Puslapis 1921

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 10 Rgp 2020, 10:10
SAABakas
Slenksciu paieska tesiasi. SAAB'as beveik turi dujas, tai jei pasiseks siandien turesiu pilna angliarugstes baliona. :)

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 10 Rgp 2020, 21:53
SAABakas
Dujos veikia, bet angliarugstes varysiu tik ryt.
Slenksciu jei pirkt nerasiu, pats pasidarysiu. Cia sedint ir nieko neveikiant daug minciu kyla kaip ir ka daryt.
Niezti nagus :D

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 14 Rgp 2020, 00:36
SAABakas
Parsiveziau angliarugstes ir pasidariau nauja iranki.
Daug tas irankis lankstesi ir tampesi, bet po truputi darosi pakankamai tvirtas skardai lankstyti.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 14 Rgp 2020, 00:42
SAABakas
:dirbu:

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 17 Rgp 2020, 21:01
SAABakas
Rodos variantu slenksciam jau radau, liko tik susitaupyti pinigu :galvoti:

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 27 Rgs 2020, 20:57
SAABakas
Nu va turejo atvesti man slenkscius i retro muge, bet neatveze. O jei butu atveze tai galimas daiktas, kad jau butu slenkscio vidus suvirintas ir beveik baigtas vairuotojo puses slenkstis :/
Taciau vistiek radau kur praleisti pinigus ir nebrangiai nusipirkau galinius sparnus abiem pusem.
Gamykliniai, juodo grunto, todel neturetu buti jokiu bedu, skirtingai nei su tais pilkais priekiniais.
Taciau ilgai stoves tie galiniai sparnai, nors ir galiu juos ivirinti, taciau kebulas netektu strukturos jei ispjauciau senus.
Dabartinis planas:
1. Uzbaigti slenksti.
2. Sutvarkyti lonzerono dali po grindim.
3. Pasigaminti skardai valcuoti stakles.
4. Pasigamint naujas grindis su tom staklem.
5. Ivirint grindis.
Situs darbus padarius salonas bus 50% padarytas ir liks tik ta pati padaryti kitoje puseje. Tada salonas bus 100% padarytas.
Po to bus kitas etapas:
1. Ispjauti bagazines grindis.
2. Suvalcuot naujas.
3. Ivirtint.
4. Pervirinti galine lonzerono dali.
Visa sita padarius kebulas bus pakankamai standus, kad galeciau ispjauti galinius sparnus ir ivirinti naujus.
O tada, neskaitant smulkmenu, kebulas bus baigtas ir paruostas gruntavimui, spakliavimui, dazymui.
Tik va slenkstis yra kertinis akmuo, be kurio nenoriu toliau judeti, nes nenoriu palikti palaidu galu.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 30 Lap 2020, 14:17
SAABakas
Slenksciai pagaliau yra, bet oru jau neber.
Uz lango krenta snaiges ir tokiu oru virint neis.
Nu ka lauksiu atsilimo...
Arba jei pavyks susitaupyt pinigu pasistatysiu garaziuka aplink Volga. :galvoti:
O tas garaziukas, jei kam idomu, bus 4x6m siltnamis. O siltnamis tam, kad galeciau ji parduot kai baigsiu Volga tvarkyt. :D

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 20 Sau 2021, 18:15
SAABakas
Kol Volga palaidota po sniegu aiskinuosi kitus reikalus.
Pagrinde ekspertize, nes kolkas rodos tose 30% galios ribose netelpu, nes suolis nuo 71kW iki 96kW yra didesnis nei 30%.
Nu ka gi varau pasiziuret kas gero buna kai tose ribose netelpu. :D

Turi būti suderintos techninės sąlygos pagal Tvarkos aprašo 35 punktą, privalomai įvertinant šio priedo 4, 5, 6, 7, 8, 9 ir 10 punktuose nurodytas perdirbimo grupes

Tik kol kas niekur nerandu to "Tvarkos aprašo".

O is bedos reiks gal ir kita Volgos varikli nusipirkt. :galvoti: Vienaip ar kitaip bus brangu.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 20 Sau 2021, 18:33
SAABakas
Tu matai pasirodo istatymas pasikeite, cia pries tai turejau pasenusi pavyzdi.
Kad tose galios ribose tilpciau Volgos variklyje turetu buti bent 74kW, o dar skaiciau kazkur kad Volgoje kaiptik sumazino galia, kad leciau diltu variklis.
Reiks dar paziuret ar gal eis gaut sport pasa, bus sportine Volga gal :galvoti: :labas:

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 20 Sau 2021, 19:20
SAABakas
Skaitant istatyma kyla mintys. Pvz paziurau i sita punkta:
Variklio keitimas kitu
varikliu, kurio darbinis
tūris didesnis kaip 20 proc.
arba galingumas didesnis
kaip 30 proc.

Taciau nemaciau, kad kurnors rasytu kas ta variklio galia nusako.
Nu gerai sakykim ima gamintojo duomenis, bet jeigu as nuvezu masina ant galios stendo, pamatuoju ta galia ir irodau, kad ji tose 30% ribose telpa ar tada tam automobiliui ekspertize atlikti jau galima?
Kuriais matavimais geriau remtis, tais kuriuos ismatavo gamintojas pries daugiau nei 25 metus, ar tais kuriuos as gaunu dabar, kai variklis jau pravaziaves virs 300 tukstanciu kilometru?
Ir as kalbu apie to naujo variklio galia, pvz jeigu jo ismatuota galia yra maziau nei 92kW jis telpa tose 30% ribose.
Keblumai darosi vis keblesni, bet vilties neprarandu :D