Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 29 Pen, 1:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2020 Kov 08 Sek, 22:26 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
tadas1991 rašė:
Vima rašė:
Ar verta naudoti nerūdijančio plieno varžtus išmetimo kolektoriams prisukti? Galvoju sriegius sutepti variniu tepalu, klausimas ar jie neatsisuks nuo vibracijos ? :?

Vario nenaudokit, ypač kur yra aliuminis ir plienas. Gaunasi labai dideli potencialų skirtumai vietoj vienos metalų poros - trys metalų poros. Plius labai daug svyruojanti temperatūra. Elektrocheminė korozija garantuota. Išvis tas varis nesąmonė. Kiek matau, kur jį labiausiai naudoja, ten jis labiausiai ir netinka. O tai yra stabdžiams ir (kažkodėl... KODĖL????) variklio galvučių tarpinėms?? Pamatau tą blizgutį raudoną ir kartais supykina netgi.
Jei norit tepti išmetimo varžtus - tepkit keraminio pagrindo tepalu. Jis baltas, skirtas purkštukams, kaitinimo žvakėms. Gana brangus, bet nereikia didelio kiekio. Būna purškiamas, tas pigesnis, bet ten mažesnė keramikos koncentracija.
Jei nerandat ar nelabai užtenka pinigų, tepkit grafito tepalu. Varis pats pamatėt ant duslintuvų tarpinių, kiek temperatūros laiko. Grafitą naudoja elektrodams aukštakrosnėse. Taip pat laidus, bet nėra metalas ir kogero nesudarys ir metalų poros, ir neištirps, neužklijuos sriegių :)


Atsakant Tadui, bet į pievą nuo Vima temos: yr vario tepalas purškiamas ir yr "purškiama" tarpinė vario pagrindu. Tai du visai skirtingi dalykai. "purškiama" tarpinę pats darbe naudoju visada, sudaro maždaug 0,02mm plėvelę ant galvos tarpinės. Iš esmės sandarina minimalius bloko nelygumus, kas anksčiau buvo labai aktualu seniems japoniškiems dyzeliams.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 09 Pir, 23:42 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Esu minėjęs, jog visas šio motociklo galas yra nuo kito modelio GV700. Taip palikti nenorėjau, todėl jau susipirkau visas dalis tam, kad atstatyti viską originaliai. Viena iš šių dalių - galinis reduktorius.
Iš pažiūros atrodė neblogai, tačiau kadangi nežinojau kokios jis būklės, išsiardžiau. Na ir iš tiesų - būklė puiki. Guoliai nekliba, nestringa, riebokšliai minkšti ir nesudilę, dantračiai su minimaliu išdilimu. Kaip ir nemačiau reikalo ką nors keisti, išskyrus vieną O-žiedą. Pačių guolių neišiminėjau, išvaliau korpusą, jame buvo šiek tiek nuosėdų. Viską surinkau atgal, patikrinau tarpelį tarp dantračių, kontakto plotą. Viskas normos ribose.

Lyginant su K-750M reduktoriumi, tai šiuo atveju "civilizacija" kur kas didesnė. Vietoj tarpinės naudojamas O-žiedas, pagrindinio dantračio riebošklis dvigubas, net neabejoju kad išliks ilgai sandarus. Pats dantratis sukasi tarp dviejų guolių, vienas jų gana įspūdingas. Kadangi nėra adatų, reguliuoti dantračių suvedimą kur kas paprasčiau. Mažas dantratis, kaip ir K-750M, sukasi tarp dviejų guolių, vienas jų adatinis, kaip kad ir opozituose tik didesnis), o vietoje dvigubo rutulinio guolio naudojami du kūginiai, suveržti tam tikra jėga. na ir nereikia kalti jokio šplinto, įsistato kardanas ir tiek. Ilgio pokyčiams kompensuoti yra papildoma mova su spyruokle. Žodžiu viskas padaryta su didesne atsarga ir apsauga nuo alyvos pratekėjimo.


Prikabinti failai:
IMG_0410.jpg
IMG_0410.jpg [ 136.82 KiB | Peržiūrėta 1131 kartus(ų) ]
IMG_0411.jpg
IMG_0411.jpg [ 141.93 KiB | Peržiūrėta 1131 kartus(ų) ]
IMG_0537.jpg
IMG_0537.jpg [ 156.01 KiB | Peržiūrėta 1131 kartus(ų) ]
IMG_0540.jpg
IMG_0540.jpg [ 126.75 KiB | Peržiūrėta 1131 kartus(ų) ]
IMG_0542.jpg
IMG_0542.jpg [ 81.89 KiB | Peržiūrėta 1131 kartus(ų) ]
IMG_0543.jpg
IMG_0543.jpg [ 111.34 KiB | Peržiūrėta 1131 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 10 Ant, 8:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Gražus reduktorius :puiku: . O kaip perdavimo skaičius ar skyrėsi nuo turimo seno neoriginalaus? Šis turbūt parkeliavo iš JAV. Įdomu kiek tokio nelengvo daikto tik siuntimo išlaidos iš JAV gaunasi?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 10 Ant, 10:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
kęstutis rašė:
Gražus reduktorius :puiku: . O kaip perdavimo skaičius ar skyrėsi nuo turimo seno neoriginalaus? Šis turbūt parkeliavo iš JAV. Įdomu kiek tokio nelengvo daikto tik siuntimo išlaidos iš JAV gaunasi?


Siunčiausi konteineriu ir kaina gavosi salyginai nedidelė - ~ 23 Eur. Esu siuntęs lengvesnius daiktus už didesnę sumą. Tikriausiai šiuo atveju labiau svarbu ne svoris, o gabaritai.

Kas dėl perdavimo skaičiaus, būtų įdomu pamodeliuoti skirtumus. GV700 nuo GV1200 perdavimo skaičius skiriasi kelioms dantračių poroms greičių dėžėje, tarpinis reduktorius lygtais toks pats, o galinis reduktorius irgi skiriasi. GV700 turi mažiau galios, esant labai panašiam svoriui, tad perdavimo skaičius turėtų būti parinktas toks, kad tai kompensuoti. Daugiau galios, aukojant greitį? :galvoti: Surašysiu visus skaičius vakare, būtų tikrai įdomu išsiaiškinti, gal pasirodys jog padarant tokį mišrūną gaunasi kažkas panašaus į dragsterį 88888)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 11 Tre, 20:39 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Kaip kad ir sakiau, galiniai reduktoriai GV700 ir GV1200 skiriasi. Perdavimo skaičius GV700 yra 3.091 (34/11), o GV1200 - 2.909 (32/11). Įdėjęs originalų turėčiau kažkiek prarasti galios įsibėgėjant bet kartu turėti didesnį greitį.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 11 Tre, 21:06 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Pabaigiau tvarkyti amortizatorių. Viskas perdažyta, spyruoklė - milteliniu būdu. Kai kurios dalys buvo percinkuotos. Pačiam amortizatoriui nedariau nieko, panašu kad jis visgi veikia. buvau išardęs hidraulinę aukščio reguliavimo sistemą, išvaliau, užpildžiau nauju tepalu. Pats tepalo užpildymo procesas ilgas ir nuobodus. Užtrukau geras 2 valandas kol sistema užsipildė tepalu ir išėjo oras. Pagaminau ir pakeičiau indikatoriaus stikliuką. Senasis buvo valytas kažkokia chemija nuo kurios visiškai pabalo ir tapo nepermatomas.


Prikabinti failai:
IMG_0447.jpg
IMG_0447.jpg [ 106.51 KiB | Peržiūrėta 1076 kartus(ų) ]
IMG_0500.jpg
IMG_0500.jpg [ 107.29 KiB | Peržiūrėta 1076 kartus(ų) ]
IMG_0501.jpg
IMG_0501.jpg [ 101.88 KiB | Peržiūrėta 1076 kartus(ų) ]
IMG_0554.jpg
IMG_0554.jpg [ 121.54 KiB | Peržiūrėta 1076 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 11 Tre, 21:18 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Na ir smulkmena, bet šiek tiek padirbėti teko. Pagaminau trūkstamą dalį sėdynės užraktui. Jo nebuvo, pavyzdžio irgi niekur neradau, tad teko improvizuoti. Kaip išsiaiškinau, tai yra silpna vieta šio motociklo. Visos jos lūžinėja, tad ieškoti dėvėtos kaip ir nėra prasmės. Prieš tai buvo pritaikyta spynelė nuo kito motociklo, originalią neveikiančią radau pridėtų dalių krūvoje. Originalumas ir funkcionalumas atstatytas.


Prikabinti failai:
IMG_0544.jpg
IMG_0544.jpg [ 145.88 KiB | Peržiūrėta 1074 kartus(ų) ]
IMG_0545.jpg
IMG_0545.jpg [ 99.25 KiB | Peržiūrėta 1074 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 21 Šeš, 23:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Surinkta galinė šakė. Visi guoliai, pakeisti naujais. Apsauginė guma nupirkta nauja, originali. Du originalūs guoliai turi gumines apsaugas nuo dulkių, mano atveju buvo ištekintos dvi plokštelės, kurios atliks šią funkciją. Taip pat problema kilo su strypu, einančiu per adatinių guolių vidų. Kontakto vietoje jis išdilęs, taip dėti atgal nėra prasmės, o jų originalių nebėra. Jo visas paviršius yra kietintas, todėl jį perpjoviau per pusę, išdilusias vietas apsukau į vidurį ir pridėjau 1 mm poveržlę ilgio atstatymui. Turėtų būti gerai.


Prikabinti failai:
IMG_0548.jpg
IMG_0548.jpg [ 71.24 KiB | Peržiūrėta 1013 kartus(ų) ]
IMG_0549.jpg
IMG_0549.jpg [ 55.54 KiB | Peržiūrėta 1013 kartus(ų) ]
IMG_0560.jpg
IMG_0560.jpg [ 142.62 KiB | Peržiūrėta 1013 kartus(ų) ]
IMG_0562.jpg
IMG_0562.jpg [ 100.38 KiB | Peržiūrėta 1013 kartus(ų) ]
IMG_0565.jpg
IMG_0565.jpg [ 82.98 KiB | Peržiūrėta 1013 kartus(ų) ]
IMG_0567.jpg
IMG_0567.jpg [ 148.74 KiB | Peržiūrėta 1013 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 21 Šeš, 23:39 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 403
Miestas: Kaunas
Surinktas galinių stabdžių suportas ir cilindras. Viskas susirinko be didesnių problemų, tik pastebėjau vieną dalyką - stabdžių skystis reaguoja su milteliniais dažais nudažytu paviršiumi. Jis tampa matinis ir sakyčiau suminkštėja. Galvojau, jog jie yra viskam atsparūs, tačiau pasirodo ne, arba čia koks nors dažymo brokas.


Prikabinti failai:
IMG_0568.jpg
IMG_0568.jpg [ 123.6 KiB | Peržiūrėta 1012 kartus(ų) ]
IMG_0569.jpg
IMG_0569.jpg [ 134.25 KiB | Peržiūrėta 1012 kartus(ų) ]
IMG_0570.jpg
IMG_0570.jpg [ 120.35 KiB | Peržiūrėta 1012 kartus(ų) ]
IMG_0571.jpg
IMG_0571.jpg [ 122.95 KiB | Peržiūrėta 1012 kartus(ų) ]
IMG_0573.jpg
IMG_0573.jpg [ 93.04 KiB | Peržiūrėta 1012 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Kov 22 Sek, 11:57 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2017 Rgp 28 Pir, 14:57
Pranešimai: 300
Miestas: Panevėžys
Ne brokas, o milteliai skirtingi.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Renault R4 F6 furgonas 1985 m.

forume Parduodu transportą

Kasinetojas

1

2325

2022 Kov 30 Tre, 17:09

Kasinetojas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Perdaryto izo nebaigtas projektas

forume Parduodu transportą

Emil

0

15027

2022 Bal 06 Tre, 20:46

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Projektas IŽ49 1953 m. restauravimas (Kartu su IŽ49 19?? m.)

forume Projektai

DariusN

5

18210

2021 Spa 31 Sek, 18:01

DariusN Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 30 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Vima » 2023 Vas 11 Šeš, 10:10

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

Direktorius » 2024 Kov 11 Pir, 21:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

Gahanfrost » 2023 Spa 16 Pir, 18:36

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

gkeleris » 2023 Bir 07 Tre, 18:09

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

gkeleris » 2023 Gru 03 Sek, 15:16

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

kęstutis » 2022 Rgp 05 Pen, 14:27

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

Julius0606 » 2023 Bal 04 Ant, 21:20

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.

Ledūklis » 2023 Sau 17 Ant, 13:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo

papaukst » 2022 Sau 29 Šeš, 21:28

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48

Hobis » 2022 Bir 04 Šeš, 0:52


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 22:08

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas IZh 56 k

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 24 Sek, 21:43

Infektus Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 11 Pir, 21:34

Direktorius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 29 Ket, 21:19

diesel Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 28 Sek, 16:48

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 14:49

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Gru 31 Sek, 10:34

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgp 11 Pen, 8:12

Jstas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Lie 21 Pen, 12:19

Julius0606 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Bal 17 Pir, 7:54

rcepa Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų