Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Geg 22 Tre, 17:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 133 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 19:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Sveiki. Taip jau nutiko, kad nepabaigus iki galo savo pirmo projekto nelauktai atsirado dar vienas. Ir kad ir kaip nesinorėtų nebaigus vieno imtis kito, bet atsiradusia proga nepasinaudoti tiesiog negalėjau.

Taigi... į rankas pakliuvo labai įdomus ir retas egzempliorius - Suzuki GV 1200 Madura. Kadangi jam jau sukakojo 32 metai, todėl pagal visas forumo taisykles tai jau yra oldtaimeris, plius manau jis įneš šiokio tokio įvairumo.

Truputis istorijos:

1980 metų pradžioje Honda sudrebino motociklų pasaulį pristatydama naują modelį, kurio pavadinimą žino daugelis. Tai Honda Magna. Magna buvo pirmasis motociklas, turėjęs V4 formos variklį, tuo pačiu pradėjęs naujo tipo motociklų, dar vadinamų "Power Cruisers" ar "Muscle Bikes" erą. Naudojamas variklis buvo V4, 90°, 16 DOHC, skysčiu aušinamas, 116 AG galingumo. 80-ųjų pradžioje tai buvo greičiausias serijinis motociklas.

Kiti gamintojai negalėjo nereaguoti, todėl po kelių metų atsirado dar 3 modeliai, tai Kawasaki ZL 900 (Eliminator) (nors jis neturėjo V4 formos variklio, tačiau vis tiek priskiriamas šiai kategorijai), Yamaha V-MAX ir minėtasis Suzuki GV 1200 Madura

Apie pačia Madurą. Motociklas gamintas tik 2 metus (1985-1986). Taip pat buvo gaminta GV 700 versija (700 cm3 variklis), tačiau ji išgyveno tik vienerius metus. Kadangi Honda užpatentavo savo 90° variklį, todėl Maduros variklis buvo "pakrypęs" 82°, dėl ko buvo tikimasi šiokių tokių vibracijų ir variklis tvirtintas prie rėmo per gumines įvores. Madura taip pat turėjo kelias naujoves - tai automobilio tipo užsukamas tepalo filtras, hidraulinė sankaba, vožtuvų hidrokompensatoriai, kas ištaisė Magnos bėdą dėl vožtuvų reguliavimo. Taip pat buvo naudojami šešiakampio formos vamzdžiai rėmui, bėgių indikatorius (6 bėgių pavarų dėžė), galinis amortizatorius montuotas centre, o jo kietumas reguliuojamas specialia rankenėle (nereikia įrankių).
Kodėl Madura tebuvo gaminta 2 metus? 1985-1986 metai buvo JAV ekonominės krizės metai ir jų metu rinkoje parduotas istoriškai pats mažiausias skaičius motociklų. Taip pat buvo priimti nauji mokesčiai, darantys didelės kubatūros motociklus labai nerentabilius. Maduros vyresnysis brolis GV 1400 Cavalcade išsilaikė iki 1989m.

Taigi iš šių dinozaurų išliko tik Yamaha V-MAX. Suzuki sugrįžo į rinką išleisdama Intruder modelius, o Honda pradėjo gaminti Shadow seriją

Iš viso per 2 metus buvo pagaminta tik apie 5100 Suzuki Madura motociklų.


Paskutinį kartą redagavo Vima 2017 Spa 02 Pir, 5:58. Iš viso redaguota 1 kartą.

Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 21:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Apie patį projektą:

Šis motociklas man į rankas papuolė jau apardytas. Buvo eksploatuotas Lietuvoje keletą metų, vėliau išlindo kelios problemos. Bandyta jas spręsti, tačiau dėl laiko stokos ir kitų dalykų toks ir liko stovėti garaže


Prikabinti failai:
IMG_5098.JPG
IMG_5098.JPG [ 122.72 KiB | Peržiūrėta 4035 kartus(ų) ]
IMG_5099.JPG
IMG_5099.JPG [ 125.14 KiB | Peržiūrėta 4035 kartus(ų) ]
IMG_5100.JPG
IMG_5100.JPG [ 154.39 KiB | Peržiūrėta 4035 kartus(ų) ]
IMG_5101.JPG
IMG_5101.JPG [ 121.39 KiB | Peržiūrėta 4035 kartus(ų) ]
IMG_5102.JPG
IMG_5102.JPG [ 131.96 KiB | Peržiūrėta 4035 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 22:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Šiaip visos dalys yra, trūksta tik šoninių dangtelių, teks siųstis iš JAV. Dalių rasti sudėtinga ir jos brangios, bet dar kai kas sugraiboma. Visame pasaulyje susiformavę įvairūs klubai, kurie stengiasi išsaugoti šiuos motociklus, ypač, kai jų yra tiek nedaug. Lietuvoje ilgą laiką šis motociklas buvo vienintelis, vėliau mačiau skelbimą antro tokio, tik nežinau ar jis buvo nupirktas ir ar važinėja mūsų keliais. Įvertinus visą tai tiesiog privalu jį prikelti ir išstumti į dienos šviesą.
Daryti restauracijos nesiruošiu, pradžiai noriu jį suremontuoti, pavažinėti o po to matysim. Stovis nėra blogas, tik rida nemaža, tai šiek tiek neramina.

Pagrindinės problemos:
1. kažkur gale, tikėtina per vieną iš paskirstymo grandinės įtempėjų sunkiasi tepalas. Menka bėda
2. Savininkas minėjo, jog variklis truputį metė dūmą. Tikėtina reikia pakeisti vožtuvų gumeles, patikrinti vožtuvų sandarumą, kompresiją
3. Šaltas variklis labai sunkiai užsivesdavo. Reikės išvalyti karbiuratorius, patikrinti jų reguliavimą, persinchronizuoti

Darbo etapai:

1. Išimti variklį ir pamatuoti kompresiją. Aišku, po ilgo stovėjimo ir esant šaltam varikliui rodmenys nebus tikslūs, na bet gal vis tiek pagal juos bus galima susidaryti šiokį tokį vaizdą apie variklio būklę. Savininkas trauka nesiskundė, tačiau miegosiu ramiau kai žinosiu, jog ten viskas normos ribose, tuo labiau, kad pats motociklo remontas yra genėtinai sudėtingas ir nepatogus.

2. Nuimti galvutes, jas patikrinti. Motociklas griuvęs ant dešinio šono, todėl priekinės dešinės duslintuvo alkūnės tvirtinimo vieta ištrupėjus. Prašysiu Jūsų patarimo kaip tą vietą sutvarkyti.

3. Viską nušveisti, chromuotas dalis, kurių čia tikrai nemažai, poliruoti

4. Pakeisti visus skysčius

5. Surinkti atgal, sureguliuoti ir tikėtis, kad viskas veiks :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 22:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Kaip jau minėjau, dalys jo brangios ir bet kur nerasi. Reikės nuiminėti galvutes, tad automatiškai teks keisti tarpines. Ar yra kokia firma Lietuvoje, kuri galėtų jas pagaminti? Gal kas esat susidūręs ir žinot arba turit kontaktus?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 27 Tre, 19:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Bal 09 Sek, 19:40
Pranešimai: 382
Miestas: Alytus
Žinau kas daro Alytuj, reikia atsivežt pavyzdį.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 30 Šeš, 23:23 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Ruošiu išsikelti variklį. Ardau viską aplink, tuo pačiu atlieku apžiūrą. Nuėmiau karbiuratorių bloką, kol kas dar jo neardžiau. Pastebėjau, jog visos diafragmos buvo užstrigę, pralaisvinus atsidarinėja, bet visos skirtingais aukščiais. Na bus įdomu:)

Taip pat radau, jog vieno iš kolektorių guma yra įtrūkus, tačiau lygtais ne kiaurai. Ji pati tikriausiai priklijuota prie kolektoriaus, nes atskirai neparsiduoda (pagal katalogą vientisa detalė). Įdomu, gal ją galima pritaikyti nuo kokio kito modelio?


Prikabinti failai:
IMG_5105.JPG
IMG_5105.JPG [ 117.61 KiB | Peržiūrėta 3710 kartus(ų) ]
IMG_5106.JPG
IMG_5106.JPG [ 103.66 KiB | Peržiūrėta 3710 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 30 Šeš, 23:26 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Nuėmus aušinimo sistemos žarnas matosi gana didelė korozija. Manau reikės nusiimti vandens pompą ir pažiūrėti kaip ten viskas atrodo, tuo pačiu bandyti sistemą išplauti


Prikabinti failai:
IMG_5108.JPG
IMG_5108.JPG [ 115.94 KiB | Peržiūrėta 3710 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 30 Šeš, 23:36 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Ką daryti su duslintuvo tvirtinimo vieta? Nelabai suprantu, kas ten daryta. Gal lūžus smeigė, gręžta šone varžtui mažesniu diametru..tik nelabai suprantu kam..

Ar išeitų tą vietą apvirinti, apšlifuoti, gręžti naują skylę? Nesusikraipys galvutė?


Prikabinti failai:
IMG_5103.JPG
IMG_5103.JPG [ 87.79 KiB | Peržiūrėta 3710 kartus(ų) ]
IMG_5104.JPG
IMG_5104.JPG [ 99.67 KiB | Peržiūrėta 3710 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 01 Sek, 12:51 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 701
Miestas: Šilutė
Sveiki.
Kas dėl tarpinių po galvute, tai gamina: Asvela - Vilnius; Narbučio įmonė - Klaipėda. Klaipėdoje gamina tik jei metalizuojamos vietos apvalios. Jei reikės kontaktų - parašykit. Asmeniškai man senam auto pavyko pigiau originalą nupirkti iš ebay.
Dėl variklio: manau kad reikėtų kelti ne tik galvutes bet ir mauti šalin cilindrus, nes kaip minėjot kad meta dūmą tai ir tepalo pavalgymas bus. Be to jei šaltas blogai vedasi tai dar viena galima priežastis mažos kompresijos. To pagrindinės bėdos būna '' cilindrinės grupės'' reikalai - geriausiu atvėju keisti žiedus, blogiausiu šlifuoti cilindrus keisti stūmoklius su žiedais. Tai atlikęs žinosit kad tikrai važiuosit ir galva neskaudės dėl paliktų problemų. Be to reiktų pasižiūrėti sankabos elementus. Ten moka padilti guoliai, diskeliai. Atsiranda stuksenimas dirbant ant tuščių apsukų, bet nuspaudus sankabą tai išnyksta. Šių motociklų varikliai dirba aukštom apsukom ir jų darbiniai resursai daug mažesni nei automobilių.
Dėl nulaužtos duslintuvo smeigės tai manau pradžiai ją reikėtų išsukti jei ji ten yra ir gal jums pakaks naudoti seną sriegį.
Pats turiu Honda Shadow/750- 1985m tai tepalo filtras sukasi taip pat kaip pas auto, sankaba hidraulinė, kardanas, skysčiu aušinamas, 6 pavaros.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 01 Sek, 22:11 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Vas 09 Šeš, 17:27
Pranešimai: 1018
Miestas: Vilnius- Birzai
oooooooo :galvoti: :puiku: kazkas idomiau, nei ssrs technika. Liux

_________________
Darbai http://www.motoera.info
http://www.facebook.com/motoera.info


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 02 Pir, 6:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
kęstutis rašė:

Dėl variklio: manau kad reikėtų kelti ne tik galvutes bet ir mauti šalin cilindrus, nes kaip minėjot kad meta dūmą tai ir tepalo pavalgymas bus. Be to jei šaltas blogai vedasi tai dar viena galima priežastis mažos kompresijos. To pagrindinės bėdos būna '' cilindrinės grupės'' reikalai - geriausiu atvėju keisti žiedus, blogiausiu šlifuoti cilindrus keisti stūmoklius su žiedais. Tai atlikęs žinosit kad tikrai važiuosit ir galva neskaudės dėl paliktų problemų.


Ačiū už pastabas. Šiomis dienomis, prieš ardydamas variklį pamatuosiu kompresiją, gal tai duos šiokį tokį įvertinimą. Dūmą mesdavo kol šaltas, paskui jo nebūdavo, todėl tikiuosi, kad čia tepalas patenka pro vožtuvų gumeles. Žiedus pakeisti būtų kogero labai naudinga, tik tam reikia, kaip ir automobiliui, išsitraukti stūmoklius su švaistikliais (cilindrai čia nenusimauna). Kolkas palauksiu kompresijos matavimo rezultatų. Jei atitiks normas, giliau nelysiu ("Netrugdyk technikai dirbti"), o jeigu bus didelis išdilimas arba netolygumas - tada jau grės kapitalinis remontas. Dėl to, jog sunkiai kuriasi šaltas kaltinčiau karbiuratorių kuro pariebinimo sistemą, bet negalima atmesti ir mažos kompresijos varianto.

Cituoti:
Be to reiktų pasižiūrėti sankabos elementus. Ten moka padilti guoliai, diskeliai. Atsiranda stuksenimas dirbant ant tuščių apsukų, bet nuspaudus sankabą tai išnyksta. Šių motociklų varikliai dirba aukštom apsukom ir jų darbiniai resursai daug mažesni nei automobilių.


Dar viena vieta, kurią reikės patikrinti :rasau:

Cituoti:
Dėl nulaužtos duslintuvo smeigės tai manau pradžiai ją reikėtų išsukti jei ji ten yra ir gal jums pakaks naudoti seną sriegį.


Atsidžiau pažiūrėjus nuotraukoje matosi skilimas, tad vien tik išsukti seną smeigę nepadės. Teks vežtis pas suvirintojus ir klausti jų patarimo


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 02 Pir, 7:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 701
Miestas: Šilutė
Su kompresijos matavimu teisingo atsakymo gali ir nebūti, nes būna kad tepaliniai žiedai užkepa prie stūmoklių. Gali būti trūkęs koks žiedas. Patrūkęs tarpžiedis. Kad šaltas meta dūmą, tai dar viena sudilimo ar prikepimo patvirtinimo galimybė, nes įkaitus metalas plečiasi, sumažėja tarpai ir nustoja tik akiai matomas tepalo deginimas. Na jei iškeltas variklis, nuimtos galvos, tai neišsitraukti stūmoklių kažin ar būtų geras sprendimas. Cilindrų išdilimas pradžiai iš akies sprendžiasi ir nukėlus galvutes pagal viršutinė žiedų eigos suformuotą kantelį ir honingo išlikimą, po to matavimas pas specialistus - kas šlifuoja cilindrus. Pas Jus Kaune viskas prie vietos - Autotechnika. Žinoma ištraukus stūmoklius su tais pačiais žiedais pagal technologija dėti atgal negalima. Čia vėl, jei stūmokliai mažesni kaip 60mm žiedus iš automobilinių pritaikyti gali nepavykti. Na o dėl švaistiklių ištraukimo tai irgi pliusas - pamatysit indeklų stovį - gal irgi prie galo ar ištrupėję. O jei geri tai vėl bus sąžinei ramiau. Svarbu švaistiklius, kakliukus ir indėklus nuėmus susinumeruoti kad po to nesukeitus vietom.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 02 Pir, 8:44 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
:) Nu taip, Jūs teisus. Reiškiasi pralaisvinsiu papildomai lentyną visoms detalėms sugrupuoti. Pagal katalogą, stūmoklio diametras turėtų būti 78 mm eilės, tad jei nepavyktų gauti originalių žiedų, manau bus galima ką nors pritaikyti. Autotechniką žinau, ten pradžiai ir kreipsiuosi :labas:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 02 Pir, 9:30 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 701
Miestas: Šilutė
Na ar laisvinti lentyna, tai kiekvienam kaip patogiau :roll: . Svarbu su markeriu ar kaip kitaip susižymėti, nes lentynoj gali kas sukeisti vietom ir be Jūsų. Prieš ištraukiant stūmoklius atsivalykite viršus ir jei nerasite gamykliško markiravimo , susimarkiruokite skaičius, rodilytes kur išmetimo ar įsiurbimo pusė -kad renkant neapsuktumėt švaistiklio su stūmokliu. Ir kakliuką numeruoti toje pusėje kaip ir švaistiklį - kad neapsukti kakliuko. Būna ir gamykliniai markiravimai, bet jei variklis buvo remontuotas, nepakenkia ir savo papildomas adžymas pasidaryti. Be to prieš ardant susižiūrėkite ir dujų paskirstymo "mėtkes", pasidarykit ir foto su visom rastom ir užmarkiruotom atžymom.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 02 Pir, 19:22 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 283
Miestas: Kaunas
Taigi, pamatavau kompresiją. Minimalus dydis, kuris turėtų būti - 11 kg/cm2. Pas mane: Galiniai cilindrai - 8 ir 9 kg/cm2, o priekiniai - 5 ir 5 kg/cm2 :shock:

Kagi, kelias tiktais vienas. Skersim variklį :sventinti:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 133 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Jawa 638 atgaivinimas (1985)

forume Perdaryta senovinė technika

gkeleris

14

4911

2017 Lie 29 Šeš, 12:08

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku Mercedes-Benz iki 1985 metų (w110-w115)

forume Skelbimai

niurkis

0

125

2018 Spa 08 Pir, 23:06

niurkis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Izh jupiter 2 projektas

[ Eiti į: 1 ... 15, 16, 17 ]

forume Projektai

Emil

249

27668

2019 Geg 19 Sek, 22:00

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

forume Perdaryta senovinė technika

Vainius

8

5715

2018 Rgs 13 Ket, 17:24

Generolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu GAZ AA projektas visas ar dalimis

forume Skelbimai

ratas

3

573

2018 Rgs 04 Ant, 15:38

oldmegejas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Parduodamas projektas Ford GPW

forume Parduodu transportą

rcepa

4

1203

2019 Geg 16 Ket, 18:36

rcepa Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu OPEL Kadett (KJ38)1938m projektas

forume Parduodu transportą

bolido

0

1216

2018 Vas 19 Pir, 23:03

bolido Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr MT-9 antras gyvenimas

Auryzzz » 2018 Rgs 16 Sek, 14:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mobylette remontas

m105 » 2019 Kov 11 Pir, 20:18

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.

Edgaras.v » 2018 Gru 31 Pir, 12:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas T 200 1960m.

Stumoklis24 » 2018 Vas 18 Sek, 15:59

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Lempa

m105 » 2018 Rgs 29 Šeš, 18:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Kolonėlės Monarch LSP 132/SW

Auryzzz » 2018 Lap 25 Sek, 22:46

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas IŽ49 1957 m. tvarkymas

Raimis » 2018 Geg 03 Ket, 21:49


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Izh jupiter 2 projektas

[ Eiti į: 1 ... 15, 16, 17 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 19 Sek, 22:00

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Pannonia T5 antras gyvenimas

[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 11 Šeš, 19:30

Auryzzz Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas K-750M 1966

[ Eiti į: 1 ... 11, 12, 13 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 03 Pen, 17:40

Stumoklis24 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985

[ Eiti į: 1 ... 7, 8, 9 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Bal 28 Sek, 7:50

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr MT-9 antras gyvenimas

[ Eiti į: 1 ... 9, 10, 11 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Bal 22 Pir, 21:33

aivaras. Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas PEUGEOT-203C 1959metų

[ Eiti į: 1 ... 11, 12, 13 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Bal 20 Šeš, 21:59

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Jawa 350/360

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Bal 18 Ket, 8:03

Auryzzz Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų