Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

VOLVO T-31 1952 metų
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=75741
Puslapis 48

Autorius:  kęstutis [ 2020 Bal 16 Ket, 21:34 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Andrius831 rašė:
Kęstuti,jums reikia pasvarstyti apie savo veiklos,savo projektų filmavimą.Kitaip sakant,vesti bloga viename iš kanalų,aišku anglų,rusų kalbomis būtų jums naudingiausia.Turėtumėte daug sekėjų ir nemažai žmonių įkvėptumėte.Aišku video blogas reikalauja daug laiko.Dabar dėja šiame forume tik 2,5 žmogaus gali pasimėgauti tokiu nuostabiu darbu.Man asmeniškai yra sąvotiškas įkvėpimas tvarkyti savo techniką paskaičius Jūsų darbus.Plius viliuosi ir patarimą kadą gauti,esant butinybei.

Ačiū už įvertinimą. Bet nežinau ką ir atsakyti. Dirbant savo darbelius ir fotografavimas dalinai trukdo darbų susikaupimui. Na o jei galvoti apie filmavimą daugumos darbų, tai visiškai išsibalansuotų darbo ritmas. Arba reikėtų taip susiderinti, kad tai netrukdytų darbui. Žinoma vakarais turint laiko būtų galima pažaisti su režisūra - būtų gan įdomu. Jei būtų tai verslas, filmavimas duotų naudos kaip reklama klientų kiekiui padidinti. Bet kol kas šie projektai tai mano hobis, tai tikslas pasidalinti savo darbais ir mintimis su bendraminčiais ir tuo pačiu pačiam tobulėti, nes aš tik tos srities mėgėjas.
Nudažyta ir surinkta vairo kolonėlė. Naujas riebokšlis įsidėjo be problemų. Tik riebokšlio ir veleno apspaudimas nežymus. Ten tamprumas vos 1,0mm. Yra ten vietos, galėčiau dar papildomai ir guminį žiedelį su įvore pastatyti, tik nežinau ar to reikia. Velenas ties riebokšliu kaip ir švarus. Švediškų varžtų 8mm ir dabartinių varžtų žingsnis neatitinka, dabartinių šiek tiek smulkesnis. Jei Švedijoje senais laikais važinėjo kita kelio puse, tai gal ir varžtus kokius colinius mėgo? :roll: .
Prikabintas failas:
DSC02231.JPG
DSC02231.JPG [ 249.32 KiB | Peržiūrėta 2431 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02229.JPG
DSC02229.JPG [ 302.93 KiB | Peržiūrėta 2431 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02245.JPG
DSC02245.JPG [ 304.23 KiB | Peržiūrėta 2431 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02241.JPG
DSC02241.JPG [ 267.4 KiB | Peržiūrėta 2431 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02263.JPG
DSC02263.JPG [ 246.48 KiB | Peržiūrėta 2431 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02266.JPG
DSC02266.JPG [ 263.86 KiB | Peržiūrėta 2431 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2020 Bal 23 Ket, 8:22 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Kadangi prie riebokšlio liko laisvos vietos , dėl patikimumo sandarumui papildomai pastačiau guminį žiedą ir ištekinau jam įvorę. Manau blogiau nebus papildoma apsauga.
Prikabintas failas:
DSC02304.JPG
DSC02304.JPG [ 203.01 KiB | Peržiūrėta 2310 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02305.JPG
DSC02305.JPG [ 170.69 KiB | Peržiūrėta 2310 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02306.JPG
DSC02306.JPG [ 241.31 KiB | Peržiūrėta 2310 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2020 Bal 23 Ket, 8:40 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Sekantis darbas - įsiurbimo ir išmetimo kolektorius remontas. Planuota jį nuėmus smėliuoti ir dažyti dažais atspariais karščiui.
Tačiau nuėmus vaizdelis nekoks. Tarpinės pradegusios ir kolektoriaus kraštai nudegę. Jis išsiardo, bet ardant trūko visos smeigės ir viskas užkepę. O ardant kalti negaliu, nes špyžius gali trūkti. Teko laisvinti po truputį, kol atsiskyrė. Taigi prisidės darbų prie smeigių keitimo ir jungiamų paviršių plokštumų atstatymo, bei naujų tarpinių darymo :D .
Prikabintas failas:
DSC02274.JPG
DSC02274.JPG [ 317.97 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02292.JPG
DSC02292.JPG [ 277.9 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02294.JPG
DSC02294.JPG [ 309.28 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02300.JPG
DSC02300.JPG [ 315.28 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02308.JPG
DSC02308.JPG [ 316.27 KiB | Peržiūrėta 2309 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2020 Bal 28 Ant, 8:21 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Smėliuoti, bei dažyti kolektoriai ir duslintuvas. Jų dažymui nupirkti karščiui atsparūs dažai. Dažų instrukcijose rašoma kad po nudažymo ir išdžiovinimo kambario temperatūroje, po to juos kaitinti virš +250 laipsnių karščio. Anksčiau taip nedarydavau. Net nesugalvoju kaip duslintuvo bakelį taip nukaitinti. Kolektorius tai gal būtų įmanoma į orkaitę įdėti ir iškepti kaip pyragą. Bet duslintuvas, netilps. Kaitinti su el. fenu :galvoti: , bet tolygiai neapšils ir tokio karščio nepasieksiu. Ta prielaida, kad uždėtas duslintuvas dirbdamas visas tiek įkais - netikėčiau. Gal esate kas kaitinę po nudažymo ir su kuo kaitinama?
https://www.eoltas.lt/lt_LT/products/SO ... niai-400ml
Prikabintas failas:
DSC02398.JPG
DSC02398.JPG [ 218.87 KiB | Peržiūrėta 2126 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02401.JPG
DSC02401.JPG [ 64.59 KiB | Peržiūrėta 2126 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02407.JPG
DSC02407.JPG [ 303.41 KiB | Peržiūrėta 2126 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02410.JPG
DSC02410.JPG [ 270.87 KiB | Peržiūrėta 2126 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02413.JPG
DSC02413.JPG [ 81.13 KiB | Peržiūrėta 2126 kartus(ų) ]

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Bal 28 Ant, 13:50 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

nežinau, kaip su SOLL produktu, nes sito gamintojo produkcija kaip ir automobiliams skirta. Bet Motip craftspray nenaudokit. Tas daiktas dailiesiems vidaus darbams. Galima nusidazyti zidinio dureles ar skardini burzujkes kamina. Duslintuvas ir kolektoriai nudegt gal ir nenudegs, bet surudys, nes korozijai visai neatsparu.

Autorius:  kęstutis [ 2020 Bal 28 Ant, 14:40 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Vakar nusmėliavau kolektorius ir praėjus 1 valandai jau juos dažiau. Kol metalas blizga ir neaptrauktas rūdelių. Taigi ir Motip sunaudotas. Jei palikus pliką špyžių kokioms 4-5 valandoms tai jis visas manau liktų rusvas. Špyžiui oksidacija labai greita. Tokį parudavusį jei dažyti tai rūdys žinoma su laiku veržesi lauk. Gal tas Motip ir blogas produktas, bet pirkau iš Autoaibės. Na dabar palikti taip, arba dar ant viršaus kuo tai dažyt :galvoti: ???. Bet kad nežinau jokio produkto kad jau jis būtų patikimas. Ten traktoriui kolektorius tam tikros vietos įkaista iki raudonumo tai manau kad nelabai ten kas ir laikys.

Autorius:  kęstutis [ 2020 Bal 28 Ant, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Kolektoriaus dvi dalis jau sujungiau. Paviršiai kurie jungsis su varikliu idealiai į plokštumą nepareina. Teks vežti šlifuoti. Bet dar reikia kaiptais prijungti ir trečią dalį, nors jos kaip atskiros dalies plokštumą prisitryniau. O ta trečia dalis tai kažkoks "grybas" :apalpti: . Ji su didžiuoju kolektoriu jungiasi be tvirtinimo, susimauna ir tiek. Ir ant to susimovimo reguliuojasi atstumas, kad gražiai prigultų prie variklio. Tam jungime matėsi kad sandarumo nebuvo. Tai kaip ten sandariai užtaisyti net nežinau :galvoti: ............. :?:
Prikabintas failas:
DSC02439.JPG
DSC02439.JPG [ 286.37 KiB | Peržiūrėta 2073 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02443.JPG
DSC02443.JPG [ 299.33 KiB | Peržiūrėta 2073 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02445.JPG
DSC02445.JPG [ 283.82 KiB | Peržiūrėta 2073 kartus(ų) ]

Autorius:  tomasst3 [ 2020 Lie 17 Pen, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Kestuti . Gal but jusu traktoriaus visa elektros iranga Vokiska ? BOSCH ? ( Starteris , generatorius , magneta )
Duslintuvo. Vazdzio bakelis su urvais ar kiaurai eina?

Autorius:  tomasst3 [ 2020 Lie 17 Pen, 22:10 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Kaip sprendziamos grupes keitimo problemos motorui ? Gilces \ stumuokliai \ziedai . pas mus daliu nera . o atsisiustines is vakaru brangios . Kazkur internete maciau stumuoklius. 600 e tarpine po galva 99e

Autorius:  kęstutis [ 2020 Lie 21 Ant, 0:07 ]
Pranešimo tema:  Re: VOLVO T-31 1952 metų

Duslintuvo bakelis turi pertvaras - kiaurai nesimato. Elektros įranga BOSCH daug kur stovi, manau nieko nuostabaus, kad ir Volvo ją naudojo. Prie variklio "širdies" - cilindrinės grupės, dar ten rankų nekišau. Turiu vilties gal ten nereikės lysti :D :roll:
Kol kas labai ko nors ir neprireikė, tai dar neturiu susiradęs detalių šaltinių iš Švedijos. Esu matęs parduodamų lipdukų ir dar kokių tai smulkmenų. Kur matėte parduodamus stūmoklius tai gali būti rinkinys, dėl variklio perdarymo iš žibalinio į benzininį. Esu skaitęs, kad perdarinėja keisdami aukštesnius stūmoklius ir taip pakyla suspaudimas ir variklio galia. Na aš perdarinėti nenorėčiau. Man labiau patinka - kas šiuo metu jau neįprasta - pupsėti ant žibalo.
Jei teks lysti prie širdies , tai lengviausias būdas jei pavyksta į senas gilzes suleisti naujus gilzių ruošinius. Tuomet galima išsaugoti senus stūmoklius.

Puslapis 48 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/