Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Vima
|
Parašytas: 2019 Rgp 28 Tre, 19:00 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Šiek tiek pasidomėjau kaip reikia balansuoti stūmoklių ir švaistiklių svorius ir supratau, kad mano pirmas svorių išdėliojimas visiškai niekinis. Daugelis Jūsų manau patys viską žinot ir jokia čia ne naujiena, na bet papasakosiu, kaip aš dariau.
1. Stūmoklis + pirštas + žiedai + fiksatoriai grupių bendri svoriai turi būti vienodi. Kadangi žiedų svoriai skyrėsi ~0.05 gr, tai jų į bendrą svorį neskaičiavau. Stūmoklių svoriai skyrėsi ~ 1-2 gr (vieną jų jau ankščiau lengvinau) pirštų apie 0.5 gr. Vėlgi pažaidęs dėlionę (lengviausią pirštą dėdamas prie sunkiausio stūmoklio ir pan.) gavau 4 svorius, 2 iš kurių buvo praktiškai identiški, o kitus du stūmoklius gavau lengvinti. 2 gr atrodo nedaug, bet kai reikia juos nuimti... Šiuose stūmokliuose nėra numatyta vietų, kurias būtų galima šveisti ir taip lengvinti svorį. Tad šveičiau vėlgi sijono apačią, ir dar papildomai gavau lengvai pagrežioti stūmoklio vidų. Neturėtų struktūra būti pažeista, ta vieta yra storiausia. Žodžiu tikiuosi nieko labai blogo nepridirbau. Piršto sienelės yra genėtinai plonos, todėl jo lengvinti jau nesiryžau.
Prikabinti failai: |
IMG_5567.JPG [ 96.48 KiB | Peržiūrėta 1739 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2019 Rgp 28 Tre, 20:00 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
2. Švaistiklių svorių derinimas. Matuojant maniškius svorių išsibarstymas buvo iki 4 gr. Tačiau vien tik to pamatuoti neužtenka. Reikia žinoti, kurioje vietoje tas svoris yra papildomas, ar viršutinėje ar apatinėje dalyje. Norint tai pamatuoti švaistiklį reikia patalpinti erdvėje horizontaliai, vieną jo galą pakabinti, o kito svorį galima matuoti. Taip teoriškai abi švaistiklio pusės turėtų savo svoriu neįtakoti viena kitos ir taip galima išmatuoti jų svorius.
Yra specialūs prietaisai tokiam balansavimui, bet nei aš jų turiu, nei ruošiuosi pirkti. Internete šiaip nemažai visokių savadarbių pavyzdžių, panašiai bandžiau daryti ir aš. Švaistiklis kabinamas horizontaliai ant dviejų strypų. Vienas jų yra nejudantis, kitas dedasi ant svarstyklių ir taip matuojama. Man taip nesigavo padaryti (labai plaukiojo rodmenys). Nesigavo todėl, kad reikia ištekinti/pritaikyti specialius cilindrus (ant jų užsimauna abu švaistiklio galai), juos reikia tvirtinti per guolius prie ankščiau minėtų stovų. Guolių reikia būtinai, nes kitu atveju, tarkim prisukus varžtu, švaistiklis nėra visiškai laisvas, trinties jėgos įtakoja svorio matavimo rezultatų plaukiojimą. Na ir savaime suprantama visas prietaisas negali turėti jokio klibėjimo, žodžiu turi būti padarytas genėtinai tvirtai ir tiksliai.
Nesigavus pirmam projektui, nusprendžiau daryti viską kiek kitaip. Švaistiklį ne kabinau tarp dviejų atramų, bet guldžiau, taip pat horizontaliai. Tam, kad kiek įmanoma sumažinti nejudančio stovo įtaką panaudojau peilio ašmenis. Švaistiklio apatinės dalies centro liniją labai puikiai parodo sujungimo vieta. Dedant švaistiklį ant peilio netgi galima pajausti tą sujungimą, ašmenys šiek tiek kimba. Suzukio švaistiklio abiejų galų storiai yra vienodi, tad tai palengvino peilio ir svarstyklių paviršiaus išlygiavimą pagal horizontalę. Tai padarius atsirado dar vienas niuansas. Svarbu, kad visi švaistikliai dėtųsi ant ašmenų lygiai toje pačioje vietoje, nes kitaip vėl gi kinta svorio matavimo rezultatai. Tam panaudojau papildomą kampą, į kurį per popieriaus lapą įremdavau kiekvieną švaistiklį. Lapą po to ištraukdavau, kad švaistiklis būtų laisvas.
Pagaminus tokią "chaltūrą" pagaliau gavau normalius, stabilius rodmenis. Ko gero ne tiek svarbu, kad jie būtų labai tikslūs, svarbu kad kas kartą matuojant nesikeistų. Taigi atlikęs matavimus gavau, jog visų keturių švaistiklių viršutiniai kakliukai yra panašaus svorio. Vieną šiek tiek pašveičiau, bet tiek ir tereikėjo. Reiškiasi visas svorių skirtumas buvo apačioje. Šiuo atveju jau šveičiau nuimamas švaistiklių dalis.
Prikabinti failai: |
IMG_5560.JPG [ 87.65 KiB | Peržiūrėta 1735 kartus(ų) ]
|
IMG_5564.JPG [ 92.59 KiB | Peržiūrėta 1735 kartus(ų) ]
|
IMG_5566.JPG [ 103.1 KiB | Peržiūrėta 1735 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 27 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|