Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=75623 |
Puslapis 7 iš 8 |
Autorius: | augism [ 2020 Lap 10 Ant, 14:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Taip. Talkas padangų montavimui. Tik neranda pirkti savo mieste. Termokembrikas yra kas kita. Čia irgi laidams. Mačiau, Lemona turi, tik 6 kartus brangiau negu pas kiniecius. Tie, kas kartos šią operaciją, siulau pirkti šiek tiek plonesnį šarvą, nes jį sustūmus pastorėja. |
Autorius: | marjaxxx [ 2020 Lap 15 Sek, 11:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Beje, tą korbiuratoriaus drenažo skylę paliksit? Turiu karbą, kurioje plokštuma nušveista, bet čekai dažnai ją palieką restauruodami ir viskas veikia |
Autorius: | feisas [ 2020 Lap 18 Tre, 6:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
augism rašė: Dvi dienas taukšėjau, prilamdžiau keturis lapus, ir vijau viltį, kad "dabar tai jau gausis". Trečią dieną atsipjoviau milimetrinės skardos, ir parodžiau tai, ko išmokau. Tegu jį perkūnas tokį darbą. Keturios valandos taukšėjimo, ir pusėtinas rezultatas. Dviem gaubtams - viena darbo diena kaip nieko. Norint greičiau, reikia įrankių. Minkšto pado, kelių rūšių plaktukų, angliškojo rato, na ir, aišku, įgūdžių visą prūdą. https://youtu.be/0nx-ZW7Hlro dar vis kali gaubtus ? |
Autorius: | augism [ 2020 Lap 18 Tre, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Net nesvajok. Vienas gaubtas, t.y. viena pusė - visą dieną. Nuo proto nušokti galima. Ir galutinis rezultatas negarantuotas. |
Autorius: | Ledūklis [ 2020 Lap 28 Šeš, 22:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Labai įdomi tema, ir sukelianti įvairius jausmus. Įdomūs sprendimai. Kažin ar laikys ta virinta sankaba. Kažkada, prieš beveik 20 metų, turėjau Ryga-16, tai tie keturšakiai visai nelaikė. Variklis buvo Š-58. Tą mopedą kaimynas ir pardavė man dėl to kad negavo sankabos. Deltos netiko. Bandėm virint. Virintas subyrėjo beveik iškart. Važiuot irgi stengiausi gražiai. Po to sunkiai gavau tokį kokio reikėjo gerą. Bet greit nunešdavo tuos galiukus kur fiksuojasi arba išsiklibindavo tos kojelės. Tos sankabos spyruoklė daug stipresnė nei Deltos, atsimenu kaip sunku būdavo užspaust ir užfiksuot. O su Deltine spyruokle neveikdavo. Paskui neapsikentęs išmečiau tą variklį ir dėjau Deltos V-50. Surinkom su klasioku iš dviejų vieną gerą. Bet vistiek buvo pilna bėdų, daugiau stumdymo nei važinėjimo. Nuo to laiko net jokių variklių taisyt nebenoriu. Tie mopedai buvo grynas vargas. Visai kas kita motorinis. Po to važinėjau motoriniais ir lyginant su mopedu bėdų praktiškai nebuvo. Jei čia dar blogesni viduriai negu Š-58 tai užjaučiu. Nu bet Jawa, tai reik tikėtis kad pirma laida bus dar nesugadinta "tobulintojų". Linkiu kad važiuotų... Klausimas dėl stopuko. Ar jis neturėtų būt juodas? Ar galėjo būt kevalas mopedo spalvos? Sudomino guminio paduko gamyba. Gal galima plačiau? Man teko gaminti paduką, bet paprastuoju būdu: iškerpu iš storesnės kameros (kokio Gaziko, traktoriaus ar pan.), išmušu skylamušiu skyles ir po to apšlifuoju gumos kraštus. O čia kažkaip išliejat, kad gaunasi ir tie kantai? |
Autorius: | augism [ 2020 Lap 28 Šeš, 22:50 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 | ||
.
|
Autorius: | kęstutis [ 2021 Geg 06 Ket, 9:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Kaip sekasi su projekto užbaigimu? Ar bus mopedas registruojamas, o gal jau pavyko priregistruoti? |
Autorius: | augism [ 2021 Geg 06 Ket, 14:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Sveiki, projektas užbaigtas, pakurtas ir gražiai dirba. Man to buvo maža, ir aš pagaminau naujus gaubtus, su išpjovomis. Foto matyt nesurasiu Dėl registracijos labai nesivarginu. Registruoti reiktų tam, kad galėtum važiuoti. Aišku, pasirodys keista, bet man su juo važiuoti nejauku. Per daug pagarbos vertas daiktas. Tiesa, yra keletas dalykinių priežasčių. Pvz., pedalai man atrodo labai trapūs. Bijau juos minti, kad ko nors neprasukčiau, nenulaužčiau. Bėgių rankenėlė ir gazo rankenėlė tokios gležnos, kad baisu bėgius jungti. Užsispaudžia chamūtais, kuriuos vos perveržus - pokšt, ir nėra. Vienu žodžiu, mopedas gražiai surinktas, saugiau užklotas audeklu ir džiugina mano akį. Kaip ir daugelis latvių kolekcionierių, ruošiuosi jį parodyti visuomenei, bet į sąskrydžius vešiu priekabėlėje, saugiau supakuotą. Pakursiu, pavažiuosiu 0,5-2 km ir užtenka. Čia daiktas... t'sakant - ne važinėjimui https://youtu.be/ALdJjZH1h58 |
Autorius: | kukutis [ 2021 Geg 06 Ket, 18:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1 |
Puikus darbas. Pagarba restauratoriui. |
Puslapis 7 iš 8 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |