Puslapis 1012

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 16 Gru 2021, 19:32
Ledūklis
Eilinį kartą pasitvirtina, kad galima dėt kaip pačiam gražiau ir rast argumentą, kad taip irgi galėjo būt, jei kas ginčytųsi. Irgi turiu Voschod-1, abu dangteliai lygūs. Mano logika būtų tokia, kad arba dėt abu lygius, arba abu rantuotus (čia jei dėl stiliaus vienodumo). Bet čia visiškai neesmė. Dėkit kaip pačiam gražiau, gi gamykloj maišė irgi tai garantuotai.

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 18 Gru 2021, 20:28
kęstutis
Galinis tai manau turi būti rantuotas, nes knygutėje aiškiai schematiškai pavaizduotas ir foto iš rusų forumo visi rantuoti, o dėl priekinio bus matyti ............... :galvoti: . Ar galinis dangtelis stovi vietoje, kai ratas sukasi?
Prie motociklo buvo šita indukcinė ritė, bet ten užrašas IŽ. Knygutėje rašo kad turi būti B-300, bet jos neturiu. O kokios ritės stovi Jūsų turimose Voschodose ?
Nežinau kaip elgtis, ar ieškoti senos B-300, ar pirkti kokią naują dėl bendro patikimumo? Voschod su kontaktais pagarsėjęs kaip prastai užsivedantis motociklas tai žinoma būtų patikimiau ir elektroninį degimą statyti nuo voschod-2. O kokie degimai pas Jūsų moto, kaip vedasi?
DSC04428.JPG
DSC04431.JPG

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 19 Gru 2021, 21:28
kęstutis
Interneto platybėse radau schemą su nuoroda 7, kad indukcinė ritė būna KM-01; IŽ56 arba B-300.
Ar gali būti, kad mano motocikle stovinti indukcinė ritė IŽ56 yra originali šio motociklo ? :galvoti:
28.jpg

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 20 Gru 2021, 09:49
rikada
Visą laiką maniau, kad Voschod priklauso B-300. Tokios stovėjo visuose mano sutiktuose Voschoduose. Kiek įžiūriu, Jūsų Iž ritė pagaminta 67m. Turbūt tikrai negalėjo tiek laiko laukti sandėlyje kol bus sumontuota motocikle.
Dėl kūrimosi buvo problemų. "Voschodininkus" galima buvo atskirti iš sulūžusių dešinės kojos batų padų :) . Kartais kurdavosi gerai, o kartais "užsiožiuodavo" :( Jei kuravosi šaltas, tai nesikurdavo karštas. Kažkodėl kojele nesikurdavo, bet užtekdavo pastumti pusę metro ir variklis jau dirbdavo. Problema , manau, generatoriuje, o ne ritėje. Buvau surinkęs tokį keturatį aparatą su šiuo varikliu. Kibirkštis atrodė puiki, bet tampėm prie Žigulio prikabinę ir nesikūrė. Pagelbėjo garažo kaimynas, kuris kibirkšties stiprumą įvertino įkišęs pirštą į aukštos įtampos laido antgalį :sokas: Tai jis taip įvertino kibirkštį- stipri, bet muša su pertrūkiais. Pareguliavus, variklis užsikūrė iš pirmo paspaudimo :puiku: Nežinau kaip būtų galima tą kibirkšties vientisumą nustatyti, nes žiūrint atrodo labai stipri ir akis nesugaudo jos nestabilumo. Ateitį dar kelis kartus teko pasinaudot to kaimyno pagalba ir variklis kurdavosi iš pirmo karto.

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 20 Gru 2021, 17:43
kęstutis
Dėl prasto vedimosi skaičiau straipsnį.
Vieni konstatavo, kad prastas generatorius ir blogai užkrauna ritę. Kiti tai paneigia, nes tas pats generatorius stovi pas Minsk ir ten problemų nėra. Svertinas argumentas kad pas Voschodą atsiranda laisvumas iš alkūninio guolių ir taip pradeda lakstyti degimas, keičiasi kontaktų tarpelio dydis ir tuo pačiu uždegimo kampai, laiku neuždegus mišinio atsiranda užsiurbimas ir prasideda ilga kelionė iki užvedimo.
Komentuoja kad motocikle Voschod 2M gamykliškai pastačius elektroninį degimą ši problema išnyko. :gydyti:

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 21 Gru 2021, 10:25
Raimis
Dėl indukcinių ričių. Mano žiniomis, IŽ56 tipo ritės buvo naudojamos tiek Minsko, tiek Kovrovo gamyklos motocikluose.
Dėl sunkaus užsivedimo. Mano pirmasis motociklas - 1975 m. gamybos „Voschod-2“. Įsigijau 1981 metais, taigi 6 metų motociklui ankstesnis savininkas jau buvo pakeitęs uždegimo ritę į automobilinę 12 voltų, nuo klasikinės uždegimo sistemos. Papildoma varža buvo pašalinta, ausys sulenktos ir suspaustos tarpusavy, tai tiko prisukti į vietą ir tilpo po baku. Taip pat dėl prasukto žvakės sriegio galvutėje teko padidinti skylės skersmenį iki 18 mm, kad tiktų didžioji žvakė (šiaip naudojama GAZ51, Pobiedoj, ZiD varikliuose ir kt.).
Taigi šitie du uždegimo sistemos perdarymai, matyt, lėmė tai, kad motociklas visada kūrėsi ir kuriasi labai gerai. Varikliui kapitalinis remontas nedarytas (alkūninio guoliai nekeisti), generatorius originalus 6 voltų, paprastas, kontaktinis.

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 21 Gru 2021, 16:28
Ledūklis
Yra dar tokia teorija, kad paplyšęs Voschodo variklis prastai kuriasi dėl mažų įsiurbimo angų, nes kuriant kojele per mažai užmaitinama mišiniu. Nežinau, ar aiškiai ir teisingai parašiau, esu kažką panašaus girdėjęs, bet pats nesu inžinerinės dalies didelis specialistas.
Dar pas mus yra ir kitas, 1974 m. Voschod-2. Degimas kontaktinis, žvakė paprasta, o babina ta originali dar keturkampė. Ir jis kuriasi visada labai gerai ir lengvai, net po kokių metų ar daugiau stovėjimo kokioj pašiūrėj nereikia nieko daryt, užtenka papumpuot ir užsikuria. Bet pagal variklį atrodo, kad nebus baisiai daug nuvažiavęs, nes šlicai kojelių gerutėliai, dar nei kiek nenumalti. O kaip žinia, tai jų silpna vieta.
Tai šiaip ir tie kontaktiniai gana geri. O jei jau statyt elektroninį, tai jau daug geriau nuo Voschod-3M ar naujesnio Minsk, kad jau būtų 12V. Jie vienodi. Nes 6V komutatoriai visi seni ir greit gauna galą, naujus gamina tik 12V.
Tai dėl nesikūrimo dalis tiesos yra, bet didelė dalis ir mitas, nes Voskodus keikia dauguma tie, kurių jie net neturėjo, tik kažką girdėjo. O kas turėjo ir keikia, tai jiem jie nesikūrė daugiausia dėl aplaidumo ar nemokėjimo sureguliuot. Iš mano turėtų motociklų voschodai tikrai mažai gedo, gan geri motociklai palyginus su kitais. Tik kad žemi toki. 3M jau patogesnis, bet ne toks gražus kaip senieji.

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 23 Gru 2021, 20:55
kęstutis
Ačiū už komentarus.
Kur minėjo Raimis apie indukcinę ritę 12V. Tai manau kad kalba ėjo apie automobilio M-412 ritę 3 gnybtų. Ten pagrindinė ritė yra 6V ir prie jos prie šono pridėta varža, kas sumoje sudaro 12V. Varžą nuėmus lieka 6V indukcinė ritė. Senais laikais yra tekę tokią dėti ant motorinio dviračio ir puikiai veikė. Pritariu, turėtų ji patikti ir motociklui Voschod. Reikės jam pasiūlyti , jei ožiuosis su originalia IŽ56 rite. :D
Surinkti ratai.
Seni buvo jau nebegražūs. Stebulės skirtingos. Ir ta kuri originali dar suskilusi guoliavietė. Teko ilgai paieškoti, kol gavau kitas tinkamas stebules. Jos smėliuotos ir šlifuotos. Pakeisti guoliai. Pirkau naujus stipinų komplektus ir naujus ratų lankus. Lankai nuo senutės Jawos, bet indentiški Voschodui. Teko pirkti ir vieną naują kamerą, nes senoji buvo su lopais ir nenorėjau tokios palikti.
Padangų sumontavimui kreipiausi į auto padangų montuotojus. Dvi firmos atsisakė padėti, o trečia neva neturi laiko. Atsisakymo priežastis, kad bijome sugadinti lankus. Gali prasukti suspaudimai ir prabrūškinti chromą. Teko dieną palaikyti kambario temperatūroje kad suminkštėtų guma ir pasiraitojus rankoves montuoti su montiruotėmis. :pionierius:
DSC07710.JPG
DSC07716.JPG
DSC08116.JPG
DSC04448.JPG
DSC04443.JPG
DSC04453.JPG

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 25 Gru 2021, 21:08
Raimis
Gerai. Kuo daugiau savo darbo, tuo geriau. :labas:

Re: VOSCHOD 1969 metų

Parašytas: 28 Gru 2021, 10:13
augism
Aš savo parpalams irgi pats montuoju. Aišku, pasitaikė vienas pražnybimas :)
Ratai labai gražūs.

Turėdamas laiko galėčiau sulituoti Jums elektroninį degimą. Jei pasiimtumėte išbandyti - aišku, kad dovanai. Tik iš karto perspėju, ten patikimumo dėlei reiktų dėti motorolerio babiną, ji labai gerai kibirkštį skelia. Siekdamas originalumo mopeduose ir motoriniuose dviračiuose ją slepiu, bet tai padaryti nesudėtinga, labai mažytė, atrodo, skersmuo 32 mm, aukštis 40 mm.