Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=75623 |
Puslapis 1 iš 8 |
Autorius: | augism [ 2020 Sau 30 Ket, 10:56 ] | ||||||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||||||
Taigi , rankenėlės. Dumble ar pelkėje laikytas vairas, su neaiškios kokybės rankenėlėmis, 50 Eur. Vairui kajuk, bandom išsaugoti rankenėles. Ratair irgi savi, nuo nieko kito netinka. Stebulės kraštas su užuolanka, panašus į Jawa. 36 stipinai , kai vėlesni modeliai Riga3 ir toliau, ėjo su 32. Tikėjausi išsaugoti ratlankį, bet paaiškėjo, kad saulė pro jį šviečia kiaurai. Stipinų nepavyko išsaugoti nei mirkant, nei kaitinant. Bulgarkė
|
Autorius: | augism [ 2020 Sau 30 Ket, 11:08 ] | ||||||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||||||
Ratlankių yra pas čekus. Kaina kosminė. Dairausi pas lenkus. Jie turi nacionalinį lengvąjį motocikliuką Komar. Jei Jawa ratas 1,25×19, o Komar 1,4×19, tai gal tie 0,15 colio (0,15×2,54=0,381 mm) nieko tokio? Imam. Lenkų siuntimas Lietuvon brangus 14,5 Eur, perku per tarpininko sandėlį www.pirklenkijoje.lt Kvailys! Už svorį lietuviai įklijavo 12,56 Eur, te tau skūpaus ekonomija. Praleidžiu nesėkmę, kad įdėjo ne tuos ratlankius. Grąžinau nemokamai, bet naujų atsiuntimas vėl +12,56 Eur. Ir po to paaiškėjo, kad ratlankis per platus, atrodo žiauriai. Ardom priekinę šakę. Konstrukcija įdomi, vėliau ją supaprastino. Kaip ir viską, ir kokybės neliko. Viena gudri veržlė neatsisuka. Prasisuka. Užgriebti nėra kaip. Ką daryti?
|
Autorius: | augism [ 2020 Sau 30 Ket, 11:15 ] | ||||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||||
Visi šaukė pjauk, pjauk chamūtą... O aš šykštus. Man gaila. Pamačyjo draugas, taisantis motociklus Aleksas iš Radviliškio. Tereikėjo tinkamo įrankio! Vairo guoliavietė solidi, tokia tik ant šių mopedų. Ir spalva. Mėgstu likti ištikimas pirminei mopedo spalvai, kokia ji buvo krikšto metu
|
Autorius: | augism [ 2020 Sau 30 Ket, 11:28 ] | ||||||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||||||
"Lomat - ne stroit" mopedas išrinktas, garaže benzino dvokas, viskas plaunama, defektuojama. Atėjo metas pagalvoti apie variklį. Rėmas 1961 metų, prašosi Jawa motoro. Turiu net 2 Š-50, ir nei vieno cilindro. Padėjo Ričardas, jis dabar šypsosi skaitydamas Atvežė man 2 variklius, iš jų reikia surinkti 1 sau, kitą grąžinti. Be to, atvežė rėmą su neišlaužta vieta kojelei (silpnoji vieta), ir gerą galinę žvaigždę. Ech, kainavo tai kainavo... pinigų visada truks.
|
Autorius: | augism [ 2020 Sau 30 Ket, 11:48 ] | ||||||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||||||
Visada būna pirms kartas. Visų su pagarba ir baime tariamas žodis chromavimas. Paruošimu irgi nesirūpinau, viskas įeis į kainą. Dėkui Valentinui Keltas skirtingų laidų skirtumų. Galinės šakės grandinės įtempėjas nežymiai skiriasi. Imu blogesnį. Nes originalas, 1961 metai. Ir priekinės šakės tiltelis. Vienam reikia poveržlės, kitas, ankstesnis, preso išspausta užuovarta. Kas pigiau gamyboje, papildoma preso operacija, ar stora poveržlė D25 ?
|
Autorius: | augism [ 2020 Sau 30 Ket, 12:04 ] | ||||||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||||||
Aš vis dar tikiu stebuklais, kad rankenėles pavyks išsaugoti. Litras WD, nieko. Tik kaitinimas padėjo, bet kiek oksidacijos! 4 bėggių perjungimo rankenėlės. Tik viena tinka. Pati silpniausia, suveržiama sąvarža, kurią įraudęs kolūkietis ar atkaklus ponierius verždavo iki pokštelėjimo. Ne daug jų išgyveno. Daug buvo iš karto keičiama į naujesnio modelio, fiksuojamo varžtu. Sukirmjjusio vairo viduje puikiai išsilaikę laidyno spalvos. Tik Riga1 laidynas buvo vairo viduje, vėliau niekas nesivargino. O liaudies mopedistui į pagalbą ėjo įžymioji mėlynos spalvos izoliacinė juostelė. Emblema irgi specifinė. Joje nesimušė rėmo ar variklio numeriai. Tik užrašas dažais.
|
Autorius: | kęstutis [ 2020 Sau 30 Ket, 19:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Įdomus projektas, bus gražus mopedas. Linkiu sėkmės darbuose. Rašote kad rankena 4 bėgių. Ar mopedas Riga yra buvęs su 4 pavarų varikliu? kiek pamenu jie tik dvi pavaras turėdavo. Dėl originalaus ratlankio pločio skaičiavimo, -1,25 colio yra 3,175 cm. Ar toks siauras originalus ratlankis? |
Autorius: | tadas1991 [ 2020 Sau 30 Ket, 19:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
kęstutis rašė: Įdomus projektas, bus gražus mopedas. Linkiu sėkmės darbuose. Rašote kad rankena 4 bėgių. Ar mopedas Riga yra buvęs su 4 pavarų varikliu? kiek pamenu jie tik dvi pavaras turėdavo. Dėl originalaus ratlankio pločio skaičiavimo, -1,25 colio yra 3,175 cm. Ar toks siauras originalus ratlankis? Ne taip perskaitėse. Autorius rašo, kad jis turi keturias bėgių perjungimo rankenėles, bet iš jų tik viena tinkama. |
Autorius: | augism [ 2020 Sau 30 Ket, 22:18 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||
Taip, bégiai 2, rankenélé 4, ir originali, nuo Riga 1, tik viena. Kiek doméjausi, plotis rašomas vidinés dalies, kaip padangos. Ir cia Komar ratlankis "pasidaré" per platus, nes jo sieneliu storis yra kur kas didesnis. Taip vizualiai ratlankiai atrodo tiesiog neproporcingai platüs, o užmontavus 2.25x19 padangas, tiesiog gailiai. Nuotraukoje originalus ratlankis, Stadion naujas ir Komar per platus
|
Puslapis 1 iš 8 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |