Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Pannonia T5 1972 restauravimas http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=67418 |
Puslapis 5 iš 7 |
Autorius: | Artiom Patron [ 2017 Kov 07 Ant, 12:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
Variklio tarpinių gamyba Restauruojant variklį teko gamintis tarpines. Pritaikiau gan paprastą tarpinių pagaminimo būdą, kuris išdėstomas žemiau. Metodika
2. Trupinamas pieštuko grafitas ant popieriaus paviršiaus 3. Grafitas paskirstomas lapo paviršiuje iki aiškaus tarpinės kontūro atsiradimo. Jeigu grafito per mažai pakartoti antrą žingsnį. 4. Popierius su tarpinės kontūru priklijuojamas prie būsimos tarpinės medžiagos. 5. Pagal popierinį kontūrą išpjaunama tarpinė Įrankiai
Medžiagos
- Paprastas popierius - Tarpinės medžiaga (Paranitas - Temac TemaFlexD 750x1000x0.6 mm). Paranitą įsigyjau http://www.autoaibe.lt. Autoaibė tuo tarpu įsigyja paranitą iš http://www.plastena.lt. Plastena turi didėsnį paranito asortimentą. Apibendrinimas 0.6mm paranitas pasirodė per storas. Naudočiau plonėsnį. Įdomu iš kokių medžiagų galimą pasigaminti panašios paskirties tarpines? Nufilmavau tarpinės gamybos procesą. Jis nelabai dėtalus. Filmavau nepasiruošęs. |
Autorius: | Laimiss123 [ 2017 Kov 09 Ket, 16:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
Įdomus tarpinių gaminimo būdas. Aš gaminu tarpines sunkiojo transporto pavarų dėžėm, tai renkuosi paprastesnį būdą - korpusą, kur bus tarpinė patepu "atrabotke", uždedu paranitą, švelniai patrinu ir gaunasi puikus antspaudas, belieka tik iškirpti. Dėl paranito tai Plastenoj yra ir plonesnių - 0,5 ar 0,3 mm storio, tik kad parduodama dideliais lapais 2x2 m. Taip pat mano gamybos metodui labiau tinka Reinz paranitas, nes viena jo puse neslidi. |
Autorius: | Zhynys [ 2017 Kov 09 Ket, 19:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
Dar paprastesnis būdas yra uždėt elektrokartoną ar paranitą ant korpuso ir su mažu plaktuku apkalti per kantą. labai getai atsispaudžia kontūrai. Kad nepasislinktų reikia į dvi skyles varžtus įkišti per paranitą. Sent from my SM-G900F using Tapatalk |
Autorius: | Artiom Patron [ 2017 Bal 03 Pir, 23:25 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas | ||
Variklio greičio dėžės alyva Pannonia variklio sankaba šlapi. T.y. greičių dėžė ir sankaba mirksta toje pačioje alyvoje. Pagal dokumentaciją į variklį alyva pilama vasara SAE 50 1,5 l., žiema SAE 35 1,5 l. Tokių tepalų neradau, įpyliau Manol alyvą UNIVERSAL SAE 15W-40 API SG/CD. Pasekoje pradėjo buksuoti sankaba. Vėliau patarė pilti dyzelinių variklių alyvą M-10G2K. Jeigu patarėjas neklysta M10 seniau buvo pilama į tokio tipo variklius. Pakeitus variklio alyvą, sankaba kabina užtikrintai.
|
Autorius: | Raimis [ 2017 Bal 04 Ant, 8:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
M-10G2K - vadinamoji „Kamazinė“ alyva. Keista, kad sankaba taip sureagavo. |
Autorius: | kęstutis [ 2017 Bal 05 Tre, 9:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
Dėl alyvos taip ir turėtu būti. Kuo klampesnis tepalas, tuo gaunasi didesnis tepalo pleištas tarp detalių -na ir sankabos diskelių. Žinoma greičių dėžėm klampesnis gerai , bet sankabai gaunasi peilis. Šiuolaikiniams motociklams naudoti automobilinio tepalo į greičių dėžes ir tuo pačiu į sankaba negalima. Pilamas tik motociklams skirtas tepalas- 4T. Jų būna taip pat įvairių klampumų, tačiau jie pritaikyti būtent tam kad nebuksuotų šlapios sankabos. Na senuose moto variklių sukimo momentai nėra dideli todėl ant ribos atlaiko ir automobiliniai tepalai. |
Autorius: | Artiom Patron [ 2017 Bal 06 Ket, 14:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
Atskiras tepalų mokslas. Buvau užsukęs į kelias specializuotas motociklo parduotuves sostinėje, nei viena nepasiūlė kažko tinkamo mano varikliui. |
Autorius: | karolis.666 [ 2017 Bal 06 Ket, 16:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
Aš manau tiktų https://www.motul.com/lt/lt/products/3000-4t-20w50 arba https://www.motul.com/lt/lt/products/7100-4t-20w50 http://www.robidalis.lt/lt/total-tepala ... 20w-50.htm |
Autorius: | abc [ 2017 Bal 06 Ket, 21:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pannonia T5 1972 restauravimas |
Ką jūs čia vargstat ir išradinėjat dviratį su tom alyvom..Paimi, nusiperki pigiausio dyz tepalo,supili,ir važiuoji.Tas tinka visiems anų laikų motociklams ir nieks ten nebuksuoja.Šitie motociklai neišrankūs. |
Puslapis 5 iš 7 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |