Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

PEUGEOT-203C 1959metų
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=65670
Puslapis 1923

Autorius:  kęstutis [ 2019 Bal 20 Šeš, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Durų panelės aptrauktos. Liko joms rankenėlių skyles iškarpyti, bet tai bus daroma surinkimo metu.
Taigi turiu visą baldų komplektėlį :roll: .
Sekantis darbų etapas būtų siūti ir dėti lubas. Bet.......................kai to nėra tekę daryti, tai bus dar vienas iššūkis.
Dėl lubų medžiagos dar neturiu galutinio sprendimo. Automobilyje buvo lubos pertrauktos ir jau suplyšusios plastmasine su akutėmis medžiaga lygiai tokia kaip pas žigulių. Originalo kas ten turi būti kaip ir neišsiaiškinau, nes per 12 metų modelio gyvavimo gamykla darė nemažai pakeitimų. Iš kandidatūrų lieka luboms dėti baltą dirbtinę odą (be skylučių) arba baltą veliūrinį audinį (tokio pat tipo kaip siūtos sėdynės). Gal kas turite kokių pastebėjimų (patarimų) dėl lubų audinio parinkimo?
Prikabintas failas:
DSC00185.JPG
DSC00185.JPG [ 53.04 KiB | Peržiūrėta 3320 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00190.JPG
DSC00190.JPG [ 47.08 KiB | Peržiūrėta 3320 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2019 Lie 19 Pen, 22:32 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Automobilio surinkimas po truputį judinamas į priekį. Bet surinkimo darbai tampa „žaidimų užsiėmimu“. Ką tik paimtum, viską reikia tvarkyti norint prisukti: paėmus blizgutį reikia nuvalyti senus apdažytus dažus su dažų nuėmėju, po to poliravimas, tvirtinimų gaminimas ir tik tada pritvirtinimas. Imu peleninę - rudžių šalinimas, lanksto remontas, atidarytos peleninės laikiklio remontas, gruntavimas, dažymas, prisukimas ir t.t..

Sekantis darbelis laidų pynė. Turiu el. schemą tai išimdamas lauk prieš auto remontą nesukau daug galvos dėl būsimo surinkimo. Išimtas laidynas atrodė gan neblogos būklės, tačiau grąžinant atgal į automobilį ir renkant laidus kas kur turi būti, pradėjo lysti lauk daug problemėlių: Mano turima el. schema pasirodė senesnės modifikacijos , kurioje trūksta pas manęs esančių el. ventiliatoriaus ir temperatūros daviklio bei jungiklio išbraižymo su laidų markiruotėmis. 203 modelio el. schemų randu skirtingą ne vieną, bet šių elementų nėra. Teko naudoti tais pačiais metais gaminto 403 modelio el. schemą.
Prikabintas failas:
DSC00340.JPG
DSC00340.JPG [ 85.13 KiB | Peržiūrėta 2970 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00327.JPG
DSC00327.JPG [ 89.62 KiB | Peržiūrėta 2970 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2019 Lie 19 Pen, 23:09 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Renkant laidus į vietas radau nukirptų laidų, prisuktų papildomų laidų, pridėtas svetimkūnis jungiklis, aptirpęs laidas ir aptirpusio laido priežastis - netvarkingas gabarito žibintas. Buvęs savininkas ( Italas) perdarinėjo automobilį keisdamas galinius žibintus, įrengdamas papildomai priekiniuose sparnuose geltonus posūkius. Matomai kitaip jo nepraleido dalyvauti viešajame Italijos eisme. Dėl to ir prapjaustė elektros grandines. Na dabar viską grąžinu į originalo būseną. Tik kai reikės įveikti tech. apžiūrą nežinau ar neteks ir pačiam prapjaustyti el. grandines :D :apalpti: . Pas originalą galiniai stopai tik raudoni ir stovi po vieną dviejų kontaktų lemputę. Vadinasi degs gabaritas ir stabdis. O posūkio signalas bus rodomas stopo markstymas. Kažkas panašaus kaip pas senų Zilų ar Gaz51.
Gal galite pakomentuoti , o kaip yra pas Gaz21 su galinių žibintų posūkių rodymais - ar raudoni? Jei raudoni pas Gaz21, Gaz51 tai ar praleidžia tech. apžiūrą?
Prikabintas failas:
DSC00330.JPG
DSC00330.JPG [ 148.61 KiB | Peržiūrėta 2967 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00331.JPG
DSC00331.JPG [ 172.24 KiB | Peržiūrėta 2967 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00334.JPG
DSC00334.JPG [ 169.9 KiB | Peržiūrėta 2967 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00333.JPG
DSC00333.JPG [ 137.25 KiB | Peržiūrėta 2967 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00336.JPG
DSC00336.JPG [ 138.69 KiB | Peržiūrėta 2967 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2019 Lie 22 Pir, 8:10 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Ir Pobiedos ir Volgos 21 raudoni. Žinoma kad praleidžia, jei taip iš gamyklos buvo. :) Varyta daug sykių.

Autorius:  kęstutis [ 2019 Rgs 04 Tre, 22:23 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Automobilį užvedžiau, bet turiu problemą. Nekrauna generatorius.
Generatorius 12V pastovios srovės.
Renkant generatorių su testeriu patikrinau visas grandines. Nutrūkimų neradau, į korpusą pramušimo nėra. Angliukai geri, inkaro šepetėliai nuvalyti.
Gal galite patarti kaip patikrinti generatorių, gal blūdija rėlė - reguliatorius?. :labas: Gal atjungus rėlę galima tiesiai į generatorių paduoti + tikrinimui ? Ten statoriuje stovi apvijos ir sužadinimo apvija, gal ten kas negerai - kaip jas patikrinti? :labas: Galvoju gal smėliuodamas korpusą iš viršaus, galėjau pažeisti kokią apviją iš vidaus statoriuje :apalpti: .
Prikabintas failas:
DSC00440.JPG [45.3 KiB]
Atsisiųsta 10 kartus(ų)

Autorius:  kęstutis [ 2019 Rgs 05 Ket, 18:31 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Krovimą pavyko sutvarkyti. :D
Pradžiai nuėmiau krovimo rėlę ir dar kartą pravaliau visus kontaktus. Bet nepadėjo. Iš draugo gavau patarimą, kad dirbant varikliui trumpam sutrumpinti generatoriaus abu darbinius gnybtus. Forumo straipsnyje radau, kad tai reikia atlikti užgesintam varikliui. https://www.oldtimers.lt/viewtopic.php? ... b&start=15 Bet tai nepadėjo.
Maniau kad teks imti lauk generatorių. Atsukau abu generatoriaus laidus nuo rėlės. Užvedžiau ir dariau matavimus. Vienas laidas rodė 0,0V ir kitame apie 0,9V. Juos sutrumpinau su testerio galu ir pagazavus įtampa pradėjo kilti- atsirado krovimas ( įvyko permagnetinimas ). Užgesinus prisukau prie rėlės laidus atgal. Užvedus krovimas yra, sudirba ir rėlė kai daug pagazuoji (matosi ir ant ampermetro). Bet tas krovimas tai skurdus ant tuščių apsukų - vienfazis generatorius rodo savo trūkumus. Dabartiniuose trifaziuose taip nėra.

Autorius:  kęstutis [ 2019 Rgs 10 Ant, 21:19 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Elektros instaliacijoje numatytas variklio skyriaus apšvietimo žibintas -remonto atvėju tamsiu paros metu.
Bet įstačius lemputę ji pastoviai šviečia :? - nėra jokio jungiklio jo valdymui. Tai matosi ir elektros principinėje schemoje.
Nesuprantu :x tai ar norint remontuoti: turi atsinešti lemputę, ją reikia įstatyti ir baigus darbus išsisukti? ar lemputės lizdas tarnauja kaip rozetė , kokio prailgintuvo kišimui?
Prikabintas failas:
DSC00442.JPG
DSC00442.JPG [ 130.45 KiB | Peržiūrėta 2453 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00445.JPG
DSC00445.JPG [ 74.99 KiB | Peržiūrėta 2453 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC00448.JPG
DSC00448.JPG [ 128.44 KiB | Peržiūrėta 2453 kartus(ų) ]

Autorius:  Eisinas [ 2019 Rgs 11 Tre, 15:52 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Gal tas pas jus esantis žibintas nėra originalus? Pvz. Moskvičiuose jungiklis integruotas į patį žibintą.

Autorius:  kęstutis [ 2019 Rgs 11 Tre, 20:13 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Žinau kad būna šviestuvai su jungikliais. Vieni nuo kapoto pakėlimo daro sujungimą, kitų rankinis jungiklis. Bet čia nieko nėra. Ir gaubtelio kad nespigintų į akis nėra.
Paskutinė nuotrauka iš detalių katalogo. Ten matosi pavaizduotas toks pat šviestuvas be jungiklio kaip stovi mano automobilyje. Be to ir elektro schemoje nėra pavaizduotas šviestuvas su jungikliu. Šviestuvas pažymėtas "Pb" ir pateiktas apibudinimas. Verčiant duotą reikšmę iš Prancūzu - "delninis" :roll: Kataloge pateikiama ir jam priklausantis remonto raktų komplektas, bet ten jokio šviesos prailgintuvo nėra. Nerandu kito paaiškinimo kaip tik to meto sugalvota rozetė ir turbūt prailgintuvus buvo galima įsigyti atskirai parduotuvėse.

Autorius:  kęstutis [ 2019 Rgs 12 Ket, 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Kataloge numatytų raktų komplektas.
Prikabintas failas:
c-67a-001-001.jpg
c-67a-001-001.jpg [ 86.52 KiB | Peržiūrėta 2358 kartus(ų) ]

Puslapis 1923 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/