Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 28 Ket, 13:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2022 Sau 01 Šeš, 13:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Sveiki. :labas:
Prieš 30 metų svajojau apie tokį automobilį, bet tik dabar įsigijau. Norėčiau atlikti remonto darbus ir važinėjant pasidžiaugti "devintuku".
Keliamus pirkimo kriterijus turėjau, kad būtų variklis -1,5 litro, greičių dėžė 5 pavarų į priekį, trumpieji priekiniai sparnai ir kapotas.
Automobilis turi nemažai trūkumų, bet atitiko mano keliamus reikalavimus. Automobilį pirkau praeitais metais (2021m. :D ). Parvežtas iš Lenkijos. Detaliau sekančiose pasisakymuose.
Prikabintas failas:
DSC_0741.JPG
DSC_0741.JPG [ 91.91 KiB | Peržiūrėta 13423 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0649.JPG
DSC_0649.JPG [ 115.77 KiB | Peržiūrėta 13423 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0638.JPG
DSC_0638.JPG [ 137.96 KiB | Peržiūrėta 13423 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0656.JPG
DSC_0656.JPG [ 95.26 KiB | Peržiūrėta 13423 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0667.JPG
DSC_0667.JPG [ 104.57 KiB | Peržiūrėta 13423 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0679.JPG
DSC_0679.JPG [ 148.81 KiB | Peržiūrėta 13423 kartus(ų) ]


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 02 Sek, 9:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Kėbulo stovis neblogas. Dugnas puikaus stovio padengtas antikorozine danga. Durų, kapotų ertmės taip pat padengtos antikorozine danga. Kėbulo šonai matosi perdažyti iki kantuko. Kapotas ir stogas tikėtina kad dar nebuvo perdažyti. Rūdys matomos ant kairės pusės priekinių durų ir priekinio sparno apatinėje dalyje, bei dešinės pusės priekinių durų pačioje apatinėje dalyje. Rūdys paviršinės, kiaurai skylių nėra, tai tikėtina kad virinimo darbų nebus, užteks tik tas vietas smėliuoti. Vairuotojo durys stovi netaisyklingai, tikėtina kad jos buvo užgautos. Reikės jas priversti atsistoti į reikiamą vietą. Priekinio kapoto vienas šonas atvipęs, bet ten tarpas manau susireguliuos nesunkiai. Problemėlė su galinio dangčio tarpais. Gal jis keistas kitu, bet jis kaiptai ilgesnis ir išlenda už galinių sparnų , tai kaip jį pavyks sureguliuoti dar neturiu minčių :galvoti: . Kėbulą planuoju visą perdažyti, tik nežinau dėl spalvos. Ar likti originalią, tai būtų pliusas autentiškumui, ar keisti ieškant gražesnės spalvos :?:
Prikabintas failas:
DSC_0692.JPG
DSC_0692.JPG [ 86.63 KiB | Peržiūrėta 13372 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0696.JPG
DSC_0696.JPG [ 152.05 KiB | Peržiūrėta 13372 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0736.JPG
DSC_0736.JPG [ 124.96 KiB | Peržiūrėta 13372 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0739.JPG
DSC_0739.JPG [ 129.97 KiB | Peržiūrėta 13372 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0753.JPG
DSC_0753.JPG [ 134.83 KiB | Peržiūrėta 13372 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC_0765.JPG
DSC_0765.JPG [ 124.48 KiB | Peržiūrėta 13372 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 03 Pir, 14:58 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8593
Miestas: Alytus
Svajonės yra tokis dalykas, kuris kartais išsipildo. Su kuom ir sveikinu. :labas:.
Pati mašina yra įdomi tuom, kad tai epochos pasikeitimo simbolis. TSRS gamintojai tada atrado, kad yra ir kitokių konstrukcijų, nei klasikinė komponuotė. :D
Puikiai prisimenu 1984-uosius, kai tarnaujant armijoje teko lankytis Maskvos LŪPP ir pamatyti gyvą stebuklą- VAZ 2108 :apalpti: :)


Prikabinti failai:
2108.jpg
2108.jpg [ 177 KiB | Peržiūrėta 13229 kartus(ų) ]

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 03 Pir, 21:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03
Pranešimai: 1418
Miestas: Alytus
Kas buvo jaunas apie 1990 metais, daug kas svajojo apie tokį automobilį, nes jis atrodė "beveik kaip užsienietiškas". Spalvos mandriausios buvo vyšninė ir šlapio asfalto. Ir juos baisiai vogė.
Labai gerai išpildyt svajones, kai kurios ateina ir po daug metų, bet jas pildyt reikia :)

_________________
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 04 Ant, 20:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Taip ši svajonė stipri jaunystės prisiminimų gausa, nes tai buvo modeliai 08;09 kurie savo važiavimo dinamika keitė nusistovėjusias važiavimo manieras. Anais laikais Šilutėje buvo firma ( gal tuo metu vadinosi kooperatyvas) kuris šiems modeliams iš stiklo pluošto audinio gamindavo visam automobiliui tiuningo apdailas. Tai slenksčiai, buferiai, durų šonai, spoileriai. Visas komplektas buvo dažomas automobilio spalva ir tapdavo kaip sportiniai bolidai.
Šiais laikais su šio automobilio dinamika nenustebinsi nieko :D . Lada 2109(2108) tik mūsų istorijos dalis.
Automobilis užsiveda ir važiuoja. Variklio trūkumas, kad padavus staigiai gazo, variklis prislopsta. Neveikia karbiuratoriaus greitintuvas.
Nuspręsta imti lauk karbiuratorių, viską išvalyti ir susireguliuoti. Bet atsukus varžtus, karbiuratoriaus nuimti neina nuo smeigių. :apalpti: Galvojau kad prikepęs prie tarpinės. Bet pasirodo karbiuratorius veržtas tiek, kad užsivalcavo karbiuratoriaus skylės ties smeigėmis. Teko darbuotis gerą valandą, kol karbiuratorius buvo nuimtas. Greitintuvo membrana nesuplyšusi, bet nuo jos senumo dingęs gumos sluoksnis ir ji tampa nesandari. Eilinio VAZ membrana yra šiek tiek kitokia ir netinka. Bet šiuo klausimu padėjo firma iš Alytaus ir tinkama membrana jau pas manę. Kita bėda kad stipriai veržiant karbiuratorių, sugebėjo deformuoti jo plokštumą kuri jungiasi su kolektoriu. Teko lyginti paviršių, pritrinant. Surinkus viskas kaip ir gerai. Reguliavimui pasiduoda, prislopimo kaip ir nebėra. Tik truputį kiek patsoso nori kol pinai nėra užkaitusi. Ten sudėtingas karbiuratorius. Sovietai bandė iš jo išspausti kad 100km naudotų apie 6 litrus benzino. Su laiku dar reikėtų pakeisti storą apie 8mm tekstolitinę tarpinę tarp karbiuratoriaus ir kolektoriaus, nes ji šiek tiek buvo prisitaikiusi prie lenkto nuo veržimo karbiuratoriaus.
Prikabintas failas:
DSC04064.JPG
DSC04064.JPG [ 174.67 KiB | Peržiūrėta 12901 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04507.JPG
DSC04507.JPG [ 140.38 KiB | Peržiūrėta 12901 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04510.JPG
DSC04510.JPG [ 128.11 KiB | Peržiūrėta 12901 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 05 Tre, 13:19 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Vas 06 Sek, 22:29
Pranešimai: 1005
Miestas: Kaunas
1985 vasario mėn. su draugu nuskridome i Syktyvkarą {Komi respublika}pirkti 2107. Sniego buvo tiek, kad matėsi tik garažo kaminukas kur stovėjo tas septintukas, ištraukti tą mašiną iš garažo jokiu vilčių, šeimininkas patarė palaukti pora savaičių, tada sugalvos ką nors. Buvom labai pikti, nutarėm skristi namo, ne pirmas kartas. Iki skridimo likus parai uzsukom į auto dalių parduotuvę, isikalbėjus su pardavėju kaip mums nesiseka, jis sako važiuokite į bazę, gavo 10 mašinų su varančiais priekiniais ratais, kurių niekas neperka, nes kaip paaiškino padangų uztenka 4-5tuks. km. Nuvažiavus į bazę sužinojom, kad visom mašinom išdalintos paskiros, už 100 rublių gaunu paskiros savininko adresą, pasirodo jis karininkas. pamosikavus 500 rublių jis sutinka ją perleisti, parašo įgaliojimą su teise parduoti. Grižom į parduotuvę, nusiperku dar 2 "liuksines" padangas, kad davažiuoti iki namų :) dvi kanistras benzinui, piltuvėlį, šmėlį {krosnelė} Tai buvo pirmi metai, kai buvo atidarytas kelias, kad galėtum pasiekti Kirovą. pravažiavus 150km prasidėjo puga, teko stoti, tamsu, nelabai jauku, bet mašinoi šilta, lauke netoli-30. prašvitus pradėjome jausti smakių kvapą. Užgesinau variklį, duris sunkiai atidarėme, užpūstė, nuėjus prie bagažinės pamatėme, kad dumam nėr kur eiti, sniego metras. Kelionėje užtrukom savaite, tai buvo vienas iš pirmųjų aštuntukų Lietuvoje, po mėnesio buvo parduotas už 12,5tūks. valdiška kaina buvo 8350 rublių. paminėsiu, kad pirmieji buvo komplektuojami su good year arba mišelin padangom. pirma karta 2108 pamačiau Toljatyje 1982m. gamyklos poligone. Toljačio gamykla- tai miestas mieste. Aštuntukam padėjau atkeliauti iš Novasibirsko, Taškento, Kazanės, devintukam iš Evlaho {Azerbaidžianas) Stepanokerto (Kalnų Karabahas}Pati tobuliausia mašina kuri buvo pagaminta svietų sąjungoje.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 07 Pen, 14:12 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Ačiū visiems, kad pasidalinate prisiminimais, tai praturtina šią temą :geras:
Judame toliau. Pagrindiniai stabdžiai stabdo gerai, bet rankinis nelaiko. Tempiasi rankena iki pat viršaus. Nuimu galinius ratus, būgnus ir prieinu prie stabdžių kaladėlių. Dešinėje pusėje viskas gerai, o kairėje stabdžių trosas neužkabintas už kaladėlės svirties. Surinkus, rankinis stabdis laiko puikiai. Peršasi išvada, kad lenkas ką tai keičiant pamiršo užkabinti trosą, o ardyti vėl nepaslinko :galvoti: .
Patikrinus generatoriaus dirželį, pasimatė kad jis jau atgyveno. Nupirktas naujas lygus be karpelių. Tikrinant paskirstymo dirželį jis iš išvaizdos atrodo puikiai, žymės tiek ant veleno smagračio, tiek velenėlio žyma sutampa su apsaugos tvirtinimo atsikišimui - taip kaip radau internete. Būtų kaip dirželis neturintis pailgėjimo. Bet trampliorius stovi stipriai užankstintas. Dirbant varikliui bandžiau pasukinėti trampliorių, bet sukant vienur ar kitur variklio darbas prastėja. Žiūrėjau internete filmuką kaip 2108 keitinėjo paskirstymo diržą permetant dantį į priekį ir atgal. Kai metė į priekį vieną dantį variklis žymiai pagyvėjo ant traukos. Po to pasakojo kad geriau taip nedarykite, nes mokslas nėra patvirtinęs ar varikliui tai nepakenks. Jei permesčiau aš dantį į priekį, tai tramplioriaus padėtį reikėtų keisti ir jis manau stovėtų geroje pozicijoje. Galvoju kodėl trampliorius stovi užankstintoje pozicijoje :galvoti: , gal tos žymės nėra tikslios, ar dirželis prasitampęs? Gal esate kas su tuo susidūrę?
Prikabintas failas:
DSC04066.JPG
DSC04066.JPG [ 98.2 KiB | Peržiūrėta 12660 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04071.JPG
DSC04071.JPG [ 94.45 KiB | Peržiūrėta 12660 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04520.JPG
DSC04520.JPG [ 228.28 KiB | Peržiūrėta 12660 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 10 Pir, 4:53 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
Paskutinėje fotografijoje matom Bosch gamintojo žalios spalvos elektros jungtis. Kažin, kokio gamintojo pats komponentas, kuris ja prijungtas.
O dėl skirstytuvo padėties, tai ar žiūrėjot tik pagal reguliavimui skirto griovelio ir varžto/veržlės padėtį? ar žiūrėjot ir po dangteliu, ar pastačius į fiksavimo padėtį - skriejikas savo vietoje? Galbūt tiesiog neteisingai įstatytas agregato dantratis ir po to teko suktis iš padėties reguliuojant? Čia gryni spėliojimi, nežinant konstrukcijos. Netgi nežinau, ar jį suka velenėlio galas, ar sukamas dantračiu nuo alkūninio veleno ar kokio specialaus tik jam ir/ar tepalo siurbiui ar dar kam nors skirtu diržo ar dantračio sukamu velenu.

Pats esu šįek tiek kitokią, bet panašią situaciją turėjęs su Citroen BX 1.4i(mono) 1991mų metų, kad perrinkinėjau tepalą leidžiantį skirstytuvą (sukamas vožtuvų velenėlio galu), keičiau riebokšlį. Būdamas dar jaunuolis be patirties, nepažiūrėjau, kad jungtis ekscentrinė, ir kad jos įkalamas/presuojamas kaištis ne ekscentrinis, t.y. lenda ir apsukus 180laipsnių. Kiek paskui bežiūrėjau, kaip turėtų būti, visvien surinkdamas nepataikiau teisingu kampu užfiksuoti ant ašies tos detalės. Taigi, surinkus ir sustačius viską į savo vietas (degimo kampo nereguliavau, buvau pasižymėjęs brūkšniu) - automobilis netgi nesiveda. Iškart supratau, kame kampas, ardyti iš naujo nebenorėjau, nes automobilis buvo ne meilei, o važiavimui, tad tiesiog apkeičiau vietomis žvaklaidžius. Parduodamas, naujam savininkui, kuris buvo mano draugas, irgi papasakojau, kad jeigu keisis laidus, tai arba keistų po vieną, arba persirašytų cilindrų numerius, nes neatitinka.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 10 Pir, 19:29 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Nupirkau gražiai iliustruotą knygą 2108 ir 2109 modeliams.
Ten pažiūrėjus viskas puikiai matosi. Trampliorius stovi ant vožtuvų velenėlio galo ir jungiasi su lopetėle. Jei būtų ardytas ir per klaidą apsukta lopetėlė (tikėtina kad išcentrinė) , manau tramplioriaus padėtis ankstinimo kampo atžvilgiu nepasikeis, tik bėgunokas atsirastų už 180 laipsnių . Persikiša laidai prisilaikant sekos 1-3-4-2 ir tiek. Skaičiau rusų forume, kad gali būti pasinešiojusi šponkė ant pirminio veleno ir tada pradeda duoti paklaidas. Reikia sukti lauk 1 žvakę, nustatyti viršutinį tašką ir tada žiūrėti žymas. Būna ir nauji diržai su paklaidomis, kad statant gaunasi 0,5 danties į priekį arba 0,5 atgal. Rekomenduoja dėti 0,5 danties į priekį, nes diržas su laiku tempiasi ir žymės pareina į vietas.
Skirstytojas matau kad Vengrijos, komutatoriaus užrašai rusiški. O kieno ten viduje sudėtos dalys tai nežinau. Esu girdėjęs kad pirmųjų aštuntukų elektronika ožiuodavosi. Po to ką tai tobulino dėl patikimumo. Tai ir nežinau pas mano devintuką ar jau patikima elektronika ar ieškotis papildomo komutatoriaus ir skirstytuvo kad kelyje sugedus turėčiau ką keisti? :galvoti:
Prikabintas failas:
DSC04573.JPG
DSC04573.JPG [ 137.37 KiB | Peržiūrėta 12502 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04563.JPG
DSC04563.JPG [ 292.03 KiB | Peržiūrėta 12502 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04567.JPG
DSC04567.JPG [ 86.76 KiB | Peržiūrėta 12502 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04576.JPG
DSC04576.JPG [ 103.37 KiB | Peržiūrėta 12502 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC04578.JPG
DSC04578.JPG [ 123.36 KiB | Peržiūrėta 12502 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2022 Sau 11 Ant, 14:59 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
kęstutis rašė:
Nupirkau gražiai iliustruotą knygą 2108 ir 2109 modeliams.
Ten pažiūrėjus viskas puikiai matosi. Trampliorius stovi ant vožtuvų velenėlio galo ir jungiasi su lopetėle. Jei būtų ardytas ir per klaidą apsukta lopetėlė (tikėtina kad išcentrinė) , manau tramplioriaus padėtis ankstinimo kampo atžvilgiu nepasikeis, tik bėgunokas atsirastų už 180 laipsnių . Persikiša laidai prisilaikant sekos 1-3-4-2 ir tiek. Skaičiau rusų forume, kad gali būti pasinešiojusi šponkė ant pirminio veleno ir tada pradeda duoti paklaidas. Reikia sukti lauk 1 žvakę, nustatyti viršutinį tašką ir tada žiūrėti žymas. Būna ir nauji diržai su paklaidomis, kad statant gaunasi 0,5 danties į priekį arba 0,5 atgal. Rekomenduoja dėti 0,5 danties į priekį, nes diržas su laiku tempiasi ir žymės pareina į vietas.
Skirstytojas matau kad Vengrijos, komutatoriaus užrašai rusiški. O kieno ten viduje sudėtos dalys tai nežinau. Esu girdėjęs kad pirmųjų aštuntukų elektronika ožiuodavosi. Po to ką tai tobulino dėl patikimumo. Tai ir nežinau pas mano devintuką ar jau patikima elektronika ar ieškotis papildomo komutatoriaus ir skirstytuvo kad kelyje sugedus turėčiau ką keisti? :galvoti:
Prikabintas failas:
DSC04573.JPG
Prikabintas failas:
DSC04563.JPG
Prikabintas failas:
DSC04567.JPG
Prikabintas failas:
DSC04576.JPG
Prikabintas failas:
DSC04578.JPG

Na taip, šitoj konstrukcijoj nesumaišysi kitaip, kaip 180 laispnių. Tuomet tikrai gali būti išdilimas.
O dėl skirstymo diržų ilgių netikslumo, tai gal vertėtų pirkti vakarietiškų gamintojų diržus? Ar ir su jais problemos? Yra šiem varikliam kokių tik nori: Bosch, Continental, Dayco, Gates.. Pats dirželis apie 5eur tekainuoja, o su tempėju galima į 25-30eur tilpti. Palyginus su šiuolaikinių automobilių diržų komplektų kainomis, ypač visokų V6 ir V8, tai juokinga suma.
Dėl išdilimo turbūt tikėtiniausias variantas. Arba kažkas priburta. Tai jei dėl išdilimo, galima sureguliuoti su strobo pistoletu, bet jei yra laisvumas kažkur, kur neturėtų būti, tai ne tik kad plaukios kampas, bet ir bėda progresuos toliau.
Dėl pribūrimo, turbūt tokio amžiaus žiguliukams dar nėra bėdos su detalių katalogais atburti. Mano minėtam BX vien pagal katalogą buvo berods po porą galimų vokiškų Bosch ir prancūziškų Ducellier skirstytuvo modelių, ką montavo surinkimo linijoj. Jei dar kažkas uždėjo kažka kito panašaus arba kadaise pakeitė variklį nuo kokio Ispanijoj surinkto Peugeot, kur galėjo būti dar koks papildomas variantas, ką arčiau buvo atsivežti, po to visai sunku surast teisybę. Pradžioje netgi ieškojau naudoto. Bet kai sužinojau apie tiek variantų, ir kad beveik visais atvejais tada eina kitoks komutatorius ir kitokie laidai, kuriuos buvau šviežiai įdėjęs naujus, ir apsiėmiau remontu.

Dėl tos žaliosios Bosch jungties, tai spėju ten bus holo daviklis įdėtas vakarietiškų gamintojų. Arba kopija. Arba panaudota tik jungtis pagal licenciją arba nelegaliai. Šito tipo hermetinė jungtis PSA koncerno tam tikruose modeliuose buvo naudojama iki kokių 2013tų metų. Vėlesniuose jau nebeteko matyti. BMW gal ir dabar dar naudoja


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Perdaryto izo nebaigtas projektas

forume Parduodu transportą

Emil

0

15018

2022 Bal 06 Tre, 20:46

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Lada VFTS sedyne

forume Skelbimai

ratas

0

4352

2023 Vas 16 Ket, 8:53

ratas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Lada Vaz galinio lango grotos

forume Skelbimų archyvas

Klaipeda.A.P

0

4281

2021 Rgp 10 Ant, 8:47

Klaipeda.A.P Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku ⭐ Sportines lada VFTS dalis ar automobilį

forume Skelbimų archyvas

Bombastick

0

2648

2022 Kov 03 Ket, 17:42

Bombastick Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Projektas IŽ49 1953 m. restauravimas (Kartu su IŽ49 19?? m.)

forume Projektai

DariusN

5

18165

2021 Spa 31 Sek, 18:01

DariusN Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 24 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Vima » 2023 Vas 11 Šeš, 10:10

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

Direktorius » 2024 Kov 11 Pir, 21:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

Gahanfrost » 2023 Spa 16 Pir, 18:36

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

gkeleris » 2023 Bir 07 Tre, 18:09

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

gkeleris » 2023 Gru 03 Sek, 15:16

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

kęstutis » 2022 Rgp 05 Pen, 14:27

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

Julius0606 » 2023 Bal 04 Ant, 21:20

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.

Ledūklis » 2023 Sau 17 Ant, 13:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo

papaukst » 2022 Sau 29 Šeš, 21:28

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48

Hobis » 2022 Bir 04 Šeš, 0:52


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 10:00

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas IZh 56 k

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 24 Sek, 21:43

Infektus Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 11 Pir, 21:34

Direktorius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 29 Ket, 21:19

diesel Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 28 Sek, 16:48

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 14:49

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Gru 31 Sek, 10:34

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgp 11 Pen, 8:12

Jstas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Lie 21 Pen, 12:19

Julius0606 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Bal 17 Pir, 7:54

rcepa Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų