Jawa 354
Parašytas: 12 Rgs 2019, 14:19
Sveiki Gerb. Kolegos.
Pristatysiu savo projektėlį. Galvojau ar kelti ar ne, bet visgi sugalvojau pasidalinti su Jumis.
Istorija tokia, kad apskritai istorijų daug pas mane vis kaupiasi, gyvenimo vėjai visur nešioja, bet dabar apsistojau gimtąjame krašte, tai šiek tiek laiko atsiranda vis pasikrapštyti prie mėgstamos technikos.
Ši - Jawa 354, man kaip dideliam Jawa motociklų gerbėjui senai svajotas projektėlis. Aišku, mano sena svajone #1 išlieka Jawa 500 OHC, #2 Jawa typ18 (Perak), bet kas bent girdėjęs apie šituos modelius žinot, kas per daiktas, kas per kainos, kas per paklausa ir kas per pasiūla, tad... Realiausias variantas man buvo 354, plius norėjau, jog motociklas būtų ne atvežtinis iš svetur, o gyvenes mūsų lietuvėlėje ir čia vietoje rastas. Kaip žinom Lietuvoje būta Perak'ų bet netiek daug jų, tad realiausias variantas buvo 354, taip pat atsižvelgiant ir į mano finansinę situaciją (kiti projektai po truputį vykdomi ir pamažu savo dalį finansų išsireikalauja). Kadangi nelabai jau šiai dienai ir 354 daug parduodamų išlenda, tai jau gal 3-4 metus atgal pirkdavau dalis nuo tokio modelio, išlendančias, turėjau mintį susikrauti viską ant 360 rėmo, 354 dalimis, bet norėjosi originalaus 354 modelio ir būtent 354, dviejų cilindrų (pats gražiausias variklio balsas man asmeniškai, būtent senosios laidos Jawos, dvitaktis), ir pagamintos iki 1959 metų kad būtų su ampermetru bake (man asmeniškai labai gražus akcentas šiose Jawose, nors keliaujant nelabai gerai, nes ant bako nieko neuždėsi (pvz kelioninės tašės su magnetais) ir kuro mažiau telpa)...
Taigi motociklas šis buvo aptiktas parduodamas šiame forume ir per ilgai negalvojus buvo nupirktas. Tuo laiku dar dirbau kaune, tad po darbo vieną pavakarę sutaręs su pardavėju nulėkiau į Kėdainius apžiūrėti. Tik pravėrus garažo duris ir pamačius „senąją gražuolę“ man suvirpėjo širdis ir nepaisant to, kad variklis buvo įdėtas nuo 559, parūdijusi smarkiai, dokumentai ant šiokio tokio klaustuko, kaina pagal mano kišenę didoka, kirtom rankom su pardavėju, čiūpau seną pasauliui, bet naują mano motoūkiui aprūdijusią Čekoslovakę už ragų, ir išsivariau iš garažo laukan. Parsivežiau ją paguldęs su pardavėjo pagalba į mano tada turėtą Audi a6 c4 avantą.. Galvojau reiks važiuoti atidaryta bagažine ar prisislinkus sėdynę prie pat vairo.. Tada buvo žiema, tad kelionė iš Kauno iki Mažeikių būtų vėsoka, bet... Tilpo Jawa audinėj be problemų, dar ir vietos liko... Kadangi buvau kaune tik pirmą darbo pamainos dieną (trys dirbamos tada būdavo) tai su Jawa bagažinėje dar dvi dienas pasivažinėjau ir iki darbo... Po to per laisvas dienas grįžus į gimtinę su Tėvuko pagalba iškėlėm Jawą iš audinės ir įvarėm į garažą prie kitų plieninių žirgų. Pažintis tarp jų rodos buvo sėkminga Tik jau man vos ne tradicija tapęs dalykas... Visą kelionę iki naujų Jawos namų saugojau išimtą priekinį stiklą žibinto. O tą kitą parvežimo dieną atvažiavau pirmą kartą apžiūrėti Jawos dienos šviesoj ir norėjau dėl bendro grožio uždėti žibintą. Buvo šalta, rankos sudrebėjo, atsuktuvas išslydo iš rankų iš paskos jo ir žibintas ant betono... Gerai, kad per tuos keletą metų buvau užpirkęs dalių, tad atsarginis žibintas jau laukė savo vietos, bet visą žiemą pabijojau jį dėti, todėl pagalvojau tegul saugiai guli lentynoje su kitom dalim iki darbų pradžios....
Taigi trumpai tariant Jawa prastovėjo visą žiemą iki vasaros vidurio sodyboje garaže, nes nuo tada laiko prie jos prieiti nebebuvo visai....
Vaizdo medžiaga ir istorijos tęsinys truputį vėliau....
Pristatysiu savo projektėlį. Galvojau ar kelti ar ne, bet visgi sugalvojau pasidalinti su Jumis.
Istorija tokia, kad apskritai istorijų daug pas mane vis kaupiasi, gyvenimo vėjai visur nešioja, bet dabar apsistojau gimtąjame krašte, tai šiek tiek laiko atsiranda vis pasikrapštyti prie mėgstamos technikos.
Ši - Jawa 354, man kaip dideliam Jawa motociklų gerbėjui senai svajotas projektėlis. Aišku, mano sena svajone #1 išlieka Jawa 500 OHC, #2 Jawa typ18 (Perak), bet kas bent girdėjęs apie šituos modelius žinot, kas per daiktas, kas per kainos, kas per paklausa ir kas per pasiūla, tad... Realiausias variantas man buvo 354, plius norėjau, jog motociklas būtų ne atvežtinis iš svetur, o gyvenes mūsų lietuvėlėje ir čia vietoje rastas. Kaip žinom Lietuvoje būta Perak'ų bet netiek daug jų, tad realiausias variantas buvo 354, taip pat atsižvelgiant ir į mano finansinę situaciją (kiti projektai po truputį vykdomi ir pamažu savo dalį finansų išsireikalauja). Kadangi nelabai jau šiai dienai ir 354 daug parduodamų išlenda, tai jau gal 3-4 metus atgal pirkdavau dalis nuo tokio modelio, išlendančias, turėjau mintį susikrauti viską ant 360 rėmo, 354 dalimis, bet norėjosi originalaus 354 modelio ir būtent 354, dviejų cilindrų (pats gražiausias variklio balsas man asmeniškai, būtent senosios laidos Jawos, dvitaktis), ir pagamintos iki 1959 metų kad būtų su ampermetru bake (man asmeniškai labai gražus akcentas šiose Jawose, nors keliaujant nelabai gerai, nes ant bako nieko neuždėsi (pvz kelioninės tašės su magnetais) ir kuro mažiau telpa)...
Taigi motociklas šis buvo aptiktas parduodamas šiame forume ir per ilgai negalvojus buvo nupirktas. Tuo laiku dar dirbau kaune, tad po darbo vieną pavakarę sutaręs su pardavėju nulėkiau į Kėdainius apžiūrėti. Tik pravėrus garažo duris ir pamačius „senąją gražuolę“ man suvirpėjo širdis ir nepaisant to, kad variklis buvo įdėtas nuo 559, parūdijusi smarkiai, dokumentai ant šiokio tokio klaustuko, kaina pagal mano kišenę didoka, kirtom rankom su pardavėju, čiūpau seną pasauliui, bet naują mano motoūkiui aprūdijusią Čekoslovakę už ragų, ir išsivariau iš garažo laukan. Parsivežiau ją paguldęs su pardavėjo pagalba į mano tada turėtą Audi a6 c4 avantą.. Galvojau reiks važiuoti atidaryta bagažine ar prisislinkus sėdynę prie pat vairo.. Tada buvo žiema, tad kelionė iš Kauno iki Mažeikių būtų vėsoka, bet... Tilpo Jawa audinėj be problemų, dar ir vietos liko... Kadangi buvau kaune tik pirmą darbo pamainos dieną (trys dirbamos tada būdavo) tai su Jawa bagažinėje dar dvi dienas pasivažinėjau ir iki darbo... Po to per laisvas dienas grįžus į gimtinę su Tėvuko pagalba iškėlėm Jawą iš audinės ir įvarėm į garažą prie kitų plieninių žirgų. Pažintis tarp jų rodos buvo sėkminga Tik jau man vos ne tradicija tapęs dalykas... Visą kelionę iki naujų Jawos namų saugojau išimtą priekinį stiklą žibinto. O tą kitą parvežimo dieną atvažiavau pirmą kartą apžiūrėti Jawos dienos šviesoj ir norėjau dėl bendro grožio uždėti žibintą. Buvo šalta, rankos sudrebėjo, atsuktuvas išslydo iš rankų iš paskos jo ir žibintas ant betono... Gerai, kad per tuos keletą metų buvau užpirkęs dalių, tad atsarginis žibintas jau laukė savo vietos, bet visą žiemą pabijojau jį dėti, todėl pagalvojau tegul saugiai guli lentynoje su kitom dalim iki darbų pradžios....
Taigi trumpai tariant Jawa prastovėjo visą žiemą iki vasaros vidurio sodyboje garaže, nes nuo tada laiko prie jos prieiti nebebuvo visai....
Vaizdo medžiaga ir istorijos tęsinys truputį vėliau....