Puslapis 1 iš 23
PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 21 Vas 2016, 21:33
kęstutis
Sveiki.
Pradedu projektą šio automobilio.
Pirktas automobilis su tikslu atstatyti jį antram gyvenimui, savo malonumui.
Pagal automobilyje rastus jo eksploatavimo dokumentus, manytina kad jis naudotas iki 1989metų. Tačiau kaip ne keista, variklis prasisuka - neuždžiūvęs.
Komplektacija manau gan gera. Sudėti neoriginalūs galiniai žibintai, ant priekinių sparnų prikonstruoti geltoni posūkiai, na ir dar trūksta kelių smulkmenų, kurias taip pat reikės supirkti. Šis automobilio modelis gamintas 1948-1960metais ir įdomu tai kad šiame automobilyje jau gamykliškai įrengta 12V elektros sistema ir buvo statomi nuosekliai sujungti du 6V akumuliatoriai.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 22 Vas 2016, 20:28
Eisinas
Bus nemažai darbo, o mums įdomaus stebėjimo. Tad laukiame nuotraukų ir darbų aprašymų. Sėkmės ir kantrybės.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 24 Vas 2016, 08:48
samtronas
Tikrai bus įdomus projektas, lauksime darbų eigos.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 26 Vas 2016, 21:46
kęstutis
Ačiū visiems už gerus palinkėjimus. Darbo nusimato tikrai labai daug. Kol oras neatšils, pilnai išsiskleisti jos neplanuoju, tai darbai pradedami judinti po truputį.
Kapotas sveikas - nesurūdijęs, bet jo karkasas supuvęs visiškai. Pagamintas naujai. Darbas sekėsi gerai tik teko daug kartų kapotą prisukti ir vėl nuimti darant primatavimus - tarpų suvedimui. Toliau kapotas lauks šiltų orų ir smėliavimo kartu su kitomis dalimis. Planuoju kapotui smėliuoti tik parūdijusias vietas. Įkeliu kelias šio darbo nuotraukas.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 26 Vas 2016, 21:49
kęstutis
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 26 Vas 2016, 23:15
kęstutis
Sekantis darbelis - kuro bakas.
Garaže smirdi senu benzinu, matosi kuro bako apačia drėgna. Mintys buvo išsiėmus baką išleisti seną benziną, išplauti ir sulituoti leidžiančią vietą. Tačiau išsiėmus lauk darbo sumanymus teko keisti.
Seno benzino išleista virš 8 litrų.Iškratyta nuosėdų nuo dugno gera krūva. Benzino smarvė ir papuolusio ant rankų benzino griaužimas didžiulis. Nežinau kas su laiku vyksta su tuo benzino chemine sudėtimi. Kuro lygio matuoklės korpusas - diuraliuminis sugriaužtas visai, trupa tarp pirštų kaip košė. Kuro bako šone rasta prapuvusi skylė. Ją pakrapščius pirštais, pasidarė dar didesnė. Teko baką skleisti pusiau. Bako viršutinė dalis atsivalė puikiai, na o su apatine dalimi blogai, nes daug rudžių židinių ir nuspręsta nebežaisti - gaminti naują.
Gal kas turite minčių, kodėl kuro paėmimo vamzdelis bake naudojamas geležinis (nemanau kad tai dėl ekonominių sumetimų), ar galima toje vietoje naudoti varinį - jį prižalvariuojant prie dugno?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 26 Vas 2016, 23:18
kęstutis
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 27 Vas 2016, 21:55
kęstutis
Šios dienos nuveiktas darbelis.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 01 Kov 2016, 22:41
Stumoklis24
malonu ziuret
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parašytas: 17 Kov 2016, 09:47
kęstutis
Kuro paėmimui įtaisytas metalinis vamzdelis ir apsauginis sėtelis. Atlikta sandarumo bandymas ir bakas suvirintas. Gruntuota, glaistyta, dažyta.