Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Moskvič-403 1963 m. remontas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71652
Puslapis 36

Autorius:  viktoras [ 2018 Vas 06 Ant, 10:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

sprendžiant iš detalių kodų kažkas tokio turėtų būti:

https://banga.ua/acat/legkovye_avtomobi ... go_okna-12

Autorius:  Raimis [ 2018 Vas 06 Ant, 12:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

viktoras rašė:
sprendžiant iš detalių kodų kažkas tokio turėtų būti:

https://banga.ua/acat/legkovye_avtomobi ... go_okna-12

Ko gero, taip ir bus. Bakelis tokis pats, kaip ir vėlesniuose, tik paskui jį perkėlė po kapotu. M408 kataloge irgi tokis pats brėžinys ir bakelio numeris prasideda „403...“.
Pastebėjau dar vieną įdomų dalyką- purkštukas turi numerį „407...“. Matyt, planavo jau septintam įrengt apiplovimą.

Autorius:  Eisinas [ 2018 Vas 09 Pen, 22:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Toks pat bakelis buvo ir mūsų Maskvos gamybos 412 1975 m.

Autorius:  kęstutis [ 2018 Vas 09 Pen, 23:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Toks bakelis po kapotu stovėjo ir pas mūsų 1974 m M412 Iževsko . Kas dėl bakelio stovėjimo salone, tai ar yra požymių kad jis ten stovi originaliai? Ar jis ten patogu , ar kojom netrukdo ? Ar negalėjo būti pas Jus jis perkeltas buvusio savininko į saloną , kad žiemą važiuojant neužšaltų.

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Vas 11 Sek, 23:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Ačiū. Originaliai taip ir būna, salone. Tvirtinimas tikras. Netrukdo, tai gal taip reiks ir palikt.

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Bir 14 Ket, 9:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Posukių jungiklis.
Plastmasė buvo dar originali, (matosi data VII "63) supuvus negyvai.
Jungiklis pats kažkoks prikonstruotas iš išorės.
Vairo kolonėlės "apdaila" - kažkokia gofruota guma užmauta...

Prikabinti failai:
IMG_0910.JPG
IMG_0910.JPG [ 111.23 KiB | Peržiūrėta 2904 kartus(ų) ]
IMG_0911.JPG
IMG_0911.JPG [ 101.1 KiB | Peržiūrėta 2904 kartus(ų) ]
IMG_0913.JPG
IMG_0913.JPG [ 121.22 KiB | Peržiūrėta 2904 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Bir 14 Ket, 9:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Jungiklį uždėjau 412, jis toks pats, tik iš juodos patvarios plastmasės.

Prikabinti failai:
IMG_0956.JPG
IMG_0956.JPG [ 137.21 KiB | Peržiūrėta 2904 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Bir 14 Ket, 10:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Šiek tiek istorijos. Kodėl atsirado Moskvič-403 modelis, ir kodėl jis toks?

Amerikoje kiekvienais metais būdavo išleidžiamas naujas modelis. Esminis lūžis buvo 1959 metai, kai pereita prie "trečiosios kartos", kampuotų kėbulo formų.
Sovietų sąjunga nespėjo koja kojon, imta vis labiau atsilikti. 1959 metais pradėtas kurti Moskvič-408, o jo prototipai pasirodo tik 1961.
Smarkiai vėluoja serijinės gamybos paleidimas, todėl nuspręsta sukurti pereinamą modelį - 403 - kurio išvaizda kaip senojo 407, bet jau panaudoti visi naujieji 408 mazgai. Buvo manoma, kad modelis bus gaminamas labai trumpai, tačiau 408 pradėti gaminti serijiniu būdu tik 1964 metais, o senosios išvaizdos 403 gaminami net iki 1965...

(Nuotraukoje - palyginimui, kaip skyrėsi 1958 ir 1959 Chevrolet. Taip kaip 407 ir 408... Ir 408 prototipas, kuris šviesą išvydo tik 1961...).

Prikabinti failai:
54db0221d1dbc3df44ca092b54db51ca.jpg
54db0221d1dbc3df44ca092b54db51ca.jpg [ 49.2 KiB | Peržiūrėta 2900 kartus(ų) ]
chevrolet-bel-air-hardtop-sedan-008.jpg
chevrolet-bel-air-hardtop-sedan-008.jpg [ 38.05 KiB | Peržiūrėta 2900 kartus(ų) ]
moskvich-407-8.jpg
moskvich-407-8.jpg [ 96.35 KiB | Peržiūrėta 2900 kartus(ų) ]
b55fd5s-1920.jpg
b55fd5s-1920.jpg [ 114.05 KiB | Peržiūrėta 2900 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Bir 14 Ket, 11:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Dėl minėtų priežasčių, dizaine atsirado šiokių tokių neatitikimų...
Naujoji 408 vairo kolonėlė trumpesnė nei 407, šiek tiek kitoks ir pavarų perjungimo mechanizmas. Gamintojai, manydami, kad 403 modelį gamins labai trumpai, tiesiog nesivargino ir nepagamino vairo apdailos skardų... Taigi, gavosi taip, kad visas vairas ir kas prie jo buvo toks kaip sukurtas 408am, skirtumas tik plastmasės spalva... Visa tai aiškiai neįsipaišo į senąjį mašinos stilių.
Tai akivaizdu, nes dažnai gaudavau replikų iš net nežinančių istorijos "Bet tavo vairas tai aštunto"...

Todėl nusprendžiau ištaisyti gamintojų klaidas ir tai pagrįsti šiais istoriniais faktais.

Taigi, pagaminau kolonėlės apdailos skardas. Už pagrindą teko imti 407, trumpinti, perdaryti tvirtinimus, visas angas. Pirmoje nuotraukoje - palyginimui su 402 ir 407. Pagaminau ir apdailines juosteles iš neržaveikos ir su sriegiais. 402, 407 būna aliuminės, kniedytos.

Prikabinti failai:
IMG_0945.JPG
IMG_0945.JPG [ 133.01 KiB | Peržiūrėta 2896 kartus(ų) ]
IMG_0946.JPG
IMG_0946.JPG [ 142.36 KiB | Peržiūrėta 2896 kartus(ų) ]
IMG_0953.JPG
IMG_0953.JPG [ 120.63 KiB | Peržiūrėta 2896 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Bir 14 Ket, 11:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Apačioje privirinau tvirtinimą su sriegiu.
Posukių rankenėlę užapvalinau, kad forma būtų tokia kaip ir visų kitų mašinoje. Žinoma rankenėlė bus dažoma kaulo spalva.

Prikabinti failai:
IMG_0957.JPG
IMG_0957.JPG [ 91.79 KiB | Peržiūrėta 2895 kartus(ų) ]
IMG_0958.JPG
IMG_0958.JPG [ 130.96 KiB | Peržiūrėta 2895 kartus(ų) ]

Puslapis 36 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/