Page 22 of 24

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 08 Sun, 23:26
by _Valdas_
tadas1991 wrote:
Vima wrote:Ar verta naudoti nerūdijančio plieno varžtus išmetimo kolektoriams prisukti? Galvoju sriegius sutepti variniu tepalu, klausimas ar jie neatsisuks nuo vibracijos ? :?

Vario nenaudokit, ypač kur yra aliuminis ir plienas. Gaunasi labai dideli potencialų skirtumai vietoj vienos metalų poros - trys metalų poros. Plius labai daug svyruojanti temperatūra. Elektrocheminė korozija garantuota. Išvis tas varis nesąmonė. Kiek matau, kur jį labiausiai naudoja, ten jis labiausiai ir netinka. O tai yra stabdžiams ir (kažkodėl... KODĖL????) variklio galvučių tarpinėms?? Pamatau tą blizgutį raudoną ir kartais supykina netgi.
Jei norit tepti išmetimo varžtus - tepkit keraminio pagrindo tepalu. Jis baltas, skirtas purkštukams, kaitinimo žvakėms. Gana brangus, bet nereikia didelio kiekio. Būna purškiamas, tas pigesnis, bet ten mažesnė keramikos koncentracija.
Jei nerandat ar nelabai užtenka pinigų, tepkit grafito tepalu. Varis pats pamatėt ant duslintuvų tarpinių, kiek temperatūros laiko. Grafitą naudoja elektrodams aukštakrosnėse. Taip pat laidus, bet nėra metalas ir kogero nesudarys ir metalų poros, ir neištirps, neužklijuos sriegių :)


Atsakant Tadui, bet į pievą nuo Vima temos: yr vario tepalas purškiamas ir yr "purškiama" tarpinė vario pagrindu. Tai du visai skirtingi dalykai. "purškiama" tarpinę pats darbe naudoju visada, sudaro maždaug 0,02mm plėvelę ant galvos tarpinės. Iš esmės sandarina minimalius bloko nelygumus, kas anksčiau buvo labai aktualu seniems japoniškiems dyzeliams.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 10 Tue, 0:42
by Vima
Esu minėjęs, jog visas šio motociklo galas yra nuo kito modelio GV700. Taip palikti nenorėjau, todėl jau susipirkau visas dalis tam, kad atstatyti viską originaliai. Viena iš šių dalių - galinis reduktorius.
Iš pažiūros atrodė neblogai, tačiau kadangi nežinojau kokios jis būklės, išsiardžiau. Na ir iš tiesų - būklė puiki. Guoliai nekliba, nestringa, riebokšliai minkšti ir nesudilę, dantračiai su minimaliu išdilimu. Kaip ir nemačiau reikalo ką nors keisti, išskyrus vieną O-žiedą. Pačių guolių neišiminėjau, išvaliau korpusą, jame buvo šiek tiek nuosėdų. Viską surinkau atgal, patikrinau tarpelį tarp dantračių, kontakto plotą. Viskas normos ribose.

Lyginant su K-750M reduktoriumi, tai šiuo atveju "civilizacija" kur kas didesnė. Vietoj tarpinės naudojamas O-žiedas, pagrindinio dantračio riebošklis dvigubas, net neabejoju kad išliks ilgai sandarus. Pats dantratis sukasi tarp dviejų guolių, vienas jų gana įspūdingas. Kadangi nėra adatų, reguliuoti dantračių suvedimą kur kas paprasčiau. Mažas dantratis, kaip ir K-750M, sukasi tarp dviejų guolių, vienas jų adatinis, kaip kad ir opozituose tik didesnis), o vietoje dvigubo rutulinio guolio naudojami du kūginiai, suveržti tam tikra jėga. na ir nereikia kalti jokio šplinto, įsistato kardanas ir tiek. Ilgio pokyčiams kompensuoti yra papildoma mova su spyruokle. Žodžiu viskas padaryta su didesne atsarga ir apsauga nuo alyvos pratekėjimo.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 10 Tue, 9:40
by kęstutis
Gražus reduktorius :puiku: . O kaip perdavimo skaičius ar skyrėsi nuo turimo seno neoriginalaus? Šis turbūt parkeliavo iš JAV. Įdomu kiek tokio nelengvo daikto tik siuntimo išlaidos iš JAV gaunasi?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 10 Tue, 11:32
by Vima
kęstutis wrote:Gražus reduktorius :puiku: . O kaip perdavimo skaičius ar skyrėsi nuo turimo seno neoriginalaus? Šis turbūt parkeliavo iš JAV. Įdomu kiek tokio nelengvo daikto tik siuntimo išlaidos iš JAV gaunasi?


Siunčiausi konteineriu ir kaina gavosi salyginai nedidelė - ~ 23 Eur. Esu siuntęs lengvesnius daiktus už didesnę sumą. Tikriausiai šiuo atveju labiau svarbu ne svoris, o gabaritai.

Kas dėl perdavimo skaičiaus, būtų įdomu pamodeliuoti skirtumus. GV700 nuo GV1200 perdavimo skaičius skiriasi kelioms dantračių poroms greičių dėžėje, tarpinis reduktorius lygtais toks pats, o galinis reduktorius irgi skiriasi. GV700 turi mažiau galios, esant labai panašiam svoriui, tad perdavimo skaičius turėtų būti parinktas toks, kad tai kompensuoti. Daugiau galios, aukojant greitį? :galvoti: Surašysiu visus skaičius vakare, būtų tikrai įdomu išsiaiškinti, gal pasirodys jog padarant tokį mišrūną gaunasi kažkas panašaus į dragsterį 88888)

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 11 Wed, 21:39
by Vima
Kaip kad ir sakiau, galiniai reduktoriai GV700 ir GV1200 skiriasi. Perdavimo skaičius GV700 yra 3.091 (34/11), o GV1200 - 2.909 (32/11). Įdėjęs originalų turėčiau kažkiek prarasti galios įsibėgėjant bet kartu turėti didesnį greitį.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 11 Wed, 22:06
by Vima
Pabaigiau tvarkyti amortizatorių. Viskas perdažyta, spyruoklė - milteliniu būdu. Kai kurios dalys buvo percinkuotos. Pačiam amortizatoriui nedariau nieko, panašu kad jis visgi veikia. buvau išardęs hidraulinę aukščio reguliavimo sistemą, išvaliau, užpildžiau nauju tepalu. Pats tepalo užpildymo procesas ilgas ir nuobodus. Užtrukau geras 2 valandas kol sistema užsipildė tepalu ir išėjo oras. Pagaminau ir pakeičiau indikatoriaus stikliuką. Senasis buvo valytas kažkokia chemija nuo kurios visiškai pabalo ir tapo nepermatomas.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 11 Wed, 22:18
by Vima
Na ir smulkmena, bet šiek tiek padirbėti teko. Pagaminau trūkstamą dalį sėdynės užraktui. Jo nebuvo, pavyzdžio irgi niekur neradau, tad teko improvizuoti. Kaip išsiaiškinau, tai yra silpna vieta šio motociklo. Visos jos lūžinėja, tad ieškoti dėvėtos kaip ir nėra prasmės. Prieš tai buvo pritaikyta spynelė nuo kito motociklo, originalią neveikiančią radau pridėtų dalių krūvoje. Originalumas ir funkcionalumas atstatytas.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 22 Sun, 0:32
by Vima
Surinkta galinė šakė. Visi guoliai, pakeisti naujais. Apsauginė guma nupirkta nauja, originali. Du originalūs guoliai turi gumines apsaugas nuo dulkių, mano atveju buvo ištekintos dvi plokštelės, kurios atliks šią funkciją. Taip pat problema kilo su strypu, einančiu per adatinių guolių vidų. Kontakto vietoje jis išdilęs, taip dėti atgal nėra prasmės, o jų originalių nebėra. Jo visas paviršius yra kietintas, todėl jį perpjoviau per pusę, išdilusias vietas apsukau į vidurį ir pridėjau 1 mm poveržlę ilgio atstatymui. Turėtų būti gerai.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 22 Sun, 0:39
by Vima
Surinktas galinių stabdžių suportas ir cilindras. Viskas susirinko be didesnių problemų, tik pastebėjau vieną dalyką - stabdžių skystis reaguoja su milteliniais dažais nudažytu paviršiumi. Jis tampa matinis ir sakyčiau suminkštėja. Galvojau, jog jie yra viskam atsparūs, tačiau pasirodo ne, arba čia koks nors dažymo brokas.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Posted: 2020 Mar 22 Sun, 12:57
by Auryzzz
Ne brokas, o milteliai skirtingi.