Volga 24, 1972m.
Parašytas: 05 Rgp 2019, 01:20
Pries kelis menesius nusipirkau Volga, norejau atrestauruoti ir biski "patiuninguoti".
Kolkas dar tik kiauras kibiras, bet neuzilgo baigsiu darytis inverterini kempa ir susivirinsiu.
Volga gulejus penkis metus po medziu ant zemes. Kai pirkau rida buvo 92 tukstanciai, diedukas kur pardave sake, kad rida originali, variklis neperrinktas, nes jis ta Volga gavo nauja.
Deja tam diedukui turbut su atmintim negerai, nes variklyje jau buvo sveciu ir greiciausiai neviena, o du kartus.
Is pradziu galvojau sita varikli vezt i metalo lauza, nes jame jau perdaug rankdarbiu, bet apsigalvojiau ir ji trumpam prikelsiu ir pries isvezant i lauza kaip reikiant dabaigsiu. Sitam varikliui reik perdaug investiciju, kad ji tinkamai atkelt.
(tiksliu daliu pavadinimu nežinau, todel dadedu angliska pavadinima)
Voztuvu traukes (pushrods) buvo kazkieno suzymetos, bet tos zymes neatitiko ju vietu. Veleno guoliavietes buvo suzymetos, bet ir tos zymes neatitiko vietu, kaikurios guoliavietes turi net dvi skirtingas zymes.
Zodziu nesamone kazkas pridirbo.
Velenelio varztas buvo atsisukes ir pradejes grezti skyle dangtyje, pats velenelis pasislinko ir sudauze viena vostuvo pakeleja (lifter).
Veleneli dar iseitu isgelbeti, pakelejo reiks naujo.
Kai atsukau karterio varzta isbego penki litrai vandens ir puse litro tepalo, variklis buvo uzstriges, bet pora smugiu is paskatintojo ji atlaisvino.
Supyliau nauju tepalu ir bandziau pakurt varikli, bet kazkas pradejo girgzdet, todel baigiau bandymus ir pradejau ardymus.
Galvos spilkos buvo pagave korozijos, bandziau viska nuo rugsties iki brutalios jegos bet neisejo nuimti, todel siek tiek virs bloko isgreziau spilkas kiaurai per galva ir pagaliau nuemiau. Galva keliaus i lauza. Gilzes tobulos bukles, nera nei rudziu nei isdilimo.
Dvi indeklu poros stipriai sudile, visi kiti atrodo kaip nauji.
Rasta girgzdejimo priezastis - viename indekle visdar buvo vandens.
Is keturiu stumuokliu, triju pirstai sukiojiosi stumuoklyje ir isdilimo nera, vieno pirstas sukiojasi svaistiklyje ir tas kliba, todel reikes vieno naujo svaistiklio ir pirsto.
Velenas stipriai isdiles, "big end" guoliavietes sveikos, taciau visos iskyrus viena "main" guoliavietes stipriai sudile, velena reiketu restauruoti, taciau as to nedarysiu.
Velena pasveisiu amerikonisku metodu su batraisciu ir svitriniu, ir idesiu atgal, sudilusius indeklus pakeisiu naujais.
Galvos ieskosiu naujos, gali but kreiva kai bananas, nesvarbu, nes ja vesiu, kad nuimtu puse centimetro nuo pavirsiaus.
Pagal visagali interneta, sito variklio kompresija yra 6.7:1, akivaizdziai tam, kad kurtusi su rankena, todel as ja sukelsiu iki kokiu 9:1.
Mano kambaryje jau beveik du metus dulkes renka restauruota Garrett T25 turbina, todel suvirinsiu jai nauja ismetimo kolektoriu, kurio vistiek butu reikeje nes mano brolis sugebejo sulauzyti sena, bandant nuimti ta prakeikta galva.
Neturiu jokios inzinerines/mechanines knygutes todel visus tolerancus darysiu kaip iseina.
Su slankmaciu pamatavau velena, mano slankmatis nera labai tikslus, taciau bus geriau nei nieko, pridesiu veleno nuotrauka, idomi jusu nuomone.
Mano nuomone, sitas variklis turejo daug potencialo, taciau pavirto inzinerine tragedija.
Turiu pazystamu, kurie remontuodavo sitas masinas ir man sake, kad kas 100 tukstanciu reikedavo slifuot velena, kosmaras.
Butent del to dar vieno tokio variklio nepirksiu, o darysiu taip vadinama "engine swap", turiu nusiziurejes viena varikli kurio kubatura pagal istatyma tinka, taciau galia tris kartus didesne. Pas mane dokumentuose nera parasyta galia, todel galbut pavyktu ta varikli idet ir ekspertize praeit.
Bet visa tai dar negreitai, mano nuojauta sako, kad iki kol sita volga bus mechaniskai ir kosmetiskai tvarkinga preais dar bent du metai.
Kolkas dar tik kiauras kibiras, bet neuzilgo baigsiu darytis inverterini kempa ir susivirinsiu.
Volga gulejus penkis metus po medziu ant zemes. Kai pirkau rida buvo 92 tukstanciai, diedukas kur pardave sake, kad rida originali, variklis neperrinktas, nes jis ta Volga gavo nauja.
Deja tam diedukui turbut su atmintim negerai, nes variklyje jau buvo sveciu ir greiciausiai neviena, o du kartus.
Is pradziu galvojau sita varikli vezt i metalo lauza, nes jame jau perdaug rankdarbiu, bet apsigalvojiau ir ji trumpam prikelsiu ir pries isvezant i lauza kaip reikiant dabaigsiu. Sitam varikliui reik perdaug investiciju, kad ji tinkamai atkelt.
(tiksliu daliu pavadinimu nežinau, todel dadedu angliska pavadinima)
Voztuvu traukes (pushrods) buvo kazkieno suzymetos, bet tos zymes neatitiko ju vietu. Veleno guoliavietes buvo suzymetos, bet ir tos zymes neatitiko vietu, kaikurios guoliavietes turi net dvi skirtingas zymes.
Zodziu nesamone kazkas pridirbo.
Velenelio varztas buvo atsisukes ir pradejes grezti skyle dangtyje, pats velenelis pasislinko ir sudauze viena vostuvo pakeleja (lifter).
Veleneli dar iseitu isgelbeti, pakelejo reiks naujo.
Kai atsukau karterio varzta isbego penki litrai vandens ir puse litro tepalo, variklis buvo uzstriges, bet pora smugiu is paskatintojo ji atlaisvino.
Supyliau nauju tepalu ir bandziau pakurt varikli, bet kazkas pradejo girgzdet, todel baigiau bandymus ir pradejau ardymus.
Galvos spilkos buvo pagave korozijos, bandziau viska nuo rugsties iki brutalios jegos bet neisejo nuimti, todel siek tiek virs bloko isgreziau spilkas kiaurai per galva ir pagaliau nuemiau. Galva keliaus i lauza. Gilzes tobulos bukles, nera nei rudziu nei isdilimo.
Dvi indeklu poros stipriai sudile, visi kiti atrodo kaip nauji.
Rasta girgzdejimo priezastis - viename indekle visdar buvo vandens.
Is keturiu stumuokliu, triju pirstai sukiojiosi stumuoklyje ir isdilimo nera, vieno pirstas sukiojasi svaistiklyje ir tas kliba, todel reikes vieno naujo svaistiklio ir pirsto.
Velenas stipriai isdiles, "big end" guoliavietes sveikos, taciau visos iskyrus viena "main" guoliavietes stipriai sudile, velena reiketu restauruoti, taciau as to nedarysiu.
Velena pasveisiu amerikonisku metodu su batraisciu ir svitriniu, ir idesiu atgal, sudilusius indeklus pakeisiu naujais.
Galvos ieskosiu naujos, gali but kreiva kai bananas, nesvarbu, nes ja vesiu, kad nuimtu puse centimetro nuo pavirsiaus.
Pagal visagali interneta, sito variklio kompresija yra 6.7:1, akivaizdziai tam, kad kurtusi su rankena, todel as ja sukelsiu iki kokiu 9:1.
Mano kambaryje jau beveik du metus dulkes renka restauruota Garrett T25 turbina, todel suvirinsiu jai nauja ismetimo kolektoriu, kurio vistiek butu reikeje nes mano brolis sugebejo sulauzyti sena, bandant nuimti ta prakeikta galva.
Neturiu jokios inzinerines/mechanines knygutes todel visus tolerancus darysiu kaip iseina.
Su slankmaciu pamatavau velena, mano slankmatis nera labai tikslus, taciau bus geriau nei nieko, pridesiu veleno nuotrauka, idomi jusu nuomone.
Mano nuomone, sitas variklis turejo daug potencialo, taciau pavirto inzinerine tragedija.
Turiu pazystamu, kurie remontuodavo sitas masinas ir man sake, kad kas 100 tukstanciu reikedavo slifuot velena, kosmaras.
Butent del to dar vieno tokio variklio nepirksiu, o darysiu taip vadinama "engine swap", turiu nusiziurejes viena varikli kurio kubatura pagal istatyma tinka, taciau galia tris kartus didesne. Pas mane dokumentuose nera parasyta galia, todel galbut pavyktu ta varikli idet ir ekspertize praeit.
Bet visa tai dar negreitai, mano nuojauta sako, kad iki kol sita volga bus mechaniskai ir kosmetiskai tvarkinga preais dar bent du metai.