Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K-750M 1966
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=68923
Puslapis 1419

Autorius:  Vima [ 2018 Bal 04 Tre, 6:56 ]
Pranešimo tema:  K-750M 1966

Sveiki. Pasidalinkit informacija ir patirtimi, kur geriausia Lenkijoje būtų pirkti duslintuvų komplektą? Kad būtų gera kokybė, nereikėtų papildomai lankstyti ir t.t.

Autorius:  Emil [ 2018 Bal 04 Tre, 8:17 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Del idomumo,tai maciau, kad yra komplektai aliexpress uz gan patrauklia kaina, youtube zmoniu atsiliepimai kaip ir neblogi, o kaip zinome kinieciai iki siol gamina kopijas k750, tai gal ismoko gerai gaminti duslintuvus. :)

Autorius:  Vima [ 2018 Bal 04 Tre, 8:41 ]
Pranešimo tema:  K-750M 1966

Nu vat įdomu būtų sužinoti nuomones, nes kolkas apie kinietiškus girdėjau tik nekokius atsiliepimus. Allegro jų taip pat yra, kaina beveik dvigubai mažesnė nei lenkiškų. Nemažai kas minėjo, jog lenkiški kaip ir geresni už kinietiškus, tačiau ten irgi būna visokio velnio - netinka alkūnės, tvirtinimai, dar kas nors. Pirkti dėl eksperimento kažkaip nesinori :)

Autorius:  darinux [ 2018 Bal 09 Pir, 15:35 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Vima rašė:
Nu vat įdomu būtų sužinoti nuomones, nes kolkas apie kinietiškus girdėjau tik nekokius atsiliepimus. Allegro jų taip pat yra, kaina beveik dvigubai mažesnė nei lenkiškų. Nemažai kas minėjo, jog lenkiški kaip ir geresni už kinietiškus, tačiau ten irgi būna visokio velnio - netinka alkūnės, tvirtinimai, dar kas nors. Pirkti dėl eksperimento kažkaip nesinori :)

Iš Aliexpress tai jei ir dėčiau, tai tik kokiam dneprui. Ir siūlės negražios, ir pelekų forma net ne tokia. Aišku, geriau, negu supuvę, bet ir ten ne išeitis. Lenkiški jau visas kas kita. Kol kas nelabai ir yra kito pasirinkimo. Beje, yra allegro tokių pačių kinietiškų, tik lenkai, nupirkę iš kinų, parduoda daug brangiau...

Autorius:  sturulis [ 2018 Bir 08 Pen, 11:06 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

[quote="Vima"]Šiandienos darbai:

1. Sureguliuotos degimo ankstyvoji ir vėlyvoji padėtys. Dabar jau aišku, kodėl man taip mušė per koją kai pirmą kartą bandžiau užvesti variklį. Tarpelį sureguliavau, o kad reikia dar šias dvi pozicijas sureguliuoti tada nežinojau. Na dabar turėtų būti gerai

Labs,

O kaip reik reguliuot ji? :)

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 08 Pen, 22:50 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Aš reguliavau taip:

1. Sukant alkūninį veleną surandamas didžiausias tarpelis tarp kontaktų ir jis turi būti lygus 0.4 - 0.6 mm. Reikalui esant atlaisvinamas 4 varžtas ir ekscentriko 3 pagalba sureguliuojamas reikiamas tarpas.

2. Nuimama kairio cilindro galvutė. Degimo ankstinimo rankenėlė nustatoma į padėtį "раннее". 1 varžto ir kontruojančios veržlės pagalba sureguliuojamas troso laisvumas, kuris turi būti lygus 3 mm.

3. Kontrolinės lemputės vieną gnybtą jungiam prie masės kitą prie degimo klemos. (Į ją ateina žemos įtampos laidas nuo indukcinės ritės)

4. Įjungiamas degimas ir alkūninis velenas sukamas tol, kol suspaudimo takte atsidurs 5.7 - 7.4 mm iki VMT (viršutinis mirties taškas). Jeigu kontrolinė lempa neužsidega, arba užsidega ankščiau, ekscentrikas 5 sukiojamas tol, kol lemputė užsidegs. Suradus teisingą padėtį užveržiama kontraveržlė. Tai pats bjauriausias reguliavimo etapas :)

5. Degimo ankstinimo rankenėlė pastatoma į padėtį "позднее". Alkūninis velenas sukamas toliau kol suspaudimo takte atsidurs per 0.65 mm iki VMT. Teisingas kontrolinės lemputės užsidegimo momentas surandamas reguliuojant 2 varžtą. Sureguliavus užveržiama kontraveržlė.

6. Alkūninį veleną sukti iki sekančio suspaudimo takto ir patikrinti 4 ir 5 punktus. Jei lemputė užsidega reikiamu momentu - reguliavimas baigtas :)

Prikabinti failai:
big918.jpg
big918.jpg [ 56.05 KiB | Peržiūrėta 2828 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 15 Pen, 22:39 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Sveiki. Turiu bėdą. Tvarkiau greičių dėžę ir tikriausiai per klaidą įveržiau/išplėčiau užvedimo kojelės spyruoklę. Dabar niekaip negaliu jos suveržti (galas išsiplėtęs ir besukant išsprūsta iš korpuso) Gal kas turit atliekamą?

Prikabinti failai:
28_1.jpg
28_1.jpg [ 71.73 KiB | Peržiūrėta 2746 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 27 Tre, 22:42 ]
Pranešimo tema:  K-750M 1966

Ar pakankamai atsilenkia užvedimo kojelė? Neturėtų ji būti aukščiau?

Kaip užsandarinate greičių dėžės apačioje esantį varžtą, pažymėtą schemoje? Mano atveju sunkiasi tepalas ir kol kas nesugalvoju, kaip tą vietą sutvarkyti

Prikabinti failai:
IMG_5357.JPG
IMG_5357.JPG [ 97.09 KiB | Peržiūrėta 2609 kartus(ų) ]
K-750M_KAT_07.jpg
K-750M_KAT_07.jpg [ 75.65 KiB | Peržiūrėta 2609 kartus(ų) ]

Autorius:  cloudio [ 2018 Bir 28 Ket, 6:16 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Šio modelio dėžių kojelės ir būna žemiau palyginus su dnepr dėžėm.

Kolega šį varžtą užsandarino apvyniojęs sriegį santechnine juostele. Aš dar bandyčiau su sriegio klijais. bet turi būti švaru ir nebėgti tepalas , kol klijai kietės.

Autorius:  Vima [ 2018 Lie 26 Ket, 17:48 ]
Pranešimo tema:  Re: K-750M 1966

Mano namuose šventė :apllo:

Prikabinti failai:
IMG_5360.JPG
IMG_5360.JPG [ 123.46 KiB | Peržiūrėta 2364 kartus(ų) ]

Puslapis 1419 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/