Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
virginijus007
|
Parašytas: 2019 Rgs 16 Pir, 11:44 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2019 Rgs 16 Pir, 11:49 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Ir paskutinis klausimas, darbinis stabdžio paviršius stebulėje, gerokai paveiktas korozijos. Pašveičiau švytriniu popieriumi, bet kaikur jau didelis iškorėjimas. Mąstau ar iššveisti kiek eina su švytriniu ar tekinimo staklėse nuimti/nulyginti paviršių? Mąstau, gal per tuos iškorėjimus paviršius nebus lygus ir geriau stabdys? Ar kaip tik užsivels kaladės, ar rūdys ar kartu ir slydimas padidės..?
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Vietomis geras vaizdas..
ratas9.jpg [ 122.88 KiB | Peržiūrėta 6372 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: O čia jau gan didelis paviršiaus iškorėjimas..
ratas10.jpg [ 115.41 KiB | Peržiūrėta 6372 kartus(ų) ]
|
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2019 Rgs 16 Pir, 22:39 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Labai smagu tokias temas matyt Manau tai nesunkiai ir galima paverst straipsniu žurnalui, nes internetas tai neapčiuopiamas ir laikinas nepastovus dalykas. Tokia buvo mano pirma Jawa. (354, 1959) Dar ją tebeturim. Irgi buvo mišrainė. Kol važinėjau dėdavau bile ką, dabar pasilikta ir jau daugelį metų vis komplektuojamos originalios dalys. Norisi sukomplektuot, nes, kaip sakai, jau nelabai pasitaiko... Lyg jau viskas ir yra, tik dėt in savo vietas... Dalių gaut žymiai sunkiau nei 360 ir skiriasi beveik viskas, nors kol nežinojau ir iš pirmo žvilgsnio atrodo daug kas taip pat. Sėdynę patariu pirk naują su viskuo, nes jau čia matau nelabai verta atkūrinėt. Kas dėl Perako ar 500... Gaut tikrai galima, jei labai nori, tai atsiranda bet kas... Bet.. Originalių ir vienodų daiktų jau ne vienas turi. Tik turėk pinigų ir jau nieko nestebina. Ką galiu pasakyt apie 354 ir kitas senas originalias Jawas. Tai motociklas kuris nepritaikytas šiandienai ir šiaip turi daugybę trūkumų, užknisančių gamyklinių sprendimų. Pavažinėjus su originaliais motociklais tai vien nusivylimai. Matau, kad jau įdėjai elektroninį degimą, tas yra gerai. Jei patinka Perakas ir kiti seni modeliai, patariu kada nors susikonstruot panašios išvaizdos unikalų motociklą pagal save. Žinau kad esi neeilinių gabumų ir didelės kantrybės žmogus. Ir kas svarbiausia supranti techninę dalį (ko pavyzdžiui aš visai nesigaudau). Tas yra didelė dovana. Tu gali sukurt kažką didingo, išskirtinio, kas tiktų būtent tau ir stebintų aplinkinius. Linkiu didžiausios sėkmės.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2019 Rgs 18 Tre, 9:45 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Ledūklis rašė: Labai smagu tokias temas matyt Manau tai nesunkiai ir galima paverst straipsniu žurnalui, nes internetas tai neapčiuopiamas ir laikinas nepastovus dalykas. Tokia buvo mano pirma Jawa. (354, 1959) Dar ją tebeturim. Irgi buvo mišrainė. Kol važinėjau dėdavau bile ką, dabar pasilikta ir jau daugelį metų vis komplektuojamos originalios dalys. Norisi sukomplektuot, nes, kaip sakai, jau nelabai pasitaiko... Lyg jau viskas ir yra, tik dėt in savo vietas... Dalių gaut žymiai sunkiau nei 360 ir skiriasi beveik viskas, nors kol nežinojau ir iš pirmo žvilgsnio atrodo daug kas taip pat. Sėdynę patariu pirk naują su viskuo, nes jau čia matau nelabai verta atkūrinėt. Kas dėl Perako ar 500... Gaut tikrai galima, jei labai nori, tai atsiranda bet kas... Bet.. Originalių ir vienodų daiktų jau ne vienas turi. Tik turėk pinigų ir jau nieko nestebina. Ką galiu pasakyt apie 354 ir kitas senas originalias Jawas. Tai motociklas kuris nepritaikytas šiandienai ir šiaip turi daugybę trūkumų, užknisančių gamyklinių sprendimų. Pavažinėjus su originaliais motociklais tai vien nusivylimai. Matau, kad jau įdėjai elektroninį degimą, tas yra gerai. Jei patinka Perakas ir kiti seni modeliai, patariu kada nors susikonstruot panašios išvaizdos unikalų motociklą pagal save. Žinau kad esi neeilinių gabumų ir didelės kantrybės žmogus. Ir kas svarbiausia supranti techninę dalį (ko pavyzdžiui aš visai nesigaudau). Tas yra didelė dovana. Tu gali sukurt kažką didingo, išskirtinio, kas tiktų būtent tau ir stebintų aplinkinius. Linkiu didžiausios sėkmės. Džiugu, kad įdomi tema, vadinasi tinkamas sprendimas buvo pasidalinti. Manau forume tikrai yra geresnių, įdomesnių, retesnių projektų už šį, kurį būtų galima publikuoti kokiam tai žurnale. Joo, kai pradėjau ardyti ir jau daryti kažką su šia Jawa, tikrai stebino ant kiek viskas čia skiriasi nuo 360 Jawos. Iš pirmo žvilgsnio tik viskas panašu, o šiaip tikrai viskas smarkiai skiriasi, galėsiu padaryti keletą nuotraukų. Sėdynę bandysiu remontuoti kiek išeis rėmą, kiek leis kantrybė, yra keli sėdynių rėmai pasirinkimui, po to duosiu kažkam tai persiūti. Na nenoriu girtis, bet tiesa tokia, kad jau gana ilgą laiką draugauju su Jawom, daug važinėju, tai senųjų Jawų silpniausias vietas jau kaip ir žinau. Buvo momentų kad neturėjau automobilio kasdieninam važinėjimui, tai su Jawa 360 tekdavo važinėt ir per saulę ir per lietų, net ir per sniegą šiek tiek. Silpniausios jų vietos būtų tokios pagrindinės ir kritinės (pagal eiliškumą nuo prasčiausio iki patenkinamo): tai elektros sistema, uždegimo sistema, karbiuratorius, galinės šakės tvirtinimo mazgas rėme (įvorės pirštas), stabdžių efektyvumas, vairas (ne visiem originalus patogus), ratų dydis (ir arba) greičių dėžės perdavimas ( greičiai nelabai tolygūs, pavyzdžiui: senute jei variklis pavargęs kad tolygiai bėgėtis, trečia pavara reikia daugiau „pakaitinti“, kitaip ketvirta pavara variklis „nevelka“ nebesibėgėja), priekinės šakės sakyčiau silpnokos na ir dar pagal kiekvieną vairuotoją dar galima vardinti ir vardinti...... Pagrindinė bėda - krovimas ir uždegimas, jau pas mane kaip ir išspręsta, prisitaikau kinietiškus degimus nuo motorolerių, nereikia jokio akumuliatoriaus ir Jawa kuriasi ranka, degimas nepabėga niekad, o ir patikimumas šio degimo man pasirodė dar didesnis negu Vapės. Tik dėl krovimo šiek tiek nepasiteisino, bet šiai Jawai bus daromas kitos versijos degimas, plačiau apie jį eigoje papasakosiu, kol kas variklio įdirbimui laikinai uždėtas senojo modelio vienfazis bekontaktis degimas. Kitos silpnos vietos kurias išvardinau, dažniausiai būna silpnos nuo ilgametės nepriežiūros, o kad jos tarnautų gerai, reikia atidesnės ir kruopštesnės priežiūros, teisingo surinkimo, bet tam nevisada būna laiko.. Pavyzdžiui, persirinkus galinę šakę naujomis įvorėmis, pirštu, vietoj tepimo iš pavarų dėžės dedu štucerį, ir periodiškai pritepu tepalo tirštesnio negu iš pavarų dėžės. Tai vietai svarbiausia, kad būtų tepalo, kitaip, jei ji padirba sausai, labai greit sudyla įvorės, o kadangi iš dėžės alyva skysta, ji per lengvai atsirandančius nesandarumus iš mazgo greitai dingsta... Stabdžiai turi turėti gražų darbinį paviršių, lygų, ir kaladėlių medžiaga turi būti minkšta, kitaip atsiranda nesklandumai.. Karbiuratorius originalus tai yra irgi pakankamai nemažas galvos skausmas, bet teisingai persirinkus susireguliavus dar taip pat galima gyventi..... Ateityje, jei tik bus laiko, tikrai darysiu kažkokį įdomesnį projektą, kuris jau bus perdarytos technikos skyrelyje.. Dėkoju už gražius žodžius, sėkmės tikrai prireiks, pačiam taip pat jos noriu palinkėti, reikėtų su Jawom kada tai kur nors susitikti, pakalbėti apie ką tikrai būtų
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
marjaxxx
|
Parašytas: 2019 Rgs 18 Tre, 11:03 |
|
Užsiregistravo: 2007 Spa 05 Pen, 12:50 Pranešimai: 1628 Miestas: Panevėžys - Vilnius
|
Liuks, seksiu šį projektą. Gal tai privers pagaliau saviškę 353 pratęsti
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2019 Rgs 19 Ket, 23:16 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Nu nereikia nusivertint, įdomesnių ir retesnių gal ir yra, bet ir šitas labai įdomus Dar man labai patiko požiūris, kad motociklas būtų gyvenęs Lietuvoje. Dabar prisiveža iš visur visko. O savas - visada mielesnis. Tai yra istorijos ir paveldo išlaikymas Ir dėl to jis tikrai pakankamai retas, nes 354 ir 353 modeliai buvo patys pirmi kurie jau buvo oficialiai vežami į Lietuvą. Žinojau, bet dabar tiksliai nepamenu metų ir mėnesio nuo kada vežė, bet šitos dar kur su ampermetrais tai buvo tik pati pradžia vežimo, todėl jų buvo tikrai nedaug, o išliko tai išvis mažai. 1960 ampermetro jau nebebuvo, o "senes" gamino ir vežė dar keliolika metų... Tai pagalvokit, koks tik jų procentas liko čia, tikrų, lietuviškų... O Perakų buvo pakliuvę kažkiek Lietuvoj, bet jas tik atsivežė pavieniai jūreiviai, karininkai. O šitas pačias pirmas jau oficialiai atvežtas 354, 353 tai manau irgi dar nebilekas įsigijo nes tai juk naujovė buvo. Tą kur mes turim tai irgi draugelis iš kurio pirkau, sakė kad kažkokio karininko buvus. Taigi kas pamato, net ir vyresni žmonės, labai stebisi ir klausia, kas čia bake yra per prietaisas? Ir daugumas tokios būna nematęs. Gerai apibūdinai trūkumus, tikrai, taip ir yra. Dar yra toki nelabai geri dalykai kaip kaukuolė, kur ten sunku viską surinkt, ardyt, taisyt (nepatogiai padaryta), šoninės skardos. Ir grandinės apsauga. Kurią ne tik sunku uždėt ir nuimt, bet per ją gali būt ir labai didelių problemų. O kas Jawoj gero, tai varikliai neblogi, ypač vieno cilindro (patvaresnis, paprastesnis). Gerai traukia, dvicilindrė tai iš vis be proto. Dėl šakės tepimo. Tai tu ten dedi in patį galą to kiauro varžto tepimo tašką, ar kaip? Dėl sėdynės. Pagrindą tai aišku gali susivirint. Bet porolonas 354 retai jau kuris geras būna originalus. Kažkaip "sukrinta" jie. O kas ten per gelažys prisuktos gale prie sparno šonų?
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2019 Gru 06 Pen, 11:05 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Ledūklis rašė: Nu nereikia nusivertint, įdomesnių ir retesnių gal ir yra, bet ir šitas labai įdomus Dar man labai patiko požiūris, kad motociklas būtų gyvenęs Lietuvoje. Dabar prisiveža iš visur visko. O savas - visada mielesnis. Tai yra istorijos ir paveldo išlaikymas Ir dėl to jis tikrai pakankamai retas, nes 354 ir 353 modeliai buvo patys pirmi kurie jau buvo oficialiai vežami į Lietuvą. Žinojau, bet dabar tiksliai nepamenu metų ir mėnesio nuo kada vežė, bet šitos dar kur su ampermetrais tai buvo tik pati pradžia vežimo, todėl jų buvo tikrai nedaug, o išliko tai išvis mažai. 1960 ampermetro jau nebebuvo, o "senes" gamino ir vežė dar keliolika metų... Tai pagalvokit, koks tik jų procentas liko čia, tikrų, lietuviškų... O Perakų buvo pakliuvę kažkiek Lietuvoj, bet jas tik atsivežė pavieniai jūreiviai, karininkai. O šitas pačias pirmas jau oficialiai atvežtas 354, 353 tai manau irgi dar nebilekas įsigijo nes tai juk naujovė buvo. Tą kur mes turim tai irgi draugelis iš kurio pirkau, sakė kad kažkokio karininko buvus. Taigi kas pamato, net ir vyresni žmonės, labai stebisi ir klausia, kas čia bake yra per prietaisas? Ir daugumas tokios būna nematęs. Gerai apibūdinai trūkumus, tikrai, taip ir yra. Dar yra toki nelabai geri dalykai kaip kaukuolė, kur ten sunku viską surinkt, ardyt, taisyt (nepatogiai padaryta), šoninės skardos. Ir grandinės apsauga. Kurią ne tik sunku uždėt ir nuimt, bet per ją gali būt ir labai didelių problemų. O kas Jawoj gero, tai varikliai neblogi, ypač vieno cilindro (patvaresnis, paprastesnis). Gerai traukia, dvicilindrė tai iš vis be proto. Dėl šakės tepimo. Tai tu ten dedi in patį galą to kiauro varžto tepimo tašką, ar kaip? Dėl sėdynės. Pagrindą tai aišku gali susivirint. Bet porolonas 354 retai jau kuris geras būna originalus. Kažkaip "sukrinta" jie. O kas ten per gelažys prisuktos gale prie sparno šonų? Taip šių Jawų retumas ir įdomumas tikrai yra, tuom gal jos mane ir traukia. Apie trūkumus tai taip, grandinės apsaugos dar nepaminėjau, per kurią pats vieną kart vos nesitėškiau atsitiktinės sėkmės dėka. Kaip sakant ieškot galima tų trūkumų kiek tik nori ir visur galėsi jų rast, vieniem vat dydis netinka motociklo, o man pagal ūgį sakyčiau pats gazas, kitiem vairas nepatogus ir pan. Na o variklio garsas dvicilindrės senutės tai man yra kaip gražiausia muzika pasaulio... Taigi sveiki visiem, Šiuo momentu neturiu visiškai laiko, nes pakeista nauja darbovietė ir reikia laikytis egzaminus joje, o kurgi dar laukiantis ir ant nosies jau kabantis šeimos pagausėjimas.. Todėl projektai apstoja, garaže dėl skubėjimo padaryta tik betvarkė ir vienintėlis dalykas ką padarau, tai greitai užsukęs į garažą ko tai pasiimti ar pasižiūrėti, turėdamaas kelias laisvas minutes užkuriu 354-os motorėlį, pakvepinti garažo ir pasiklausyti nuostabiausio 350cc dvicilindrio dvitakcio Jawos variklio čiurlenimo. Tad kantrybės stebintiem projektą, paplidymas tikrai bus, yra ir kitų projektų įdomesnių, kuriais galėtų pasidalinti ir kurie mažais žingsneliais taip pat judinami į priekį. Šiuo momentu ką galiu pasakyti tai linksmų švenčių visiem, kad Kalėdų senelis atneštų šauniausių dovanų Jūsų projektams ir darbingų ateinančių Naujųjų Metų!
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2019 Gru 13 Pen, 15:04 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
augism rašė: Maladiec! Vis paskaitau Tavo rašinėlius, vis pakeliu ranką parašyti: "Puikus darbas" ir susigėstu, bet žinok, šilta malonu skaityti. Gal pasidalintumėt, kur perkate JAWA dalis? Manyčiau, jawaparts.com ne vienintelis puslapis. Dėkoju, už gerus žodžius, malonu, kad mano rašliavos ne veltui nueina. Galiu atskleisti, kad Jawa dalis perku iš daug kur, kur tik randu, klausinėjuosi vis. Turguose nepraleidžiu galimybių apsilankyti, ir pan. Naujas pirkdavau Kaune iš Jadvygos, kai dar Kaune dirbau. Patogiausia ir kaip pastovus klientas jau ir nuolaidėlių gaudavau ar susitardavau. Bet ten nedidelė įvairovė, tuo atveju, jeigu reikia kažkokios retesnės ir dabar pat, tai negausi, nebent užsisakyti. Manau Marius Motoveržliaraktyje gerą darbą Lietuvos ir netik Jawistams padaręs su savo parduotuve. Kainos pas jį geros visai, o ir pasirinkimas nemažas. Turiu lenkijoj pažįstamų iš Jawa-Čž klub polska, tai ir su jais kartais pasiderinu kokią dalį parvežti, kai jie šiltuoju laiku užsuka pas mus į svečius. Žodžiu apskritai Jawom ir kitai senai technikai dalių paieškos - tai tarsi medžioklė kartais. Priklausomai nuo to kas ieškoma. Taigi ką galiu pavardinti dalių pirkimui (Jawom) tai: Jadvyga kaune, Motoveržliaraktis, Jawa.lv mototehnik.cz ir kiti.
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2020 Lie 13 Pir, 11:21 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Sveiki! Kuris laikas jau, reikia bent kokio atnaujinimo. Ir vakarykštės tarptautinės Jawa motociklų dienos progą, (2020.07.12) nedidelį atnaujinimą padariau, su ašaromis akyse, kad šiuo metu neturiu nei vienos Jawelės su TA palakstymui! Vaiko auginimas atima praktiškai visą mano laisvalaikį. Ir gal neužpyks kolega, kurio motocikliuko varikliuką renku, kad keletą valandų paaukojau savo Jawelės pakrapštymui (darbai tęsiasi poto prie kur reikia). Taigi, ta stebulė, atsarginė, kurią turėjau, pasirodo prasukta viena guoliaviete, gan smarkiai, guolis krenta laisvai, kažkaip iškart to nepastebėjau, tai po vakarykštės apžiūros nusprendžiau, abu esamus ant Jawos ratus remontuoti ir po to gražinti tam pačiam motociklui, o atsarga ir išlieka atsargoje. Pirma foto, vaizdas garaže, projektų pilna, beveik nei vienas nejudinamas apart šios Jawos. Na, bet dauguma nors nejudinama, bet komplektuojamos dalys, o tai irgi manau, į gerą. Na, ką čia daug pasakysi, Jawai ratus išimti tai kaip du pirštus....... Greita ir nesunku. Imant lauk ratus, pastebėti kiti keli skirtumai nuo naujesnių įprastų 360/559, tai galinio rato stabdžių lėkštės fiksatorius kitoks, grandinės įtempėjai lyg kitokie šiek tiek, na gal kokie savadarbiai.. Priekinė padanga Pneumant, lyg ant Panonia motociklų eidavo originaliai, bet jos lyg R19 būdavo, tai gal tiesiog bus šita priklydusi iš Jawos tėviškės iš anų laikų. Priekinė nors sena, bet minkšta, tad čiupau montuoti sunkiausią - galinę rusišką. Kieta kaip akmuo, gerai paprakaitavau, senai bebuvau montavęs motociklo padangą, ką dar kalbėti apie rusišką. Pasimatė, kad ratus kažkoks išminčius jau buvo remontavęs. Stipinai, ratlankis stebulė apdažyti kažkokiais pilkais dažais, aišku nieko neardant, ratlankis po padanga nugruntuotas buvęs matyt prieš pat užmontuojant padangą... Vietomis padanga nuo ratlankio tiesiog nusiplėšė. Turiu prastos patirties su šiom „Voshodinėm“ padangom, tad jų ir netausoju, dėsiu kažką gražiau ant Jawos. Ratai keliauja į dabartinę remonto būstinę - balkoną! Greitai išardžiau galinį ratą, pasiruošiau plovimui. Iškart pasitikrinau ir guoliavietes, šiai stebulei, neįdealios, bet tikrai geresnės už tą atsarginės stebulės. Kažko telefonas labai durniuoja, neišėjo sufokusuoti gražiai guoleviečių tai foto ir nebededu.
Prikabinti failai: |
Jawa_grz.jpg [ 152.81 KiB | Peržiūrėta 2189 kartus(ų) ]
|
Jawa_grz_1.jpg [ 140.11 KiB | Peržiūrėta 2189 kartus(ų) ]
|
Jawa_grz_2.jpg [ 133.12 KiB | Peržiūrėta 2189 kartus(ų) ]
|
Ratai.jpg [ 199.79 KiB | Peržiūrėta 2189 kartus(ų) ]
|
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
|
Panašios temos |
Autorius |
Atsakymai |
Peržiūrėta |
Paskutinis pranešimas |
|
|
Parduodu Perdaryto izo nebaigtas projektas
forume Skelbimų archyvas
|
Emil |
0 |
15293 |
2022 Bal 06 Tre, 20:46
Emil
|
|
|
Vykdomas projektas Projektas IŽ49 1953 m. restauravimas (Kartu su IŽ49 19?? m.)
forume Projektai
|
DariusN |
5 |
19232 |
2021 Spa 31 Sek, 18:01
DariusN
|
|
|
Parduota Jawa 350
forume Skelbimų archyvas
|
augux |
0 |
8002 |
2022 Sau 17 Pir, 11:21
augux
|
|
|
Parduota JAWA 250
forume Skelbimų archyvas
|
sumskas2 |
0 |
8711 |
2021 Rgp 06 Pen, 22:16
sumskas2
|
|
|
Parduodu Jawa lopsys
forume Skelbimų archyvas
|
AbigaileJod1 |
1 |
9378 |
2021 Rgp 03 Ant, 18:22
AbigaileJod1
|
|
|
Parduota Jawa 360/350 Variklis
forume Skelbimų archyvas
|
papaukst |
0 |
9143 |
2021 Lie 29 Ket, 23:02
papaukst
|
|
|
Nupirkta Jawa 354 detales
forume Perku dalis ir kita
|
papaukst |
1 |
10888 |
2021 Lap 04 Ket, 17:40
papaukst
|
|
|
Parduodu JAWA dalys
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Parduodu dalis ir kita
|
laimisas |
11 |
37800 |
2023 Rgp 21 Pir, 7:05
laimisas
|
|
|
Perku Jawa 353/354 Dalis
forume Perku dalis ir kita
|
Tomasss |
1 |
10778 |
2021 Rgp 12 Ket, 14:23
Tomasss
|
|
|
Perku Jawa 354 varikli
forume Perku dalis ir kita
|
sumskas2 |
0 |
7567 |
2021 Bal 25 Sek, 8:02
sumskas2
|
|
|
Perku Perku Jawa 350 638
forume Perku transportą
|
Rimantas182 |
0 |
647 |
2024 Vas 13 Ant, 10:13
Rimantas182
|
|
|
Parduota Jawa Perak
forume Skelbimų archyvas
|
jarukas89 |
2 |
11966 |
2021 Rgp 10 Ant, 12:10
jarukas89
|
|
|
Parduodu Jawa 1967m
forume Skelbimų archyvas
|
mode225 |
0 |
9109 |
2021 Geg 21 Pen, 18:20
mode225
|
|
|
Perku JAWA stadion 11
forume Perku transportą
|
Rusla388 |
2 |
7400 |
2022 Rgs 29 Ket, 22:22
Rusla388
|
|
|
Perku Jawa 354 galinę žvaigždę
forume Perku dalis ir kita
|
RPM |
0 |
282 |
2024 Sau 18 Ket, 10:01
RPM
|
|
|
Perku Jawa originalu duslintuva
forume Perku dalis ir kita
|
Tomasss |
0 |
490 |
2023 Lap 23 Ket, 9:58
Tomasss
|
|
|
Parduota JAWA Mopėdo rėmas
forume Skelbimai
|
D.R.P. |
1 |
8268 |
2023 Lie 29 Šeš, 19:21
D.R.P.
|
|
|
Jawa 360, čiaudo, nesikuria.
forume Bendros diskusijos
|
valdas3000 |
2 |
9026 |
2023 Geg 06 Šeš, 14:33
Ledūklis
|
|
|
Perku Perku jawa 360 rėma
forume Skelbimai
|
auris2251 |
0 |
4833 |
2022 Gru 27 Ant, 19:15
auris2251
|
|
|
Parduodu Jawa pastatymo kojele
forume Skelbimų archyvas
|
xax |
0 |
5673 |
2021 Spa 19 Ant, 23:35
xax
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 28 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|