenka šalimais stovėti su gabiu ir ant tiek atsidavusiu savo pomėgiui Žmogumi.

Ps.Ižas su pannonia lopšiu :D

Puslapis 2223 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/