Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Suzuki GV 1200 Madura, 1985
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71209
Puslapis 824

Autorius:  Vima [ 2018 Geg 08 Ant, 18:41 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Matavimo rezultatai:

Pagrindiniai kakliukai - tarpelis turi būti 0.02 - 0.044 (max - 0.08). Išmatuota: 0.05 - 0.063 - 0.05
Išvada: Vidinis išdilęs labiau nei kraštiniai, visus būtų gerai keisti, plius vienas iš jų yra pažeistas (matosi gilūs įbrėžimai, kilmė neaiški).

Švaistikliniai kakliukai - tarpelis turi būti 0.032 - 0.056 (max - 0.09). Išmatuota: visi po 0.038

Plastikinę juostelę stengiausi dėti ten, kur turėtų būti didžiausias išdilimas, nors ne visur pavyko dėl alkūninio veleno padėties ir tepalo angų. Todėl gal ir gavosi vienodi tarpeliai, nors vizualiai jie išdilę skirtingai (kairės pusės 1-2 atrodo daug geriau, nei kad dešinės pusės 3 - 4 cilindrų pora). Čia reikėtų tikslesnio matavimo. Plius kyla klausimas, kodėl pats išdilimas abiem atvejais šone yra didesnis, toliau einant link centro mažėja. Ar tai dėl to, jog alkūninis velenas stovėjo blogai išcentruotas? Centravimas atliekamas dviem C pusžiedžiais, kurie yra skirtingo storio ir dedasi savo atitinkamose pusėse. Tarkim to nežinant ir sudėjus atvirkščiai galima alkūninį pastumti į šoną. Gaila pats to nežinojau ir ardydamas nepatikrinau

Patys C pusžiedžiai puikaus stovio, tarpelis tarp alkūninio veleno ir korpuso (juos sudėjus į savo vietas) artimas minimaliai vertei - 0.045 mm

Prikabinti failai:
IMG_5303.JPG
IMG_5303.JPG [ 98.47 KiB | Peržiūrėta 3387 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Geg 09 Tre, 20:27 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Išmatavau žiedus. Matuoti kompresinių žiedų storiai, nesuspausto žiedo ir įdėto į cilindrą tarpeliai. Žiedai nėra sudilę, visi matmenys normos ribose. Tik nesuspaustų žiedų tarpeliai gerokai didesni,nei turėtų būti (max 8.8 mm - matuota apie 11mm). Ką šis matavimas reiškia ir kam jis atliekamas?

Prikabinti failai:
IMG_5306.JPG
IMG_5306.JPG [ 86.32 KiB | Peržiūrėta 3338 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Geg 09 Tre, 20:39 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

išėmiau pirštus ir išmatavau. Visi tvarkingi, išdilimas normos ribose. Tačiau štai 3 stūmoklio pirštas ir švaistiklio galvutė atrodo prastokai. Nuotraukose matosi, pusė paviršiaus sveika, kita pusė - dilus gana smarkiai. Lenktas švaistiklis?

Prikabinti failai:
IMG_5308.JPG
IMG_5308.JPG [ 68.51 KiB | Peržiūrėta 3338 kartus(ų) ]
IMG_5310.JPG
IMG_5310.JPG [ 66.8 KiB | Peržiūrėta 3338 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Geras pirštas

IMG_5312.JPG
IMG_5312.JPG [ 65.35 KiB | Peržiūrėta 3338 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2018 Geg 10 Ket, 7:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

C formos indeklai - pusžiedžiai minėjot kad dedasi du, storesnis ir plonesnis. Bet tai turėtų būti tada jų keturi. Du ploni ir du stori ir sudaryti o formas. Jų paskirtis manau išcentruoti velena kad atitiktų gale statmenumas grandinelei. Pas auto jų paskirtis atlaikyti apkrova minant sankaba. Čia turbūt iš galo veikiamų apkrovų nėra? Kalbant dėl veleno centravimo indeklu atžvilgiu, pagrindiniu indeklu kraštai neturi griebti veleno šonų. Dėl švastikliu tai jie turi savo vietas velene ir laisvuma į šonus tarp stūmoklio kraštų, tai šiam mazgui veleno centravimas tarkim 2 mm paslinkimui įtakos manau neturi.
Kalbant apie senus stūmoklius , jų sijonai trumpi. Nesiūlau, bet esu girdėjęs kad sijonus firmos plečia, bet kas tai daro ir ar pasiteina nežinau.

Autorius:  Vima [ 2018 Geg 10 Ket, 7:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

kęstutis rašė:
C formos indeklai - pusžiedžiai minėjot kad dedasi du, storesnis ir plonesnis. Bet tai turėtų būti tada jų keturi. Du ploni ir du stori ir sudaryti o formas. Jų paskirtis manau išcentruoti velena kad atitiktų gale statmenumas grandinelei. Pas auto jų paskirtis atlaikyti apkrova minant sankaba. Čia turbūt iš galo veikiamų apkrovų nėra? Kalbant dėl veleno centravimo indeklu atžvilgiu, pagrindiniu indeklu kraštai neturi griebti veleno šonų. Dėl švastikliu tai jie turi savo vietas velene ir laisvuma į šonus tarp stūmoklio kraštų, tai šiam mazgui veleno centravimas tarkim 2 mm paslinkimui įtakos manau neturi.
Kalbant apie senus stūmoklius , jų sijonai trumpi. Nesiūlau, bet esu girdėjęs kad sijonus firmos plečia, bet kas tai daro ir ar pasiteina nežinau.


Jie visgi yra tik 2, nes apatinėje korpuso dalyje yra specialūs praplatėjimai, laikantys C formos indėklus savo vietose. Na kogero taip, sumaišius juos vietomis, pasislinkimas būtų milimetro dalys (nepamenu tiksliai, reikia pasižiūrėti storių skirtumą) ir tai neturėtų kažkaip labai įtakoti. Jokių šoninių apkrovų šiam alkūniniam velenui nėra (vienoje pusėje generatorius, kitoje tiesiog dantratis)

Gal yra kokių minčių kodėl taip netolygiai dilo 3 stūmoklio pirštas ir švaistiklis :? Kitas klausimas, ar galima į tokį švaistiklį dėti bronzines įvores?

Autorius:  kęstutis [ 2018 Geg 10 Ket, 8:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Na nesuprantu kodėl negražiai dilo tik pusė švaistiklio. Jei jis būtų lenktas tai dilimas būtų per visą ir indėklas veleno būtų kentėjęs. Gal surenkant papuolė kokių šiukšlių ir pragrandė. Dėl bronzinės įvorės nežinau, kaip ten būtų 1 bronzinė ir 3 ne - dilimas, apkrovos, apsukos, svoriai? Gal yra remontinių pirštų pirkti?
Čia seno variklio remonto ir bėdos -variklis sukosi ir viskas dilo. Remontuojant lieka viską kapitaliai šlifuoti ir keisti, arba lopyti daug kur užsimerkiant.

Autorius:  Vima [ 2018 Geg 10 Ket, 8:32 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Dėl to, jog variklis buvo nešvariai surinktas, tai kogero 100%. Tai rodo įbrėžimai pagrindiniuose indėkluose, gal būt čia irgi kažkas pateko. Remontinių pirštų nėra, jų yra naujų ir jie ne brangūs. Klausimas ką daryti su tuo švaistikliu. Faktas, jei dėti bronzinę įvorę, tai tada į visus, tik klausimas ar toks variantas yra geras. Senuose motocikluose būdavo bronzinės įvorės, bet jie žemasūkiai.

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 05 Ant, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Nuveikti dar keli darbai. Pamatuotas alkūninio veleno mušimas. Kadangi neturiu prizmių, tai veleną įdėjau į korpusą išėmęs vidurinį indėklą. Mušimas 0.01 mm (riba 0.05)

Prikabinti failai:
IMG_5314.JPG
IMG_5314.JPG [ 105.12 KiB | Peržiūrėta 3209 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 05 Ant, 20:57 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Ruošiu blokus plovimui. Viską pilnai išardžiau, cilindrų ir galvučių plokštumas atsargiai "gramdžiau" su buka glaistykle. Ankščiau valydavau su peiliu, tačiau jis aštrus ir labai sunku nepadaryti įbrėžimų. Glaistyklė šiuo atveju visai pasiteisino. Nušveitęs paviršius patikrinau ar plokštumos nėra kreivos - su jomis viskas tvarkoje.
Šiaip klausimas ateičiai. Bent jau automobilių varikliams nuėmus galvutę patartina ją šlifuoti. Ką daryti su motociklų galvutėmis? Ji kaip ir nėra kreiva, tad gal palikti taip kaip yra ir nešlifuoti?

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Susirinkę nešvarumai

IMG_5335.JPG
IMG_5335.JPG [ 126.34 KiB | Peržiūrėta 3208 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2018 Bir 05 Ant, 20:59 ]
Pranešimo tema:  Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Tiesa, bloko viduje liko guolis ir aš nelabai įsivaizduoju kaip jį išimti. Koks įrankis tiktų tokiam darbui?

Prikabinti failai:
IMG_5320.JPG
IMG_5320.JPG [ 134.92 KiB | Peržiūrėta 3208 kartus(ų) ]

Puslapis 824 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/